مسابقاتمک لارن

روزهای نه‌چندان خوب مک‌لارن در تست‌های پیش فصل فرمول 1

اولین سری تست‌های ۴ روزه‌ی پیش فصل فرمول ۱ در سال ۲۰۱۷ هفته‌ی پیش انجام شد و درحالی‌که خودروها ثابت کردند بسیار سریع‌تر از سال قبل عمل می‌کنند اما همه‌چیز به خصوص برای تیم مک لارن خیلی خوب نبود.

F1 Winter Testing In Barcelona - Day Four
از زمانی که این تیم بریتانیایی در سال ۲۰۱۵ به استفاده از پیشرانه‌های هوندا روی آورده، خودروهای مک لارن با مشکلاتی دست‌به‌گریبان بوده‌اند و علیرغم اینکه تأمین کننده‌ی پیشرانه‌ی ژاپنی ادعا می‌کند برای فصل ۲۰۱۷ پیشرانه‌ها را بازطراحی کرده اما بازهم در طول تست‌ها مشکلات زیادی به چشم می‌خورد.

fb_r
تیم مک لارن در اسپانیا و در ۴ روز تست پیش فصل از ۵ پیشرانه‌ی هوندا استفاده کرده است. به عنوان یادآوری باید گفت تیم‌ها می‌توانند تنها از ۴ پیشرانه برای کل فصل و قبل از دریافت پنالتی‌ها استفاده کنند.

177796
تنها پس از طی یک دور در روز اول تست‌ها، مشکل تانک روغن باعث تغییر پیشرانه شد. در روز دوم مک لارن MCL32 در حال استفاده از سومین پیشرانه بود اما پس از ۲۹ دور آن هم با مشکل مواجه شد. همین امر منجر به استفاده از چهارمین و پنجمین پیشرانه برای دو روز آخر تست گردید.

رئیس فرمول هوندا که پس از تست‌ها درباره‌ی ارتباط هوندا با مک لارن و تأثیر مشکلات پیشرانه‌ها روی این ارتباط صحبت می‌کرد گفت:

در این مرحله ما باید به مشکلات زیادی غلبه کنیم؛ بنابراین گاهی اوقات ما نیاز داریم تا بحث‌وجدل کرده و یا اینکه بحث‌های سازنده‌ای داشته باشیم؛ اما من فکر می‌کنم که در حال انجام کار بسیار خوبی بوده و همکاری و ارتباط بسیار خوبی داریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Parsa

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (167 ديدگاه)

    انگلیسی باز نیستم ولی امید وارم مکلارن به دوران اوجش برگرده تا تنور فرمول1 داغتر بشه،هوندا هم که انگار بدجوری سد راهش شده??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سیاوش

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    ژاپنی ها مدت هاست در توسعه پیشرانه هاشون از تکنولوژی روز دنیا عقب موندن
    حتی در خودروهای سواریشون هم این مسئله دیده میشه البته نه از بحث کیفیت بلکه از لحاظ پرفورمانس و بازدهی بیشتر موتور اینه که توی مسابقات تخصصی فرمول یک با پیشرفته ترین تکنولوژی ها عقب موندن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. the best or nothing

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (38 ديدگاه)

    اینجاست که تفاوت ها آشکار میشه!!ادم احساس میکنه مرسدس بنز یه پنجاه شصت سالی از بقیه جلوتره ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    (((مک لارن و آستین ))) که هر دو برچسب انگلیسی الاصل یدک میکشن و دارای پشتیبان تبلیغات رسانه ایی فوق العاده قوی بریتانیایی هستن ، طبل تو خالی بیش نیستند و منتظر ورشکستی و ادغام در کمپانیهای مادر صنعت خودرو سازی مثل …. در آینده نزدیک باشید .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RRTT

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (30 ديدگاه)

      شاید تو زمینه س تولید انبوه خودرو انگلیس الآن برندی نداشته باشه (به خاطر سیاست های تاچر که خیلی از صنایع ساختنی بریتانیا رها شد.) ولی هنوز قلب فرمول یک تو انگلیسه. الان تمام تیم های فرمول یک به جز فراری و سابر مرکزشون داخل انگلیسه. حتی مرسدس و فورس ایندیا و رنو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehrbod

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (242 ديدگاه)

        منطقه صنعتی آکسفورد شایر..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      دوست عزیز برو مطلب «آیا همکاری مکلارن با هوندا ادامه می یابد؟» سایت فرمول یک ایرانو بخون،یه قسمتش درمورد مرسدسه،بعدش برو تو نت یه سرچی درمورد اندی کاول بکن تا با تمام وجودت طبل تو خالیو درک کنی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. NOBLE

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    امیدوارم مشکلات مک لارن هر چه زودتر تموم بشه.
    برام فرقی نمیکنه کی قهرمان بشه ، می خوام شاهد رقابت های نفس گیر و جالب باشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارمان

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    بعضی دوستان به جک گفتن علاقه دارن عجیبه چو ن این چند ساله که مکلارن نتیجه نگرفته موتور مرسدس هم در اختیار داشته اما همه عزیزان ستاد پیش داوری هستن فراری هم نتیجه مورد علاقشو نمیگیره ، مرد میخوام بیاد فراری رو ببره زیر سوال
    دوستان عزیزان هم قطاران فرمول یک یه دنیای دیگست اینقدر متفاوته که شربت فروشی ردبول واسه فراری شاخو شونه میکشه ، فقط منطقی باشیدو تا روز مسابقات صبر کنید . نمیدونم اگه مکلارن رو با فرمول یک میشه زیر سوال برد چرا کسی رنو رو با فرمول یک بالا نمیاره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا