متفرقه

جوایز ویژه مشترکین مجله موبایلی پدال

سرویس پیشخوان ایرانسل اینک برای مشترکین مجله موبایلی پدال جوایز ارزنده ای را در نظر گرفته است. این سرویس با همکاری ایرانسل و شرکت رهنما (بیپ) ارائه می شود.

mobile-service

هم اکنون با عضویت در مجله موبایلی و شرکت در مسابقه تیتر (ویژه مشترکین مجله پدال) در قرعه کشی جوایز آن نیز شرکت داده خواهید شد. همچنین سرویس پیامکی خبرهای روزانه برای مشترکان همراه اول نیز برقرار گردیده و مشترکین گرامی این اپراتور می توانند با ارسال عبارت پدال یا pedal به ۷۰۵۰ در این سرویس نیز مشترک شوند.

مسابقه “تیتـر” در پیشخوان ایرانسل

بیش از یک سال از عمر راه اندازی سرویس های خبری در پیشخوان ایرانسل می گذرد و در این مدت سایت ها و روزنامه های پر تیراژ خبری با استفاده از این ابزار، روشی نوین برای اطلاع رسانی به مشترکان خود ارائه نموده اند.

در مسابقه تیتر که توسط شرکت رهنما (Beep) بر بستر MMS ایرانسل برگزار می گردد جوایزی ارزنده برای مشترکین پیشخوان های عضو این کمپین در نظر گرفته شده است.

این جوایز شامل:

۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال سکه طلا

۲ دستگاه تلوزیون LED ال جی

و در هر ساعت یک کارت شارژ ۱۰,۰۰۰ ریالی ایرانسل به قید قرعه می باشند.

برای عضویت در پیشخوان پدال و شرکت در مسابقه تیتر، مشترکین ایرانسل می توانند کد ۳۳۱۴ را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال نمایند.

هم اکنون مشترکین پیشخوان پدال می توانند سوالات این مسابقه را دریافت نموده و با پاسخ به فقط یک سوال در روز، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. این سوالات ۲ گزینه ای بوده و از تیتر های خبری روزهای گذشته در پیشخوان پدال انتخاب شده اند.

برای اطلاعات بیشتر به  صفحه پیشخوان در سایت www.beep.ir مراجعه نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. کیوان

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    سلام من که خیلی از این کار خوشم اومد
    واسه دوستام هم ایمیل کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      چه جوایزی داشته و ما خبر نداشتیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. فردین

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بازم ایرانسل داره مردم بیچاره رو میتیغه.من یه مسابقش شرکت کردم چند بار که سوالاتش تکراری بود.آخرش گفت اگه 10 تا سوال جواب بدین برنده مگان تبلت سکه طلا و … میشین. با هزار آرزو شارژ نازنینم رو به مبلغ 7 هزار تومن تموم کردم و فکر کردم برنده شدم هیچی به هیچی آخرش بعد 10 تا سوال برام اس داد که اگر 10 سوال دیگه جواب بدین برنده این. نزدیک بود گوشیمو بشکنم. ای…… دهنه آدمو باز میکننا…….میگین نه هر کدوم از دوستان عزیز خواستن امتحان کنن. تا بعد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام. این یک مسابقه یا جشنواره به آن شکل که مطرح نمودید نیست. مجله موبایلی حاوی مطالب جالبیست که می تواند اطلاعات و اخبار خودرویی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. هزینه آن هم تنها 40 تومان می باشد. قرعه کشی نیز توسط شرکت رهنما برای تشویق مخاطبان به استفاده از چنین سرویسهایی است. البته امیدواریم که شما برنده این جوایز هم باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    من هم با فردین موافقم مارو هم بیچاره کرده این ایرانسل بااین مسابقه هاش و اس ام اس هاش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. VAHID JINPACHI

    ۲۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    این ها همش پول خوریه…
    سردبیر پدال خوب ما رو سر کار می گذاریا …………

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا