آغاز تولید تایرهای بدون باد [ویدئو]

سرانجام تایرهای بدون باد راه خود را به خط تولید و بازار پیدا کردند. بریجستون اولین سری از تایرهای بدون باد ساخت خود را که نسل دوم از این تکنولوژی می‌باشند، به نمایشگاه توکیو آورد.

Bridgestone's Futuristic Airless-Tires
Bridgestone’s Futuristic Airless-Tires

هزینه نگهداری پایین و دوام بالا از مزایای تایرهای بدون باد بریجستون است. با این وجود هنوز این تایرها برای خودروهای با سرعت بالا مناسب نیستند. تایرهای بدون باد بریجستون برای خودروهای گلف تا سرعت 64 کیلومتر بر ساعت مناسب می‌باشند.

Polaris Sportsman WV850 H.O. with airless tires
Polaris Sportsman WV850 H.O. with airless tires

از سوی دیگر شرکت پولاریس هم عرضه عمومی تایرهای بدون باد خود را از ماه آینده آغاز می‌کند.

Polaris Sportsman WV850 H.O. with airless tires
Polaris Sportsman WV850 H.O. with airless tires

این شرکت توانسته بهبودهایی برای سواری راحت‌تر و کم سرو صداتر در تکنولوژی خود ایجاد کند. قیمت یکی از چهار چرخه های غیر نظامی WV850 H.O. ATV با تایرهای بدون باد حدود 15 هزار دلار است. [دانلود ویدئو]

[jwplayer mediaid=”53618″]

20 دیدگاه

  1. مجتبی
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    تایر یا همون لاستیک،نقش مهمی رو تو خودرو ایفا میکنه وبرای همین هم زیاد روش سرمایه گذاری میشه!!!
    فرمون،مصرف سوخت،قدرت ترمز،شتاب،سرعت،چسبندگی،تعلیق و خیلی چیزای دیگه که مهندسین مکانیک میدونن همه و همه بستگی به لاستیک داره.
    هرچند،اینا مث مانیستن که یه چیزی بسازن،بعد گذشت30-40سال بازم نتونن نقصشو رفع کنن.
    امیدوارم اگه چیزه خوبیه،هرچه زودتر جنس مرغوبش(نه چینی درجه4 یا 5)بیاد ایران تا این همه کشته بخاطر ترکیدگی لاستیک تو سرعت های بالا ندیم تا شاید دیگه شاهد فاجعه هایی مث تصادف 2 اتوبوس تو اتوبان تهران-قم نباشیم.
    اگه درموردش اطلاعات مفیدی گیرم اومد که دیدم بدردتون میخوره،براتون میذارم.

    پاسخ
  2. حسن
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    فکر کن باهاش بری تو گل، کل تایر پر می شه و وزنش می شه 100 کیلو!!

    پاسخ
  3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.

    خیلی بد ریخته.

    همون بهتر که واسه وسایل نقلیه ی کم سرعته.

    ((( نهال دوستیه واقعی ، اهسته رشد میکند.

    پاسخ
  4. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    سلام
    انصافا بد هم نیست ها!
    پنچر نمیشه
    نمیترکه
    در صورت استفاده از مواد مناسب از لاستیکهای بادی بیشتر عمر میکنه
    در مورد ظاهرش هم نگران نباشید اگر ادامه پیدا کنه شرکتها برای ظاهرش هم یه فکری میکنن

    پاسخ
  5. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    با عرض تسلیت توافق امریکا و ایران و ابدی شدن بدبختی ملت ایران را به تمامی هموطنان تبریک میگم 😐

    پاسخ
    1. km
      سوابق: (681 دیدگاه) ,

      بین بد و بدتر خب بد بهتره. حاضر بودی مردم کشورت بخاطر نبودن دارو برای تحریم ها بمیرن؟؟ حداقل دیگه تحریمی در کار نیست دلار میاد پایین همین قیمت ماشین و خیلی چیزای دیگه افت میکنه. آرزوی خیلیا این بود که وضعیت برگرده به چند سال قبل در کل سرانجام هر دیکتاتوری نابودیشه. شاید برای نسل سوخته ی ما بدبختی ابدی باشه ولی برا نسل های بعدی اینطور نیست

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        شعار بنز:یا بهترین یا هیچ.
        از نظر من بد یا بدتر معنی نداره.

        پاسخ
        1. Cobain
          سوابق: (13 دیدگاه) ,

          آخه مرد حسابی بنز همچین شعاری بده در مورد ما هم صدق می کنه ؟ گزینه های انتخاب ما محدوده همیشه بین بد و بدتر هست .مثلا یا باید پراید انتخاب کنیم ، یا هیچی نداشته باشیم . اگر بخوایم بهترین رو داشته باشیم باید احتمالا دزدی کنیم که بازم 1 ملیارد نمی تونیم دزدی کنیم 🙂 .

      2. آرمان
        سوابق: (70 دیدگاه) ,

        ترکمنچای هم قرارداد بود. عزیز دل برادر تحریم دارو سر جاش هست.
        انتخاب بد بدتر یعنی چی؟ چرا به این فلاکت باید برسیم اگر انتخاب بین بد و بدتر باشد ذات انتخاب مشکل دارد و باید مورد انتخاب مورد بازبینی قرار بگیرد.
        اگر مردمی که قدرت خرید دارند و لطف کنند تحریم خودروساز داخلی را ادامه بدهند گزینه های انتخاب تبدیل می شه به خوب عالی و بهترین. البته از همه آنهایی که قدرت خرید ندارند تقاضای تحریم نمی کنم چون به محض اینکه خیلیشان پولشان برسه پراید می خرند و توش پسته می خورند و تحریم؟ همدردی با دیگران؟
        خودرو پاک پرقدرت کم مصرف آلودگی کمتر بیماری کمتر و تلاش خودروساز داخلی با رقبا در مسیر پیشرفت.

        پاسخ
    2. km
      سوابق: (681 دیدگاه) ,

      اصن حواسم نبود که تو زیگمایی پس بهتره که به سکوتم ادامه بدم

      پاسخ
  6. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    خخخخخخخ نوشتم با عرض تسلیت ….. تبریک میگم
    همین الان فهمیدم هر هر هر هر

    پاسخ
  7. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    فکر نمیکنم حالاحالا ها فراگیر بشه،هنوز معلوم نیست مزیتهاش نسبت به معایبش میصرفه یانه. به نظرم بیشتر بدرد ماشینهای نظامی میخوره یا خودروهایی که تمام هدفشون آفروده.

    پاسخ
  8. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    دوستان کسی میدونه به نرمی لاستیک های بادی هست یا نه؟؟؟
    به قیافش نمیخوره نرم باشه

    پاسخ
    1. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      شاید به نرمی لاستیک های بادی نباشه اما اونقدرها هم صلب نیست. اون شبکه ها برخلاف ظاهرشون منعطفه. ازتو فیلم کاملا مشخصه.

      پاسخ
  9. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    یه لحظه که رو بنز S کلاس تصورش میکنم، ترجیح میدم همین لاستیکا بمونن

    پاسخ
  10. مهدی62
    سوابق: (133 دیدگاه) ,

    هرچی باشه من لاستیکای قدیمی خودمونو بیشتر دوس دارم

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل نوید
    نوید
    سوابق: (1525 دیدگاه) ,

    اینا برای استفاده ی شهری نیس که شما میگین تایر عادی بهتره اینه حداقل فعلا برای آفرود و مصارف نظامیه
    البته تو ایران مصرف شهری هم داره چون شهرای ایران از آفرود بدتره

    پاسخ
  12. تصویر پروفایل نوید
    نوید
    سوابق: (1525 دیدگاه) ,

    حسن اینا اگه باهاش بری تو گل بهش نمیچسبه و اگه توش بره داخلش نمیمونه سریع میاد بیرون . به لطف نانو تکنولوژی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.