لکسوس

ورود رسمی لکسس به بازار خودروی هند

لکسس به‌طور رسمی به بازار خودروی هند که سریع‌ترین رشد را در دنیا دارد وارد شد. این خودروساز ژاپنی در ابتدا با دو خودروی هیبریدی و یک خودروی دیزلی وارد این بازار می‌شود.


مدل‌های یاد شده عبارت‌اند از RX 450h، ES 300h و LX 450d. قبلاً نیز مدل کاملاً جدید پرچم‌دار LS 500h در هند به مشتریان معرفی شده است.


این برند لوکس خودروهای خود را از طریق “مراکز تجربه‌ی مهمان” که در دهلی‌نو، گوگان، بمبئی و بنگالور قرار دارند به مشتریان عرضه خواهد کرد و مراکز خدمات پس از فروش نیز در چاندیگاه، حیدرآباد، چنای و کوچی دایر خواهند شد.


معاون ارشد لکسس هند، آکیتوشی تاکمورا گفته است:

تجربه‌ی اشرافیت بازار هند در حال تکامل با فراوانی این‌گونه خودروهاست. لکسس با خودروها، سرویس‌ها و برهم‌کنش‌های خود تجربه‌ی شگفت‌انگیزی را در خدمت مصرف‌کننده‌های هندی قرار خواهد داد.


او در نهایت می‌گوید:

ما درباره‌ی آن چیزی که می‌توانیم به بازار هند عرضه کنیم هیجان زده‌ایم. ما در این بازار فرصت‌های قابل‌توجهی برای رشد خواهیم داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    لکسوس بره هندوستان ، چگوار و لندهور کجا برن پس؟!
    دیگه کی چگوار و لندورر میخره ؟!!
    دلم سوخت . نیومده باید تعطیل کنه
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      داداش علی گفته بازار هند سریع ترین رشد را در دنیا داشته یعنی قابلیت رقابت هر برندی هست قرار نیست که همه یه نوع ماشین بخرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. BMW

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (572 ديدگاه)

      عاشقتم علی ?
      کلا هر خبری به اندازه یه سر سوزن به انگلیس ربط داشته باشه میای ????

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علي

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (848 ديدگاه)

        ما بیشتر ?
        ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. آرش آمریکایی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (610 ديدگاه)

    پسر چند ساله چقد هند داره پیشرفت میکنه
    خداروشکر ولی اینا هنوز جاده ندارن و جگوار و لندروور و لکسوس رو دارن
    انوقت ما همینجور داریم روز بروز دااره وضعمون بدتر میشه و شدیم حیاط خلوت چینی ها که بنجلاشون و بندازن به ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پرسپولیس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    دنیااینجورداره پیش رفت میکندماسال74تا84واردات ندیدیم خودر سازنشدیم ازان سال تا94واردات گزینشی بازشدحداقل چهارتاخودروبه دردبخور واردجاده هاشدحالاهزاربند وتبصر وقانون چراخودر واردمیشودمردم چشمشان به پورشه میافته بیچا ه میشوندخوب بایدروزی این چشم ازدیدن سیربشودشرایط خریددگرگون شودتاهمه مثل هند وچین وامریکاواروپابادیدن خودروتولیدانبوه لکسوس چشمشان خدای ناکرده ازحدقه درنیادرمزپیش رفت واردات داخلی سازی وتبادل تکنولوژی هست خودرسازهای دولتی ازاین کارجلوگیری میکنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لندروور و جگوار مال تاتا موتور شده
    میهاندرا هم سانگ یانگ رو خریده
    تویوتا خیلی از مدل هاش تو هند تولید میشه
    سوزوکی هم همینطور
    چند تا از مدل های هیوندای هم مخصوص بازار هند تولید میشن
    هند بزودی قطب خودروسازی دنیا میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    قیمتش لکسوس ای اس 300 هیبرید حدود 50 لکس هست هر لک اگر اشتباه نکنم 6 میلیون تومان میشه که حدود قیمت 300 میلیون یعنی تقریبا با قیمت ماشین در کشور ما یکسان هست که این نشون از عوارض سنگین واردات در هند داره برعکس تویوتا هافولکس ها نیسان و رنو و همینطور هیوندای و سوزوکی که عمده خارجیهای بازار هند هستن قیمت خودروهاشون حدود 10 لک هست که برای بازار هند کاملا مناسب هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sunmartin

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    کاربران زیادی به هیوندای کرتا با فروش زیاد ایراد میگرفتند و میگفتند هندیه حالا میشنویم که لکسوس هم به بازار هند چشم دوخته امیدوارم درک این نکته زیاد سخت نباشه که ورود به بازرهاب هند و چین برای فروش بالاتره و نه چیز دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا