کیت TBR برای هوندا CBR 1000RR [ویدئو]

پکیج پاور پلاس (Power Plus) نام جدیدترین محصول کمپانی کالیفرنیایی TBR است که به تازگی برای هوندا CBR 1000RR مهیا شده؛ قبل از هر چیز باید گفت که این پکیج مختص پیست بوده و هنوز مجوز خیابان را ندارد . . .

TBR از اگزوزهای اختصاصی Black Series با کنیستر آلومینیومی (تیتانیومی یا کربنی بصورت سفارشی) استفاده کرده است که 8 اسب بخار به قدرت و 14.9 نیوتن متر به گشتاور پیشرانه یک لیتری 4 سیلندر آن افزوده؛ باچنین اعدادی قدرت و گشتاور خروجی CBR 1000 RR به ترتیب معادل 186 اسب بخار و 100 نیوتن متر خواهد بود.

در پکیج TBR علاوه بر سیستم اگزوز که پیچ های آلومینیومی قرمز و همچنین برچسب عکس برگردان داشته، سیستم سوخت رسانی Juice Box Pro ، کاور جانبی اگزوز به رنگ مشکی و همچنین تی شرت قرمزی که نام TBR روی آن خودنمایی می کند، وجود دارد. قیمت این پکیج 842 دلار است.

26 دیدگاه

    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      موتور خیلی خوبه خیلی هم عالیه اما به گ……. میده…

      پاسخ
      1. slr722
        سوابق: (1351 دیدگاه) ,

        سهیل جان 1 سال پیش خوردم زمین با موتور…

        پام بعد 1 ماه خوب شد…

        اما دیگه پام مثل روز اول نشد که نشد…

        پاسخ
      2. محمدرضا
        سوابق: (153 دیدگاه) ,

        مثل چی بگم برات . . .

        مثل خری که تو گل گیر کرده باشه . . .

        پشیمونم از اینکه هوندا 400 خودمو فروختم . . .

        پاسخ
      3. علی دادا
        سوابق: (39 دیدگاه) ,

        slr722 من هم عید امسال با ماشین تصادف کردم(لاستیک ترکید رفتم تو گادریل)پام شکست الان بیشتر از 30 دقیقه راه برم پا درد عجیبی می گیرم دویدن هم که تقریبا اصلا نمی تونم چه ربطی داره اتفاق همه جا میفته

        پاسخ
    2. عرفان
      سوابق: (39 دیدگاه) ,

      چرا به موتور سوار؟؟؟؟؟شايد يارو داره با موتور كار ميكنه. همسايه ي ما تو بازاره كارش هر روز باموتور ميره و مياد. گناهكاره به نظر تو؟

      پاسخ
    3. فرامرز
      سوابق: (743 دیدگاه) ,

      هر کاری یه راه و یه ظرفیت و یه قانونی داره. ایمنی رو رعایت کن و در حد توان موتور و ظرفیت جاده برو ببینم تصادف میکنی. تو اتوبان های آلمان موتورها بالای ۲۰۰ هم میرن اما تو شهر ندیدم کسی ویراژ بده!

      پاسخ
  1. اصغر
    سوابق: (213 دیدگاه) ,

    دمت گرم پدال. خیلی حال دادی بهم.بازم موتور بذار.

    پاسخ
  2. sobhan
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    خوشگله اما به دلم نشست ولی پدال دمت گرم

    پاسخ
    1. fleetwood
      سوابق: (278 دیدگاه) ,

      پدال ممنون ، لطفا از CBR 1000 RR REPSOL هم بذار

      پاسخ
  3. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    از موتور خوشم میاد ولی از سوار شدنش نه 🙂

    پاسخ
  4. amir.t.
    سوابق: (548 دیدگاه) ,

    موتور بهترین وسیله است به شرطی که درست ازش استفاده کنیم.و متاسفانه تو کشور ما به 125 هم گیر میدن چه برسه به این مدل ها

    پاسخ
  5. skazi 68
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    slr 722 داداشه گلم اگه عشق موتور باشی مثل من نصف بدنت هم پلاتین باشه بازم سوار میشی مخصوصا که cbr r1 باشه

    پاسخ
  6. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    وای …
    سرم در گرفت بابا این چه ویدئویی بود !!!!!!!

    پاسخ
  7. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    چه موتوری!!
    1000 سی سی 186اسب بخار!!!!!
    ولی واقعا وسیله خطرناکیه.مخصوصا تو ایران با این وضع رانندگی مردم.
    منم سال 86 با موتور خوردم زمین تو مچ دستم پلاتین گذاشتم دیگه رغبت نمیکنم سوار شم زیاد.

    ایران و المان

    پاسخ
  8. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    تو یه مجله نوشته (ماهنامه نوآور) بودن که این موتور با دنده 2 میتونه 160 تا بره!!!
    حالا فکر کن این موتور 6دنده س!!!!!!
    وای خدای من کی میتونه اینو کنترل کنه!!!!

    پاسخ
  9. عرفان
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    بچه ها بين سوناتاyf و اسپورتيچ2.4 موندم. عشق شاسي بلندم ولي سوناتا هم خيلي اوباهت داره. غوله لا مسب مخصوصا مشكيش.

    پاسخ
  10. عرفان
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    بچه ها من خودم اخرت دوچرخه سواريم. هفته اي يه بار از نازي اباد ميرم تجريش و ميام. از خيابون ولي عصر ميرم. 2 ساعته ميرم و 40 دقيقه اي برميگردم. تا حالا هم بيشترين سرعتي كه رفتم 60 تا بوده تو پل حافظ.15 سالمم هست.دست فرمونم 20 هستش هم تو ماشين هم تو دوچرخه ولي يه صحنه هايي از تصادف موتور ديدمكه حالم ازش به هم ميخوره.هركي باهاش بخوره زمين كوتلت شده.راستي اينجاكسي دوچرخه سوار حرفه اي هست؟

    پاسخ
  11. عرفان
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    عمو اصغر گفتم دوچرخه فكر نكن از اين دوچرخه هايي كه بچه هاي محلتون تو كوچه سوار ميشن نه Galant tsu100 دارم.. بعدش عم تو كه از دوچرخه سر رشته نداري.

    پاسخ
  12. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود عرفان جان.ما دوچرخه سوار بودیم.دوچرخمو پارسال فروختم.ولی خیلی مواظب باش.

    موفق باشی.

    ایران و المان

    پاسخ
  13. jalal
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    با وضع رانندگی درایران من به شما پیشنهاد میدهم هیچوقت موتور سوار نشوید چون اکثر آن هایی که سوار شدن پشیمان شدند.

    پاسخ
  14. arash zx
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    ممنون پدال جان…. بازم راجع به موتور مطلب بذار….. مخصوصا درباره ی repsol و r1 و zx14 و gsx و…. من که خودم عاشقه موتور سنگینم

    پاسخ
  15. مبین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من خودم موتور 150 و 200 دارم اما هیچ کدومشون مثل هوندا نمیشن

    پاسخ
  16. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اصلا یه سوال فنی این موتور ها داخل ایران هم هستند؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.