کاوازاکی و یک سه چرخه ماورایی

انگار هر سالی که می گذرد بیشتر حس میکنیم سری فیلمهای ترنسفورمرز (تبدیل شوندگان) اساساً یک محصول ماورایی نیست و کاوازاکی J مفهومی نیز اثباتی بر ادعای ماست.
در حقیقت در همان وهله اول در مقایسه با موتور سبک ترون می توان به سه چرخ با قسمت جلوی متغیر اشاره کرد. در حالت مسابقه 2 چرخ جلو به یکدیگر نزدیک شده و بسیار شبیه مدل توم هاوک شرکت دوج می شود.

Kawasaki J Three Wheeler EV Concept
Kawasaki J Three Wheeler EV Concept

این حالت باعث می شود تا کاوازاکی J بسیار همانند یک موتور سیکلت غیرواقعی عمل کند. کلمه بسیار هم به دلیل سیستم فرمان و هدایت آن، 2 بال مسابقه ای و نیاز به تمرینات ویژه جهت عملکرد بهتر و مناسب تر به کار برده شده است.

electric Kawasaki J concept
electric Kawasaki J concept

یک حالت دیگر بر راحتی متمرکز است که در سرعتهای پایین عمل کرده و راحتی و پایداری بیشتری را به وجود می آورد. در همان زمان قاب زیری در قسمت پشت ( اگر بشود این اسم را روی آن گذاشت ) بلند شده و حالت چهارگانه ای یا چهارچرخی را ایجاد می کند.


فکر نمیکنم کاوازاکی واقعا قصدی برای ارائه این مدل در دنیای واقعی داشته باشد ولی از یک مسئله مطمئنیم که جنب و جوشها و حرکاتی در اردوی تیم سبز یا تیم گرین در موضوع محصولات الکتریکی وجود دارد.

براساس مطالب مجله گیز کاوازاکی به یک باتری هیبریدی اختصاصی گیگاسل با ظرفیت بالا از جنس نیکل و فناوری کنترل این باتری اشاره کرده است. قطعا همه ما می دانیم که تحقیق را تنها برای تحقیق انجام نمی دهد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل غفاری

غفاری، مهندس مکانیک و علاقه مند دنیای خودرو، مترجم و نویسنده مجله پدال

9 دیدگاه

  1. آرمین 66
    سوابق: (144 دیدگاه) ,

    خارجی ها هرروز یک چیز جدید تولید میکنند ما هم فقط بلدیم نظر بدیم؟

    پاسخ
  2. amirali
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    ما که نه ازین پولا داریم بخریمش نه وارد ایران میشه پس بهتره درباره عکساش نظر بدیم

    پاسخ
  3. مرتضی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    موتور قشنگیه و ان باله عقبشم گذاشتن تا در صورت بروز هرگونه حادثه سر نشین جر بده

    پاسخ
  4. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    انتظار داشتم این خبرو زودتر از اینا تو پدال ببینم!!!

    پاسخ
  5. دوست...
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام …
    تلفظ صحيح كاواساكي نه كاوازاكي.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل غفاری
      غفاری
      سوابق: (54 دیدگاه) ,

      کاملا درست است که تلفظ صحیح کاواساکی است ولی مواردی اینچنین همانند ایسوس که درست آن اَسوس است با کاربرد عام و فراگیر آن تلفظ می شوند

      پاسخ
  6. منتقد
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    درجواب دوست عزیزم آرمین 66 عرض میکنم
    بله اونا دائما در حال طرح دادن هستند چون اونجا خریدار داره
    اینجا طرح بدی اینقدر میزنن تو سرت تا از فکرت در بیاد
    اونجا پول و هزینه سوای امکانات همه چی در اختیارت هست فقط باید یک ایده ی خوب داشته باشی اتود های اولیه بعدشم بری کارخونه بگی که چی میخوای یا حتی خودت بتونی بسازی
    اینجا کوفت هم نصیبت نمی شه اگه طرحی که میزنی خوب باشه خیلی عالی باشه بخوان رو ماشیناشون هم پیاده کنن از خلق الله بابت این کار 2میلیون اضافه تر میگیرن بابت هر ماشینی که تولید میکنن بعد به شمای طراح 500هزار تومان میدن بابت طرح قشنگت
    دیگه حالی به آدم میمونه

    پاسخ
  7. آرون جهانی مقدم
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    سلام واقعا زیباس!!!! چیزی که من دوست دارم راجبه این موتور بدونم قدرت مانور دادنش هست.به خاطر داشتن دو چرخ جلو فکرنمیکنم خیلی راحت بتونه دور بزنه!!! و البته نظر آقای غفاری که لطف کردن و این محصول رو معرفی کردن حق دارن احتمال پایینی وجود داره که این محصول به تولید انبوه برسه
    به نظر من کاوازاکی با ساخت این مدل خاص بیشتر سعی داشت تا چشمارو به سمت خودش بکشونه و باتریه خاصی که این موتور داره رو نشون بده
    البته این نظر منه
    ممنون

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.