متفرقه

مشت کلارکسون باعث تعطیلی تخته‌گاز شد

پخش ادامه برنامه تاپ‌گیر یا تخته‌گاز با درگیری جرمی کلارکسون، مجری شماره یک این برنامه با یکی از تهیه‌کنندگان به حالت تعلیق درآمد.

مجریان برنامه تاپ گیر یا تخته گاز
مجریان برنامه تاپ گیر یا تخته گاز
کلارکسون به مدت سیزده سال، یکی از سه مجری این برنامه است و اخیراً هم بی‌بی‌سی به او آخرین هشدار را داده بود که جنجال جدید باعث اخراج او خواهد شد.
گفته می‌شود دلیل درگیری اخیر، نبودن غذای گرم به‌عنوان شام در پایان یک روز فیلم‌برداری می‌باشد. جرمی که از چنین وضعیتی عصبانی بوده، با تهیه‌کننده ۳۶ ساله برنامه درگیر شده و با مشت به وی زده است.

جرمی کلارکسون
جرمی کلارکسون
کلارکسون شخصیتی خاص و خارج از آداب دارد که اتفاقاً همین رفتار و گفته‌های او باعث شهرت وی شده است. برنامه تاپ‌گیر با حضور کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند به پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان تبدیل شد. این برنامه هر هفته ۳۵۰ میلیون بیننده تلویزیونی در ۱۷۰ کشور جهان و سه میلیون مشترک یوتیوب دارد .

jeremy clarkson
jeremy clarkson
این موضوع باعث می‌شود که بی‌بی‌سی برای سرنوشت این برنامه پرمخاطب نگران باشد. در حال حاضر احتمال بازگشت کلارکسون به برنامه بسیار اندک است و خود وی در مصاحبه ای اعلام کرده که برای یافتن کار جدید به مراکز کاریابی می‌رود. در عین حال نام تعدادی از جانشینان احتمالی برای وی در این برنامه نیز به گوش می‌رسد. از جمله کریس ایوانز، مجری رادیو و کلکسیونر خودرو، ادی جوردن، مدیر سابق تیم فرمول یک جوردن و مفسر مسابقات فرمول یک، جیک همفری، مجری سابق فرمول یک بی‌بی‌سی، ادی آروین، راننده بازنشسته فرمول یک و ویکی باتلر راننده مسابقات اتومبیلرانی و مجری برنامه دنده‌پنج از جمله جانشینان احتمالی مطرح برای کلارکسون می‌باشند.

jeremy clarkson
jeremy clarkson
کلارکسون خود چندی پیش در یک توئیت نوشته بود: به یک مجری تازه برای تاپ‌گیر نیازمندیم، داوطلبان باید پیر، بدلباس و ملانقطی باشند اما قادر باشند به‌موقع سر کار بیایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. رسول

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    تم جدید خیلی بده. تبلیغات رو صفحه نمیزاره اصل مطلبو ببینم. تند تند هم پیغام ارور میده. کلا بد شده. برگردین به تم قبلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اینا هم شدن مثل ما ایرانی هر چیزی که خوب باشه زود باهاش مخالفت میکنن من عاشق هرسه تاشون هستم و حتی هم یکیشونم نباشه به دل نمیشینه خاک تو سر بی بی سی که به جای التماس میرن سه چهارتا دلغک از سیرکا میارن و برنامه اجراء میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ببخشید عاشق هر سه تاشون هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا