مسابقات

چراغ سبز آزادی رقابت مرسدس به همیلتون/روزبرگ در فصل جدید

امسال مرسدس با دخالت کمتر در رقابت بین دو هم‌تیمی ، آزادی عمل بیشتری به لوییس همیلتون و نیکو روزبرگ داد.

Hamilton Rosberg
پیش از شروع رقابتهای قهرمانی جهانی بین دو هم‌تیمی، رئیس مرسدس، توتو ولف روز جمعه اعلام کرد که کد رفتاری که در سالهای اخیر در بعضی موقعیتها استفاده می شده را کنار می گذارد.

Hamilton Rosberg
پس مرسدس، به جای محدود کردن راننده ها به راهکارهای چگونگی کاربرد لاستیکها، یا تحمیل بایدها یا نبایدهای لازم برای شکست یکدیگر، سازماندهی راهکارهای گروهی برای رسیدن به قهرمانی از لحظه شروع مسابقه را به خود راننده ها واگذار خواهد کرد.

Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Lewis Hamilton and Nico Rosberg
ولف روز جمعه در رویداد رسانه ای اشتوتگارت در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد قوانین رفتاری ۲۰۱۶ تصریح کرد: “ما از سال پیش تاکنون چنین رفتارهایی را کاهش داده ایم. وقتی کار خود رادر سال ۲۰۱۳ آغاز کردیم، فشار زیادی برای حصول نتایج خوب و پیروزی در رقابتها بر روی تیم بود که ما نهایتا خوب عمل کردیم. در سال ۲۰۱۴، قهرمان رقابت ها شدیم وبه صراحت گفتیم که این امر در ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت و از تلاش نخواهیم ایستاد. به منظور نیل به این هدف، سعی در ایجاد یک چارچوب کاری حول آن داشتیم که بعضی اوقات کار می کرد و در برخی موارد هم کارساز نبود.”

Lewis_Hamilton_chases_Nico_Rosberg_Brazil
او در ادامه خاطرنشان کرد:”در این زمینه درسهای جالبی گرفتیم و در حکم یک سازمان پیشرفت کردیم. در قالب تیم نیکو و لویس دو سال بوده که همین گونه ادامه دادیم و انصافا هم خوب عمل کردیم. پس در اینجا می گوییم که این امر را مدیون آنها و همچنین فرمولا هستیم که امکان مسابقه را برای آنها فراهم کرد. گردونه رقابت برخی مواقع سخت تر و تنگ تر خواهد شد که قطعا هم باید اینطور باشد.”
خیالمان راحت است . . .

Nico Rosberg and Lewis Hamilton
Nico Rosberg and Lewis Hamilton
همیلتون و روزبرگ در انتخاب راهکارهای دلخواه خود مختارند و این امر زمینه‌ساز ایجاد تنش هم خواهد شد؛ با این حال، خیال ولف راحت است که این امر چندان به نفع رقیب اصلی آنها یعنی فراری نخواهد بود.
در این زمینه او گفته:”نه، فکر نمی کنم، قوانین و چارچوبهای دست و پاگیر را کاهش می دهیم، چرا که در کار تیمی با یکدیگر راحت‌تریم. قوانین به دلیل بار مهندسی بسیار کمتر آنها در خودرو و راننده کار ما را ساده‌تر می کنند. در زمینه راهکار و بهینه سازی لاستیک و چگونگی کار با خودرو راهنمایی بسیار کمتری هست. پس در چگونگی کار با خودرو به هر روشی باید بیشتر پاسخگو باشند.”

Nico-Rosberg-and-Lewis-Hamilton
او در ادامه گفت:”این امر برای خود ورزش بسیار خوب است. فشار بیشتری تحمیل کرده و از رانندگان کار بیشتری می طلبد. ما هم وظیفه داریم بانظر به این قواعد، یک گام به عقب برداریم. پس این امر را می توان دقیقا همان راهکار ما دانست که به رانندگان آزادی عمل دهیم تا آنچه در چنته دارند را در میدان مسابقه به نمایش گذارند. “

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرین

مترجم و نویسنده اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ارین.بنز

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (90 ديدگاه)

    امید وارم بنز مثل سال های کذشته هم بدرخشه و بتوته مقامی که شایسته بنز هستش رو بدست بیاره ……………………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. صدرا

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به امیده قهرمانی مرسدس و نیکو رزبرگ .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. naseaferari

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    زیاد زور نزنین ،گرندپری اول ودومی معلوم میشه کدوم تیم قهرمانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احسان آرسنالی

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    کاش فراری و روبول دوباره قوی بشند تا رقابت ها جذاب بشه پارسال فقط رتبه های 3 به بعد رو چک میکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ببینیم این دفعه هم مرسدس گل میکاره یا نه. البته درسته که میگه کاری به راننده ها نداریم، ولی به نظرم کنار گذاشتن کامل این امر، اونقدر منطقی نمیاد، چون به هر صورت، قهرمانی مرسدس خیلی مهمتره و باید همیشه تصمیمات درست اتخاذ بشه تا به هر حال، یکی از این دو راننده قهرمان بشن، نه اینکه کار همدیگه رو خراب کنن و هیچکدوم قهرمان نشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا