چراغ سبز آزادی رقابت مرسدس به همیلتون/روزبرگ در فصل جدید

امسال مرسدس با دخالت کمتر در رقابت بین دو هم‌تیمی ، آزادی عمل بیشتری به لوییس همیلتون و نیکو روزبرگ داد.

Hamilton Rosberg
پیش از شروع رقابتهای قهرمانی جهانی بین دو هم‌تیمی، رئیس مرسدس، توتو ولف روز جمعه اعلام کرد که کد رفتاری که در سالهای اخیر در بعضی موقعیتها استفاده می شده را کنار می گذارد.

Hamilton Rosberg
پس مرسدس، به جای محدود کردن راننده ها به راهکارهای چگونگی کاربرد لاستیکها، یا تحمیل بایدها یا نبایدهای لازم برای شکست یکدیگر، سازماندهی راهکارهای گروهی برای رسیدن به قهرمانی از لحظه شروع مسابقه را به خود راننده ها واگذار خواهد کرد.

Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Lewis Hamilton and Nico Rosberg

ولف روز جمعه در رویداد رسانه ای اشتوتگارت در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد قوانین رفتاری 2016 تصریح کرد: “ما از سال پیش تاکنون چنین رفتارهایی را کاهش داده ایم. وقتی کار خود رادر سال 2013 آغاز کردیم، فشار زیادی برای حصول نتایج خوب و پیروزی در رقابتها بر روی تیم بود که ما نهایتا خوب عمل کردیم. در سال 2014، قهرمان رقابت ها شدیم وبه صراحت گفتیم که این امر در 2015 ادامه خواهد داشت و از تلاش نخواهیم ایستاد. به منظور نیل به این هدف، سعی در ایجاد یک چارچوب کاری حول آن داشتیم که بعضی اوقات کار می کرد و در برخی موارد هم کارساز نبود.”

Lewis_Hamilton_chases_Nico_Rosberg_Brazil
او در ادامه خاطرنشان کرد:”در این زمینه درسهای جالبی گرفتیم و در حکم یک سازمان پیشرفت کردیم. در قالب تیم نیکو و لویس دو سال بوده که همین گونه ادامه دادیم و انصافا هم خوب عمل کردیم. پس در اینجا می گوییم که این امر را مدیون آنها و همچنین فرمولا هستیم که امکان مسابقه را برای آنها فراهم کرد. گردونه رقابت برخی مواقع سخت تر و تنگ تر خواهد شد که قطعا هم باید اینطور باشد.”
خیالمان راحت است . . .

Nico Rosberg and Lewis Hamilton
Nico Rosberg and Lewis Hamilton

همیلتون و روزبرگ در انتخاب راهکارهای دلخواه خود مختارند و این امر زمینه‌ساز ایجاد تنش هم خواهد شد؛ با این حال، خیال ولف راحت است که این امر چندان به نفع رقیب اصلی آنها یعنی فراری نخواهد بود.
در این زمینه او گفته:”نه، فکر نمی کنم، قوانین و چارچوبهای دست و پاگیر را کاهش می دهیم، چرا که در کار تیمی با یکدیگر راحت‌تریم. قوانین به دلیل بار مهندسی بسیار کمتر آنها در خودرو و راننده کار ما را ساده‌تر می کنند. در زمینه راهکار و بهینه سازی لاستیک و چگونگی کار با خودرو راهنمایی بسیار کمتری هست. پس در چگونگی کار با خودرو به هر روشی باید بیشتر پاسخگو باشند.”

Nico-Rosberg-and-Lewis-Hamilton
او در ادامه گفت:”این امر برای خود ورزش بسیار خوب است. فشار بیشتری تحمیل کرده و از رانندگان کار بیشتری می طلبد. ما هم وظیفه داریم بانظر به این قواعد، یک گام به عقب برداریم. پس این امر را می توان دقیقا همان راهکار ما دانست که به رانندگان آزادی عمل دهیم تا آنچه در چنته دارند را در میدان مسابقه به نمایش گذارند. “

درباره نویسنده

تصویر پروفایل آرین

مترجم و نویسنده اخبار و مطالب در سایت پدال

5 دیدگاه

  1. ارین.بنز
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    امید وارم بنز مثل سال های کذشته هم بدرخشه و بتوته مقامی که شایسته بنز هستش رو بدست بیاره ……………………..

    پاسخ
  2. صدرا
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    به امیده قهرمانی مرسدس و نیکو رزبرگ .

    پاسخ
  3. naseaferari
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    زیاد زور نزنین ،گرندپری اول ودومی معلوم میشه کدوم تیم قهرمانه

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل احسان آرسنالی
    احسان آرسنالی
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    کاش فراری و روبول دوباره قوی بشند تا رقابت ها جذاب بشه پارسال فقط رتبه های 3 به بعد رو چک میکردم

    پاسخ
  5. احمد باقری
    سوابق: (4304 دیدگاه) ,

    ببینیم این دفعه هم مرسدس گل میکاره یا نه. البته درسته که میگه کاری به راننده ها نداریم، ولی به نظرم کنار گذاشتن کامل این امر، اونقدر منطقی نمیاد، چون به هر صورت، قهرمانی مرسدس خیلی مهمتره و باید همیشه تصمیمات درست اتخاذ بشه تا به هر حال، یکی از این دو راننده قهرمان بشن، نه اینکه کار همدیگه رو خراب کنن و هیچکدوم قهرمان نشن.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.