تایرهای جدید پیرلی، ترکیبی از دوام و عملکرد

تایرها برای بسیاری از افراد حلقه‌های گرد لاستیکی بزرگی هستند که قیمت وحشتناکی دارند. ولی برخی شاید به ظرافت یک تایر با کیفیت توجه خاصی داشته باشند. تایرها، شما و موتورسیکلتتان را به جاده متصل می‌کنند و لذت و هیجان آن را به شما منتقل می‌کنند. در همین حال، یک تایر خوب می‌تواند در شرایط پرخطر، سطحی از ایمنی و محافظت را در اختیار راننده موتورسیکلت بگذارد. تایرهای خوبی مانند پیرلی اسکورپیون تریل II راهی به دنیای هیجان برای شما باز می‌کنند.

Ducati Multistrada 1200g
Ducati Multistrada 1200g

آخرین نسل تایرهای پیرلی بر روی مدل جدید دوکاتی مولتیسترادا 1200 به کار گرفته شده‌اند. تایرهای جلوی 120/70 ZR17 و 190/r55 ZR17 در عقب برای مولتیسترادا 1200، مولتیسترادا 1200 S و مولتیسترادا 1200 S D|air مورد استفاده قرار گرفته است.

در همین حال، تایرهای پیرلی در اندازه‌های مختلفی می‌توانند استفاده شوند که این موضوع، قابلیت انطباق زیادی را در اختیار قرار می‌دهد. اندازه گزینه‌های تایرهای جلو عبارت‌اند از:

120/70 ZR 17 M/C (58W) TL، 100/90 – 18 M/C 56V TL، 100/90 – 19 M/C 57V TL، 110/80 R – 19 M/C 59V TL، 120/70 ZR 19 M/C 60W TL و 90/90 – 21 M/C 54V TL.

همچنین تایرهای عقب نیز در اندازه‌های زیر می‌توانند استفاده شوند:

130/80 R 17 M/C 65V TL، 140/80 R 17 M/C 69V TL، 150/70 R 17 M/C 69V TL، 160/60 ZR 17 M/C (69W) TL، 170/60 ZR 17 M/C 72W TL، 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL و 190/55 ZR 17 M/C (75W) TL.

یعنی یک کفش در تمام اندازه‌ها.

Pirelli  2015 tires
Pirelli 2015 tires

این تایر جدید در خارج از جاده و مسافرت‌های طولانی عملکرد بسیار خوبی دارد. تریل II دوام مناسبی داشته و در تمام طول عمر خود، عملکرد خوب خود را حفظ می‌کند. همچنین هنگامی‌که در هوای بارانی، همه‌چیز شرایط لغزنده پیدا می‌کند، رفتار فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد.

Ducati Multistrada 1200f
Ducati Multistrada 1200f

الگوی به کار رفته در سطح تایرهای تریل II نتیجه توسعه تایرهای آنجل GT در کمپانی سازنده است. درنتیجه، یک محصول مقاوم ساخته شده و طرح خاص شیارهای آن، پایداری فوق‌العاده و کشش بهتری را ایجاد می‌کند.

Ducati Multistrada 1200d
Ducati Multistrada 1200d

همه‌چیز برای این تایرهای جدید برای دوام و راحتی بیشتر، بهینه‌سازی شده است. کمپوند کناری، به‌گونه‌ای طراحی شده تا تعادل خوبی در عملکرد هنگام حرکت در جاده‌های خشک و خیس ایجاد کند. در این تایرها، سطح تماس، کوتاه‌تر و عریض‌تر شده است و درنتیجه، از ساییدگی کم کرده و بر عمر تایرها افزوده شده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

9 دیدگاه

  1. ويكي
    سوابق: (135 دیدگاه) ,

    عجب چیزیه این Ducati Multistrada 1200f خوراکه باش بری تو صحرا

    پاسخ
  2. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    خیلی بدم میاد به عقب موتور خورجین وصل بشه.کل ابهت و زیبایی رو از بین میبره

    پاسخ
    1. ويكي
      سوابق: (135 دیدگاه) ,

      این خورجینی که میبینی بیشتر رو موتور های صحرا نوردی میبندن که وسایل مور نیاز و غذا توش بزارن

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل ALL CARS
    ALL CARS
    سوابق: (467 دیدگاه) ,

    آقای مسعود انیس حسینی متشکر
    واقعا لذت بردم مدتی بود مطلبی از موتور و موضوعات مربوطش چیزی تو پدال نمیدیدم
    مخصوصا که مطلب امروزمربوط به تایرهایی باخصوصیات وقابلیت های بهتر بود
    علاقمندان این موتور میتونین تو پیج زیر تصاویر ومشخصات مدل 2015شو ببینین
    http://motorcyclepicsreview.com/ducati/2015-ducati-multistrada-1200-review-specs-prices-and-pictures.html

    پاسخ
  4. ali
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    لاستیکا رو ول کنین …موتورا رو ببینید… :0

    پاسخ
  5. جواد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام آقا …خسته نباشید..چیزه خوبی بود ….من فقط میخواستم بدونم که این اعدادی که روی لاستیک موتور نوشته میشه چه جوری باس خوند…معنا هر کدوم از اعداد چیه…..میخوام یه لاستیک و رینگ خوب واسه موتور انتخاب کنم چه چیز هایی رو باس مد نظر داشته باشم…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.