مازراتی

جهش در تولیدات مازراتی

مازراتی به‌عنوان سازنده خودروهای لوکس اسپرت ایتالیایی، دوباره نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. این شرکت پس از احیا، توانسته روند رو به رشد خود را به سرعت طی نماید. در سال ۲۰۱۴ مازراتی با فروش ۳۶,۵۰۰ دستگاه خودرو، رکوردی در تولید و فروش محصولات خود برجای گذاشت.

New 2015 Maserati
۲۰۱۵ Maserati
تولیدات مازراتی در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال ۲۰۱۳، رشدی ۱۳۶ درصدی را نشان می‌دهند که بسیار قابل توجه است. این آمار حتی در مقایسه با سال ۲۰۱۲ بسیار خیره‌کننده است زیرا در این دو سال فروش مازراتی شش برابر شده است.

2015 Maserati GranCabrio
۲۰۱۵ Maserati GranCabrio
عمده بازار مازراتی را مدل ارزان‌تر این شرکت یعنی گیبلی در اختیار دارد. مازراتی گیبلی در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۳,۵۰۰ دستگاه فروش داشته است. در سگمنت E هم در بین سالن‌های تجاری لوکس، گل سرسبد مازراتی یعنی کواتروپورته فروش ۹,۷۰۰ دستگاهی را تجربه نمود. در رده بعدی ۳۵۰۰ دستگاه گرن توریسمو و گرن کابریو فروخته شدند.

New 2015 Maserati Quattroporte S Q4
New 2015 Maserati Quattroporte S Q4
مازراتی عمده این رشد را مدیون بازار ایالات‌متحده است که ۱۴,۶۹۰ دستگاه از محصولات آن را دریافت نمود. این میزان ۱۱۰ درصد بیش از سال قبل‌تر است. فروش مدل گیبلی و کواتروپورته مجهز به موتور ۸ سیلندر ۴۱۰ اسبی و انتقال نیرو به هر چهار چرخ Q4 این فروش را گسترش دادند.

2015 Maserati Ghibli S Q4
۲۰۱۵ Maserati Ghibli S Q4
در اروپا، ۶,۳۶۰ دستگاه مازراتی به فروش رسیدند که رشدی ۱۵۳ درصدی را نشان می‌دهد. پرفروش‌ترین مدل‌ها، کواتروپورته و گیبلی با موتور شش سیلندر دیزلی ۲۷۵ اسبی دیفرانسیل عقب بودند.

2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
در آسیا و منطقه اقیانوس آرام به جر چین هم ۴,۰۰۰ دستگاه مازراتی به فروش رسید که ۲۰۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. در خاورمیانه هم با رشد ۱۴۴ درصدی فروش، مازراتی ۲,۰۵۰ دستگاه خودروی خود را به فروش رسانده است که البته تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها وارد ایران شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    مازراتی ها طراحی جالبی دارن ولی از نظر کیفی واقعا یک سر و گردن از رقباشون عقبن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      منم برای همینه که پراید سوار میشم . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. عارف

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (53 ديدگاه)

      واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 4MATIC

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        نمی گم کواترو پورته بده ولی به پای رقیباش نمی رسه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. احمد

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      از شرکت مازراتی خواهشمندیم کارشناس برجسته و بین المللی چون شما رو سریعا به استخدام در بیاره تا شما بتونی گام بلندی رو در ارتقاع کیفی کارخانه مازراتی برداری
      بعضی از دوستان نظراتی میذارن شاهکار
      خیلی جالبه ١ نفر که قطعا تا حالا دستش به مازراتی و خودرو های هم کلاسش نخورده و هیچ تجربه کارشناسی و فنی هم نداره ابن قدر راحت میاد و یک ماشین رو از نظر کیفی زیر سوال میبره اونم صرف نظر شخصی خودش. اونم چه ماشینی. مازراتی
      ……..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (12 ديدگاه)

        همه میدونن سطح کیفی ماشینای ایتالیایی به ماشینای آلمانی نمیرسه.یه بار هم تو تاپ گیر این قضیه رو جرمی گفت.دیگه همه برنامه تاپ گیر رو قبول دارن
        من خودم به شخصه از طرفدارای مازراتیم ولی از نطر کیفی تو سطح پورش نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. 4MATIC

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        برادر احمد اقا درسته کواترو پورته سوار نشدم ولی S500تا دلت بخواد من چون مقایسه کردم از نظر اپشن وطراحی دارم می گم
        کواتروپورته شاید با بی ام و سری7 برابری کنه ولی با جگوارXJLوبنزS500مدل2014امکان ندارهههههههههه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. سرباز وظیفه احسان آرسنالی

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1887 ديدگاه)

        این که در مقابل نظر یه نفر اینجوری جبهه بگیرین صحیح نیست خصوصا شما جناب احمد.
        همه میدونن مازراتی نسبت به رقباش از تکنولوژی ضعیفتری برخورداره ولی به این معنی نیست که در سطح پراید هستش مثلا گرن کابریو در مقابل رقیب آلمانیش پورشه 911 از لحاظ فنی و بروز بودن مهندسی ضعیفتره ولی از نظر طراحی از اون بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. 4MATIC

          ۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1054 ديدگاه)

          داش احسان خدا از دهنت بشنوه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. پژمان

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (296 ديدگاه)

      درگ فراری 458 و پورشه 997 gt2 rs اگه رو اسم فرستنده کلیک کنید میتونید وارد کانال بشید و همه ویدیوهارو ببینید خیلی جالبه پدال لطفا زود تایید کن http://www.aparat.com/v/3Bm0J

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        پژمان عزیز تو این کلیپ چیز خاصی مشخص نبود پیشنهاد میکنم این کلیپارو ببینی

        http://www.aparat.com/v/JOrjs

        http://www.aparat.com/v/KRBzS

        در کلیپ اول فراری اسپشیاله است و در کلیپ دوم هم اسپشیاله هست وهم مدل عادی

        پدال لطفا زود تایید کن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Frankenstein

          ۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (77 ديدگاه)

          پورشه 911 ، فراری 458 رو زد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

          وای……. از 458 یه اسطوره ساخته بودم واسه خودم،همش یهو دود شد رفت هوا

          واقعا اعصابم خورد شد….گل سرسبد محصولات فراری رو پرپر کردین….

          :((((((((((

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. پژمان

          ۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (296 ديدگاه)

          Frankenstein جان شما به اون ادرسی گه گفتم برو و رو اسم فرستنده کلیک کن اون موقع دوباره خوشحال میشی مهران این ادرس هایی که دادی فقط ضعف راننده فراری بود حتی از دنده دستی ( دنده پشت فرمون) استفاده نمیکرد چون پدال شیفتینگ خیلی بهتر از اتومات هستش و خیلی تاثیر گذاره – فراری 458 ایتالیا جند بار تونسنه پورشه توربو s رو بزنه در نتیجه باخت اسپشیاله اصلا منطقی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          پژمان عزیز نمی خواستم این کارو بکنم ولی خودت خواستی

          http://www.aparat.com/v/uJoyH

          http://www.aparat.com/v/uNqEJ

          http://www.aparat.com/v/qPa7j

          http://www.aparat.com/v/U27t6

          http://www.aparat.com/v/M6GAZ

          http://www.aparat.com/v/KRBzS

          http://www.aparat.com/v/Dq6vG

          http://www.aparat.com/v/0hnYL

          http://www.aparat.com/v/JOrjs

          اینم 9 تا از موثق ترین درگ های فراری458 و پورشه 911 راستش دیگه فکر نکنم بهانه ای مونده باشه

          پدال عزیز لطفا زود تایید کن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. حسین

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      رضا جان ببین، الان دیگه تقصیر کار هستی داداش…

      مازراتی یک کمپانی سفارشی ساز بوده و ماشین هاش معمولا برای افراد خاص تولید میشده و به قیمت گزاف به فروش میرسیده. تا اینکه کم کم مردمی تر میشه. درسته، منابع معتبر هم میگن که از نظر کیفیت (از چرم داخل کابین بگیر تا کیفیت مونتاژ) از فراری عقب تره ولی هیچ وقت اسم و اعتبار و ابهتش زیر سوال نرفته. همیشه خاص و مجلل بوده.

      البته دوستان دقت کنن که رضا گفت از نظر کیفی نسبت به رقبا عقب تره نه اینکه کلا عقبه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. علی

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (210 ديدگاه)

      اقا رضا خواهشا دیگه اینجور نظر نزار کیفی کجا عقبن بر عکسا من از نزدیک دیدم میگم شما هم از نزدیک ببینید نظرت کامل عوض میشه حرف نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. MAFIA

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      تو ایران که خیلی صر صدا کرد.

      ولی در کل به دانگ پورشه و مرسدس نمیرسه.ولی من خودم عاشق مدل فول کواتروپورته هستم که موتور فراری گذاشتن روش و بالای 500 اسب قدرت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. شاهین

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      رضا نظراتت کیلویی شدن! :D

      کیفیت رو سر لوحه ی کار خودت قرار بده! :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
    9. ALIUnited

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      ولی هرچی باشه خیلی خاصه و همچنین بهترین آیرودینامیکی رو داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        درود. به نکته خوبی اشاره کردی

        یه نکته کلی بگم: دوستان آیرودینامیک رو نمیشه از روی ظاهر ماشین تشخیص داد. چه بسا ماشینی با حالت جعبه ای تر، آیرودینامیک بهتری از مازراتی داشته باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    10. mehdi

      ۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      از آن جایی که بعضی از دوستان با آمار و ارقام زیاد حال میکنن اینم یه آمار توپ حالشو ببرین.سود خالص فیات در 2012:3/81ملیارد یورو.سود خالص فلوکس واگن در 2012:3/64ملیارد یورو.این آمارنشان دهنده ی چیز های زیادی است.حالا من مانده ام بعضی از دوستان با چه ااستدلالی فیات رو این قدر کوچک نشان میدهند و موجب تشویش اذهان عمومی میشوند؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    مازراتی یکی از بهترین خودروسازهای دنیاست
    به نظر من پلاک ملی ش واقعا خیلی گرونه مخصوصا کواتروپورته که زیاد هم قیمتشو نشون نمیده ! در هر حال من فک میکنم گرن توریسمو و گیبلی از نظر طراحی بدون در نظر گرفتن قیمت از کواتروپورته سرترن!
    درضمن پلاک منطقه آزاد اینا می تونه بهترین گزینه باشه. با این موتور و با این آرم واقعا خریته از همچین ماشینی گذشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. E 36

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      مازراتی خیلی با شخصیت و جنتلمن هست
      جمله سنگین بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. AliZeus

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    زیادی گرونه..ظاهرش خیلی گویایی قیمت بالاش نیست..رقبای هم قیمت بهتری داره مث استون مارتین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. صادق

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    مازراتی حتی توانایی فروش بیشتر از ایها رو هم داره، چینی ها و آمریکایی ها معمولا به برندای ایتالیایی روی خوشی نشون دادن، توی آمریکا که موفق بوده، کم کم هم توی بازار چین نفوذ میکنه و این میتونه رشد خیلی خوبی براش داشته باشه

    مازراتی واقعا توانایی رقابت با ماشینای سوپر لوکس مایباخ و رولز رویس و… داره (قبل از اینکه دوستان جبهه گیری کنن، ادامه اش رو هم بخونن)

    منظورم از این جمله، برند ماشین بوده، خود برند و نام نشان مازراتی فوق العاده خاص و با ارزش هست که اگه ماشینای سوپرلوکس تولید کنه میتونه رقابت کنه ولی معمولا (حداقل توی این دوره) توی تکنولوژیک بودن و کیفیت نتونسته به خوبی حریف رقبا بشه، نه که بد یا بی کیفیت باشه، عالیه ولی بیشتر اوقات رقبا تا حدودی چیره میشن،

    البته این بحث بیشتر مربوط به سری های لوکس مث کواتروپورته میشه ولی توی سری های اسپرت تر که حریفیی مث سری 5 داره، حرفای بیشتری برای گفتن داره که میشه اونم به حساب ذات اسپرتش گذاشت

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      به نظرم “به لحاظ قیمت” میتونه پایین تر از رنج بنتلی و پورشه و بالاتر از مدلهای مرسدس بنز جگوار بی ام و و لکسس قرار بگیره و فروش خوبی داشته باشه اگه برخی فاکتورهای رقبا رو که کمتر تو مازراتی هست تو محصولاتش ایجاد کنه مث دوام و کیفیت بیشتر … وگرنه به لحاظ طراحی و اعتبار و سابقه با خیلی از خودش بالاتر قابل مقایسه و رقابته… حرف صادق درسته .. چین میتونه سکوی ‍پرتاب خوبی برای مازراتی باشه و با عرضه یه شاسی بلند اندازه کامل در حد کاین و یه سدان در رده E class مرسدس میشه فروشش رو تا 100هزار دستگاه هم برسونه… البته مدیریت قوی و ریسک پذیری هوشمندانه تو این مسیر خیلی مهمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        درود بر داش گلم

        آره، خاوری جان، کاملا درست میگی، البته توی تولید یه ماشین باید دید سیاست های اون تولید کننده چیه؟

        مثلا اینکه مازراتی نمیاد یه ماشین فوق لوکس و با کیفیت در حد میباخ و… تولید کنه حتما سیاستی پشت این قضیه هست، اگه این رو دلیل بر ناتوانی مازراتی بذاریم خیلی بچگانس، چون مارزراتی توانایی مالیش رو داره و اگه هم خودش نداشته باشه، فیات داره

        که احتمالش هست توی پروژه ی بلند مدت فیات، مدلهای مازراتی افزایش پیدا کنن (که با این افزایش فروش، احتمالش قویه) که در اون صورت حتما شاهد مدلهای با کیفیت تر و به مراتب لوکس تر و صد البته گرون تر خواهیم بود

        خلاصه ی گفتار اینکه مازراتی یک قرنِ داره خودرو تولید میکنه، و بیشترش رو مشغول ساخت ماشینای سفارشی و لوکس بوده پس یعنی توی کارش استاده، به معنی واقعی کلمه استاده!

        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          سلام
          از کامنت های دو دوست عزیزم یعمی صادق جون و خاوری گرامی واقعا لدت بردم.
          فقط یه چیزی هم من بگم،اونم اینکه امیدوارم شاسی بلند جدید مازراتی به اسم لوانته،با این شکل و شمایلی که توی عکس های جاسوسی دیده شده تولید نشه چون واقعا طراحیش خیلی ضعیفه.
          خودِ برند مازراتی یه ابهت و سنگینی خاصی داره و به نظر من پرستیژ مازراتی از BMW و بنز بالاتره.(البته این نظر منه)
          مازراتی یه جورایی “فراریِ در سایه” هستش پس کاملا توانایی اینو داره که ماشین های عجیب و شاخ تولید کنه ولی به نظر من الان رویه ی خوبی رو در پیش گرفته و اونم رقابت در سطح میانی خودروهای لوکس هستش.
          امیدوارم این برند موفق تر از این بشه،خیلی دوسش دارم مازراتی رو…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. صادق

          ۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          ارادت ویژه شاهین جان

          لطف داری داداش

          شاهین کاملا درست میگی، مازراتی رو از خیلی جهات شبیه فراری میدونن، که البته حق هم دارن. فراری خیلی به مازراتی و آلفا توی ساخت موتور و پلتفرم کمک کرده و میکنه

          منم امیدوارم که توی برنامه هاش موفق بشه، برند دوست داشتنی هستش

          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. ماهان گاز

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    واقعا ماکارشناسای خبره داریم چرا مازاراتی استخدامشون نمیکنه/راستی فرق علی دایی با مسی چیه؟دایی مازراتی داره مسی هم داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      خیلی فرق دارن داداش. اما شباهتشون اینه که دایی پول داره مسی هم داره..!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. احسان(احسان سابق)

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    فروش فوق العاده ای داشته و شکی توش نیست اما مازراتی رو از یک ماشین فوق لوکس به یک ماشین لوکس گرون تبدیل کرده.از خاص بودنش کم شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    مازراتی از هر لحاظ عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali agha

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    حالا طرف نظر خودشو گفت. شما هم نظر خودتونو بگید چرا اینقدر به ایشون گیر دادید حالا!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. فرامرز

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    گیبلی تو آلمان با ۲۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده کمی ارزونتر از ۶۳۰۰۰ یورو به فروش میرسه (بدون مالیات میشه ۵۰۰۰۰ یورو) و البته تو ایران خدا میلیارد تومن (یه جورایی ۱۰ برابر قیمت بدون مالیات تو آلمان)!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یه پسر

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    واسه لوکس شدن و قیمتی شدن یک چیز فقط کافی که یه عده باور کنن اون با ارزششه

    مزراتی ویژگی های خیلی بارزی داره ، اما اونقدر ها هم که تو ایران ترکوند بی نظیر نیس حداقل نسبت به رقباش تو جهان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سامان از تبریز

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    ماشن باز به این میگن
    پارکینگ اقای محمدرضا نیکجو یکی از ماشین باز های اصیل تبریز
    لازم به زکر است که یک دستگاه فراری 458 اسپایدر و یه دونه بنتلی و چندتا مرسدس هم دارند و یه رولز رویس فانتوم هم تو گمرک ارس هستش داره مراحل پلاک گذاری شو طی میکنه
    یه مکلارن mp4-12 که تو تبریز هست شنیدم که مال ایشونه
    یک تنه پرچممون رو بالا نگه داشته

    http://www.8pic.ir/images/4br53sr1apy1s84wbyb6.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      سامان همون رئیس شرکت چاپ رو میگی نه!!!!!!!

      جلوی شرکت مواد غذایی شونیز دفتر کارش هست.برای قرارداد با شرکت شونیز اومده بودیم.تبریز دیدمش.یه SLS و یه 458 هم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان از تبریز

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        اره داداش
        صاحب کار خونه چاپ نقشینه هستش
        چند روز دیگه رولزرویس هم واسش پلاک میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          چه فایده
          وقتی SUV اونم فول سایزش رو نداره
          میگم یه سوال همچین آدمی نمیتونه G63 وارد کنه؟
          کتری به آدمش ندارم
          میخوام ببینم میشه؟
          و اگه میشه چقدر آب میخوره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. amin

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    اولا سلام…دوما منم حرف رضا رو قبول دارم!!!
    مازراتی تو ایران خیلی بیشتر از اون چیزی که بود بزرگش کردن….ماهیت برندش خیلی بزرگ ولی واقعا هنوز نسبت به برند های معتبر و لوکس عقب !!! بعضی از دوستان هم که فقط اسمشو شنیدن و تعریفش رو میگن عالیه…رضا حداقل دوتا تحقیق کرده که حرف میزنه :-)

    هرکی خواست پیام بده تا کلیپشو براش بفرستم که مازراتی از بیوک دهه 70 با 340 اسب بخار تو درگ چه جوری عقب میفته !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      برادر همه چی که درگ نیست.
      چند نفر توی زندگی روزمره درگ میکنن؟!
      پرستیژ مازراتی یه چیز دیگه س…
      ضمن اینکه بازار جهانی مد نظر دوستان هستش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (99 ديدگاه)

        داداش منم نگفتم همه چی درگ گفتم از نظر لوکس بودن که هر آدمی اتاق ماشین ببین میفهمه نسبت به بقیه هم رده هاش لوکس نیست از نظر پیست هم نسبت به قیمتی که میپردازی چیز خاصی نیست !!!

        بعدشم شما ماشین دهه هفتاد بذاری کنار یک ماشین لوکس امروزی با 100 برابر قیمت خیلی خنده داره که بازنده باشه !!! پرستیژم داداش ما خودمون میسازیم از ماشین…گفتم برند فوق العاده ای ولی در اون حد که میگن نیست…پرستیژ چیزی که چشم میگه…ما داریم در مورد کیفیت و بقیه مسائل صحبت میکنیم که تو عمل ماشین از خودش نشون میده !!! بازم مرسی که جواب دادی :-*

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. یه هیوندای ...!

      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      اگه لینکشو داری برا مطلب بعدی بزار. ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (99 ديدگاه)

        داداش ادد کن برات بفرستم اینجا نمیشه لینکشو گذاشت :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. just 323

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    عجب!!!!)…متن سنگین بود یه صلوات عنایت کنید …….اینا کجا ما کجا//

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رامتین

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3046 ديدگاه)

    4matic یعنی S500 با کیفیت تر از سری 7 بی ام هست؟ بالفرض هم باشه ولی مهم اینه که در خود آلمان، BMW بالاتر از بنز قرار داره. البته زودتر سری9 بی ام و بیاد تا چشمان همه خیره بشه…
    بنز S500 مدل 2014 که 120هزار دلار بیشتر قیمت نداره، در ایران 2میلیارد فروش میرسه. واقعا تاسف باید خورددددددد برای این کشور.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. benz and porcshe

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    لطفا می شه بگی تو کجا یا تو کدوم مجله بی ام دبلیو با کیفت تر از برند مرسدس بنز است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. pony car

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    تقریبا دو سال پیش تو عباس آباد نمایشگاه استار موتورز پنج تا مازراتی در رنگهای مختلف داشت که فقط یکی از اونها کابریو دیزاین فندی بود و ما بقی تریسمو بودن کابریو قیمت گرفتم گفت یک و سیصد البته پنجاه ملیون تخفیف داد خلاصه من چنین پولی نداشتم و گذشت و حالا همون ماشین شیشصد میلیون گرونتر شده و اینکه دلار همون موقع هم حدود سه و نیم بود در کل باید محصولات مازراتی از نزدیک دید لمس کرد چون اونا فقط یه ماشین نیستند وقتی در مورد کابریو از صاحب نمایشگاه اطلاعات خواستم یکی این نظرم به خودش جلب کرد که تو رنگ این ماشین از زرات طلا استفاده شده http://www.netcarshow.com http://www.netcarshow.com/maserati/2012-grancabrio_fendi/800×600/wallpaper_01.htm /maserati/2012-grancabrio_fendi/800×600/wallpaper_01.htm

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. danial

    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (466 ديدگاه)

    ماشالله با این فروشی که توی ملکت ما داره فک کنم چند سال دیگه کلا واسه ما اول جنس تولید کنن والا….
    درضمن از حق نگزریم به غیر از انجین مازراتی تو همه زمینه ها حرفی برای گفتن داره البته انجین هم عالیه اما در حد یک سوپر اسپورت نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Mehrdad

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بچه ها قبول دارین مازراتی و علی دایی گنده کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا