جیپچشم اندازدوجشورلتفوردفولکس واگنکادیلاکلکسوسلندروور-رنجروورمزدا

بهترین پیشرفت‌ها در خودروهای مدل ۲۰۱۴

پیشرفت در مدل جدید یک خودرو لزوماً به معنای نامناسب بودن مدل قبلی نیست. در لیستی که در ادامه می‌آید، هر کدام از ۱۴ خودروی معرفی شده در مدل ۲۰۱۴ خود، شرایطی متفاوت نسبت به قبل داشته‌اند؛ این موضوع می‌تواند بیشتر به توجه خودروسازان به نقدهای رسانه‌ای و نظرات مشتریان برگردد. خودروسازان در مدل‌های جدید خود چنین مواردی را درنظر می‌گیرند تا رضایت مشتریان هر چه بیشتر حاصل شود. در این لیست، تعدادی مدل ۲۰۱۵ نیز از خودروها وجود دارد که با توجه حضور آن‌ها در بازار، این مدل‌ها نیز گنجانده شده‌اند.

کادیلاک CTS

CTS مدل ۲۰۱۴ یک خودرو با سواری لذت‌بخش است که می‌تواند برای حکومت آلمانی‌هایی مانند آئودی و ب‌ام‌و یک تهدید به حساب آید.

2014 cadillac cts 2.0t
۲۰۱۴ Cadillac CTS 2.0t

شورولت کوروت استینگری

صندلی‌های شل و ول، وضعیتی کمتر از حدّ ایده‌آل برای نشستن راننده و حس یک کابین ارزان‌قیمت؛ این‌ها همه مواردی است که در C7 کوروت استینگری حذف شده است. نقطه‌های مثبت قبلی مانند موتور کوچک پر سر و صدای V8، هندلینگ بی‌نظیر و طراحی فوق‌العاده، همگی در مدل جدید نیز حضور دارند.

2014 Chevrolet Corvette Stingray
۲۰۱۴ Chevrolet Corvette Stingray

شورولت ایمپالا

باید مدل قبلی و مدل کنونی را از نزدیک دید تا تفاوت ایمپالای ۲۰۱۴ را کاملاً درک کرد. طراحی این شورولت بزرگ هم از بیرون و هم در داخل کابین، بی‌نظیر است و در شرایط مختلف رانندگی، ثابت می‌کند که مهندسان شاسی جنرال‌موتورز چقدر در کار خود مهارت دارند.

Chevrolet Impala 2014
Chevrolet Impala 2014

فورد فیستا ST/1.0L EcoBoost

در همین حال که فیستای معمولی برای ۲۰۱۴ ارتقا یافته، مهم‌ترین گام، و در واقع گام‌های رو به جلوی فورد فیستا، مدل‌های جدید فیستا ST و ۱.0L اکوبوست هستند. اولی یک خودروی سبک و کم‌مصرف است که از یک پیشرانه چهارسیلندر توربو ۱۹۷ اسب‌بخاری، یک سیستم گیربکس ۶ دنده دستی و سیستم تعلیق پایین‌تر و با صلبیت بیشتر استفاده می‌کند. ۱.0L اکوبوست نیز از یک فن‌آوری خلاقانه در یک موتور یک لیتری توربوی سه سیلندر استفاده می‌کند که مصرف سوخت‌های هیبریدی را به چالش می‌کشد.

2014 Ford Fiesta ST
۲۰۱۴ Ford Fiesta ST

هیوندای جنسیس سدان مدل ۲۰۱۵

با اینکه اولین نسل از هیوندای جنسیس به عنوان یک خودروی لوکس سدان چندان دلچسب نبود، ولی ورژن جدید یک لوکس به تمام معناست. کار هیوندای در مورد موتورهای فوق‌العاده کنونی جنسیس متوقف شده و به جای آن بر بهینه‌سازی طراحی داخلی و تجربه رانندگی تمرکز شده است. در همین‌حال، از لوتوس برای سیستم تعلیق بهتر، کمک گرفته شده است.

2015 Hyundai Genesis
۲۰۱۵ Hyundai Genesis

جیپ چروکی

مدل لیبرتی شاسی‌بلند جیپ یک طراحی خام و ناخوشایند بود؛ در نتیجه کاملاً قابل‌توجیه است که این برند به دنبال یک نام قدیمی و خوشنام در بین محصولات قدیمی خودش برای جایگزین لیبرتی بگردد. با این حال، جیپ چروکی جدید نسبت به مدل قدیمی طراحی متفاوتی دارد و البته این تفاوت از نوع «خوب» است. چروکی در حال حاضر قابلیت خارج از جاده بسیار خوبی دارد، ظاهر بسیار تهاجمی دارد و هندلینگی نیز مانند گرند چروکی.

2014 Jeep Cherokee Trailhawk
۲۰۱۴ Jeep Cherokee Trailhawk

لندروور رنج روور اسپورت

رنج روور اسپورت اولیه آن به قدری که از عنوان «اسپورت» انتظار می‌رود، عملکرد بالایی نداشت. دلیل این موضوع شاید بیشتر به وزن بالای خودرو برمی‌گشت. مدل جدید اسپورت که آلومینیوم بیشتری در آن به کار رفته، به جای پلتفرم لندروور LR4 از پلتفرم رنج‌روور استفاده می‌کند که باعث خودرویی سریع و واقعاً اسپورتی باشد.

2014 land-rover range-rover sport supercharged
۲۰۱۴ land-rover range-rover sport supercharged

لکسس IS350 F Sport

همانند فیستاهایی که در این لیست بودند، در این مورد نیز به عضو جدید خانواده اسپورت لکسس IS اشاره می‌شود؛ یعنی بالاتری سطح IS350 F اسپورت که در یک مقایسه با ب‌ام‌و سری ۳ و کادیلاک ATS توانست پیروز و سربلند بیرون آید. قدرت خروجی موتور در این خودرو، هیجان زیادی را ایجاد می‌کند و تجربه رانندگی در داخل کابین بسیار لذت‌بخش است. این مدل در مقایسه با شرایط یکنواخت نسل قبلی IS، پیشرفت زیادی داشته است.

2014 Lexus is350 F-Sport
۲۰۱۴ Lexus is350 F-Sport

مزدا ۳

مزدا ۳ از همان ورودش در بازار از سال ۲۰۰۴ با طراحی دلپذیر و رانندگی هیجان‌انگیزش در میان بهتر خودروهای کامپکت بوده است. نسل سوم باز هم بر اساس چارچوب طراحی مدل قبلی ساخته شده است؛ امّا در این میان بهینه‌سازی‌های زیادی در آن انجام شده و با همان مقدار قیمت، امکانات بیشتری در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

2014 mazda 3 grand touring hatchback
۲۰۱۴ Mazda 3 grand touring hatchback

مزدا ۶

هر چه درباره مزدا ۳ گفته شد، در اینجا هم می‌تواند صدق کند. مزدا ۶ از یک شاسی با دیفرانسیل جلو و یک کابین کلاسیک استفاده می‌کند و بهترین تجربه رانندگی را در کلاس خود ایجاد می‌کند؛ چیزی در حدّ رانندگی با هوندا آکورد و ویژگی‌های بی‌نظیرش. تنها مشکل مزدا ۶، این است که نسبت به گذشتگان خود از ویژگی‌های اسپورتی کمتری برخوردار است. مدل قبلی مزدا ۶ از بسیاری از خودروهای کلاس متوسط اسپورتی‌تر بود.

2014 Mazda 6 Sport
۲۰۱۴ Mazda 6 Sport

مزدا CX-5

اگر فکر می‌کنید که در این لیست بیش از حد به خودروهای ساخت مزدا اشاره شده، ما نیز به همین شکل نگران هستیم. ولی باور کنید این که مزدا ۳ و مزدا ۶ در مدل جدید خود از بهترین پیشرفت‌ها را داشته‌اند، دلیل نمی‌شود که پیشرفت‌های صورت گرفته در CX-5 را فراموش کنیم. در مدل جدید این خودرو، باز هم یک قدم بلند دیگری برداشته شده است. موتور جدید ۲/۵ لیتری چهار سیلندر که می‌تواند به صورت یک آپشن در این خودرو مورد استفاده قرار گیرد، کاستی‌های قدرت ناشی از موتور استاندارد ۲ لیتری را جبران خواهد کرد.

2014 mazda cx-5 grand touring
۲۰۱۴ Mazda cx-5 grand touring

رام ۱۵۰۰ اکودیزل

اضافه کردن تنها یک موتور دیزل به لیست آپشن‌ها کافی است تا یک رام ۱۵۰۰ ارتقا داده شود. در نتیجه یک مدل ۱۵۰۰ اکودیزل خواهیم داشت که عملکرد بی‌نظیری در یدک‌کشی دارد و یک خودروی مطیع با مصرف سوخت ۸/۴ لیتر در جاده است؛ یعنی یک لیتر کمتر از مدل پایه با موتور V6 که در دنیای تراک‌ها عدد قابل‌توجهی است.

2014 RAM 1500 ecodiesel longhorn
۲۰۱۴ RAM 1500 ecodiesel longhorn

سوبارو لگاسی ۲۰۱۵

این که طراحی جدید لگاسی را چیزی بهتر از مدل‌های قبلی بدانیم، کار بسیار مشکلی است. لگاسی قدیمی به صورت استاندارد با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک ارائه می‌شد و محبوبیتش بیشتر به خاطر طراحی‌های عجیب و غریبش بود. لگاسی در مدل جدید امّا، راه خود را در پیش گرفته است. البته فاصله خود را حاکمان این کلاس خودرو مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری کمتر کرده است. در همین حال، اندکی ویژگی‌های «سوبارویی» را حفظ کرده تا همچنان یک طراحی منحصر به فرد داشته باشد.

2015 Subaru Legacy
۲۰۱۵ Subaru Legacy

فولکس‌واگن جتا

وقتی نسل کنونی فولکس‌واگن جتا معرفی شد، همه آن را به خاطر بازگشت به عقب در زمینه ذائقه بازار اروپا ملامت می‌کردند. البته فولکس‌واگن بعداً بسیاری از ویژگی‌هایی را که از جتا ۲۰۱۱ حذف کرده بود، دوباره به این خودرو بازگرداند؛ ویژگی‌های مانند سیستم تعلیق مولتی‌لینک در عقب، کیفیت بالای موارد به کار رفته در طراحی کابین و دیسک‌های ترمز عقب. جتا همچنین موتورهای پنج سیلندر پرمصرف و قدیمی را کنار گذاشت و به جای آن از موتورهای آرام و با کارآیی بالای ۱/۸ لیتری توربو استفاده کرد.

2015 Volkswagen Jetta
۲۰۱۵ Volkswagen Jetta

خودروی ۱۴+۱: فورد F-150 مدل ۲۰۱۵

گنجاندن F-150 پیکاپ جدید در این لیست، آن هم با یک شماره اضافه، شاید کمی زیاده‌روی باشد؛ ولی ابعاد پیشرفت‌های فنی که در مدل جدید این پیکاپ صورت گرفته، نمی‌تواند نادیده گرفته شود. F-150 در حال حاضر در بین قدیمی‌ترین پیکاپ‌های موجود در بازار قرار می‌گیرد. مدل جدید این خودرو نیز کماکان از همان فرمول F-150 های قبلی پیروی می‌کند. امّا در عین حال با استفاده از آلومینیوم، کاهش قابل‌توجهی را در زمینه وزن خودرو داشته است. هنوز تا نتیجه‌گیری در مورد تغییرات حاصل از حضور F-150 جدید در بازار، زمان زیادی باقی مانده است؛ ولی ۳۱۷ کیلوگرم وزن کمتر، چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن صرف‌نظر کرد.

2015 Ford F-150
۲۰۱۵ Ford F-150

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۱ دیدگاه‌ها

  1. un4given

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    تو همه اینا فقط لکسس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (378 ديدگاه)

      100 در صد
      من لکسوس is رو به LS هم ترجیه میدم.

      البته نزدیک ترین ماشین این لیست به ایران مزدا3 هستش.بهمن گفته از نیمه دوم امسال این ماشینو میاره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sorena330

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (745 ديدگاه)

        بهمن به گورباباش خندیده،اینا همین بسترن 4 سال پیش رو با موتور 8سوپاپ و قیمت 70 میلیونی تولید کنند بسشونه…

        3 شرکت بهمن و کرمان موتور و راین فقط ماشین درست و حسابی می ساختن که واقعا با محصولات جدیدشون براشون متاسفم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهاد

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (378 ديدگاه)

          داداش حالا چرا عصبانی میشی؟ ((:
          این چیزیه که خودشون گفتن حالا در عمل چی بشه معلوم نیست.
          لینک خبر
          http://khabarkhodro.com/detail.asp?id=259260

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Japan & Germany

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        تو ایران الآن IS 250 مدل 2014 اومده ، پسر عجب چیز خفنیه

        سوبارو لگانسی هم بزودی میاد

        مزدا 3 هم بزودی میاد

        فورد F150 هم تو کیش هست

        جنسیس هم بزودی میاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهاد

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (378 ديدگاه)

          is 250 بله اومده.البته هنوز ایرتویا تحویل نداده
          واقعاً از نزدیک زیباست.
          ولی IS 350 F کجا و IS 250 کجا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          تو بین اینا فقط ماشین امریکایی و المانی و در ژاپنی ها
          فقط سوبارو و مزدا

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. مهدی ف

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (173 ديدگاه)

      و دوستان از همه مظلوم تر فورد فیستا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. توفیقی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1122 ديدگاه)

      فقط آمریکایی زیاد هست که شایستگی این جایگاه رو ندارن.اروپایی ها بیشتر لایق بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. خاوری مزراتی

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    دیترویتی ها انقلاب کردن… همه چیز از آن سخت کوشان است… تنبل ها هم همیشه راحت طلبند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. eh.sun

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      چه کرده مزدا داره زیر آبی میره یهو دیدی شده زیره 10

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. کاظم

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    دم هرچی خودروسازکه فقط به فکر پیشرفت وراضی نگه داشتن مشتریانش هست واقعا گرم گرم!!!!!!نه مثل این این دو لگن ساز که فقط به فکرپسرفت و چاپیدن هستش!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. انزو

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    ببینید صنعت خودروسازی دنیا داره ب کجا میره.هر سال ک میاد ی پیشرفت نسبت ب سال قبل دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mehdi

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    آقا این جیب جروکی رو جرا اتو نمی زنن صاف شه??d

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sadegh

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    توی این لیست با 2 تاشون خیلی حال کردم؛ جتا و کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      من با همه امریکایی ها حال کردم و همه مزداها!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. زیگما

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    از پیشرفت و بازگشت خودروسازان امریکایی به صحنه رقابت خوشحالم.
    ولی فکر میکنم جای ب ام و سری 5 نسل جدید در این لیست خالیه
    خودرویی که به طرز غیر قابل باوری نسبت به نسل قبلش پیشرفته تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Japan & Germany

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      من نسل قبل سری 5 رو بیشتر دوست داشتم ، مخصوصا چراغ های عقبش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        از نظر فنی و کنترلر های الکترونیکی نسل جدیدش یه دنیاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری مزراتی

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          اما طراحی نسل قبل سری5 یه انقلاب بود واقعا… دیگه ساخت همچین چیزی خیلی محاله

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اره باو
          این ام 5 های قدیمی با موتور وی 10 خیلی عالی بودن
          اتفاقا همین دیشب تخت گاز نشونش میداد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. امین

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من بهش میگفتم بی ام و ابرویی. چراغ های جلوش با اون نور نارنجیش خیلی خفن بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. فرهاد

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    آقا کابین این مزدا6 چقدر خوبه
    دم مزدا گرم تو این چند سال خیلی پیشرفت کرده هم از نظر فنی هم طراحی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو منطقه آزاد انزلی با موتور پایه 2 لیتری یه چیزی حدود 75 میلیون تومانه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. شلبى

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    همه این خودرو ها تغییرات زیاد خوبى ب خودشون دیدن ولى کوروت استینگرى و کادیلاک cts یه چیز دیگن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      کادیلاک رو خوب اومدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. sorena330

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    دوست داشتنی ترین ها(از نظر من):کوروت،اف150،رنجروور اسپرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Japan & Germany

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    جای پراید تو لیست خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. کافر مقدس

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    عاقا میگن این کوروت استینگری دوتا وارد شده تو آبادان . . .

    جنسیس اینجا چیکار میکنه! این که همون فورد فیوژن ـه بهتر نبود خوده فیوژن قرار میگرفت تو لیست!

    این اپتیما جدیدا چقد شبیه ایمپالاست :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شلبى

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (685 ديدگاه)

      یه دونه زردش هم تو کیش اوردن، کاش تهران هم منطقه ازاد میشد!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        تهران منطقه ازاد شه که بوگاتی میارن!
        دیگه کسی هم ماشین داخلی نمیخره اونوقت ورشکست میشن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مرتضی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (83 ديدگاه)

      آره کوروت استینگری وارد آبادان شده
      دوستان کسی میدونه قیمت فوردفیستا چقدره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. رضا

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    جونم آمریکا
    نشون میده خودروهای امریکایی نسبت به قبل خیلی بهتر شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احسان(احسان سابق)

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    سه تای جنرال موتورز و f150 فورد و مزدا3 فوق العاده هستن.فقط به ایمپالا نگاهی بندازید تا کیفیت بالای ساخت رو برای یک ماشین عادی متوجه بشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. amir.t.

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    خوب ای خداااااااااااااااااااا من در مورد کدومشون نظر بدم خوب بگم کدومشون بهتره خدااااااااااااااااااااااا مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد حسین

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    مزدا 3 2014 فول آپشن فول آپشن تو منطقه آزاد اروند درمیاد حدودا 92 ملیون
    اون وقت آزارا 2014 فول آپشن با رادار هم درمیاد 100 ملیون

    چه جوری هاست ؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. mohamadreza

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بچه ها سمند یه سر و گردن از همشون بالاتره میگین نه از مسئول ایران لگن بپرسین تا قیمتاشو نرسونه به سوبارو ول نمیکنه ماها رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حسین(جاسم)

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    فقط CHevrolet رو عشقه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علیرضا

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (32 ديدگاه)

    فقط جنسیس . بقیه یعنی آشغال .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. hero

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    بابا جان!
    هنوز سال 2014 تموم نشده!
    یکم دیگه صبر میکردین شاید پیشرفت دیگه ای هم صورت گرفت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      منظور خودرو های مدل 2014 هست!
      مدل با سال به معنای زمان فرق داره
      الان خودروی جدیدی بخوان بزنن با مدل 2015 میزنن و پیشوند 2014 دیگه خودروسازی روی ماشین هاش نمیذاره برای همین لیست هایی می بینیم که بهترین ها یا بدترین هارو تحت عنوان مدل 2014 مشتص میکنه.
      بچه ها واقعا از پدال جدید لذت میبرم
      همه با هم دوست
      نه بحث مزخرفی
      نه بی ادبی و تمسخری
      نه کنایه و زخم زبانی
      خیلی عالی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        داداش اینجوریا هم نیست.جای خالی خیلیا مخصوصا “میلاد” حس میشه.
        داداش میلاد زیاد باهم حرف زدیم ولی اگه این کامنتو میبینی امیدوارم که برگردی.
        مخلص زیگما و میلاد و همه ی بچه های پدال هستم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Japan & Germany

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          میلاد برگرد خودم یه تنه هواتو دارم

          اصلا دلیل پدال اومون من میلاد بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. sadegh

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        زیگما، داداش من، میلادم پسر خوبیه، بیاید از دل هم دربیارید، حیفه به خدا به خاطر این مسائل از هم دلخور بشید

        یه بزرگی میگه: “اگه با بخشیدن، کسی کوچیک میشد، خدا اینهمه بزرگ نبود”
        خدایی کاری ندارم که کدوم طرف مقصره، ولی بخشش باید از یه طرف شروع بشه

        در کل هم زیگما و هم میلاد، هر دوتون عزیز دلیت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          چی بگم داداش؟! حیف شد که اینجوری شد :(

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. NASSY

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          درود

          میـــــــــــــــــــلاد جان برگرد که جای خودت و

          کامنت های بلند بالات بدجور خالیه داداش!

          WE LOVE YOU MILAD BENZ, G-Class

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. carbonado aventador

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        سلام .
        زیگما اصلا تو خوب . تو بی عیب . تو آقا .
        اما اینو بدون که هبچ وقت با کوبیدن کسی به هیچ کجا نمیرسی یا بهتر بگم که بالاتر و بهتر نمیری و نمیشی . اگر میلاد اون اشتباه و کرد و اون کامنت و نوشت ,تو بچگی کردی و شخصیت خودتو نشون دادی و این کامنت و اینجا نوشتی….
        که بگی من خوبم . من دنبال بحث نبودم .همه ی مشکلات از میلاد بود .
        اما بیشتر بچه های قدیمی به خاطرتو رفتن . هنوز تو پست های 7 الی 10 ماه کامنتات موجوده . دیگه بازش نمیکنم .
        میلاد اطلاعاتش در مورد دنیای خودرو عالی بود . عالی بود . مخصوصا در مورد خودروهای اروپا و الخصوص المان . اما بحث بیشتر تو سر فولکس و جنرال موتوربود . من به میلاد ایمان داشتم که حرفش درست بود .
        در هر حال این حرکت و دیدگاهت اصلا درست نبود . میلادم دبگر بر نمیگردد .
        اما فکر کنم هنوز جمله ی خودتو در رابطه با کثرت یادت باشه !!!!!!!!!!!

        قضاوت در مورد ابن کامنتی هم در مورد بحث و بی ادبی و …. نوشتی زوده . چه خوبه که ادم گذشته ی خودشو فراموش نکنه که چی بوده و چی شده .
        راه و رسم پولدار شدن . بی ادبی به کسری و محسن و ….
        با اینکه من از رفتار قدیمت با خبرم , اما تو به میلاد میگی :
        دروغگو . ریاکار . دورو .
        زمان همه چیزو مشخص میکنه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. volkswagen

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          اقا کربونادو زود در باره ی ادما قضاوت نکن

          هر کی دست راستشو داراز کرده دست پچش خنجره خوب ببین

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          سلام یارو جان .
          اتفاقا شما زود قضاوت نکن . من حدود یک ساله که ارتباط نزدیکی با میلاد دارم . میلاد یکی از بهترین دوستهای منه .
          من و کسری و پویا محسن و … هممون باهم در ارتباطیم . هیچ کس با میلاد مشکل نداره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. sadegh

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          کربونادو جان، فولکس جان، این بحث باید تموم بشه، عزیزان من، شما دارید نفت روی خاکستر داغ میریزید؟؟

          تورو خدا بیایید به خوبی و خوشی تمومش کنیم، هر آدمی که میخواید نشون بدید، یه جایی توی زندگیش اشتباه کرده، ما که دیگه نباید با چوب بیفتیم به جونشون!! (منظورم شخص خاصی نیس، برای همه میگم)

          زیگما جان، این دومین یا سوین کامنت منه در این مورد، بازم میگم داداش، بیا و خودت از دل میلاد در بیار، به خدا اگه میلاد جای تو بود باز هم همینا رو به میلاد میگفتم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          سلام صادق جان .
          نفت رو کسی ریخت که شاهین و محمد زودتر از جوابش را دادند . واقع بین داداش گلم .
          امتحاناتم تمام بشه بر میگردم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. sadegh

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          میدونم کربونادو جان، من فقط میخوام این قضیه به خوبی و خوشی تموم بشه، بعضی وقتا برای جلوگیری از یه کدورت باید یه سری حرفا رو توی خودت بریزی

          در کل کربونادو جان، برام عزیزی، ایشاا… امتحاناتو لوله کنی و بیای

          موافقم 0
          مخالفم 0
  21. hero

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    کاملا مشخصه که این لیست توسط آمریکاییها تنظیم شده
    100% سلیقه ایه ! اومدن قوم قبیله خودشونو اول لیست چپوندن!
    متاسفانه این اولین باری نیست که از این لیستای کذایی توی پدال می بینیم!
    و مجله پدال هم بدون توجه به صحت وسقم این مقالات فقط ترجمه میکنه و نشون ملت میده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سعید از بوشهر

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    پیشرفت فقط پیشرفت کره جنوبی که به سرعت خودشون رو به بزرگانی چون المان و امریکا و ژاپن نزدیک میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. امید

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    همشون عالی و خوبن ادم میمونه کدومو انتخاب کنه البته اونجا ن اینجا ولی چرا اثری از بنز و بی ام و ائودی تویوتا و…نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. احمدرضا بی ام و

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    جونم فولکس واگن و لکسوس هیوندا رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. احمدرضا بی ام و

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    چون که اونا پیشرفتی که دارن 100 برابر اینا هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. NASSY

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    یکی کره ای هارو متوقف کنه ( موندم این همه پیشرفت و پشتکار و از کجا

    اوردن یا تامین میکنن)

    کره ای ها کم کم دارن موی دماغ المان ها و امریکایی ها و … میشن !!!(تا حدودی شدن)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. NASSY

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    اوباما مچـــــکریـــــم !!!

    (کمک زیادی ب جی ام کرد(اینم نتیجه اش))

    والا بقران!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ESI

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    اینه فورد F-150 مدل ۲۰۱۵

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Just 323

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    فقط لکسس و مزدا …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا