تبدیل وسپا به سگوی

یک وسپا باید از بین برود تا یک سگوِی جذاب‌تر به نظر برسد. اگر تنها چیزی که نمی‌گذارد شما در داخل شهر بر روی یک سگوی سوار شوید، این است که شکل و ظاهر آن‌ها را دوست ندارید، این نسخه‌ی بهبود یافته ممکن است تردید شما را در مورد سوار شدن بر آن در بین عموم مردم را از بین ببرد. و این به لطف اسکوترهای وسپا اتفاق می‌افتد که مجبور شده‌اند زندگی خود را فدای این وسیله‌ی جدید کنند.

Vespa Segway
Vespa Segway

با کمتر از 4000 دلار این وسیله‌ی سفارشی و ساخت دست می‌تواند مال شما باشد. پوشیده شده از قطعات یک اسکوتر پیاجیو واقعی، تشخیص این سگوی از یک موتور وسپا کمی دشوار است، این وسیله همچنین به طرز ناباورانه ای تعادل خود را حفظ می‌کند. هنوز هم هنگام سوار شدن بر آن توجه بسیاری را به خود جلب خواهید کرد، ولی با پیشرفت‌هایی که داشته است ممکن است تحسین دیگران را برانگیزد به جای آن که آن‌ها با دیدن شما سوار بر این وسیله از روی ناامیدی سر خود را تکان دهند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

17 دیدگاه

  1. میراندا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    وای خدای من چقدر خنده داره آدم یاد اسب 2 پا میفته
    خخخخخخخخخخخ

    پاسخ
  2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.

    چه جالبه.

    سرعتش چقدره؟؟؟

    برقیه؟؟؟

    برا من سواله که این وسیله ها چجوری میتونند تعادلشون رو حفظ کنند.؟؟؟

    ((( ایران و المان )))

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      به وسیله نوعی ژیروسکوپ!!

      پاسخ
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        مطمئنی؟؟؟

        ژیروسکوپ چی هست؟؟؟

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
        1. امین
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          ژیروسکوپ رو سنسوری فرض کنید که حرکت خودش در محورهای سه گانه رو تشخیص میده. کلیه وسائل نقلیه با دو چرخ هم محور هم که به نوعی مجبور به حفظ تعادل هستند برقی هستند چون موتورهای برقی تمامی گشتاورشون رو در لحظه میتونند تحویل سیستم حرکتی بدند. قواعد این حفظ تعادل فوق العاده ساده هستند. اگر خواستی از جلو بیفتی برو جلو و اگر به عقب خواستی بیفتی به سمت عقب برو. حرکت این وسایل هم بر همین اصل استواره یعنی شما برای حرکت باید فرمون رو به سمت جلو فشار بدی انگار که میخوای وسیله رو بندازی. و برعکس کاهش سرعت و توقف از طریق به عقب کشیدن فرمون انجام میشه. پیچیدن هم با اختلاف سرعت گردش دو چرخ ممکنه. در کل وسیله با حال و نو آورانه ایست. معروف ترین تولید کننده این وسائل هم همون شرکت آمریکایی SEGWAY هست.
          پیروز باشید

  3. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    من پیاده رفتن رو به سوار شدن روی این لگنچه ترجیح میدم

    پاسخ
  4. علیرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به نظر من یک موتورخارق العاده هست واقعا عالیه.افرین به وسپاو درود بر او.

    پاسخ
  5. e.scamp
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    فکر کنم وسپا جزو 20 موتورسیکلت خاطره انگیز تاریخ باشه تقریبا تو ایران همه دیدنش

    پاسخ
  6. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    خیلی وقتا همین کار آدمو راه میندازه! حداقلش اینه که ایمنی این بیشتر از موتورهای دیگه س!

    پاسخ
  7. DAVOOD
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    با سلام یقین داشته باشیداگه تست تصادف بگیرن ایمنی ش از پرایدخیلی بیشتره

    پاسخ
    1. تورج
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      بنده گان خدایی که ازصبح تاشب درمودردپرایدمیگین.اگه پرایدنبودنصف ماشین سوارها ازلذت ماشین داشتن محروم بودن .دل چه کسی میسوزه که درآمدخیلی ها فقط به حدهمین پرایده.کدوم ایمنی ،درکدام تصادف حماقت انسانی دخیل نبود.خداپدرسایپارو بیامرزه که دل قشرمتوسط وپایین جامعه روشادکرد.اگه ماشین بهتر سراغ داریدده ملیون منتظر جواب شمان.

      پاسخ
  8. مهدی62
    سوابق: (133 دیدگاه) ,

    باز یه طرح جالب دیگه که عیده ی خوبی پشتش بود کی فکرش رو می کرد که با وسپا…؟

    پاسخ
  9. masoud v12
    سوابق: (134 دیدگاه) ,

    هر چي باشه از موتورسيكلت بهتره چون مثل موتورسيكلتش تند نميره در نتيجه خطرش هم كمتره.

    پاسخ
  10. انوش
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    میشه لطفا در مورد کمپا نی های مختلف سازندش. یه مقاله بنویسین. .

    پاسخ
  11. mehdi.esmaili
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اقا با قیمت حدود چهل میلیونی تو بازار ایران بنده ترجیه میدم رو دستام راه برم تا سوار این بشم

    پاسخ
    1. bahar
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      قرار نیست باهمین قیمت وارد بازار ایران بشه سیستم این خودرو های تعادلی خیلی ساده است به راحتی میشه در داخل کشور با هزینه بسیار کمی ساخت

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.