مزدا

مزدا 3 مدل 2010

کمپانی مزدا مدل دوست داشتنی و آشنای خود یعنی مزدا ۳ را برای سال ۲۰۱۰ با تغییراتی به بازارها روانه خواهد نمود. این درحالیست که مدلهای فعلی نیز چندان قدیمی نیستند و همچنان قادر به حفظ رقابت می باشند. اما شرکت مزدا روند رشد و تداوم حرکت رو به جلو را برگزیده و این می تواند درسی برای خودروسازهای وطنی باشد که تا نفس آخر یک خودرو را تولید می کنند و خلق اله هم ناچار به خرید آنها می شوند.این یعنی قانون داغان کردن مصرف کننده و حمایت از تولید کننده جون جونی!

mazda 3-2010

ظاهر این خودرو شبیه مدلهای کانسپت zoom-zoom شده  و حذف جلوپنجره و طراحی اسپرت سپرها این حالت را تشدید نموده است. زاویه دارشدن چراغ عقب و کشیدگی چراغها به طرفین یعنی اینکه با خودرو اسپرت تری نسبت به نیاکانش طرفیم.

mazda3-2010

بدنه خودرو سبکتر شده، مصرف سوخت کاهش یافته، طراحی داخلی و خارجی آن مدرن تر و شیک تر شده و البته ابعاد آن بدون تغییر مانده است.

2010-mazda-3-interior

موتور دو لیتری پایه با ۱۴۸ اسب بخار قدرت، سر جای خود مانده و البته مصرف سوخت آن کاهش یافته است. یک موتور ۲.۵ لیتری با ۱۶۷ اسب بخار قدرت نیز در دسترس خواهد بود. این خودرو رقیب مستقیم خودروهایی نظیر هیوندا الانترا و هوندا سیویک می باشد. با این حال بعید است کسی آن را با خودرو دیگری اشتباه بگیرد.

2010-mazda3-4door

قیمت این خودرو از ۱۵۰۴۵ دلار شروع می شود و به نسبت تجهیزات و موتورها افزایش می یابد. البته درصورت عرضه در ایران می توانید قیمت آن را حدس بزنید: از ۳۵ میلیون تا…

آپدیت: مزدا ۳ جدید، دیروز با حضور ریئس مجلس رونمایی شد و ظاهراً قرار بر مونتاژ هر دو گونه هاچ بک و صندوقدار با موتور دو لیتری در ایران است و زمان عرضه نیز زمستان تعیین گردیده.

* این مطلب به طور اختصاصی برای سایت پدال نوشته شده و نقل و کپی از آن تنها با ذکر نام و آدرس سایت “پدال” مجاز می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۷۷ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسين مهدوي

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فکر کنم هر شخصی باید به تناسب شغل و نوع نیازش اتومبیل تهیه کنه.ماشینهای شاسی بلند برای مناطق کوهستانی و سواریهای معمولی برای مناطق همسطح. قیمت و ابشنهای بالا مثل بیمه هستند که هرچه بالاتر باشند سطح امنیتی بالاتری دارند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهنام

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بعد حدود 5 سال از وب گردی فهمیدم اونایی که میگن من سانتافه دارم و ازرا و تویوتا و …. همگی دروغ گفتن ( دلیل منطقی هم میخواین بعدا بهتون میکم)
    من خودم یه 405 مدل 85 دارم و نسبت به اینکه تو ایرانم ازش راضیم
    در بحث ماشین چندتا فاکتور مهم هست که تاثیر زیادی دارن
    1 قیافه
    2 بحث فنی
    3 کیفیت قطعات
    4 فضا
    5 هزینه
    6 و …
    مزدا 3 بنظرم در همه موارد بالا نمره متوسط رو گرفته(نه بالا و نه پایین)
    در مورد مگان من از اپشن هاش خوشم نیومد
    در مورد 407 از قیافه اش خوشم نیومد
    در مورد ویتارا که حجم موتور و خصوصیات لازم برای suv
    در مورد ماکسیما از مصرف سوخت و اپشن خوشم نیومد

    فامیلمون یه موهاوی داره که از دست خرج بنزین اه و ناله میکنه و تازه گفت داشبوترش کم کم داره پوست میزنه

    در مورد ازرا و اپیروس (کره ای ها )بهتره به دوستان بگم از رو فاکتور قابل قبول است ولی ماشینی خوبه که بعد 5 سال قدرت موتورش بدنه و شاسی و ضریب تراکم موتوروش رو خراب نکنه که کره ای ها بعد 5 سال کارکرد بدرد نمیخورن
    قدرت موتور 3000 به بالا واسه اتوبانهای 5 بانده میخوره که ایران نداره و از 110 تا به بالا 100 هزار جریمه میشی ( پس مطمعنم مزدا و 407 کارتونو راه میندازه)

    بنز و بی ام و میتونن یه موتور خیلی قویتر بزارن رو ماشینشون ولی اونا بفکر دوام موتور و بدنه و کلا ماشین هستن چیزی که کره ای ها اصلا

    در ضمن با کسایی که لندکروز و موهاوی رو با هم مقایسه میکنن نمیشه بحث کرد

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. m.i.s

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (26 ديدگاه)

      آخی آدم وقتی نظر کارشناسانه و منطقی میخونه جیگرش حای میاد دمت گرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیان

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      قدرت موتور فقط در ارتباط با سرعت نیست، در بعضی از حالات مانند سبقت شما نیاز به قدرت موتور بالا دارید تا سریع سبقت گرفته و یا یک مانع را سریعا رد کنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (60 ديدگاه)

    آقا بهنام این قسمت رو نفهمیدم:
    “قدرت موتور 3000 به بالا واسه اتوبانهای 5 بانده میخوره که ایران نداره و از 110 تا به بالا 100 هزار جریمه میشی ( پس مطمعنم مزدا و 407 کارتونو راه میندازه)”
    1- واحد قدرت موتور اسب بخاره
    2- یعنی با مزدا و 407 نمیشه بیشتر از 110 تا رفت؟ اگه ملاک سرعته که یک پراید هم راحت 110 تا میره!
    فرمودید:
    “بنز و بی ام و میتونن یه موتور خیلی قویتر بزارن رو ماشینشون ولی اونا بفکر دوام موتور و بدنه و کلا ماشین هستن چیزی که کره ای ها اصلا…”
    خدمتتون عرض شود بنز و بی ام و هم با موتورهای قوی ارائه میشوند با موتورهای 8 و 12 سیلندر اما در ایران به دلیل قوانین واردات آنها ممنوع است! اما در مورد کیفیت پایین ماشنهای کره ای کاملاً با شما موافقم.به زور آپشن فروش میکنن نه کیفیت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داش محمد منظورم رو نفهمیدی
      منظورم اینه که دلیلی نداره یه اپیروس بگیری که 3800 تاحجم موتورشه چون
      1 نمیشه تو ایران ازش استفاده کرد
      2 جاده های ایران اون قابلیت رو ندارن
      3 110 بیشتر بری جریمه کمرشکن باید بدی
      منظورم اینه که مزدا 3 و 407 اونقدر قدرت و سرعت دارن که احتیاجی به موتوری 3800 سی سی نباشه (تو ایران)
      4 ماشین های کره ای اصتحلاک زیادی دارن بخاطر حجم زیاد موتور که بعد چند سال به تعمیر میفتن
      اون قستمی که گفتم (بنز و بی ام و میتونن یه موتور خیلی قویتر بزارن رو ماشینشون ولی اونا بفکر دوام موتور و بدنه و کلا ماشین هستن چیزی که کره ای ها اصلا) منظورم کسانی بود که بنز و بی ام و رو با کیا و هیوندا مقایسه میکنن وگرنه از تکنولوژی بنز و بی ام و خبر دارم و میدونم موتور های v8 و V12 دارن و ……

      درضمن دوستان گول قیافه ماشین و کاتالوگ ماشین های کره ای رو نخورین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ahmad

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من خیلی این ماشین رو دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سامی

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فقط مزدا نیو.
    البته بعد از benz وbmw.عاشقشم اما برا اینکه یه لامپشو عوض کنم نمایندگی گفت 3 روز ماشینت باید بخوابه.
    در کنار این ماشین یک 206 هم لازمه که پیاده نمونی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. صمد

    ۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عجب ماشینی وانت مزدا من که خیلی راضیم.البته وقتی 2تن بار داشته باشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حسین

    ۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از نیسان ابی که نمی شه گذشت من با4 تن بار اومدم یه اخ نگفت البته سواری فقط سراتوEX ماشین به این لاتی تاحالا ندیده بودم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      فقط سراتو ex

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمدعلی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    40 میلیون حدودا قیمتشه ما هم که بودجون 20 میلیونه پس رو کاپوت پراید می نویسیم مزدا و می تازیم , ما هم تکنولوژی داریم سمند دهه 80 , پیکان دهه 50 ( فکر نکنید تولید نمیشه روا)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. galardo

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    سلام آقا محمدعلى سراتو حدود 48تومنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. galardo

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    خیلى ماشین توپیه ولى فقط ارتفاعش از سطح زمین خیلى کمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۳ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (60 ديدگاه)

      تو یک سال و نیم استفاده اصلاً سپر ماشینم حتی تو خارج جاده و دست انداز و سرعت گیر به هیچ جا گیر نکرد و درسته احساس میکنی نزدیک زمینه اما خیلی هوشمندانه و دقیق طراحی شده و به چشم حتی ندیدم مزدا 3 دیگه ای زیر سپرش آسیب دیده باشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. کیوان

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (60 ديدگاه)

    سالم
    مزدا ماشین خوبی هم از لحاظ امکانات ایمنی و ظاهر اسپرتشم جوون پسنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ناصر

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    من لذت رانندگی رو تنها در BMW 518 (مدل دهه 70) حس کردم. خودم هم موندم که چرا ما نمی تونیم خودرو در حد خودروهای دهه 60 و یا 70 اروپا تولید کنیم با همون کیفیت.
    ان شاالله بتونیم (اونایی که فعلا نمی تونن مثل بنده) تجربه رانندگی با BMW های جدید رو داشته باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. vahid

    ۲۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام
    تمام نظرات رو خوندم.
    خیلی جالب بود.چه راحت در مورد ماشینی که ندارید نظر میدید.واقعا آدم خندش میگیره.
    من 2 ساله که 3 قدیم دارم.دیروز کیلومترش 123456 شد.
    همش هم تا جایی که جا داشته گازش دادم.تا حالا کوچکترین خرابی نداشته ماشین.(این در جواب آقا توحید)
    بقیه چیزهاش رو هم کاری ندارم.
    بعضی ها میگن این ماشین لشه و راه نمیره.
    من فقط ماشینایی رو که تستشون کردیم با مزدا 3 رو بهتون میگم.تماما هم فیلم هاش رو دارم
    مزدا 3 قدیم با 147 اسب قدرت و 1340 کیلو وزن و 4 دنده تیپ ترونیک با کیا سراتو کوپه 2010 و 156 اسب قدرت و 100 کیلو وزن کمتر و 6 دنده.که تویه تمامی شتاب ها مزدا برنده بود.(رویه کاغذ سراتو باید برنده باشه ولی این تکنولوزی پایین کره و تکنولوزی بالایه زاپن رو نشون میده)
    مزدا 3 قدیم و کیا اپتیما که پابه پایه هم میرن و از 140 به بعد مزدا جلو میوفته
    مزد 3 قدیم و 3 نیو که مزدا 3 قدیم از 120 به بعد کم کم فاصلش بیشتر میشه و جلو میوفته.
    مزدا 3 نیو با مگان 2 لیتری اتومات که تویه 180 چشم هم نمیتونه ببینش چه برسه به دوربین.از بس شتابش چرته مگان
    مزدا 3 قدیم با ام جی 550 که تا 140 مزدا جلوست و از اون به بعد خیلی آروم ام جی مزدا رو میزنه.(به خاطر وجود توربو)
    مزدا 3 قدیم با سوناتا 2007 اتو و دستی.اتو که از همون اول جا میمونه ولی دستیش تا 130 پابه پایه مزدا میاد ولی از اونجا به بعد به شدت عقب میمونه از مزدا
    مزدا 3 قدیم با ماکسی اتو.که تویه 190 تا حدود 7-8 متر ماکسی از مزدا جلوتره.
    مزدا 3 قدیم با بی ام و 325 e46 که تویه 190 به آرامی از مزدا جلو میوفته.
    و…….
    اگرم کسی ادعایی داره و ماشینش موجوده استقبال میکنم و دعوتش میکنم به تست و مقایسه ماشینش با مزدا 3.نتیجه رو هم همینجا اعلام میکنیم.
    اینم ایمیلمه
    vahidevo10@yahoo.com
    میتونید اد کنید و بهم خبر بدید.
    راستی آقا توحید شما که انقد 407 میگید خوبه از 206 تیپ 5 به شدت خورده این ماشین چه برسه به مزدا.
    قیافه هم که از پراید 131 زشتتره.
    کیفیت و هندلینگ و استهلاک و کم مصرفی و….هم به هیچ وجه به مزدا نمیرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۶ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      مزدا3 طرح فبلی و 3نیو … بنظرت کدومشون بهتره؟
      از لحاظ امکانات ، فنی و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. سینا غلامی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    وقتی با یک ماشین کره ای مثل جنسیس کوپه میشه به یه شتاب واقعا فوق العاده و باور نکردنی رسید ، من که پول اضافه برای خرید ماشینهای گرون آلمانی و ایتالیائی و … نمیدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سینا غلامی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    من سراتو رو خیلی بیشتر از مزدا 3 دوست دارم .

    لوازم تزئینی مزدا 3 یه مقداری به چشم من نا مناسب میاد ، از اون چراغهای عقب کریستالیش تا …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من با 25 میلیون چه ماشینی بخرم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. vahid

    ۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوست عزیز علی جان با این پول میتونی یه 323 آس بخری
    به جرات میگم کیفیت 323 از 3 بیشتره.
    لذت سواریش هم خیلیی عالیه.
    من فقط یه چیزیو موندم.
    بعضیا فقط میان اینجا یا موافق میزنن یا مخالف.
    خب شمایی که پست من رو مخالفش هستید چرا یکیتون ایمیل منو اد نمیکنه و نمیاد برایه تست؟
    اگه جرات دارید بیاید تا نتیجه ای که نوشتم رو به عینه ببینید.
    الا مثلا رفیقمون نوشته با 25 چی بخرم.
    خب چرا الکی 2 نفر میان مخالف میزنن؟
    مگه نظری راجع به مزدا داد؟
    بازم از کسایی که ادعا میکنن حرفایه من درست نیست دعوت میکنم به تست ماشیناشون.
    اینم 2 تا کلیپ برایه اینکه دیگه انقد الکی مخالف نزنید.

    کلیپ سراتو کوپه 6 دنده با مزدا 3 قدیم
    http://s3.picofile.com/file/7370013973/_Kia_Cerato_vs_Mazda_3_avtomat_%E2%80%8F_YouTube_1.mp4.html
    تست شتاب کیا اپتیما و مزدا 3
    http://s3.picofile.com/file/7436122147/optima_vs_mazda_3_TuningCenter_ir_1_.mp4.html
    تست شتاب مزدا 3 قدیم و مزدا3 نیو
    http://s1.picofile.com/file/7436123331/Shetab_az_sefr_Mazda_3_New_vs_Mazda_3_MK1_.mp4.html

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 123

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تست های مربوط به سوناتا و ماکسیمارو بذار ببینیم!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. نوید

    ۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    مزدا 3 و 2 واسه کساییه که 2 نفر بیشتر نیستن. من مزدا 3 رو تو شمال امتحان کردم.جلو ماکسیما و آزرا و اپیروس کم میاره ولی کمری و سوناتاو … رو قورت میده.ماشین عالی هست ولی صندقش کوچیکه. جاپای عقبش هم کمه اما برا خانواده های کم جمعیت عالیه.مصرفش هم کمه اما 65 میلیون نمی ارزه. این ماشین قیمتش تو خارج متوسط 18 هزار دولاره که میشع 36 میلیون. اونوقت تو ایران گمرک و … می خوره میشه 65 میلیون. در ضمن وسایلش خیلی گرونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. بهنام

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    دوست عزیز نیازی نیست یه مزدا 3 نیو صفر بخری با قیمت 66.5 میلیون . برو یه مزدا 3 نیو مدل 90 تمیز تمیز بخر با قیمت حدود 52 نهایتا 53 که هیچی از صفرش کم نداره
    من دیروز رفتیم یکی رو واسه بابام خریدم که خداشاهده همه فکر میکردن صفره که کلا قیمتش 53 برام تموم کرد
    در مورد اپشن که فکر نکنم با این قیمت ماشینی به گرد پاش برسه . AFS.DSC و شیفت های تعویض دنده پشت فرمانی و کروز کنترل و 6 ایربک و صفحه کیلومتر بسیار زیبا و صندوق بزرگ و جادار . سیستم سوییچ لس . سانروف .سیستم استارت دکمه ای . شندلی چرمی با کیفیت . چراغ های زنون و ….. کهبا این قیمت واقعا بی نظیره
    در مورد قیافه هم از 407 و مگان و سراتو و ماکسیما و سوناتا(مدل قدیم) و اپتیما (مدل قدیم) و ام جی و خیلی های دیگه انصافا و انصافا خیلی بهتره
    دیروز با کیلومتر ماشین رفت رو 190 تا ولی اخ نگفت

    شتابش که معروفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. فلاح کهن

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستا تو کامنتها دیدم دوستان کارشناسای خوبی برای ماشین هستن و من می خواستم ازشون کمک بگیرم که اگه قرار شد ماشینی بخرم زیر قیمت 30 میلیون دوستان چه ماشین و با چه مشخصاتی برام پیشنهاد میدن و حداقل رو 15میلیون و حداکثر هم که 30 ممنون از کسانی که منو راهنمایی کنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hossein

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (145 ديدگاه)

      لیفان 620 با موتور 1800 داره پیش فروش میشه . امکاناتش هم عالیه . قیمتی که الان براتون تمام میشه حدود 27 تومنه ولی قیمت مصوبه سازمان قیمت گذاری خودرو 31 ملیونه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. reyhaneh

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خیلی ممنوع عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. نيما

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ، من ٣۵ میلیون پول دارم، دوستان راهنماییم کنید.. یه ماشین خوب میخوام….. لطفاً.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بستگی داره دنبال چجور ماشینی میگردی . صفر یا کارکرده … اگه دنبال یه ماشین کارکرده ولی با کیفیت خوب و عمر دار میگردی پیشنهاد من اول مزدا 3 قدیم بعد مگان 2000 هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. reza206

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مقایسه ی هیوندای i30 و مزدا 3
    با فرص اینکه مقایسه یک سدان با یک هاچبک کار درستی نیست و توفع و انتظاری که از هریک از این خودروها می رود متفاوت است سعی می کنیم تا در این مقایسه مفید بتوانیم هر دو ماشین را در یک بررسی اجمالی بیشتر شناخته و سورس اطلاعاتی مناسبی باشیم برای خیل افرادی که باتوجه به نزدیکی قیمت و در نگاه اول موتور4 سیلندر خطی و دولیتری هر دو خورو در انتخاب خود بین این دو خودرو نیاز به اطلاعات بیشتری دارند.
    نوع موتور:

    موتور مزدا 3 یک پیشرانه 2 لیتریست با 4سیلندر خطی و 16 سوپاپ که حداکثر قدرت آن 147 اسب بخار در دور موتور 6500 و حد اکثر گشتاور آن 187 نیوتن بر متر در دور موتور 4000 بدست می آید
    موتور i30 یک پیشرانه 2 لیتریست با 4سیلندر خطی و 16 سوپاپ که حداکثر قدرت آن 143 اسب بخار در دور موتور 6000 و حد اکثر گشتاور آن 67 نیوتن بر متر در دور موتور 4600 بدست می آید.

    بنابراین در یک نگاه ساده اولیه تفاوت چندانی در قدرت موتور با هم ندارند

    مصرف سوخت:

    سیکل ترکیبی مصرف سوخت مزدا3 معادل 7.8 لیتر در 100 کیلومتر می باشد
    و
    سیکل ترکیبی مصرف سوخت i30 معادل 7.6 لیتر در 100 کیلومتر

    بنابراین در یک نگاه ساده اولیه متوجه می شویم تفاوت چندانی نیز در مصرف سوخت با هم ندارند.این در حالیست که i30 سال 2007 بعنوان خودروی سبز سال اروپا انتخاب شد

    آپشن ها :

    در این زمینه اختلاف کمی بالامی گیرد و از نمونه آپشنهایی که هیوندای i30 دارد و مزدا3 ندارد عبارتند از: سیستم های کروز کنترل ٬ ESP ٬ ضد سرقت (ایموبیلایزر) و برخورداری از 10 کیسه هوا برای امنیت سرنشینان در مقابل 6 کیسه هوای مزدا3 و اینه های الکترو کرومیک که وقتی راننده پشت سری بیفرهنگی در بیاره این اینه ها راه خونب برای جلوگیری از عاجز شدن چشم میشه و خنک کندنده لوازیم در داشپورت جلو cool box و سانروف برقی و خیلی چیزهای دیگه برای اطلاعات کاملتر به سایت:www.assanmotor.com مراجعه فرمایید و کاتالوگ ماشین را دریافت کنید در آخر هم بد نیست بدانید این خودرو 9 اپشن بیشتر از سوناتا داره !!!
    در ضمن واقعاً خجالت داره در سال 2010 ماشین بدن به آدم که پخشش کاست باشه ، مزدا 3 رو میگم در مقابل I30 دارای پخش با چنجر 6 سی دی و ورودی USB , IPOD , AUX است

    در آخر هم با توجه به اینکه مزدا مونتاژ گروه خودرو سازی بهمن است و در این اواخر دچار افت کیفیت شده بنا بر این با این مبلغ پرداختی به نظر من آدم یه ماشین وارداتی بخر بهتره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست عزیز شما با مزدا نیو مقایسه کن
      1 مزدانیو کاست خور نداره و دیسک های MP3 . wav و AUX هم پخش میکنه
      2 سانروف مزدا نیو برقیه
      3 کروز کنترل داره
      4 ESP داره
      5 قدرت موتور مزدا بیشتره و تعویض دنده خیلی خیلی خیلی بهتر انجام میشه و باور نداری میتونی امتحان کنی تا ( مزدا پشت پدال گاز حسگر داره که ماشین برای سبقت کم نیاره و همزمان ۲ تا معکوس بده )
      باور نمیکنی برو کلیپ های که دوستمون Vahid گذاشته دانلود کن که حتی اپتیما با ۶ سیلندر هم نمیتونه کاری کنه که I30 بچه ی اپتیماست
      6 از لحاظ ضاهر که مزدا ۳ واقعا سرتره
      7 همون 6 کیسه هوا کافیه و ایمنی مسافر تامینه
      8 مزدا ۳ چون در داخل تولید میشه خدمات پسس از فروشش بیشتره و خیلی راحتر از محصولات کره ای انجام میشه
      9 مزدا ۳ کارت سوخت داره ( مثلا ماشین ما 250 لیتر بنزین 400 تومانی داره )
      10 میدونی اگه چراغ I30 بشکنه اولا ماشینت یه ماه میخوابه بعدش خداتومن خرجش کن
      11 اگه قانع نشدی به یه دوستی معرفیت میکنم تا کاملا توضیح بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. کیهان

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (112 ديدگاه)

    من i30 رو به مزدا ترجیح میدم. من از قیافش بیشتر خوشم میاد. از نظر فنی تقریبا یکیه ولی از نظر آپشن هم که یه مقدار بهتره.
    از لحاظ کیفیت نمیدونم ولی مزدا داخل مونتاژ میشه پس قطعا کیفیت ا.رجینالشو نداره! دست و پای مزدا هم که یکم تنگ تره!
    آی مخالف بخورم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. فرهود نصیری پور

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من مزدا3جدیدتیپ3(صفر)را حدود1سال دارم.واقعا فوق العاده است.از نظر سواری واستهلاک وامنیت وآسایش وپایداری ومصرف سوخت نظیرنداره.به حرفهای عوام بسنده نکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فرهود نصیری پور

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یه سوال از گروه بهمن:
    کارت بانک اقتصاد نوین که تحویل خریداران مزدا 3میگردد.بخاطر چیه؟و کجا یدرد میخوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. حشمت

    ۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دنبال یه مزدا 3 قدیم هستم مدل 86-87-88-89 ترجیحا سفید کسی سراغ داره البته یکی دو تا پیدا کردم کارکردشون 50000 و 60000 هزار هست نظرتون با این همه کارکرد چیه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. vahid

    ۲ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    چرا همش بحث مونتاز داخل میکنید؟
    مزدا 3 به صورت CKD هست.همه قطعاتش از اونور میاد و داخل فقط به هم وصل میشن.
    بعضیا همش میگن مونتاز داخله و معلومه کیفیتش به درد نمیخوره.
    خب اونایی که این حرفا رو میزنید آهای با شمام هم میتونید بیاید برایه تست ماشینتون هم ماشین ما که الان 130 هزار تا طی 2 سال راه رفته رو ببینید و به عینه ببینید که هیچ قطعه ای ازش صدا نمیده.
    دوستان 3 سوار یه خبر خوشحال کننده.
    چند شب پیش فرصتی پیش اومد که با یه هیوندای کوپه اتومات تست کنیم.
    نتیجه تست به این صورت بود که تا 120 پابه پا میرن و بعد از اون تا 140 مزدا آروم آروم جلو میوفته و یه چیز عجیب اینکه از اون به بعد سرعت فاصله گرفتنشون زیاد میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. vahid

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    123 ببخشید پستتون رو ندیدم.
    چشم فیلمهاش رو از دوستم میگیم و در اولین فرصت براتون میزارم.
    تستش با سوناتا دنده ای خیلی جالب بود.
    از دوستان اگه کسی i30 و سوناتا 2012 داره دعوت میکنم برایه تست با مزدا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. یاسر

    ۲۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خریدمش فوق العاددددددددس.یعنی هر چی بگم کم گفتم قدرتش شتابش راحتیش لذت رانندگیش قیافشو ک دیگ نگو کلاسش امکاناتش زیبایی داخلیش هندلینگش ب موقع عوض کردنه دنده ها.فقط و فقط وفقط اشکالش کوچیک بودنه صندلیای عقبه وگرنه حرف نداره

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا