پیش‌نمایشی از یک سامورایی، لکسس GS F

لکسس سلاح جدیدی برای رقابت با ب‌ام‌و M5، مرسدس بنز E63 AMG، جگوارXFR-S و کادیلاک CTS-V جدید را آماده کرده است. این خودرو GS F می‌باشد که یک نسخه با عملکرد بالا از سری GS است.

New 2016 Lexus GS F
New 2016 Lexus GS F

تغییرات ظاهری خفیفی شامل یک کیت بدنه اسپرت، تغییر سپرها، گلگیرهای پهن‌تر، دیفیوزر عقب با 4 خروجی اگزوز، درب صندوق فیبرکربنی، اسکرت یا دامنه‌های جانبی، رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی با تایرهای 255/35 در جلو و 275/35 در عقب در لکسس GS F مشاهده می‌شوند.

New 2016 Lexus GS F
New 2016 Lexus GS F

در داخل کابین این خودرو هم روکشی دو رنگ از چرم و آلکانترا، صندلی‌های اسپرت با نگه‌دارنده های جانبی، تریم فیبر کربنی، فرمان اسپرت و نمایشگرهای ویژه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

2016 Lexus GS F Interior
2016 Lexus GS F Interior

2016 Lexus GS F Interior
2016 Lexus GS F Interior

این خودرو از موتور هشت سیلندر 5.0 لیتری V شکل با تنفس طبیعی مشابه با مدل RC F بهره می‌گیرد. بر روی کاغذ، این پیشرانه با قوای 467 اسب بخار در دور 7100 و گشتاور 527 نیوتن متر در دور موتور 4800 تا 5600 دور بر دقیقه، کاملاً قافیه را به ب‌ام‌و 552 اسبی، مرسدس 550 اسبی و کادیلاک 640 اسبی و 855 نیوتن متری می‌بازد.

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

در عوض لکسس روی کاهش وزن حساب کرده است. وزن این خودرو 1830 کیلوگرم می‌باشد که 115 کیلوگرم سبک‌تر از ب‌ام‌و M5 و 195 کیلوگرم سبک‌تر از مرسدس E63 AMG 4MATIC است. در حال حاضر شتاب این خودرو اعلام نشده است و نمی‌توان فاصله آن با رقبا را اعلام کرد.

لکسس GS F از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی، انتقال نیرو به چرخ‌های عقب همراه با دیفرانسیل TVD مشابه با مدل RC F و دارای سه حالت قابل انتخاب رانندگی استاندارد، اسلالوم و مسابقه می‌باشد. به گفته لکسس در این مدل، ساختار خودرو تقویت شده و سیستم تعلیق نیز برای به دست آوردن بهترین عملکرد اسپرت بدون کاهش کیفیت سواری، بهینه شده است.

اطلاعات بیشتر از این خودرو در هفته آینده در نمایشگاه دیترویت منتشر خواهند شد.

73 دیدگاه

  1. عارف
    سوابق: (52 دیدگاه) ,

    ژاپنی ها همیشه باید یه فرقی با بقیه بکنن. اونا به فکر قدرت بیشترن. ژاپنیا به فکر وزن کمتر! آخرشم هردوتاش یه نتیجه میده معمولا…

    پاسخ
    1. ASTON MARTin
      سوابق: (825 دیدگاه) ,

      چقد از لکسس میگین :پی
      _________________
      دوستان یه سوال میخوام مطرح کنم
      ایا تاحالا تجربه ی رفتن توی ایربگ رو داشتین؟ تو یه تصادف با شدت بالا یا متوسط؟
      اگه سابقشو داشتین بعد لایک این پست(کسانی که نداشتنم دیس لایک کنن ببینم چند نفریم) شرح بدین که تجربتون چطوری بود؟ همیشه وقتی فیلمای تستای تصادفو میبینیم رفتن تو ایربگ خیلی جالبو ملث به نظر میرسه 🙂 حالا میخوام بدونم ایا واقعا به همین صورت مث شیرجه زدن تو پر غوعه؟؟ یا درد داره؟ تجربتونو بنویسین 😀

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        نیاز به تجربه نداره
        مشخصه
        حالا مگه تجربشو شما داشتین؟
        خیلی خوب بخوام تشبیه بکنم مثل اینه که یکی با تمام قدرت و سرعتش یه بالشت بزنه تو صورت شما
        البته بازم بستگی به ایربگش داره

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل نوید
          نوید
          سوابق: (1525 دیدگاه) ,

          خب اینم با اینکه بستگی به بالشت و فرد زننده هم داره حذف میشه

          این بهترین تشبیهی بود که می تونستم بکنم

      2. هادی
        سوابق: (170 دیدگاه) ,

        اونم با زانتیا یه چی مثل توپ بسکتبال خورد تو صورتم تا یه هفته کبود بودم ولی اگه نبود سرم میخورد به داشبورد میشکست
        چیزه خوبیه

        پاسخ
        1. ASTON MARTin
          سوابق: (825 دیدگاه) ,

          هادی: جدی؟ ینی اینقد غیر منتظرس؟ پس خیلیم نرم نی :دیییییی

          نوید : من نه تصادف خاصی نداشتم ولی جالبه برام !

        2. هادی
          سوابق: (170 دیدگاه) ,

          اون زانتیا بود کبود کرد ببین پراید چیکار میکنه 😀
          فک کنم ماده منفجره بپاچونه تو صورت که فرد درد نکشه

        3. تصویر پروفایل نوید
          نوید
          سوابق: (1525 دیدگاه) ,

          شما که میگید اینجوری بوده پس حتما کمربند نبسته بودید!!
          ایربگ بدون کمربند خیلی بد و خطرناکه تازه شما شانس اوردید
          البته اگه کمربند نبسته بودید

        4. هادی
          سوابق: (170 دیدگاه) ,

          اره نبسته بودم جدا از کبودی گردنم موقع خواب بدجوری اذیت میکرد از اون موقع به بعد دیگه بدونه کمربند نمیشنم
          کلا ترسیدم وقتی میرونم خیلی با احتیاط میرم ترسو شدم حتی راننده اگه تند برونه میگم اروم بورو
          تصادف خیلی بده نصیب هیش کس نکنه

        5. تصویر پروفایل نوید
          نوید
          سوابق: (1525 دیدگاه) ,

          آره تصادف خیلی بده و آدم باید احتیاط کنه ولی نباید دیگه آدم بترسه
          البته از قدیم میگن ماز گزیده …

          اگه ایربگ با کمربند باشه مشکلی نداره

        6. تصویر پروفایل نوید
          نوید
          سوابق: (1525 دیدگاه) ,

          کاری هم به زانتیا یا پراید بودنش نداره
          اگه کمربند نبسته باشی با می باخ هم که باشی اگه ایربگش باز شه خیلی دردناکه

      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        الان دقیقا همه چی تمومه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        پاسخ
  2. محمد
    سوابق: (111 دیدگاه) ,

    عجب رقابتی بشه تو این سطح با این همه ماشین گردن کلفت 3 آلمانی 2 آمریکایی و 2 ژاپنی 1 انگلیسی
    خودم عاشق اینفینیتی هستم

    پاسخ
    1. AliZeus
      سوابق: (418 دیدگاه) ,

      یکی از بچه ها هم هست فقط عاشق ساعت داشبرشه 😀

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        منم عاشق همه چیزشم
        از جمله طراحی بیرون و داخل
        چراغ جلو و عقب
        و البته ساعت

        پاسخ
  3. مسعود
    سوابق: (325 دیدگاه) ,

    m5 چیز دیگه ای هست.

    m5 لایک
    GS F دیس لایک

    پاسخ
    1. ASTON MARTin
      سوابق: (825 دیدگاه) ,

      هیچی ام فایو نمیشه اینو گفتم همیشه 😀 😀

      پاسخ
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
          سوابق: (811 دیدگاه) ,

          به به داداش شاهین گل.دلمون تنگ شده بود برات.الحمدلله خوبی دیگه داداش؟
          قبول دارم شاهین جان.عاشق M5 هستم تو مدلای ب ام و.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          شاهین بنزم میذاشتی . بنز 577 اسب بخار .

          نمیدونم چرا لکسس نمیخواد توربو بذاره . ادم با توربو

          میتونه موتور کم حجم تر بگیره و لی با قدرت بالا .

          احتمالا چون استهلاک ماشین بالا میره .

          از نظر من اشکالی نداره . کسی که ماشین اسپورت میخواد

          ، اینشم باید تحمل کنه .

    2. farzam
      سوابق: (105 دیدگاه) ,

      خیلی دلم میخواد هرچه زودتر م فایو جدید رو نمایی شه
      دلم میخواد روش یه موتور ۸ سیلندر باشه ولی با تکنولوژی ام فور تا یه ۶۰۰ اسبی از توش در بیاد

      چراغ جلو هاش به سبک جدید بی ام و که تو عکس های جاسوسی سری ۷ جدید دیدم به جلو رادیات اش وصل باشه

      عینه سری عصبانی باشه و اخمو

      طراحی توش یکم به سمت آی ۸ بره

      تا منم کلا حسرت بخورم و تنها جایی که می تونم بخرمش فورزا یا گر توریسمو یا ان اف اس باشه

      انشاا… ایران از این وضعیت در میاد همه سروسامون میگیرن

      پاسخ
      1. farzam
        سوابق: (105 دیدگاه) ,

        اشتباه تایپی شد

        عینه سری ۴ عصبانی باشه

        پاسخ
  4. امیر
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    لکسوز تو طراحی داره غوغا میکنه ولی بی ام دبلیو ام5 یه چیزی مث شیره که سلطانه ام 5 هم سلطانه بقیه ببروپلنگ واینا میشن

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل امیر محمد
      امیر محمد
      سوابق: (280 دیدگاه) ,

      الان دقیقا فازت چی بود پس مطالب پدالم حتما کتاب مصور حیواناته

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        امیر محمد جان
        خوب گفتی ولی به جای اینکه این همه به خودت فشار بیاری میتونستی بگی رازبقا
        هم راحت تره
        هم معنی رو جامع و کامل تر میرسونه

        پاسخ
  5. Gold
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    تلاش لکسس قابل توجه است. به هر حال با وجود وزن کمتر نسبت به رقبای ژرمن، باز هم نمیتوان در کلاس “آ ام گ” و “ام پاور” پذیرای آن بود. بهتر است از این خودرو به عنوان یک پیروز ژاپنی در سگمنت مرسدس “ای 500 (550 در ایالات متحده)” و بی ام و 550″ تقدیر شود.

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      کلا فاز لکسس اینه که با این دو رقیب المانی رقابت کنه . ولی خب اخه این

      از نظر خروجی ضعیفتر از المانی ها و کادیلاکه . خب معلومه میبازه .

      فرض کن من لکسسی میخوام که با ب ام و سری 5 و بنز ایی کلاس ، رقابت کنم .

      با این خروجی نمیشه . من باید چیکار کنم ؟؟؟

      حتما باید ضربه فنی بشم .

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3130 دیدگاه) ,

        تنها قدرت موتور و وزن که نیستش.
        عملکرد موتور و شاسی هم خیلی شرطه.بیاد ببینیم میتونه با وزن کمش پا به پای BMW و بنز بیاد؟
        با توجه به سابقه ی RC F،من که چندان خوشبین نیستم از پس این دوتا غول بربیاد.
        ببینیم مهندسیه کدوم یکی قوی تره.

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (4 دیدگاه) ,

          درود .

          بله زمان همه چیزو ثابت میکنه . قضاوت زوده . اما فکر

          کنم با اینکه سری اف هست ، اما خیلی نرم باشه .

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          بله زمان همه چیزو ثابت میکنه . قضاوت زوده . اما فکر

          کنم با اینکه سری اف هست ، اما خیلی نرم باشه

  6. تصویر پروفایل BMW E9
    BMW E9
    سوابق: (395 دیدگاه) ,

    خوش قیافه است، ولی یه کوچولو شلوغ کاری در طراحی داره. که باعث زود از مد افتادن ظاهر اتومبیل میشه. ( البته نظر من است )

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      شولوغ کاری داریم تا شلوغ کاری
      شلوغ کاری های لکسوس خیلی جذاب و شیکه و هیچ وقت از مد نمیهفته

      پاسخ
      1. حسین
        سوابق: (1167 دیدگاه) ,

        من این حرفو قبول دارم. شلوغ کاری هیوندای زود از مد میفته اما برای لکسوس اینجوری نیست

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل نوید
          نوید
          سوابق: (1525 دیدگاه) ,

          حیسن جان ممنون از تاییدت
          و هیوندای رو خوب اومدی
          حالا من کیا رو هم بهش اضافه میکنم که وضعش تو این مورد خیلی بد تر از هیوندای هست

  7. تصویر پروفایل Ehsan
    Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    از اون شیار پشت گلگیر جلو که به رکاب ها وصل شده خوشم اومد ، ولی چراغ های عقبش نحوه خطوط شکل دهنده به چراغ یکجوریه
    در مورد بقیه مواردش باید تا معرفی کامل و تست صبر کرد

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل امیر محمد
    امیر محمد
    سوابق: (280 دیدگاه) ,

    از نظر ایمنی چند ستاره گرفته؟! چون جلوش که خیلی محکم به نظر نمیرسه و بیشتر تزیینی هستش

    پاسخ
  9. رضا
    سوابق: (29 دیدگاه) ,

    لکسوس خداییش عالیه ،الان مدل ls f sport تو ایران هست که واقعا زیباست،از لحاظ کیفیتم خب مشخصه لکسوس تقریبا بی نظیره

    پاسخ
  10. ماسل کار
    سوابق: (180 دیدگاه) ,

    خدایی لکسس داره عالی کار میکنه البته در مقابل آلمانی ها کار فوق العاده سختی داره ولی براش آرزوی موفقیت دارم ببینم چه میکنه
    Just Muscle Cars

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل amin
    amin
    سوابق: (99 دیدگاه) ,

    با این چهره و وزن کمتر ثابت شد به آلمانی دوستای عزیز که تو طراحی جلو افتاده لکسس….اون قدرت موتور هم که طبیعی مربوط به اختلاف تنفس طبیعی و توربو !!!

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      طراحی چه ربطی به وزن داره ؟؟؟

      در ضمن این نسل جدیده . نسل جدید E کلاس هم داره میاد .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        شما چیکار داری
        ربط داره

        شوخی کردم حالا چرا ناراحت میشی

        پاسخ
    2. حسین
      سوابق: (1167 دیدگاه) ,

      بابا انقد بحث آلمان و ژاپن نکنید بچه ها (اگه دوستانه باشه خوبه ها، آموزنده هم هست اما با کنایه حرف نزنید) به خدا هم آلمان و هم ژاپن جفتشون در صنعت خودرو از هم بهترن. من واقعا به حرفی که زدم ایمان دارم.
      بچه ها به خدا ارزش نداره به خاطر صنعت یه کشور دیگه ما اینجا به جون هم بیفتیم. حیف، ما هستیم، نه ماشینا… حیف اعصاب ماست که داره سر رقابت آلمان و ژاپن به هم میریزه… طرفداری بد نیست اما دعوا و جدل سر این مسائل خیلی (معذرت میخوام) احمقانست.

      چون من طرفدار ب ام و هستم اینم میگم: امین جان در زمینه وزن فعلا ب ام و جلوتره که نسل جدید سری هفتش از سری 5 سبک تره!!! با اینکه کلی امکاناتش بیشتره و لوکس تره!! در مورد چهره هم یه موضوع سلیقه ایه اما اگر ایتالیا رو در نظر نگیریم، کارشناسا آلمان رو در طراحی برتر میدونن (منظور از طراحی فقط شکل ظاهری ماشین نیست)

      خواهش میکنم بیاین دوستانه صحبت کنیم با هم نه با تمسخر و کنایه و توهین. کار بد نکنید، دس تو دماغتونم نکنید.
      مخلص هـــــــــــمه ی ماشین دوستا

      پاسخ
  12. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    اساتید کسی میدونه چرا لکسوس به توربو زیاد علاقه نشون نمیده؟؟
    یه توربو میتونه رو این موتور غوغا کنه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      چون تنفس طبیعی هم با اصالت تره
      هم ضرر هاش کمتره . توربو ماشین رو داغون میکنه البته نه با این صراحت
      و چون با تنفس طبیعی به بقیه رسیدن خیلی شاخ تره
      و لکسوس هم خیلی شاخه

      پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود . چه ربطی داره به اصالت ؟؟؟

      چه ربطی داره به شاخ بودن ؟؟؟

      یچیزی گفتیا .

      فراری هم توربو نمیذاشت . الان داره یواش یواش رو میاره به توربو .

      با این وضعیته قیمت سوخت ، توربو راه حل بهتری برای موتورهای کم حجم تره .

      در ضمن توربو اونجور هم نیست که عمر موتور رو 5 سال کم کنه . اسهلاکش

      بالاتره نسبت به تنفس طبیعی .

      لکسس میتونست برای پاسخ دهی به نیازهای مشتری ، یک نمونه ی توربو دار هم

      تولید کنه . اما نمیدونم چرا این کارو نمیکنه . کلا مرغ لکسس یک پا داره.

      میگه اینی که من میگم .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        اگه تو عمقش بری می بینی که مربوطه
        فراری هم همین دلیلارو تا یه حدودی داشته
        منم گفتم خراب میکنه ولی نه به این صراحت

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل نوید
          نوید
          سوابق: (1525 دیدگاه) ,

          بعدشم این جا بازم تا یه حدودی
          نکته ی اصلی اصالت و شاخ بودن لکسوس بود نه …

        2. شاهین
          سوابق: (3130 دیدگاه) ,

          نوید جان جوری میگی “اصالت”،انگار لکسوس صد سال پیش به وجود اومده و بنز و BMW ربع قرن اخیره که وجود دارن!
          هیچ جای دنیا،تو هیچ کتابی،مقاله ای و… ننوشته که توربو داشتن یا نداشتن به خودی خود عیب یا مزیت هستش.(توربو هم مثل خود موتور تنفس طبیعی یه سری مزایا و یه سری معایب داره.)
          اگه قراره توربو داشتن یه موتور،به بی اصالت بودن یه شرکت تعبیر بشه،بزار بنز یا BMW یا فراری یا هر شرکت دیگه ای این لفظ رو به خودش بگیره!
          ارادتمندم

  13. تصویر پروفایل hamid reza
    hamid reza
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    به به. یه محصول جدید دیگه از لکسس.
    حسابی تخته گاز داره میره لکسس 🙂 . تنوع محصولاتش داره بالا میره. NX RC حالا هم این.
    زنده باد لکسس

    پاسخ
  14. حسین
    سوابق: (1167 دیدگاه) ,

    درود. قدرت ب ام و M5 برابر با 560 اسب بخاره و بنا به سفارش مشتری به 575 هم میرسه.
    یکم از سبک جدید لکسوس ناراضی هستم، به نظرم جلو پنجرش خیلی بزرگه!!! اما جدا از این حرفا جدیدا داره سری M ب ام و و AMG مرسدس رو اذیت میکنه. رقابت جالبی خواهد شد

    پاسخ
  15. hero
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    لکسس مسیر خوبی رو برای طراحی در پیش گرفته

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل اریک
    اریک
    سوابق: (103 دیدگاه) ,

    سبک جلو داشبورد و استفاده از PSA LCD به جای نمانگر های آنالوگ و اون ال سی دی 16:9 وسط خیلی شبیه کلاس s مرسدس هستش مخصوصا با او ساعت وسطش تا اونجایی که یادم میاد رو s های 1983 هم یافت میشه.

    پاسخ
  17. بهزاد
    سوابق: (759 دیدگاه) ,

    اریک عزیز تا جایی که حافظه یاری میکند قبل از s کلاس این پدیده مشاهده شده و نشانگر LCD به جای آنالوگ در LFA به کار برده شده یا همین مانیتور عریض در خود Gs مورد بهره برداری قرار گرفته که باز مموری میگه قبل از s کلاس اومده و در کل چیز مهمی نیست که بخاطرش بحثی در بگیره چون سازنده های این ادوات مثل شارپ و jdp و… قبل از تولد این مدلها اونهارو به تولید رسوندن و فقط بنز و لکسوس و… زحمت خرید و نصب رو کشیدند.

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      تا جایی که من تحقیق کردم آقا بهزاد ، مرسدس بنز مدل 2006 صفحه کیلومترش

      کاملا دیجیتال بوده .

      اینم عکس :

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2006-s-class/1600×1200/wallpaper_6e.htm

      در این عکس بهتر مشخصه .

      : http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2007-s65_amg/1280×960/wallpaper_16.htm

      اما در اینجا لکسس انالوگه :

      http://www.netcarshow.com/lexus/2007-ls_460/800×600/wallpaper_09.htm

      حتی در مدل کانسپت lfa :

      http://www.netcarshow.com/lexus/2005-lfa_concept/1600×1200/wallpaper_12.htm

      اما در مدل تولیدی lfaدیده شد .

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل اریک
      اریک
      سوابق: (103 دیدگاه) ,

      شما می دونید که سیستم های الکترونیکی به کار گرفته شده در لکسوس ساخت چه کمپانی هستند مخصوصا ECU، خیلی دوست دارم بدونم. من یک ECU rx350 رو باز کردم مثل تویوتا نیست ، پردازنده NXP از ساختار سیستم عامل لینوکس ایتفاده میشه کرنل 2.6 و یک فریمور که سر از بلژیک در میاره!

      پاسخ
      1. بهزاد
        سوابق: (759 دیدگاه) ,

        بیشتر ecu ها و انواع واحدهای کنترل اتومبیل مورد استفاده تویوتا و لکسوس ساخت denso هست و در برخی مدلها در بازارهای مختلف هم دیده شده که از tokai rika و… هم استفاده کرده.
        در بخش ساخت انواع واحدهای پردازش و سنسورها شرکت های زیادی از جمله هیتاچی و denso و murata و 10 ها شرکت دیگه در ژاپن فعالند که بسیاری از کمپانی های خودرو سازی جزو مشتریان اونها هستند و بدون شک شرکتهای اروپایی و آمریکایی هم در این زمینه ها فعالند و امکان استفاده از این قطعات در هر خودروسازی وجود داره و درگیر مباحث ساخت کجا و چه شرکتی نیستند!

        پاسخ
  18. پارسا
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    یک نکته ای به ذهنم جالب اومد گفتم بگم
    الان مطلب در مورد لکسوس و تا حالا هر کس نظرش و گفته و برخی هم با منطق جواب دادن کلا یک فضای صمیمی و دوستانه و منطقی و به دور از توهین به دیگران ولی حالا کافی این داداش گلم آقا فرید بیاد نظر بده ایشون با تمام احترامی به براشون میذارم ولی می آد با ادبیات خاص خودشون و صد البته متعصبانه همه کسانی که تا حالا نظر دادن رو افرادی متعصب خطاب می کنه که از ماشین اطلاعاتی ندارن و فقط از روی تعصب نظر می دن و ….. و کلا جو تغیر میده اگر همه سعی کنیم در فضایی آرام و بدور از توهین به یکدیگر نظراتمون بیان کنیم با هم بحث کنیم خیلی مفیده و برای همه هم خوبه امیدوارم همه بتوانیم فرهنگ احترام گذاشتن به نظرات دیگران و چه در این جا و چه در هر جایی دیگر رعایت کنیم و نظراتمون هم بدون تعصب و غرض ورزی بیان کنیم.
    ببخشید اگه سرتون درد اوردم
    داداش کوچیکه ی همتون پارسا

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل hamid reza
      hamid reza
      سوابق: (375 دیدگاه) ,

      داداش تا دلت بخواد متعصب تو این سایت هست. فقط فرقشون با فرید اینه که فرید نظری که میخواد بده رو با ادبیات تند و بعضا اشتباه بیان میکنه برا همین متعصب خطاب میشه.
      خیلی از دوستان دیگر هستن که بسیار متعصب تر از فرید هستن ولی با ادبیات ملایم تر ظاهرو حفظ میکنن تا کسی بهشون نگه متعصب. 😉

      پاسخ
    2. حسین
      سوابق: (1167 دیدگاه) ,

      متعصب به کسی میگن که بیاد بگه برندی که من دوستش دارم از همه بهتره و هیچ برندی در حد و اندازه برند مورد علاقه من نیست. ذکر این نکته لازمه که هیچ اتومبیلی کامل نیست و کسی که میگه فلان ماشین از همه بهتره نه تنها متعصبه بلکه اصلا از ماشین سر در نمیاره. منی که طرفدار ب ام و هستم، نباید بیام بگم ب ام و همیشه یه سر و گردن از بنز بالاتر بوده!! باید توانایی ها و کیفیت رقیبو قبول داشته باشم و صرفا طرفداری کنم. از طرفی هم به خاطر این چیزا با هم دعوا نکنیم خیلی بهتره، واقعا ارزششو نداره

      پاسخ
  19. Ali
    سوابق: (27 دیدگاه) ,

    اقا اين lf-lc خبر درست حسابي در بارش نيست خيلي طول كشيد لكسس بدجور داره روش كار ميكنه انگار 🙂

    پاسخ
  20. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    عاشق لاستیکای میشلنشم………….MICHELIN…………………
    میشلن آخر لاستیکه.

    پاسخ
  21. تصویر پروفایل rasoul
    rasoul
    سوابق: (25 دیدگاه) ,

    آقا قبول كنيد قيافه ماشينهاي لكسوز خيلي خاص هستند
    درسته برندهاي آلماني خيلي اصيلن و اصلا كسي نمي تونه بگه بي ام و و بنز رو دوست نداره ولي اين لكسوز هم خيلي دوست داشتنيه و فكر كنم مثلا تو اروپا سوار شدنش خيلي چشمگيرتر باشه

    پاسخ
  22. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    خيلى زيباست مخصوصا طراحيه داخليش، قدرت موتورش براى يه موتور تنفس طبيعى خيلى خوبه
    ولى با همه اين حرفا فكر نميكنم بتونه به كاديلاك و بنز و بى ام و تو سرعت و شتاب برسه

    پاسخ
  23. تصویر پروفایل Reza.bs.
    Reza.bs.
    سوابق: (41 دیدگاه) ,

    شانس اوردیم منبع اتواکسپرس نبود وگرنه تند و تند می نوشت قدرت gs f کم هست ولی اگه مرسدس بود تند و تند میگفت بازدهی موتور مهمه مثل مقایسه ls600h و s300 هیبریدی
    یه سری به اتوبلاگ هم بزنید اون هم توی مطلبی که درمورد gs f گذاشته بود همیشه طرف cts-v رو میگرفت
    نمیدونم چرا یک نفر نیست طرف لکسس باشه
    حالا منتظر میمونیم تا این ماشین بیاد وعملکردشو ببینیم
    امیدوارهستم این هم مثل rc f یک سری f بینظیر باشه

    پاسخ
  24. AMG
    سوابق: (48 دیدگاه) ,

    E63 یه چیز دیگست اینا همشون آشغالن

    پاسخ
  25. تصویر پروفایل نوید
    نوید
    سوابق: (1525 دیدگاه) ,

    دوستان لطفا توجه کنید
    لکسوز غلطه
    درستش لکسوس یا لکسس هست
    لطفا رعایت کنید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.