لکسوس

چهره لکسوس IS متحول شد! [ویدئو]

به جرئت می‌توان گفت لکسوس IS مدل ۲۰۱۴ دارای ظاهری فوق‌العاده جذاب در کلاس خود می‌باشد و یکی از سرسخت‌ترین رقبا برای خودروهای آلمانی نیز به شمار می‌رود.لکسوس آی اس ۳۵۰ مدل اف اسپرت دارای تجهیزات و آپشن هایی می‌باشد که با قیمت ۵۰ هزار دلار می‌توان تمام آن‌ها را خریداری کرد.

take-a-look-at-the-2014-lexus-is-on-vossen-cv5-wheels-video-63095_1

عاشقان سرعت، کمربندهای خود را ببندید،IS 350 F که یک خودروی اسپرت خانوادگی است مجهز به یک موتور ۳۰۶ اسب بخاری V6 می‌باشد که صدای آن گوش انسان را نوازش می‌دهد.دو ویژگی است که این خودرو را بسیار محبوب کرده است،یکی فرمان پذیری فوق‌العاده و دیگری سیستم تعلیق متغیر لکسوس.

اگرچه خود لکسوس IS بسیار زیبا و چشم نواز است اما برای جذاب‌تر شدن چه چیزی کم دارد؟به تازگی کمپانی AG Automotive با انداختن رینگ‌های ۲۰ اینچی واسِن و اضافه کردن چند آپشن جدید، چهره IS را فوق‌العاده زیبا تر و جذاب‌تر از قبل کرده است.جهت آشنایی بیشتر با این خودرو شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می‌کنیم.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”41038″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    پدال قالبه سایتت خیلی شلوغ و کوچیکه لطفا عوضش کنین. این چیههه؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      لکسوس دوست دارم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. عليرضا a

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اکه سری 5 بی ام و و e کلاس بنز و این لکسوسو به من بدن صدرصد لکسوسو بر می دارم!

    درباره قالب سایت هم باید بکم.اولین قالب پدال از تمام قالبای بعدی شیک تر و زیبا تر بود.پدال جان این قالب بی ریختو عوض کن لطقا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. feri 007

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    این قالب سایت یه ذره گیج کنندست… البته فکر کنم میخواستین یه چیز تو مایه های متروی ویندوز 8 در بیارین… در هر صورت قبلیه بهتر بود… با تشکر از سایت خوبتون… خدا قوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. VAHID JINPACHI

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    سایت پدال. قالب سایتتون واقعا شلوغ و مسخره است لطفا عوضش کنید.
    ممنون می شم؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. داوود

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (131 ديدگاه)

    طراحی این خودرو واقعاً زیباست و خاصه.
    قالب سایتتون به نظرم افتضاح شده.
    نه سادست، نه آدم چیزی از توش میفهمه، نه میدونه از کجا شروع کنه، نه تناسب داره، نه مدرنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عرفان

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    قالب قبلی بهتر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سیّدعلی ذوالفقاری

    ۲۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    ببین خارجیا از آهن چی می سازن ما چی می سازیم، اونا لکسوس… ما میخ طویله

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۳۰ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      فکر نمیکنم میخ طویله تولید داخل داشته باشیم، اکثرا وارداتیه از چین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. احسان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    تم سایت رو عوض نکنی دیگه به این سایت نمیام …
    اخه این چیه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. آرش

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    اومدم پدال فکر کردم یه سایت دیگه اومدم!! چیه گذاشتی آخه؟

    قالب شلوغ تر و گیج تر از این نبود ؟؟

    جمش کن داداش , قبلیو پهن کن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امین

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نه خدا وکیلی , این قالبو گذاشتی پیش خودتم گفتی اووف عجب قالبی گذاشتم ؟؟؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Cobain

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    عکسهایی که قبلا استفاده کردید سایزشون مچ نیست با اینا کیفیتشون افت کرده یکم . و اینکه زیر اسم نویسنده نوشته ” n مقدار دیدگاه ” که من نفهمیدم منظورش چیه ! . و بدترین مورد که تمام دیدگاه ها بر اساس لایک مرتب شده ، بهتره که مثلا دو تا کامنت که بیشترین لایک رو دارن جدا بالا باشن و بقیه به ترتیب زمانی که ارسال شدن نمایش داده بشن .

    در کل ، طرح ایده ی بدی نیست ولی خیلی ناقص اجرا شده خصوصا تایپوگرافی و نحوه ی چینش متون در هر مطلب ( صفحه ی اصلی ) خیلی ساده ست . به نظرم بود اول نقص های این قالب برطرف بشه بعد جایگزین بشه . البته یه خصوصیت خوب داره و اونم اینه که رسپانسیو هست که کمتر در سایت های ایرانی شاهدش هستیم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بردیا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    همه گفتن، منم میگم، بقیه هم خواهند گفت:
    قالب قبلی بسیار شکیل تر و ساده تر بود، با اینکه خیلی زحمت کشیدید برای قالب جدید باید بگم که برای بازدید کننده اصلا جالب و راحت نیست، شاید در این قالب جدید محل تبلیغات برای شما اهمیت داشته و به فکر درآمدزایی بوده اید، شاید هم بعد از مدتی به این قالب نیز عادت کنیم. بهتره به نظر بازدید کنندگان اهمیت بدید و احترام بگذارید، چون هر اعتباری دارید از زحمات خودتون و بازدیدکنندگان کسب شده.
    نظر اکثریت اینه که یا این قالب را بهتر و ساده تر کنید و یا به قالب قبلی بازگردید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. NIMA

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    پدال جان هر کی دوست داری این قالب رو عوض کن اصلا جالب نیست .
    اگر همین رینگ روی BMW 530i بندازی این لکسوس می خوره یا همون m3 خودمون .
    هر چی باشه این ها ژاپنی اند ولی آون ها آلمانی اند…….. ( فقط آلمان )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فرزاد

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خدمت نیما عرض کنم صرفا بر مبنای علاقت نگو آلمان! در کل آلمان بهتر از ژاپن در اتومبیل سازی کار کرده ولی بدونید مهندسی کیفیت که الان علم روز دنیا در هر صنعتی محسوب میشه و همه شرکتها هزینه های هنگفتی روی کیفیت و R&D صرف میکنند، در ابتده در دهه 80 در شرکت تویوتا بوجود اومد. یعنی ژاپنیها مبدع این علم هستند. بنابراین شاید از دید مهندسی مکانیک (مثلا ساخت گیربکس، ترمز، شاسی و…) آلمانها بهتر از ژاپن باشند، ولی از دید کیفین و دوام مطمئنا لکسوس بهتر کار میکنه. همین مرسدس تا 4سال پیش از موتورهای پرمصرف و قدیمی استفاده میکرد که داد همه را در آورده بود.
    ضمنا ژاپن، سوپرکاری مثه GTR ساخته که واسه من باعث خندست که اتومبیلی از آلمان بتونه باهاش رقابت کنه.. بشدت از هر نظر جلوی GTR کم آوردند.
    تونستی توضیح بده:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احسان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1887 ديدگاه)

    این قالب بهترینخ من که با گوشی میام خیلی خوش میگذره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علیرضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    خیلی جذاب شده رینگاش حرف ندارن
    لطفا قالب عوض کنین عصبی می شه هر کسی میاد با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. MAHDI

    ۲۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    خدایش طرحش اونقدر فضایی هست که راحت بشه به تیونرها گفت: به این دست نزن حالا از لحاظ موتوری با نصب تویین توربو یا سوپر شارزر گرفته تا تغییر کورس پیستون یا سیستم اگزوز صدالبته خوبه قدرت و گشتاورشو زیاد کرد یا نصب تعلیق هیدرو پنوماتیک یا تعلیق های تطبیقی ولی استیلش هیچ جراحی زیبایی نمی خواد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. nima

    ۲۵ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    فرزاد جان نمیگم لکسوس ماشین خوبی نیست بلکه کیفیت خوبی هم داره . ولی آلمان ها تو طراحی و ساخت یه سرو گردن بالاترن مخصوصا پورشه و بنز و بی ام و .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مرتضی

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    واقعا ماشین خوشتیپیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا