مسابقات

تغییرات آیرودینامیک خودروهای فرمول یک در مسابقه آلمان

مرسدس یک باله جلو جدید تقریبا شبیه باله ی خودرو ردبول رسینگ RB7 را در مسابقه آلمان معرفی کرد. باله جدید ( رویت در تصویر اصلی ) دو سطح بلند شده کوچک ( فلش قرمز ) و این طراحی شده بود تا تعادل آیرودینامیکی خودرو و توانایی خودرو در ورود به پیچها را افزایش دهد. باله جدید بوسیله مایکل شوماخر و نیکو رزبرگ در نوربرگ (آلمان) مورد استفاده قرار گرفت. طرح قدیمی باله جلو در تصویر کوچک قابل مشاهده است.

باله مرسدس بنز

رنو یک اگزوز به سمت عقب که برگرفته از طرح ردبول است را بر روی خودرو نیک هایدفیلد روز جمعه در آلمان آزمایش کرد ( قسمت آبی بررنگ و فلش قرمز ). اگر چه R31 بر پایه طرح منحصر به فرد روکش جلو اگزوز ساخته شده و آزمایشات تیم به ارزیابی پتانسیل سیستم برای آینده به جای ارزیابی آن برای مسابقه نوربرگ محدود می شود. آیرودینامیک بدنه به خصوص در نواحی جلو لاستیکهای عقب برای استفاده از روکش پشتی اگزوز خیلی مفید است. بعد از تعطیلات تابستان ما باید شاهد پیشرفت بسیار  R31 به ویژه در قسمتهای سایدپوتها (sidepodes) و اگزوزها خواهیم بود.

اگزوز رنو

منبع : formula1.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا