مسابقات

بازگشت لوب به آرژانتین با تاج قهرمانی

سباستین لوب، راننده ۳۹ ساله قهرمان تیم سیتروئن، باز هم در آرژانتین قهرمان شد. از سال ۲۰۰۵ تاکنون و در تمام دوره ها این سباستین لوب بوده که قهرمانی در این کشور را تصاحب کرده است.

Sebastien loeb
Sebastien loeb
قهرمان ۹ دوره رالی جهانی WRC برای بار هشتم در آرژانتین پیروزی را از آن خود کرد. در حالیکه لوب امسال به نوعی بازنشسته شده و تنها در چهار مسابقه شرکت خواهد کرد و اکنون نیز در رده بندی امتیازات در پشت سر جانشین معنوی خود در تیم فولکس واگن یعنی سباستین اوگیر قرار دارد.

Final Results
Final Results
سباستین اوگیر، پیشتاز این فصل نیز به علت پنچری با یک دقیقه تأخیر پشت سر لوب و در مکان دوم جای گرفت. در پنج دور مسابقات این فصل تاکنون اوگیر به سه پیروزی و دو نائب قهرمانی دست یافته در حالیکه لوب دو پیروزی و یک نائب قهرمانی داشته است و با فاصله ۵۴ امتیازی و همچنین با توجه به اینکه تنها در یک مسابقه دیگر شرکت خواهد کرد، امکان گرفتن مقام قهرمانی دوباره فصل برای وی وجود ندارد.

دور بعدی مسابقات در آکروپولیس یونان و در اواخر این ماه برگزار خواهد شد. در حالیکه لوب باید تا ماه اکتبر با افسانه ای به نام پژو ۲۰۸ T16 Pikes Peak سر کند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    به جای اینکه مقاله های جنجالی درباره حرف های دیشب مدیرعاملان سایپا و ایرانخودرو و قیمت های جدید خودرو بنویسید این چه مقاله ای است?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. 160

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واقعا اجب پرشی زده دم خودش با ماشینش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا