GR-HEV ؛ اولین پیکاپ هیبریدی میتسوبیشی

نمایشگاه ژنو 2013: GR-HEV نام پیکاپ هیبریدی جدید ژاپنی هاست که با دیدن ظاهر عجیبش از همان ابتدا هم باید حدس می زدیم که بیش از هر محصول دیگری، پتانسیل کافی برای جانشینی مدل های آتی میتسوبیشی L200 را داشته باشد . . .

Mitsubishi GR-HEV concept
Mitsubishi GR-HEV concept

GR-HEV یک گام بزرگ برای میتسوبیشی است چراکه برای نخستین بار توانسته از تکنولوژی هیبریدی در پیکاپ یک تنی اش استفاده کند. میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 در این خودرو که از پیشرانه دیزلی 2.5 لیتری آن (به همراه موتور الکتریکی قرار گرفته بر روی محور جلو)، ناشی می شود به 149 گرم در هر کیلومتر رسیده؛ حالا تصور کنید که گیربکس اتومات هم روی آن باشد! به همین دلیل می توان GR-HEV را یکی از پاک ترین خودروها در بازار هم کلاسانش دانست.

سیستم محرکه GR-HEV را باید مشابه دو دیفرانسیل ها محسوب کرد که برای ارائه بهترین عملکرد در مسیرهای جاده ای و آفرود به سیستم S-AWC اختصاصی میتسوبیشی مجهز شده تا ضامن پایداری آن در مسیرهای مختلف باشد. GR-HEV باداشتن 5420 میلیمتر طول، 1930 میلیمتر عرض، 1775 میلیمتر ارتفاع و با فاصله محوری 3 متری به نظر می رسد که دیگر پنج سرنشین آن جای هیچگونه اعتراضی از فضای درونی خودرویشان نداشته باشند!

5 دیدگاه

  1. حسين
    سوابق: (1165 دیدگاه) ,

    واقعا چه اینه بزرگی داره!جقدرهم پشتش زیباست!فضای بارش هم بزرگه!!

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (809 دیدگاه) ,

      عزیزم این مدل مفهومیشه.
      همینو که نمیدن دست مردم که . . .

      پاسخ
  2. امید
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    به جرعت میشه گفت حدس زدن نسل های جدید نیسان امکان پذیر نمیباشد و در هر نمایشگاهی با ظاهری کامل متفاوت محصولاتش را به نمایش میگذارد.

    پاسخ
    1. feri
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      میتسو نیسان ؟
      این پیکاپ نه وانت که فضای بار بزرگ بخواد کاربردش فرق داره

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.