یاماها از MT-10 مدل 2016 خود پرده برداشت

موتورهای ام تی یاماها اغلب جزو بزرگ‌ترین جاذبه‌های هر نمایشگاهی بوده‌اند اما این بار یاماها تصمیم گرفته بود که تا الآن در مورد اطلاعات موتور و قیمت جنگندهٔ جدید خود کاملاً چراغ خاموش رفتار کند و اطلاعاتی ارائه نکند.

2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10

درحالی‌که این موتور که از خانوادهٔ ام تی ها است اساساً یک YZFR1 می‌باشد که یک فرمان کوچک‌تر و با کمی تغییر جایگزین یک فرمان بزرگ‌تر شده است. در طول تاریخ تغییرات و تبدیلات بسیاری را شاهد بودیم اما گویا یاماها صدای خریداران خود را شنیده و می‌دانست که آن‌ها چه می‌خواهند.

2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10

2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10

یاماها MT-10 در یک نگاه:
قدرت موتور: 165 اسب بخار، 11500 دور در دقیقه
گشتاور: 111 نیوتن متر در دور 9000 دور بر دقیقه
حجم موتور: 998 سی‌سی
ارتفاع صندلی: 825 میلی‌متر
وزن:210 کیلوگرم
قیمت: 9999 یورو

2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10

یاماها ادعا می‌کند که این موتور بهترین موتوری است که تا به حال تولید نموده بسیار امیدوار‌ است تا بتواند خاطره ناامیدکنندهٔ FZ1 خود را از یادها ببرد. و
علاوه بر قدرت بسیار خوب این موتور قیمت آن است که باید اشاره شود که تقریباً از نظر قیمت در حدود موتورهایی مانند BMW S1000 و Kawasaki Z1000
می‌باشد که هرکدام از این موتورها در محدودهٔ 9500 تا 10000 یورویی هستند.

2016 Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10

همچنین شرکت یاماها یک فروشگاه گستردهٔ لوازم یدکی برای موتورهای جدید خود فراهم کرده است که در این فروشگاه لوازمی چون صداخفه‌کن آکراپوویچ، صفحه نمایش بزرگ‌تر، دستگیره‌های گرم شونده و صندلی‌های نرم و راحت برای آن‌هایی که به دنبال راحتی بیشتر با موتورسیکلت خود هستند ارائه می‌دهد.


ترجمه: محمدرضا علیخانی

9 دیدگاه

  1. احسان آرسنالی
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    خیلی خوفه.
    منم پرواز 100 سی سی دارم خخخخ.
    میخوام عوضش بکنم پالس 135 بگیرم. اگه کسی موتور باز هست نو اطلاعاتی داره راهنماییم بکنه.

    پاسخ
    1. ahmad
      سوابق: (151 دیدگاه) ,

      با 135 سی سی تفاوت خاصی احساس نمیکنی
      حداقل به 160 سی سی و یا بالاتر باید برسی تا از یه شتاب معمولی و متوسط بهره مند بشی
      ضمناً پالس هم چندان تعریفی نداره و کیفیت هندلینگش پایینه. بهتره از آپاچی استفاده کنی
      البته اینها برای کسب تجربه و مهارت خوبن ولی هیچکدوم کیفیت بالایی ندارن

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل moein
      moein
      سوابق: (775 دیدگاه) ,

      احسان جان همین متور که داری اگه ازش راضی هستی بزار برات کار کنه زیاد تفاوتی نداره
      من سواری گرفتم کیفیت قطعاتش پاینه در ضمن وقتی زمین خیسه متور اصلا کنترول نداره
      در مورد این پست هم بگم که کاملا از نظر فنی قابل قبوله ولی کاشکی یه فلاپ برای روی انجین طراحی می کردن اونجوری ظاهرش بهتر می شد

      پاسخ
  2. امیر.عارف
    سوابق: (372 دیدگاه) ,

    زیبا و مطمئن. کلا یاماها موتورهای قابل اطمینانی تولید میکنه

    پاسخ
  3. A.B
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    روغن بغلم میخوره دود کنه؟ یا مستقیم باید بریزی باکش!؟

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل شکوفه های کویری
    شکوفه های کویری
    سوابق: (333 دیدگاه) ,

    بنظرم اگه شرکتهایی مثل یاماها و یا کاوازاکی بر روی ساخت ماشین های سوپر اسپرت هم تمرکز کنند خوب میشه،اونموقع به عنوان تنها سازنده تخصصی سوپراسپرت در ژاپن شناخته میشن، یعنی مثل فراری و لامبورگینی بصورت حرفه ای رو طراحی و ساخت سوپر اسپرت ها فعالیت کنند،چون بنظرم کمپانی های معروف و بزرگی مانند یاماها و کاوازاکی توانایی انجام این کار رو دارن.

    پاسخ
  5. بهنام طیبی
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    بهترین موتورسیکلت های جهان به صراحت اعلام میکنم متعلق به کشور ژاپن.
    واقعا ژاپن رودست نداره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.