تریل‌رایدر، نسخه‌ای منحصربه‌فرد از موتورسیکلت ب‌ام‌و

صنعت سفارشی‌سازی موتورسیکلت‌ها، با وجود بازیگران کوچک و ناشناخته، خروجی‌های جذاب و شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. شرکت بریتانیایی Avon که سابقه آن به سال 1904 می‌رسد یکی از تولیدکنندگان تایر است که برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی برای اهداف تبلیغاتی به سراغ یکی از همین شرکت‌های ناشناخته رفته است.

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom

این بار دو مرد فرانسوی به سفارش این شرکت تایرسازی به سراغ BMW F800S رفته و یک مخلوق خارق‌العاده و بسیار متفاوت را طراحی و تولید کرده‌اند. اگر به دوشاخه جلوی این موتورسیکلت دقت نمایید، متوجه طراحی ابتکاری و منحصربه‌فرد رادیکال آن خواهید شد.

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom

این موتورسیکلت که TrailRider X-Over نام‌گذاری شده از شاسی لوله‌ای و ساختار آلومینیوم آلیاژی، بازوی چرخ عقب تکی، چراغ جلوی LED سفارشی، زین یک نفره چرمی و تزئینات براق کرومی استفاده می‌کند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم AU4G علاوه بر شاسی و دوشاخه جلو در باک بنزین و گلگیرها و پوشش سرعت‌سنج و بسیاری از قسمت‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود.

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom

طراحی خاص سیستم تعلیق و شاسی باعث شده تا توجه بیشتری روی تایرهای این موتور معطوف شود. موتورسیکلت تریل‌رایدر تنها 155 کیلوگرم وزن داشته و از یک پیشرانه BMW با قدرت 85 اسب بخار و گشتاور 86 نیوتن متر شود می‌برد. برای انتقال نیرو هم به‌جای زنجیر از تسمه استفاده شده است.

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom

برای ساخت تریل‌رایدر بیش از 800 ساعت زمان صرف شده است. با این وجود معلوم نیست این موتورسیکلت در آرشیو Avon باقی می‌ماند یا مدل‌های بیشتری از آن نیز به سفارش مشتریان ساخته می‌شوند.

11 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل ALL CARS
    ALL CARS
    سوابق: (467 دیدگاه) ,

    ممنونم ازپدال که بازهم دوستداران موتورسیکلت و خوشحال کرد
    امیدوارم بیشتر ازپیش مطالب در مورد موتورسیکلت بزارین که هم مطلب زیاده وهم طرفدار موتورسیکلت
    البتتته میدووونم که سایت مختصصص خودروسسست
    اما خوبه برای تنوع هرازچندگاهی مطالبی درمورد دیگر صنایع حملونقل مثل موتورسیکلتو هواپیماوکشتی و… هم توپدال بزارین
    البته موتور یک***( پدال )*** ترمزی هم داره وچیزی شبیه پدال که برای تعویض دنده استفاده میشه (خخخخخخخخخخخ)

    پاسخ
  2. امیر
    سوابق: (369 دیدگاه) ,

    من هم میخوام خواهش کنم هم از موتور سیکلت هم از کامیون مطلب بیشتر بزارید

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل RETOLEX
      RETOLEX
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      دقیقا
      مخصوصا کامیون
      اسکانیا r 730
      Daf xf
      Fh 16
      .
      .
      .

      پاسخ
  3. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    خیلی خوشکله
    تصور کنین شبا تو خیابونا با این بگردی……شبیه هیولاست

    پاسخ
  4. ahmad
    سوابق: (133 دیدگاه) ,

    ای بابا!
    چرا روز به روز داره زین موتور ها کوچیک و باریک تر میشه؟!
    موتور باید استایل داشته باشه و یک مقدار ترکیب جلو و عقبش تناسب داشته باشه!
    البته لازمه موتور ها از سیستم های الکترونیک و دیجیتال که موجب راحتی و آسایش راننده هم هستن بهره ببره.

    پاسخ
    1. آرمااااان
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      از موتورایی که قاب محافظ اطراف موتور ندارن خوشم میاد اصلا خود شکل موتور و تمام بدنه ی خام موتور یه جذابیته خاص خودشو داره،درضمن موتواایی که هنوز از کیلومترای آنالوگ استفاده میکنن خیلی باحاترن

      پاسخ
  5. hero
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    از موتورسیکلت های ب ام و بیشتر از ماشیناش خوشم میاد
    انصافا طراحی شون جلوتر از زمانه

    پاسخ
  6. bahram
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    این چیه که این جوری های هوی می کنید فقط یکم ظاهر داره .کمک جلوکه هیچی /بااین دستهی کوچک فشار زیادی روی دسته/بله با این که این گشتاور روی تسمه دیده میشه باید قدرت داشته باشه اصلا راه میره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.