دنیکا پاتریک و استیون تایلر در تبلیغ Can-Am [ویدئو]

دنیکا پاتریک از آندسته شخصیت هایی است که خیلی محبوب و مشهور است اما آنطور که شایسته اش بود در مسابقات اتوموبیلرانی موفق نشد. پاتریک 32 ساله وقتی بدنبال یکسری کارهای حاشیه ای رفت خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و حتی در دوره ای منبع درآمدش از موتوراسپرت به چیزهای دیگری تغییر کرد تا جاییکه Kyle Petty به او لقب ماشین بازاریابی داد و همه میدانیم که منظور از این حرف چیست!

Danica Patrick
Danica Patrick

اما هرچه باشد پاتریک هنوز هم مسابقات حرفه ای را کنار نگذاشته؛ پاتریک ذاتا راننده سریعی است اما علاقه زیادش به سرعت، ظاهرا مانع بروز مهارتش شده. ریچارد پتی (Richard Petty) راننده مشهور نسکار که به King معروف شده، جمله جالبی دارد که اتفاقا در مورد دنیکا پاتریک هم صادق است؛ او گفته بود: رانندگان زیادی هستند که سریع می روند اما تعداد انگشت شماری هستند که واقعا مسابقه می دهند.

  • پاتریک از سال 2005 وارد مسابقات Indy Car شد.
  • هم اکنون موفق ترین راننده زن در تاریخ مسابقات Indy Car است.
  • با قهرمانی در مسابقه Indy Japan 300 در سال 2008 ، تنها راننده زنی است که به قهرمانی مسابقات ایندی رسیده.
  • از سال 2012 وارد مسابقات نسکار شد.
  • در سال 2013 تنها راننده زنی بود که پل پوزیشن را گرفت و سریع ترین لپ را هم در دور تعیین خط به نام خود ثبت کرد، اتفاقی که از سال 1990 در نسکار سابقه نداشته.

[jwplayer mediaid=”71908″]

آیا شماهم فرد مشهوری هستید؟ احیانا شما در لس آنجلس زندگی نمی کنید؟ اگر جوابتان مثبت است پس حتما یکی از معضلات زندگی روزانه شما پاپاراتزی ها هستند که قدم به قدم به همراه شما در زندگی تان سرک می کشند تا سوژه جالبی برای رسانه هایشان پیدا کنند.

اما دنیکا پاتریک که حالا سفیر افتخاری موتورساز آمریکایی Can-Am شده، راه حلی برای این مشکل دارد؛ اینکه از مدل های 3 چرخ اسپایدر این کمپانی استفاده کنید که هم ایمن هستند و هم خیلی زود می توان با آنها غیب شد. این راه حل حتی برای استیون تایلر هم جواب داده؛ استیون نمی تواند با هنسی اش خیلی راحت در شهر جابجا شود، اما درعوض با موتور که میتواند این طرف و آن طرف برود!

Danica Patrick Official ambassador of Can-Am
Danica Patrick Official ambassador of Can-Am

اسپایدر که از سال 2007 تاکنون در بازار است، سه تیپ مختلف دارد:

  1. اسپایدر RS (اسپرت) با قیمت حدودی 15,000 دلار.
  2. اسپایدر ST (اسپرت – تورینگ) با قیمت حدودی 19,000 دلار.
  3. اسپایدر RT (تورینگ) با قیمت حدودی 23,000 دلار.

درحالیکه مدل های RS و ST هردو مجهز به انجین 2 سیلندر خورجینی یک لیتری هستند اما مدل RT انجین 3 سیلندر خطی 106 اسبی دارد. اسپایدرهای RS و ST گیربکس 5 سرعته دستی (SM5) دارند درحالیکه RT گیربکس 6 سرعته (SM6) دارد؛ همگی مدل ها دنده عقب را بصورت استاندارد داشته اما گیربکس دستی با کلاچ اتومات برای آنها سفارشی خواهد بود.

33 دیدگاه

  1. Un4given
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    هم ایمنه هم حال میده سوارش شی .
    به قول یه بابایی “ماشین فقط موتور” !

    پاسخ
  2. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    موتورای قشنگی هستن
    برای کسی که می خواد موتور سواری یاد بگیره عالیه

    پاسخ
  3. ارمان
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    کاماروی صورتی ! مثل چنگیز با لباس فرنگیس !!! خخخخخ…

    پاسخ
    1. امید
      سوابق: (1324 دیدگاه) ,

      خانم های ایرانی هم زیبان هم با وفان هم خوب و بهترین در دنیا

      پاسخ
        1. امید
          سوابق: (1324 دیدگاه) ,

          این شانسیه دیگه باید طرف رو بشناسی وگرنه همه که خودشونو قدیس میدونن
          باید امتحانشو پس بده مثل ماشین تا سوارش نشی باهاش چند کیلومتر نری نمیتونی بگی خیلی خوبه یا خیلی بد اما ما یکم ظاهر بینیم موتورش باید خوب باشه ازنظر فنی درست باشه رضا جان

        2. پسم
          سوابق: (15 دیدگاه) ,

          گیربکس چی امیدخان؟؟؟ باید چه جوری باشه که معلوم بشه طرف خوبه یا نه؟؟؟

        3. رضا
          سوابق: (1690 دیدگاه) ,

          خیلی خوب میشد اگه میتونستیم اول سوار شیم یه دوری بزنیم ببینیم فنیش چطوره!!

      1. HUMMER
        سوابق: (78 دیدگاه) ,

        باز این زیکما یه حرفی زد و همه چیز رو به هم ریخت.خانمه مدله شایسته که نیست

        پاسخ
    2. sadegh
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      زیگما جون، کاماروی صورتی یا خانم صورتی؟

      کدومشونا عشق است؟!

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        با کامارو میشود خانم بدست آورد ولی با خانم نمیشود کامارو بدست آورد. به همین سادگی.

        پاسخ
        1. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          شرمنده زیاد حرف میزنم ولی من که عشق اول و اخرم ماشینه.
          (صادق اینجارو نیگا نکن اینجوری مینویسم ها!!! پشت صحنه دارن واسم خط و نشون میکشن!!!!!!! 🙂 )

        2. sadegh
          سوابق: (2130 دیدگاه) ,

          یعنی دلم نیومد فقط رو لایک کلیک کنم، باید بت میگفتم:

          فداییییییی داری داداش! 🙂

        3. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          صادق با من بودی داداش؟! مخلصم داداش!

        4. sadegh
          سوابق: (2130 دیدگاه) ,

          چاکرم عزیز، بذار اینقد خط و نشون بکشن تا خطشون خوب شه. 🙂

        5. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          ماشین،ماشین،ماشین و دیگر هیچ!

  4. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    قیمتش یکم بالاست با این پول میشه یه ماشین خوب خرید

    پاسخ
  5. چاپلو
    سوابق: (486 دیدگاه) ,

    سلام به همه.
    جلوش شونصد تا چراغ داره ینی چی ؟!!
    من به شخصه خیلی از اینا خوشم نمیاد چون فک میکنم حس و حال رانندگی با موتور رو نداره اگه ادم پشت یه موتور بایک بشینه یا یه چیزی مس یاماهاZFX یا یه کفی(پیستی)مس هوندا1300 یا 400 یا یه پرشی مس CRM یا CRF یا حتی یه لانزای معمولی و یا CROSS لذت رانندگی با موتور رو میتونه تجربه کنه ولی این چیزی نیس که مدنظر من باشه.

    پاسخ
      1. خاوری
        سوابق: (68 دیدگاه) ,

        این چه اسمیه شاهین ؟؟؟؟

        یه دفه میذاشتی گابریل گارسیا مارکز

        پاسخ
        1. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          خاوری یه کم دقت کن ببین چیه! الکی نذاشتم که!

      2. رضا
        سوابق: (1690 دیدگاه) ,

        شاهین توهم خیلی فنی هستی!!
        تورو هم میزارم پشتش بشینی!!

        پاسخ
        1. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          ممنونم داش رضا! 🙂

  6. علی
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    میگما این با تراپاتریک نسبتی دار؟؟!!ه خیلی شبیه اونه!!

    پاسخ
    1. خاوری
      سوابق: (68 دیدگاه) ,

      خانم دانیکا پاتریک یه مدل معروف و ثروتمنده که برا شرکتای مختلف تبلیغات انجام میده و گاهی هم میزنه به خاکی ..ایضا!!

      پاسخ
  7. ali
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    یه مقایسه بین سه تا از بهترین موتورهای مسافرتی خوندم که این مدل و یه مدل از بی ام و و هوندا گولدوینگ بودن . که بی ام و اول هوندا دوم و سوم هم این کن آم شد . اونا دوچرخ بودن و این سه چرخ… بی ام و هوندا کنترلشون و هندلینگشون از این بهتر بود . البته ارزونتر… شخصا عاشق هوندا گولدوینگم … از نزدیک هم دیدمش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.