چشم اندازموتورسیکلت

گزارش تصویری از نمایشگاه مرکزی کویر موتور

بهترین های دنیا زیر یک سقف؛ شاید همین جمله کویر موتور که در بنرهای تبلیغی اش استفاده شده تعریفی مختصر اما مفید برای توصیف نمایشگاه مرکزی این کمپانی در تهران باشد؛ گلچینی از بهترین سیکلت های دنیا در کلاس های مختلف برای اولین بار توسط یک واردکننده بصورت رسمی به ایران آمده اند . . .

بنر تبلیغی نمایشگاه کویر موتور
بنر تبلیغی کویر موتور

خرید و فروش موتورهای بالای ۲۵۰ سی سی (یا به قول خودمان موتور سنگین) کار تازه ای نیست. مدت زمان زیادی است که در سراسر کشورمان (علی الخصوص در شهرهای جنوبی) معامله اینگونه موتورها رواج دارد. پس چرا کویر دست به چنین کاری زده است؟ 

جواب این سوال را می توان در وضعیت تاسف بار واردات موتور سنگین ها پیدا کرد. همانطور که می دانیم واردات و همچنین خرید و فروش موتور سنگین ها هیچ منع قانونی در کشور نداشته اما سوار شدن بر آنها هزار و یک شرط دارد و همه مشکلات مالکان نیز از همین جا آغاز میشود. موتور سنگین های موجود در کشور را می توان در سه دسته تقسیم بندی کرد:

  • دسته اول، موتورهای قاچاقی هستند. خیالتان راحت که با مبلغی کمتر از ۳۰ میلون تومان میتوان موتورهایی با حجم ۱۳۰۰ سی سی (و حتی بیشتر) هم پیدا کرد! اما فراموش نکنید که اگر به دست مامورین نظامی یا انتظامی بیفتید، موتورتان مصادره یا معدوم شده و خودتان هم دادگاهی می شوید. موتورهای قاچاقی حتی اگر در پارکینگ منزلتان هم پارک باشد، توقیف می شوند.
  • دسته دوم، موتورسنگین هایی هستند که فقط برگ سبز دارند؛ یعنی موتور از طریق قانونی و از راه گمرک وارد کشور شده. این موتورها در صورت توقیف، مالک دادگاهی نشده و (معمولا) به پرداخت جریمه نقدی محکوم و تعهد کتبی می دهد.
  • دسته سوم، موتورهای سند دار  هستند. فقط به سه روش برای یک موتور سنگین می توان سند گرفت که عبارتند از :
  1. سند کمرگی؛ این نوع سند فقط برای موتورهایی است که با پرداخت تعرفه به کشور وارد شده اند.
  2. سند (برگه) تملیکی؛ این نوع سند فقط برای فروش موتورهای مصادره ای است که بصورت قاچاقی وارد شده اند. برای گرفتن برگ سبز برای این موتورها نیازی به پرداخت جریمه نقدی (برای نگهداری کالای قاچاق) نیست.
  3. سند ستاد اجرایی فرمان امام یا سندهای مزایده ای؛ این نوع سند فقط برای فروش آندسته از موتورهای مصادره ای است که برای تعیین تکلیف به ستاد اجرایی واگذار شده اند و یا از طریق ارگان های دولتی بصورت مزایده ای به فروش می رسند. موتورهایی که این نوع خاص از سندها را دارند، تعدادشان محدود بوده و غالبا هم در شرایط و وضعیت مناسبی نیستند. 
HONDA CBR 1000RR
HONDA CBR 1000RR

احتمالا تا به اینجای کار جواب سوالمان مشخص شده؛ کویر موتور اولین واردکننده ای است که رسما به بازار موتورسنگین ها آمده؛ همه محصولات وارداتی کویر مستقیما از مبدا و بدون واسطه وارد کشور شده و دارای برگ سبز و سند بنام مشتری هستند.

اما بزرگترین مزیت موتورسنگین های کویر احتمالا باید تامین قطعات اورجینال، گارانتی محصولات و همچنین امکان تعمیر تخصصی موتورها باشد. موتورسنگین های کویر با اینکه قیمت نجومی دارند اما بازهم رفت و آمد آنها در خیابان های شهر (بجز در موراد خاص) مجاز نیست! پس با این اوصاف فقط میلیونرهای ایرانی مشتریان جدید کویر موتور خواهند بود. همراه ما باشید تا با هم سری به نمایشگاه مرکزی کویر موتور که به تازگی در تهران افتتاح شده، داشته باشیم.

نمایشگاه دائمی کویر در ابتدای آفریقا، بالاتر از چهار راه جهان کودک و نبش دیدار شمالی واقع شده. درب ورودی نمایشگاه درست روبروی نمایندگی سام سرویس است.
نمایشگاه دائمی کویر در ابتدای آفریقا، بالاتر از چهار راه جهان کودک و نبش دیدار شمالی واقع شده. درب ورودی نمایشگاه درست روبروی نمایندگی سام سرویس است.
MV Agusta Brutale
MV Agusta Brutale 800
خانواده بروتال از سال ۲۰۰۶ وارد خط تولید آگوستا شدند. بروتال وارداتی که در سمت چپ تصویرش را می بینید، قرارست در سه مدل ۸۰۰ و ۱۰۹۰ و ۱۰۹۰R توسط کویر فروخته شود. قیمت این سه مدل از حدود ۱۲۰۰۰ دلار شروع و تا ۱۴۰۰۰ دلار افزایش پیدا می کند. بنابراین قیمت پایه ای فروش آن احتمالا باید از ۱۰۰ میلیون تومان باشد.
MV Agusta Rivale
MV Agusta Rivale 800
با دقت به اگزوزهای سه تایی که بدلیل انجین ۳ سیلندر خطی آنست می توان رایول را از سایر سوپرموتوهای جهان متمایز کرد. این ایتالیایی ۱۷۸ کیلوگرمی که با انجین ۱۲۵ اسبی آن می توان تا مرز ۲۲۵ کیلومتر برساعت سرعت گرفت، تنها در سه رنگ نقره ای، مشکی و خاکستری فروخته می شود. فروش رایول هنوز قطعی نشده اما از آنجایی که بیش از ۱۶۰۰۰ دلار قیمت دارد پس احتمالا قیمت پایه ای آن بیش از ۱۲۰ میلیون تومان است.
MV AGUSTA Brutale 1090 R
MV AGUSTA Brutale 1090 R
با یک انجین چهار سیلندر خطی موافقید؟ بفرمایید! این هم یک نیکد ۱۴۵ اسبی که سیستم کنترل کشش آن در ۸ حالت مختلف قابل تنظیم است. این موتور که در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید تحویل مشتریان می شود، در بازارهای جهانی حدود ۱۶۰۰۰ دلار قیمت دارد که یعنی حدود ۱۲۰ میلیون تومان در ایران.
MV Agusta F3
MV Agusta F3
بر روی مدل های F3 دو انجین مختلف نصب می شود؛ یکی ۶۷۵ سی سی ۱۱۰ اسبی و دیگری ۸۰۰ سی سی ۱۲۵ اسبی. از آنجایی که قیمت پایه ای F3 حدود ۱۴۰۰۰ دلارست پس احتمالا باید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد. سمت راست این موتور سفید رنگ، آپریلیا RSV4 R با رنگ مشکی مات خودنمایی می کند.
MV AGUSTA F4
MV AGUSTA F4
کویر قرارست علاوه بر مدلهای استاندارد F4 ، نسخه های F4R و همچنین F4RR آنرا هم وارد بازار کند. مدلی که در اینجا می بینیم نسخه استاندارد F4 است چون در غیر اینصورت حروف R یا RR روی بدنه آن حک می شد. F4 انجین یک لیتری ۴ سیلندری به قدرت ۱۹۵ اسب قدرت دارد و حداکثر سرعتش از مرز ۲۹۰ کیلومتر برساعت می گذرد. F4 که در ارزان ترین مدلش حدود ۱۸۰۰۰ دلار و در گران ترین مدلش (F4RR) بیش از ۲۵۰۰۰ دلار قیمت دارد، در بازارهای جهانی یکی از گران ترین سوپراسپرت های یک لیتری است. حالا تصور کنید که به ایران آمده و قیمت ۱۸۰ میلیونی دارد؛ که یعنی گران ترین سیکلت وارداتی کویر. البته فعلا !
Ducati Monster
Ducati Monster
سوپرایز نمایشگاه کویر همین دوکاتی مانستر است که در لیست محصولات سال ۹۳ کویر هیچ خبری از آن نبود اما با عین حال در نمایشگاه حاضر شده. این مانستر اگزوزهای تکی در طرفین دارد پس یعنی از خانواده مانستر ۱۲۰۰ نیست. بنابراین یا باید مانستر ۶۹۶ باشد که ۹۳۰۰ دلار قیمت دارد یا باید مانستر ۷۹۶ باشد که ۱۰۵۰۰ دلار قیمت دارد که در اینجا گزینه دوم درست است! قیمت فروش این نیکد ۲ سیلندر حدود ۹۰ میلیون تومان است.
VESPA LX 150i
VESPA LX 150i
به ظاهر کوچکش دقت نکنید چون حدود ۲۳ میلیون تومان قیمت دارد! در بازارهای جهانی، وسپا مدلهای LX را با دو انجین ۵۰ و ۱۵۰ سی سی میفروشد که خوشبختانه نمونه وارداتی از مدل ۱۵۰ است که می توان تا حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر برساعت با آن رفت. این اسکوتر، گیربکس CVT را بصورت استاندارد دارد.
KTM 1190 RC8 R
KTM 1190 RC8 R
یکی از قوی ترین انجین های V2 جهان بر روی همین اتریشی نصب شده. RC8 با انجین ۱.۲ لیتری ۱۷۳ اسبی اش قدرمندترین سوپراسپرت کی تی ام است. این موتور ۱۸۴ کیلوگرمی که حدود ۱۶۰۰۰ دلار قیمت دارد، در ایران با پرداخت هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی تحویل مشتریان می شود.
KTM SX-F 450 2013
KTM SX-F 450 
این کراس همان موتوری است که سال ۲۰۱۲ آقای Ryan Dungey را در کلاس AMA MX1 به قهرمانی رساند. کویر می خواهد خانواده SX-F را با سه انجین ۲۵۰ و ۳۵۰ و ۴۵۰ وارد بازار کند که در اینصورت احتمالا مدل ۲۵۰ آن کمتر از ۳۰ میلیون، مدل ۳۵۰ آن حدود ۴۰ میلیون و نهایتا مدل ۴۵۰ آن هم کمتر از ۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.
KTM Duke 200
KTM 200 Duke
دوک ۲۰۰ مجهز به انجین تک سیلندر مایع/خنک ۲۵ اسبی با گیربکس ۶ سرعته است. این نیکد اتریشی حدود ۱۳۰ کیلوگرم وزن داشته و بعد از دوک ۱۲۵، دومین عضو ارزان قیمت خانواده دوک است که البته در ایران با حدود ۲۲ میلیون تومان به فروش می رسد.
KTM 390 Duke
KTM 390 Duke
دوک ۳۹۰ برخلاف اسمش مجهز به انجینی با حجمی کمتر از ۳۷۵ سی سی است. ویژگی جالب دیگر انجین این موتور، تک سیلندر بودن آنست! ۳۹۰ در بازارهای اروپایی حدود ۶۵۰۰ دلار قیمت دارد؛ یعنی در ایران باید کمتر از ۵۰ میلیون تومان به فروش برسد.
APRILIA RSV4 R
APRILIA RSV4 R
باحدود ۱۵۰۰۰ دلار قیمت، RSV4 یکی از ارزان ترین سوپراسپرت های یک لیتری در بازارهای جهانی است اما وقتی به ایران آمد برچسب قیمتی اش عدد ۱۰۰ میلیون تومان را نشان داد! انجین V4 این ایتالیایی حدود ۱۸۴ اسب قدرت به همراه ۱۱۷ نیوتن متر گشتاور دارد؛ پس بهترست با آن شوخی نکنیم!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مطالب مشابه

‫۱۵۸ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کارتون عالیه بو دست خوش کار بزرگی کردین

    موافقم 5
    مخالفم 2
  2. سینا

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    پالس پره ای گرفتم فلاپاشو کندم و اگزوز بدون سایلنسر انداختم , پرای مملکت میریزه وقتی گاز میدم , جمعه هام میرم نیایش 100 تا باش میرم همه فکر میکننحالا چی سوارم .
    به خدا تو ایرانزمین میرم مردم کفشن میبره !
    ما که مثل از ما بهترونا هایابوسا نداریم ولی با همین پالس پره میرم پوزشونو به خاک میمالم .
    یه روزم ما سوار میشیم دیگههه وایسا حالا ببین .
    طرف از کویر هیوسانگ خریده میرم کنارش وایمیستم میگم یه گاز میدی , روشو میکنه اونور !
    الانم میخوام یه مینی 70 بگیرم پیت بایک جولوشون تکچرخ مکچرخ بزنم چشاشون گرد شه .
    قابل توجه اقایون پیرزن تبار , کار خطر ناک هم نمیکنم و قوانین رو رعایت میکنم و سرعت غیر مجاز هم نمیرم .
    فقط موتور ما یه مشکل داره اونم اینه که دور دور میری دخترا از پالس مالس بدشون میاد .
    D: حقیقتی بود که باید میگفتم . زندگی ما اینه دیگه , الکی مصلا حال میده .

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. مسعود

      ۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      دمت گرم داداش خودتو پالستو صداقتتو عشقه ، تو کلاس خودش پالس موتور خوبیه .

      موافقم 4
      مخالفم 2
  3. MeGelli 250r_7000

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یادش بخیر انگار همین دیروز بود تو بازار موتورایی مشهد بودم که چشمم به مگلی 250 افتاد وای چقد باحال بود با دوستم بودم یک ربع فقط تو خیابون واستاده بودیم اینو نگاه میکردیم از قیافه سرعت بگذریم با قیمتش خیلی حال کردم چقدر 7 تومن هی روزگار کاشکی میشد …
    هیف عمر ادم تو این مملکت…

    موافقم 2
    مخالفم 3
  4. MeGelli 250r_7000

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    غم سیاه چال توانایی هاست
    الهی فقط به امید تو…

    موافقم 1
    مخالفم 2
  5. کامی

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (493 ديدگاه)

    بابا بی خیال با هوندا 125 نمیشه موتور روند از اسمان هم مامور می ریزه که بگیرتمون حالا تصور کن با کاوازاکی نینجا یا هایابوسا یا سی بی ار 1000 هوندا باشم که با اسنایپر می زنمون .
    بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخیییییییییییییییییییییییییییییییییال..
    اینجا ایرانه

    موافقم 2
    مخالفم 4
  6. فاضل شهریاری

    ۲۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من خریدار موتور سنگین هستم اما نمیدونم کجا بخرم که مورد اعتماد باشه من کاوازاکی نینجا رو میخوام جدیدش یا زیزی آر رو میخوام یه موتور میخوام وحشی باشه گاز که بدم بهش مثل دیو صداش دراد و سرعتش برق از سرم بپرونه میشه یکی راهنمایی کنه و مدل های مختلفو دقیق نشونم بده و توضیح بده و بگه از کجا و چقدر باید بخرم و پول بدم؟

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. KTM215

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این شماره رو تو اینترنت جستجو کن من مقایسه کردم قیمتهاش باهمه جا فرق میکنه [لطفا شماره تلفن و آدرس ایمیل را تنها در پیغام خصوصی ارسال فرمایید]

      موافقم 1
      مخالفم 2
    2. 09011943160

      ۱۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز اولا شما چه مدل و تو چه حجم موتوری میخواید دوما الان زد ایکس ۳۰۰ تو ایران هستش ولی فکر کنم مدل ۲۰۱۲ با پلاک ملی ۳۲ شایدم بیشتر باشه شما بهتر برید خیابان گمرک تهران اونجا مرکز موتور سیکلت تو ایران

      موافقم 0
      مخالفم 2
    3. نگار

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا میخوای بخری بابا دمت گرم
      فقط قبلش بگو ماله چه شهری هسی تا کمکت کنم فاضل جان

      موافقم 0
      مخالفم 3
  7. علیرضا

    ۲۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی قشنگن ولی کی پول خریدنشو داره یکی مثل من باید توی خواب همچین موتوری سوارشم

    موافقم 1
    مخالفم 2
  8. احسان

    ۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خوب به جای اینکه موتور بخریم ماشین میخریم یکی از موتور ها 80 میلبون بود با اون میشه 4 تا پراید خرید اگه عشقتون کشید لایک کنید

    موافقم 2
    مخالفم 2
  9. محمد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت موتور مگلی الان چنده تو بازار??کسی میدونه????

    موافقم 0
    مخالفم 2
  10. محمود

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خداییش درسته که یک جوون در حسرت یکی از اینا بمونه،اونم به خاطر اینکه غیر مجازه و سودش و ببرن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  11. محمد

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام . ای اقا من 31سال موتور سواری کردم تو شهرمون همه منو میشناسن . اینو گفتم واسه اینکه بدونین اکثر موتور سنگین ها ی دوره خودمون رو سوار شدم لز مینی تا کاوازاکی 1300 اما همیشه با ترس از کمیته و همون نیروی انتظامی امروز که. رحم نداشتند دنبال میکردن با گلوله میزدن یا مون بی پسر بشه یا بخوریم زمین داقددرداقونیم نه از زمین خوردن بلکه با اون وضعیت مجروحیت و شکستکی استخان تازه کتک خوردن شروع میشد . اگر اوناهم زمین میخوردند باید دیه شون با کتک روش میدادیم. یه روز میگفتن موتور سنگین بده . بعد نشستیم تو گویدوجیزهکفرشد بعد سی دی نشان کفرشد. بعد ایمیل و. کامپیوتر . … دوربین فیلم برداری و. تلفن بی سیم …و …..هر تکنولوژی تو این کشور اومد یک انگی خورد . یکی نمیگهچطور تا وسیله ما چه جور میتونیم یک کشور صنعتی بشیم وقتی از تکنولوژی فراری هستیم و وحشت داریم . تا وسیله یا طرحی رو نبینیم چه طور اونو بسازیم . اگر موتور واسه ترور ممنوع شد انصافا حالا که گروهگ بدبخت و ورشکسته و جنایتکار منافقین گورش رو گم کرد ایا تو این مملکت ترور اتفاق نمیافته . موتور باعث ترور بود الان که تکنولوژی دیجیتال امدایاامدهبا کار تروریست ها مثل امریامریکاییای دروغگو راحت شده مثل بغداد و سوریه که با یک 30سانتی یا ریموت بی سریموتیم . و…. مردم را به خاک و خون فکر نمیکنیمیکشندنمیکنیدنوعیت این وسیله مثل ممنوعیت خودرو که تا سال 1994ازاد اما انحصار بود و بعد انها چطور یک سری خودرو وارد کشور شد و الان هم کویر با قیمت گزاف و انحصار وارد میکند . خیلی بحث برانگیز است . و جالب اینکه یک نفر از مسولین این کشور نمیگوید ماهم مثل ژاپنی ها که امریکا بعد جنگ جهانی انها را مکلف کردند که هواپیما نسازند و تاامروز هم ژاپن هواپیما نمیسازدا حتی سم پاش. ماهم میتوانستیم در صنعت موتور سازی . مثل خودرو مونتاژکار نباشیم . و با دو میلیون فرصت شغلی این صنعت هم طراح و هم سازنده و صادر. کننده این صنعت باشیم و حداقل به موتور های خود افتخار کنیم که مثل پرای و پژو کپی افتضاح ایران نیستند . متاسفانه تا زمانیکه صنعت به سیاست و سیاست به صنعت گره خورده و صنعت ما امتیازی . و انحصاری است . سرمایه گذاران و مدیران بخش خودرو فقط و فقط به پول و چپاول سرمایه مردم فکر میکنند نه بالا بردن کیفیت و مطرح شدن در بازار رقابت و تولیدبرندمیاید معروف که وقتی هر سال محصولاتی جدید به بازار میاید . مردم در روبروی مدل خودرو ساعت ها خیره و حیرت زده انهمه ظرافت و دقت و سلیقه شوند . ببخشید طولانی نوشتم اما دردی است که امروز در 48سالگی هنوز بر دلم سنگینی میکند که جوانی ما در زمانی گذشت که پوشیدن شلوار لی جرم بود . حال وای بحال موتور سنگین … خدا عاقبت و اینده جوانان ما را بخیر کند …الهی امین

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. حسین جعفرزاده

      ۲۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دمت گرم.از دل من گفتی.هم سن و سال هستیم.هرچی بدبختی بود واسه سن و سالهای ما بود

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. مسعود

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اقا محمد دقیقا حرف دل من را زدی من هم متولد 50هستم هنوز هم یه روزنه امید دارم که تا از پا نیوفتادم سوار موتور دلخواهم بشم .

      موافقم 0
      مخالفم 1
  12. muhammad

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با دلار 3000 تومان بخواهیم حساب کنیم کاوازاکی نینجا h2 که حدودا 420 کیلومتر میره 150 میلیون میشه…..البته خارج از ایران

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. cb1300

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هرکی عشق وپولشوداره بخره همه که پولشو ندارن!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 2
  14. محمد

    ۲۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ;,کویر خواهشا آرکاوی4سوپاپ رو بیارررررر.خواهشااااااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ahmad

    ۲۳ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا اقساط فک کنید روش از طرف پایین جامعه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. شهرام

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باعرض سلام
    من دنبال یه موتور هستم که هم تو کوه سوار بشم برای افرود سواری هم توی شهر بشه سوار شد میشه بگید چی بگیرم لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. 09011943160

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوست عزیز اولا شما چه مدل و تو چه حجم موتوری میخواید دوما الان زد ایکس ۳۰۰ تو ایران هستش ولی فکر کنم مدل ۲۰۱۲ با پلاک ملی ۳۲ شایدم بیشتر باشه شما بهتر برید خیابان گمرک تهران اونجا مرکز موتور سیکلت تو ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. mehdi

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز باید تبریک بگم به گروه صنعتی کویر موتور بابت واردات موتورهای حجم بالای ۲۵۰ cc در کشور و مارک های معتبر روز دنیا از جمله شرکت های موتور سازی ژاپن و شرکت های اروپایی در ایران . به نظر من این کار خوبه که هرکسی سوار این موتورها از جمله zxو gsxو r1………… نشه ولی یک سوال به نظر شما اقای والینتینو روسی قهرمان موتورسیکلت سوپر بایک جهان یا اقای دانیل پتروسا از کجا شروع کردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mehdi

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    کار واردات موتور خوبه ولی اولا باید فرهنگ سازی کرد دوما یه سری ممنوعیت های غیر ضروری در کشور ما متاسفانه وجود داره یه مورد دیگه اگه مدیری یا هر شخصی که میتونه کاری برای جوان های ایرانی انجام بده خواهشا به صحبت من حقیر گوش بده ایا بهتر نیست این اقدام موثر شرکت کویر موتور پیوند بخوره با فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری در کشور دنبال انتقاد نیستم فکر یه راهکار مناسب برای حل این مشکل و معضلی که الان دچار جوان های ایرانی شده باشیم شاید حرف من بی معنی باشه از جانب یه سری افراد ولی میشه تا حدودی جوان ها را از قهوه خانه ها بیرون کشید ممنون از وقتی که به من دادید از لایک کنید یا نکنید بازم از شما هم وطن های عزیز ممنونم دورود بر شما دورود بر ایران

    موافقم 1
    مخالفم 1
  20. آرش

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بابا اینقدر سود+گمرک میگیرن نمیتونیم سوار دوچرخه کاواساکی شم بشیم پول دارا حالشو میبرن مام هی نگاه میکنیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. سیدعلی

    ۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خوب هستید سایتتون عالیه
    من نیت دارم در اینده از کویر خرید کنم .(KTm duke )
    میخوام بدونم چجوری تحویل میدن.
    یه نفر میگفت تو کارتون و همه چیز پلمپ شده تحویل میدن .
    میخوام بدونم ایا واقعا داخل کارتون و دست نخورده و پلمپ کامل تحویل میدن؟
    ممنون

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. amir

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ایران زندگی نمیکنم جدیدا چون عشق موتورم یه سوزوکی600 gsxr مدل 2016 خریدم 9000 دلار یه موتور غول که تقریبا هر روز سوارشم متاسفانه تو ایران موتور و ماشین قیمتای غیر واقعی دارن و خیلی از جوونا که عاشق موتور سنگینن نمیتونن بخرن و اگرم بخرن فکر کنم فقط جمعه ها اونم تو پیست که عملا فایده ای نداره و موتور بی استفاده میمونه امیدوارم ارزون بشه که هر کی عشقشه بخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. mehran

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگر این قیمتها در بازار جهانی هست پس گمرک مجانی اجازه وارد کردن موتورهارو میده به کویر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مرتضی هستم

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من چون میخواستم بخرم دوک رو سوار شدم خیلی نرم و راحت بود نسبت به موتوری که خریدم اما با اینکه قیمت 200سی سیش سه تومن کشیده بود پایین بازم نمیارزید 20 تومن پول بابتش بدم حداکثر 14 تومن میارزید اخر رفتم ان اس گرفتم نه و خورده ای نزدیک ده تومن به خوبی اون نیست ولی نسبتا میارزه…خدا کنه روزی قیمت دلار واقعی بشه و گمرکم برداشته بشه بعد من بجا ان اس دوک 390 میخرم.نشدم نشد چون اگر وضعیت بهتر نشه کم کم خلوت میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. امیر

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خداییش هر چیم این موتورا باعث ترور بشن از تلفات این موتورای بی کیفیت که اصلا ترمز ندارن کمتره یعنی فقط کله گنده هاکه ترور میشن انسانن این چه وضعیه اخه تواین کشور هیچی سر جاش نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Suzuki

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم GSXR 1000 مدل 2002 دارم که 16 ملیون خریدم ترو تمیز خر صدا چی آخه این قیمتا 100 ملیون بدم برا موتور ماشین یه کارگاه چیزی میزنم اشتغال زایی کنم هه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علی باقری

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    پس چرا جای ژاپنی ها خالیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمد

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واسم تعجب چرا هایابوسا نداره کویر موتور فقط ktm rc8r

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمدرضا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خرید از نمایندگی کویر عالیه.من دنبال z250 دو سیلندر بودم.که نمایندگی کویر داره .ولی متاسفانه فقط رنگ فسفری سبز هست.تنوع رنگ نداره.ولی خدایش نمایندگی های رسمیش حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا