موتورسیکلت هارلی دیویدسون در آینده

طراحی دوباره چیزی مانند «هارلی دیویدسون» که محبوبیت زیادی در میان علاقه‌‌مندان پیدا کرده، کار بسیار چالش‌برانگیزی است. امّا در این طراحی‌های آینده‌نگرانه و مستقل، تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

Harley-9
جیوِر (Jever) به خاطر سازماندهی و حمایت مالی مراسم‌های مختلف با حال و هوای «هارلی دیویدسون» مشهور است و این نمونه موتورسیلکتی که در اینجا می‌بینید، نمونه‌ای است که در مسابقات کشف استعداد طراحی این برند آلمانی در سال ۲۰۱۳ مقام دوم را کسب کرده است. افراد برای شرکت در این رقابت می‌بایست نسخه مخصوص به خود را از موتورسیکلت‌های هارلی طراحی می‌کردند.

Harley-3

Harley-4

Harley-5

Harley-6

Harley-1
محصول ذهن طراحی به نام یون تورکن (Ion Turcan) بر اساس یک سافتیل مدل ۲۰۱۲ است که برای پیشرانه از موتور تووین-کم ۱۶۹۰ سی‌سی هارلی دیویدسون استفاده می‌کند. جریان خطی موجود در بدنه این موتورسیکلت از دو بخش اصلی تشکیل شده که از خروجی دوگانه اگزوز گرتفه تا باک بنزین جمع‌جور، به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. دوشاخه مایل و پایین، ممکن است در ابتدا اندکی ناراحت به نظر برسد، ولی در فرم کلی و با تعبیه میله فرمان در درون بدنه، به‌زیبایی به این موضوع پرداخته شده است.

Harley-8

Harley-7

Harley-2
در مورد تأمین هوای موردنیاز موتور ۲ سیلندر هارلی دیویدسون، در طراحی  دریچه‌هایی در زیر چراغ جلو درنظر گرفته شده است. همچنین این موتورسیلکت دارای یک نشانگر دیجیتال «یکپارچه» است که مواردی چون سرعت، کیلومتراژ، وضعیت بنزین، GPS و سیستم ناوبری را نمایش می‌دهد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

14 دیدگاه

  1. عام پوری
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    طراحیش از زمان خودش عقبتره ولی علمش ب روزه بخاطر همین باحاله.

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (319 دیدگاه) ,

    اصلا طرح درستی نیست تو هارلی اگه فیلمها و عکسها را ببنید طرف کاملا صاف میشینه و زانوها رو به بیرون هستش که این سنت هارلی هست ولی این طرح شما باید روی موتور مثل موتورهای مسابقه دراز بکشید تا به فرمان تسلط داشته باشین پس اصلا نمیتونه طرح اینده هارلی لقب بگیره

    پاسخ
  3. حمید
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    بیشتر شکل شخصیتهای منفی طراحی شده
    خطوط سیال زیادی بکار برده شده و چشم نواز نیست

    پاسخ
  4. احمد باقری
    سوابق: (4279 دیدگاه) ,

    طراحی باحالی پیدا کرده.

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل اسطوره
    اسطوره
    سوابق: (3672 دیدگاه) ,

    خیلی از مد افتادس.
    تا دوکاتی هست بقیه ی موتور سیکلت ها حرفی واسه گفتن ندارن. فقط DUCATI

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      دوست عزیز بیشترین قهرمانی های جهان متعلق به یاماها و هوندا و کاوازوکی و هونداست
      درضمن بی ام و هم خیلی موفق

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3672 دیدگاه) ,

        من دوکاتی بیشتر دوست دارم. صداش خیلی قشنگه. مشخصه خواستم علاقمو به دوکاتی نشون بدم وگرنه معلومه YAMAHA و KAWASAKI خیلی خفنن.

        پاسخ
  6. تصویر پروفایل Danial
    Danial
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    یه بالشت و پتو هم روش بندازن راحت میشه روش یه چُرت زد خخخخخخخخخخخخخخ

    من که به شخصه موتور رو دوست دارم کلاً حال میده هر چیزی که تو چرخ داره سواریش لذت بخشه دوچرخه موتور… ♥

    پاسخ
  7. دوچرخه سوار
    سوابق: (100 دیدگاه) ,

    لذت هارلی به کروز بودنشه ، ممکنه کسی که cbr 1000 داره آرزوی هارلی را هم داشته باشه و این به خاطر کلاسشه مثل رولزرویس .

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.