مورگان موتور

مورگان EV3 رودستر برای بچه‌ها

فرض کنید که چند خودروی اسپورت بریتانیایی دارید که در پارکینگ جا خوش کرده‌اند، به علاوه یک یا دو موتورسیکلت کافه ریسر. جابجایی روزانه شما با یک تسلا انجام می‌گیرد و به‌تازگی نیز یک پارچه تابستانه گران‌قیمت انتخاب کرده‌اید. بنابراین از بسیاری جهات می‌توانند به مانند مورگان، «انگلیسی» باشید و مدل تمام‌الکتریکی رودستر EV3 این خودروساز مورد توجه شما قرار گیرد. امّا به‌تازگی مورگان مدل EV3 جونیور را نیز آماده کرده که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای فرزند پسر یا دختر شما باشد.

Morgan EV3 Roadster
مدل جونیور مورگان شاید در زمینه مهارت پرداخت و مواد به کار رفته از بسیاری از خودروهای مسافری جدید وضعیت بهتری داشته باشد. به گفته مورگان، نسخه کوچک EV3 به صورت کامل با دست ساخته شده و دارای یک بدنه فیبر کربنی، یک داشبورد چوبی و یک طراحی چرم داخلی مشکی یا قهوه‌ای با دوخت دستی است. برای رنگ بدنه می‌توان از رنگ‌های قرمز اسپورت، سبز اسپورت و عاج اسپورت انتخاب کرد. ضمن اینکه با پرداخت اندکی هزینه بیشتر، امکان انتخاب از بین ۴۰ هزار رنگ مخصوص مورگان وجود خواهد داشت. علاوه بر این، مورگان یک سری پکیج‌های برچسب نیز برای EV3 جونیور درنظر گرفته است.

Morgan EV3 Roadster
EV3 جونیور با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۱۶ کیلومتر را طی کند و به سرعت حداکثر ۱۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برای شارژ دوباره نیز به زمانی در حدود ۴ ساعت نیاز خواهد بود.

در مورد قیمت‌گذاری باید گفت که مورگان قیمت این مدل را از ۶۶۶۲.۵۰ پوند اعلام کرده که البته ۲۰ درصد مالیات ارزش افزوده بریتانیا نیز به آن اضافه می‌شود. امّا امریکایی‌ها که نیازی به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ندارند، همان مبلغ حدود ۸۳۰۰ دلار را برای آن می‌پردازند. نمایندگی‌های مورگان، وب‌سایت کمپانی مورگان و نمایشگاه رسمی کارخانه واقع در «مال‌ورن لینک» انگلستان، وظیفه فروش این محصول را برعهده دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ماسل

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    یعنی چی؟یعنی تو آمریکا ارزونتر از انگلیسه؟ایول آمریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Bavaria

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    بچه ایی که با ی ماشین تقریبا واقعی بزرگ بشه مطمئنا کلی به دانش خودروش افزوده میشه،همین که سیستم تعلیق جلو و عملکرد فرمان رو میبینه
    .
    بهترین چیزی که زمان بچه گیم میتونستم داشته باشم این بود?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ace

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خوش به حال اینا.
    یادش بخیر چقپر با ماشین های کوکی و بادی سرگرم میشدیم.
    یک ماشین کنترلی هایی هم بود که در واقع سیم داشت. فقط عقب جلو می رفت.
    نهایت تکنولوژی زمان ما ماشین کنترلی با کنترل از راه دور بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اعتمادیان

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (257 ديدگاه)

      باز زمان شما از ما خیلی بهتر بود زمان ما یه سری ماشینهای پلاستیکی بود با نخ کنترل میشد و صدای موتور و ترمزش رو هم خودمان تولید میکردیم ، راستش خیلی هم ذوق میکردیم ، مخصوصا وقتی کمپرسی رو خاک پر میکردیم و تو سربالایی ها صدای موتور ماشین به حداکثر میرسید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      ما که حسرت همون سه چرخه پدالی رو داشتیم. یکی که داشت میاورد توی کوچه بقیه به نوبت هلش میدادن. اوج کیف طرفی که سوارش بود این بود که پایدان بزنه بره عقب. بعد یه دفعه ای رو به جلو پایدان بزنه. تیک آف رو از اون جا یاد میگرفتن بچه ها.
      همینطور که آقای اعتمادیان گفتن،ماشین کنترلی که نداشتیم. اونایی ک خوب بود یه نخ به ماشین پلاستیکیشون میبستن. اونایی که اینم نداشتن یه نخ به قوطی پنیر که توش رو سنگ ریخته بودن میبستن. میدویدن و صدای موتورهای مختلف و ماشین سنگین رو تقلید میکردن….
      یادش ب خیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. faramarz

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    چقدر باحال.اصلا یکی داشته باشی بذاری تو پذیرایی خونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mori Ca.

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    8000 تا حدودا پول ١ ماشین ۶-٧ سال کارکرده ی خوب مثل کرولاست توی آمریکا.. کم پولی نیست.. ولی واسه مایه دارا تفریحه خوبیه مخصوصا اگه زمان سارژش بهتر بشه و ١ کم سرعتش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا