جزئیات و تصاویر جدید لکسس GS F مدل ۲۰۱۶

لکسس اطلاعات کامل و همین‌طور یک گالری تصاویر جدید از آخرین مدل اضافه‌شونده به سری پرفورمنس F، یعنی GS F سدان منتشر کرده است. GS F پرفورمنس سدان مدل ۲۰۱۶ که از موتور تنفس طبیعی ۵ لیتری V-8 برای پیشرانه استفاده می‌کند، قدرتی به میزان ۴۶۷ اسب‌بخار دارد، با توسعه خود در مشهورترین پیست‌های مسابقه و از جمل نوربرگ‌رینگ، نوید یک «هندلینگِ عالی» را داده است.

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

موتور V8 با خط قرمز ۷۳۰۰ دور بر دقیقه، قدرتی برابر ۴۶۷ اسب‌بخار و گشتاوری به میزان ۵۲۷ نیوتن‌متر در اختیار قرار می‌دهد. این موتور می‌تواند در دو حالت چرخه اتکینسون (به منظور مصرف بهینه در سرعت‌های معمولی) و چرخه اتو (برای سطوح بالاتر عملکرد در هنگام شتاب‌گیری به کار خود ادامه دهد. در کنار این موتور، یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته شیفت مستقیم اسپورت (SPDS) به همراه پدل‌شیفتر قرار گرفته است.

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

چهار تنظیم مختلف می‌توان برای رانندگی با لکسس GS F مدل ۲۰۱۶ انتخاب کرد؛ نرمال، اکو، اسپورت S و اسپورت S+. این خودرو همچنین مجهز به دیفرانسیل گشتاور برداری (TVD) است که موجب بهبود هندلینگ و عملکرد در شرایط مختلف با استفاده کنترل دقیق گشتاور چرخ عقب می‌شود و به مدیریت حرکت خودرو در پیچ‌ها کمک زیادی می‌کند.

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

2016 Lexus GS F
2016 Lexus GS F

برای TVD سه تنظیم می‌توان درنظر گرفت؛ استاندارد، اسلالوم (با تأکید بیشتر بر واکنش فرمان) و تِرَک (هندلینگ بهتر در سرعت‌های بالاتر). در همین حال، لکسس هنوز مشخصات عملکردی این خودرو را اعلام نکرده است.


از لحاظ تجهیزات ایمنی، لکسس GS F مدل ۲۰۱۶ به صورت استاندارد با سیستم ایمنی Lexus Safety System + همراه است که برای جلوگیری از برخوردها در سرعت‌ها و شرایط مختلف، بسیار مفید است. این پکیج به صورت یکپارچه با تکنولوژی‌های هوشمند ایمنی شامل سیستم پیش‌برخورد (PCS)، هشدار انحراف از خطوط (LDA)، نوربالای اتوماتیک (AHB) و کروز کنترل دینامیک راداری (DRCC) همراه است.


[دانلود ویدئو]


[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

37 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل BMW E9
    BMW E9
    سوابق: (395 دیدگاه) ,

    زبان طراحی جدید لکسوس رو دوست دارم، خشن و مغرور.
    ولی مهمتر از اون عملکرد کلی ماشینه که فعلا با rcf گند زده به هرچی عملکرد. Isf هم بد نیست و حالا ببینیم gsf چیکار می کنه مخصوصا با رقیب های آلمانی همیشگی و تازه واردهای آمریکایی.

    پاسخ
  2. احمد باقری
    سوابق: (4331 دیدگاه) ,

    عالیه. معرکه است.

    پاسخ
  3. sina
    سوابق: (309 دیدگاه) ,

    وای لکسوس اگه موتور های V8 خودشو توربو کنه اون موقع …

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (52 دیدگاه) ,

      دوست عزیز آخه موتور 5 لیتری با 8 سیلندر رو که دیگه توربو نمیکنن! این خودش آخرت عملکرد رو داره

      پاسخ
  4. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1456 دیدگاه) ,

    زبان طراحی لکسس و اینفینیتی وارد مرحله جدیدی شده که ب نظرم از گذشتشون خیلی بهتره. اما هنوز با طراحی آکورا نتونستم ارتباط برقرار کنم .
    GS و ES و RX خوب بودن با این طراحی جدیدشون بهتر هم شدن.

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل ali ayat
    ali ayat
    سوابق: (719 دیدگاه) ,

    درسته کیفیتو از تو عکسم میشه دید ولی رقیبای آلمانی و حتی ایتالیایی خیلی قدرتمندن باید دید چی از آب در اومده

    پاسخ
    1. Farshid
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      مهد صنعت کشور آلمان هست و بس ! حالا simens و bosch و بنز و بی ام و هزار تا چیز دیگه رو بیخیال فقط کافیه به استاندارد DIN آلمان یه نگاهی بندازین . استانداردی که اون موقع آلمان تدوین کردن ژاپنی ها اوشین رو داشتن میساختن . (البته پیشرفت و تکنولوژی فعلی ژاپن فوق العاده هست)
      در حال حاضر هم آمریکا تو مباحث تکنولوژیکی حرف اول و اخر رو میزنه ولی این پبشرفتشون رو مدیون جنگ جهانی و سرقت مهندسان آلمانی بعد شکست آلمان هستن .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل datsun
        datsun
        سوابق: (593 دیدگاه) ,

        داداش چقدر این کامنت رو تکرار میکنی همین چند مطلب قبل این کامنت رو گذاشتید فهمیدم آلمان مهد تکنولوژی و صنعت دنیاست

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل (پهلوان مک لارن)new great britain
        (پهلوان مک لارن)new great britain
        سوابق: (845 دیدگاه) ,

        مهد صنعت کشور آلمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!! farshid شوخی میکنی؟ همه میدونن انقلاب صنعتی از بریتانیا شروع شد اون موقع که بریتانیا داشت کل کشورشو خطوط راه آهن میکشید آلمانی ها تازه فهمیده بودن از چه نژادی هستن .این حرفت میدونی منو یاده کسایی میندازه که توی تلویزیون میشینن میگن مهد فوتبال برزیل!!!!! حالا چون برزیل پنج بار قهرمان دنیا شده الکی حرف میزنن. تازه همین آلمان از نظر هوافضا – نظامی- کامپیوتری وکلی چیزهای دیگه در مقابل بریتانیا حرفی برای گفتن نداره. تازه اینم بماند که تمام گوشی های هوشمند وتبلت ها و بقیه ی وسایل سیار در دنیا از نظر ساخت پردازنده از طراحی های شرکت (ARM) که در کمبریج بریتانیاست استفاده میکنن این حرفمو فقط کسایی که از نظر کامپیوتری اطلاعات دارن میدونن. دیگه این حرفو که درباره سرقت دانشمندان آلمانی هست مطرح نکنید به خدا خسته شدیم!!!! بابا نزدیک 90 سال از اون زمان میگذره!!

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل ali ayat
          ali ayat
          سوابق: (719 دیدگاه) ,

          همین تعصب و بی بخاری ماست که الان داریم ماشین ایران خودرویی سوار میشیم

        2. علیرضا
          سوابق: (188 دیدگاه) ,

          شرمنده دوست عزیزولی شما بیشترین دانشمندان بزرگ رو نگاه کن اکثرا آلمانی بودن نهتنها در زمینه صنعت در پزشکی و حتی ادبیات

  6. mds
    سوابق: (266 دیدگاه) ,

    انتخاب بین این و جنسیس V8. 2016 مثل انتخاب بین کامارو و موستانگ سخته

    پاسخ
    1. mohsen
      سوابق: (901 دیدگاه) ,

      این با جنسیس؟ جنسیس انقد بزرگ نشده بیاد با این واسته یه جا

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل shahab
      shahab
      سوابق: (646 دیدگاه) ,

      واسه شما سخته دوست عزیز
      دلبر دیگری از سرزمین آفتاب تابان

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل ali ayat
      ali ayat
      سوابق: (719 دیدگاه) ,

      اوووه کوه کیفیت و ول کنم بیام به دکمه پلاستیکی استارت جنسیس بچسبم ولمون کن هنوز زوده برو پنج سال دیگه شاید بتونن کاری کنن پیشرفت خوبه ولی هنووووو

      پاسخ
      1. mds
        سوابق: (266 دیدگاه) ,

        واقا..
        اروپایا دارن جنسیسو با جی اس و سری 5 مقایسه و تو خیلی از مجله ها و مقایسه ها اونو برتر از این دو هم دونستن بعد شماها که ایرانی هستید میگید قابل مقایسه نیست.
        تا کی حسادت…
        میگم شماها چند سالتونه؟ اگه زیر 30 هستید بگید تا باهاتون بیخودی بحث نکنم

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل ali ayat
          ali ayat
          سوابق: (719 دیدگاه) ,

          دیدیم مقایسه شده همه دیدن ولی کجا گفته شده کهاز سری پنج ای کلاس جی اس بهتره
          ببین تویی که داری تهمت میزنی میگی اگه زیر سی سال هستی باهاتون بحث نکنم ببین عمویی همین کیا اپتمیا نقص طراحی تو کمک جلو داره یعنی نیرو بد وارد به کمک فنر میشه خودم اینکاره ام روزی یکی ماشین به خاطر همین عیب میخوابه اونوقت میای از کره طرفداری میکنی بکن هرجور دوس داری عاشق کره ای باش ولی حرف دهنتم بفهم

        2. mds
          سوابق: (266 دیدگاه) ,

          برو عمو برو حال بحث کردن با نوجوونا رو ندارم برو با گن..ات بازی کن. وگرنه یه ما.چچ ازت میگیرم

        3. علیرضا
          سوابق: (188 دیدگاه) ,

          شما اگه زیر18 هستی باهات بحث نکنم ولی آدرس بده ببینم کجا جنسیسو با جی اس و سری 5 فقط مقایسه کرده باشه برتریش به کنار

  7. وحید
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    این لکسس حرفی واسه گفتن نزاشته
    هرکی اعتراض کنه به روش گاز انبری حدف میشه

    پاسخ
  8. samurai
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    بنده بعنوان یک سامورایی اصیل :–) رنگ نارنجیشو بر میدارم

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل ali ayat
      ali ayat
      سوابق: (719 دیدگاه) ,

      سامورایی؟؟!اصیییل؟!؟
      نارنجی؟!!!!!!!!!!!!!!!
      شیب؟!
      بام؟!

      پاسخ
  9. Nissan...Japan
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    هرکسی از این ماشین تعریف میکنه دیسلایک میخوره.مشخصه پیشرفت لکسس به مذاق خیلیا خوش نیومده.

    پاسخ
    1. کیارش
      سوابق: (210 دیدگاه) ,

      چه قدر جالب
      خیلی وقتا که المانی بازا یه چیزی میگن و دیسلایک میخوره، سریع شما میگین که حرف طرف نا حق بوده، حالا که شماها دیسلایک میخورید دلیلش پیشرفت لکسوس هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
      1. Nissan...Japan
        سوابق: (36 دیدگاه) ,

        اتفاقا برای من هم خودروهای المان قابل احترامن هم طرفداراش،ولی نه هر طرفداری!!!!

        پاسخ
        1. Diserto
          سوابق: (32 دیدگاه) ,

          جالبه بدونید همه ی دیسلایک ها از طرف همین کیارش هستش

    2. تصویر پروفایل shahab
      shahab
      سوابق: (646 دیدگاه) ,

      دیسلایک میدن چون کره ای ها توان رقابت با لکسسو ندارن

      پاسخ
      1. کیارش
        سوابق: (210 دیدگاه) ,

        وقتی یه المانی باز کامنتش دیسلایک میگیره دلیلش اینه که حرفش غیر منطقیه، ولی وقتی یه ژاپنی باز دیسلایک میگیره دلیلش میشه پیشرفت لکسوس ؟؟؟؟؟؟

        پاسخ
        1. Nissan...Japan
          سوابق: (36 دیدگاه) ,

          وقتی یه المانی باز مثل خودت دیسلایک میگیره دلیلش اینه که میگه تکنولوژی سوییچ بی ام دبلیو ده برابر کارخانه نیسان تکنولوژی داره!!!بنظرت این منطقیه؟!!!پس چرا بقیه المانی بازهای محترم اندازه شما دیسلایک نمیگیرن؟؟؟خب لابد یه اشکالی تو کامنتات و طرز حرف زدنته.

      2. تصویر پروفایل ali ayat
        ali ayat
        سوابق: (719 دیدگاه) ,

        چه ربطی به کره داشت اصلا کره در حد لکسوس مگه ماشین داره رقابت بین آلمان و ژاپنه برای اونه همه دیس میزنن

        پاسخ
  10. mohsen
    سوابق: (901 دیدگاه) ,

    خیلی با حاله از ارمش گرفته تا طراحیو خلاصه همه فن خوبه

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل RETOLEX
    RETOLEX
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    برادر من کیارش عزیز . فقط المانننننننن !!!!!
    الان خوبه راحتی .
    دس بردار به خدا این چه کاری .چرا اینکار میکنی با ما دشمنی داری ؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟

    خب اگه خیلی از بحث خوشت میاد بسم لا . من هستم .

    پاسخ
  12. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    طرحهای جدید لکسوس زیبا هستند اما بنظر کمی شلوغ شدند. امیدوارم خبرهایی از لکسوس is کروک جدید هم منتشر شه. البته شاید هم بجاش rc کروک ارائه شه…

    پاسخ
  13. کار لاور
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    شبیه لکسوس ix 350 هستش خیلییی

    پاسخ
  14. مهدی
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    بالا و پائین بودن سر اگزوزهاش زیاد جالب نیست .

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.