متفرقه

ساخت طویل‌ترین پیست دنیا در آمریکا

مجموعه موتوراسپورت Spring Mountain که در نوادا واقع شده به آرامی مقصدی برای طرفداران مسابقات شده است. مالک این مجموعه جان موریس در سال ۲۰۰۴ و زمانی که پیست تنها طول ۳.۵ کیلومتری داشته آن را خریداری کرده است. از آن زمان موریس مجموعه‌ی یاد شده را به مکانی لوکس تبدیل کرده است به گونه‌ای که یکی از اعضا آن را دیزنی‌لند بزرگسالان می‌نامد.

morris
موریس یک کارمند نیمه بازنشسته بوده و در ابتدا فکر می‌کرده که شاید خرید یک پیست مسابقه هیجان‌انگیز است. حالا او بسیار پیشرفت کرده و می‌خواهد تا در سال‌های آینده طویل‌ترین پیست دنیا را بسازد.

a-few-of-spring-mountains-early-settlements
سال پیش موریس ۱۵۰ هکتار از زمین‌های پیست west side را خرید و به زودی زمین‌های بیشتری را خواهد خرید.

morris-at-the-wheel-of-a-wolf
در حال حاضر پیست مشهور نوربرگ رینگ با طول ۲۱.۰۸ کیلومتر طویل‌ترین پیست دنیاست؛ اما زمانی که آرزوی جان موریس به حقیقت بپیوندد، Spring Mountain حداقل طول ۲۴ کیلومتری خواهد داشت؛ و افرادی که با پرداخت پول عضو کلاب خواهند شد امکان دسترسی به موارد زیادتری را خواهند داشت. موریس برنامه‌های زیادی برای ساخت یک شهر کوچک در زمین‌های خود دارد به گونه‌ای که می‌خواهد یک هتل، رستوران، تئاتر، کارواش، کافی‌شاپ و… را بسازد.
و البته هیچ‌کدام از آن‌ها دربردارنده‌ی چیزهایی که هم‌اکنون در مجموعه وجود دارند نیست. برای مثال موریس در سال ۲۰۱۴ یک دریاچه‌ی ۱۸ میلیون گالنی آب را ساخته است.

morriss-18-million-gallon-lake-with-its-desert-island
این کلاب در حال حاضر دربردارنده‌ی مدرسه رانندگی کوروت و کادیلاک است. طبق گفته‌های بلومبرگ اعضا باید مبلغ ۴۵ هزار دلاری را برای پیوستن به این مجموعه بپردازند و حق عضویت سالانه نیز ۵ هزار دلار است. با این پول افراد می‌توانند زمین‌های زیادی را برای ساخت خانه‌های شخصی به دست آورند. یکی از اعضا حتی ۸ خودرو را در روز اول عضویت خود در این مجموعه خریده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ASA

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    مدرسه رانندگی کوروت و کادیلاک

    من دیگه هیچی نمیگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این مجموعه واسه میلیونر هاست.
    حق عضویت ۴۵٠٠٠ دلار واسه یک شهر بازی !!!
    عمراً !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا