متفرقه

حراج خودورهای کریس اوانز، مجری جدید تاپ‌گیر

کریس اوانز (Chris Evans) که اکنون مجری اصلی برنامه «تاپ گیر» محسوب می‌شود، تصمیم گرفته که بخشی از کلکسیون شگفت‌انگیز خود را به فروش برساند. اگر با شخصیت «کریس اوانز» آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که وی علاقه‌ی زیادی به اتومبیل‌ها دارد و به نوعی خودش را با آنها تعریف می‌کند. در هر صورت، برای داشتن این آثار هنری «اوانز»، به سلیقه‌ای مشکل‌پسند و البته مقدار متنابهی «پول» نیاز خواهید داشت.

Collection-10
بر این اساس، «اوانز» تعدادی از خودروهایش را از طریق «بونهامز» در ۱۲ سپتامبر سال جاری میلادی به حراج خواهد گذاشت. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، ۱۳ نمونه از این خودروهای نادر به ساختمان حراج انتقال داده شده‌اند که روی هم رفته ارزشی برابر ۹,۳۱۵,۰۰۰ پوند یا ۱۴,۵۴۶,۹۵۶ دلار دارند.

Collection-6
۶ دستگاه از این خودروها از محصولات فراری و مدل‌های چون یک ۳۶۵ GTS/4 دیتونا اسپایدر، یک ۲۵۰ GT/L لوسو و یک ۲۷۵ GTS اسپایدر هستند. در این میان، ستاره این «نمایش» و گران‌قیمت‌ترین خودرو در این مجموعه، یک فراری ۲۷۵ GTB مدل ۱۹۶۶ سبز رنگ است که قیمت آن بین ۲/۶ تا ۲/۹ میلیون پوند یا ۴ تا ۴/۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

Collection-17
رنگ بدنه این خودرو در ابتدا «روسو کیارو» یا قرمز روشن بوده، ولی در ادامه، «اوانز» پس از خریدن آن در سال ۲۰۱۴، رنگ سبز روشن را برای آن برگزیده است.

Collection-14
از دیگر خودروهای برجسته حاضر در این جمع می‌توان به دو مدل بدلی با کیفیت بالا از یک جگوار XKSS لینکس و یک فراری ۲۵۰ SWB، همین‌طور یک جگوار XK120 «اَلوی» رودستر، یک مرسدس ۲۸۰SL پاگودا مدل ۱۹۷۰، یک جگوار XK150 «فیکسد هد» کوپه با موتور ۳/۴ لیتری، یک فیات ۱۲۶ آبارث و نمونه خودروی ساخته شده برای فیلم موزیکال «چیتی‌چیتی بنگ‌بنگ» اشاره کرد.

Collection-18

Collection-24

Collection-20
همچنین یک دایملر SP250 رودستر مدل ۱۹۶۴ نسخه «پلیس اسپسیفیکیشن» که قبلاً به عنوان یک تعقیب‌کننده پرسرعت در پلیس خدمت کرده است. لیست مالکان این خودرو با پلیس متروپلیتن، «نیو اسکاتلند یارد» شروع می‌شود و همچنان سیستم رادیوی پلیس Pye و زنگ اضطراری مخصوص آن سال‌ها را حفظ کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    مگه مرض داشته فراری قرمز به اون خوشگلی رو کرده سبزخیاری؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۴ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      البته سبز خیاری یواش!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. asa

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (569 ديدگاه)

    ماهم کلکسیون پراید داریم.اونم به ارزش ۲۰۰ملیون ،البته تومن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AHMADREZA

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    دیگه تخت گاز باحال نیست بدون سه کله پوک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سعید

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    یه خورده نگارشتون نامنظم بود کاش زیر عکس هر ماشینی با ذکر اسمش با خط درشت درباره اش توضیح میدادید مثلا اون فراری سبز اول لسیت ب عنوان ستاره بود اما عکسش اخر از همه
    اما بازم ممنون از نگارش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. M3 RS 4D

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    فراری رو سبز روشن کرده؟
    زیادی کرده زده زیر دلش دیگه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Archi KHAN

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    هر جا سخن از کلکسیون است ، نام فِراری می درخشد …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا