مک لارن

بررسی مک‌لارن 570GT مدل 2016

نام GT احتمالاً یکی از معمول‌ترین نشان‌هایی است که به بخش پشتی خودروها می‌چسبد. شرکت‌ها فکر می‌کنند که اضافه کردن این حروف به یکی از مدل‌های خاص خود باعث می‌شود تا فوراً خودروی موردنظر تغییر وضعیت داده و از مدلی کلافه کننده به یک گرند تور بدل گردد.

McLaren 570GT 2016
McLaren 570GT 2016
مک لارن با تولید مدل ۵۷۰GT تعداد مدل‌های اسپورت خود را به سه عدد گسترش داده است؛ اما در این مورد تنها شاهد چسباندن حروف GT به خودرویی که وجود داشته نیستیم چراکه موضوع فرق می‌کند. این خودرو به آسانی یکی از بهترین مدل‌هایی است که مک لارن ساخته و بی‌شک بهترین خودروی اسپورت همه‌کاره‌ای است که تا به امروز دیده‌ایم.

McLaren 570GT 2016
McLaren 570GT 2016
اولین بار که پشت فرمان ۵۷۰GT قرار گرفتیم این خودرو واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد اما هم‌اکنون زمان بیشتری در اختیار داریم و البته باز هم حس قبلی ما را تأیید کرده است. اساساً مک لارن مدل فوق‌العاده‌ی ۵۷۰S را مبنا انتخاب کرده و با ایجاد تغییراتی آن را به مدلی بدل کرده و که متمدن‌تر و آرام‌تر بوده و می‌تواند بدون استفاده از پیشرانه‌ای کوچک‌تر و صندلی‌های بیشتر کار خود را انجام دهد.

McLaren 570GT 2016
در نگاهی سریع ۵۷۰GT شبیه ۵۷۰S است اما برخی تفاوت‌های چشمگیر بین این دو به چشم می‌خورد. مدل ۵۷۰GT دارای سقفی جدید است که بخش اکثر آن از شیشه تشکیل شده و بنابراین نور بیشتری به کابین می‌رسد.

McLaren 570GT 2016
پیشرانه‌ی بکار رفته زیر پوشش چرمی قرار گرفته و به خوبی ایزوله شده است. فضای محفظه بار این خودرو ۳۵۰ لیتر بوده که نسبت به حجم ۲۲۰ لیتری مدل ۵۷۰S بیشتر است. این میزان فضا از محفظه بار فورد فوکوس هاچبک بیشتر است.

McLaren 570GT 2016
داخل مدل GT شاهد ایزوله‌ی بهتر، صندلی‌های الکتریکی گرم شونده با حافظه هستیم. همچنین سیستم ساکت‌تری به‌صورت استاندارد قرار داده شده و سیستم تعلیق نیز نرم‌تر است.

McLaren 570GT 2016
سفتی فنرها در جلو ۱۵ و در عقب ۱۰ درصد کاهش یافته است. همچنین پاسخ فرمان نیز کمی بهتر شده است. همه‌ی این بهینه‌سازی‌ها و تغییرات باعث شده‌اند تا تجربه‌ی رانندگی بسیار متفاوتی به وجود آید. وجود سیستم تعلیق نرم‌تر سریعاً قابل تشخیص است و هنگام عبور از دست‌اندازها و ناهمواری آرامش بیشتری وجود دارد.

McLaren 570GT 2016
در بزرگراه‌ها نیز سروصدای کمتری از ۵۷۰GT به گوش می‌رسد؛ اما زمانی که می‌خواهید به آسفالت حمله کنید تمامی اعمال خودرو مثل توقف، حرکت و صدا شبیه دیگر مک لارن ها می‌شود. درحالی‌که فرمان خودرو کمی کندتر از ۵۷۰S است کمی تفاوت وجود دارد. فرمان بازخورد خوبی داشته و سرزنده احساس می‌شود و سریعاً به دستورات راننده واکنش نشان می‌دهد. تنها تفاوت واقعی این است که در هنگام عبور از پیچ‌ها GT تمایل بیشتری به بیش فرمانی دارد.

McLaren 570GT 2016
با فشار دکمه‌ی استارت پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی GT از خواب برمی‌خیزد. شتاب گیری خودرو به لطف قدرت ۵۶۲ اسب بخاری عالی بوده و تعویض دنده‌های پدال شیفترها نیز دل‌چسب است. گیربکس خودرو به اندازه‌ی مدل S ترونیک آئودی یا PDK پورشه سریع نیست.

McLaren 570GT 2016
این خودرو تنها دو دهم ثانیه کندتر از مدل S است. ۵۷۰GT در ۳.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و البته سقف سرعت آن همان ۳۲۸ کیلومتر در ساعت مدل S است. کندتر بودن این خودرو به علت سنگین‌تر بودن آن (۳۷ کیلوگرم) است اما این حداقل اضافه‌وزن برای GT است و در شرایط واقعی این خودرو همانند S عمل می‌کند.

McLaren 570GT 2016
علیرغم تجمل بیشتر اساساً کابین خودرو همان کابین ۵۷۰S است. این طراحی برای خودروهای اسپورت مدرن واقعاً عالی بوده و البته تفاوت‌های بیشتری با فراری ۴۸۸ و کاربردی بودن پورشه ۹۱۱ توربو دارد. موقعیت رانندگی خودرو پایین است اما هنوز هم میزان دید راننده خوب بوده و GT برای رانندگی روزمره خودرویی راحت به شمار می‌رود.

mclaren-570gt-2016-15
همین موضوع درباره‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی مک لارن صادق نیست. وظایف ساده‌ای چون تعیین مقصد در سیستم ناوبری به‌صورت عجیب‌وغریب و سردرگم کننده صورت می‌پذیرد؛ اما برای چنین خودروی اسپورت، این مسائل کم‌رنگ هستند.

درحالی‌که دیدن تغییرات مدل GT نسبت به مدل S امری سخت است اما مک لارن تجربه‌ی رانندگی متفاوتی را ایجاد کرده است. مک لارن خودرویی ساخته که هیچ‌یک از جذابیت‌ها و هیجانات خود را از دست نداده است.

این خودرو یک ۵۷۰S ساده با نشان GT در عقب نیست. بدنه‌ی دو مدل با یکدیگر تقریباً یکسان است اما به منظور ارائه‌ی تجربه‌ی رانندگی متفاوت روی مدل GT کار زیادی انجام شده است. مک لارن مهارت واقعی خود را در ساخت چنین خودرویی نشان داده است. این خودرو بهترین مدل ساخت مک لارن است که روی جاده تمرکز داشته و واقعاً ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مشخصات مک لارن ۵۷۰GT

قیمت: ۱۸۷ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو
قدرت/گشتاور: ۵۶۲ اسب بخار/۶۰۰ نیوتون متر
گیربکس: ۷ سرعته ی دوکلاچه اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: ۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت: ۳۲۸ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: ۱۰.۷ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. ٤٠٥

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بیرونش خیلی خوشگلتر از داخلشه کاش یکم بیشتر رو فانتزی کردن سینه کار میکرد?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. دانیال

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    خیلی زیباست.رقباش آءودی R8 و پورش 911 اگر از نظر پرفورمنس هم سر تر باشن از نظر زیبایی فکر نکم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Scuderia Italia

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      عالیه ولی زیادی گرونه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RS-28

        ۲۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        چرا گرون؟؟؟؟؟؟
        نسبت به چه خودرویی؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Scuderia Italia

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          نسبت به همونایی که دوستمون مثال زد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. reza

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (309 ديدگاه)

          نسبت به پورش 911 توربو اس- ایودی r8-فراری 488 gtb

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Monster.ALM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      اتفاقا قیمت گذاری مکلارن با توجه به این برند خاصی هست از بقیه رقبا منصفانه تر هست مثلا چرا باید قیمت لافراری از پی وان 300 هزار دلار بالاتر باشه?چرا باید 385 هزار دلار از پورشه 918 گرونتر باشه? توی تمام تست هایی که انجام شد هیچوقت لافراری پیروز نشد و همیشه از سه خودرو رتبه سه رو دریافت کرد…و همیشه رتبه یک و دو بین پورشه و مکلارن تغییر کرد.ینی یا مکلارن برنده بود یا پورشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Bavaria

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (581 ديدگاه)

        بخاطر اینکه لافراری دوازده سیلندره،و با وجود اینکه دوازده سیلندره باز حدود صد کیلوگرم از p1 سبکتره،فیبرکربن بیشتری تووش استفاده شده
        و البته همونطور ک قبلا گفتم در آینده خودروی باارزشتری خواهد بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          باواریا لایک.???
          لافراری با هیچ مدلی از هیچ شرکتی قابل قیاس نیست.
          نه لامبورگینی نه مکلارن نه پورشه نه بوگاتی.
          در آینده ارزش چند صد میلیون دلاری پبدا خواهد کرد.
          فراری اگر هر دستگاه از لافراری رو 10 میلیون دلار هم میفروخت بازم همشون فروخته میشدن.

          موافقم 0
          مخالفم 1
      2. mohsen

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خاص تر از فراری سراغ داری؟ اگه سراغ داری به فراری های کلاسیک و قیمت های کهکشانیشون توجه کنی کاملا به راه راست رستگار میشوی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Iman mclaren p1

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (180 ديدگاه)

    از نظر کارایی که فوق العاده اس…
    ولی طراحیای مدلای مکلارن داره به سمت P1 میره و بنظرم این خوب نیست.
    اون طراحی فوق العاده خاص داره با نزدیک شدن طراحی این سوپرکارای درجه پایین تر مکلارن آسیب میبینه…
    اگه ماشینی خاصه نباید ماشینی رو شکلش پیدا کنی…
    وگرنه که از نظر زیبایی بنظرم فوق العاده زیباست…

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (new great britain(king mclaren

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      ایمان اگه درست نگاه کنی از نمایه جلو شباهت چندانی نداره پی1 با این و همینطور عقب .
      فقط از کناره ها یکم شبیه.نباید انتظار داشت که مک لارن یهو یه تغییر بزرگ بده تو طراحیه ماشیناش.آروم آروم.نه یهو.اصلا اینطوری اصالتش زیره سوال میره.میشه عینه ماشین های آسیایی که هر دفعه یه شکل و قیافه ان.
      تو مدل p14 فکر کنم مک لارن قراره طراحیش خیلی متفاوت تر باشه با خودروهای قبلیش.
      برید و راضی باشین دوستان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. الف.ی

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      دوست عزیز در هر شرکتی همین رابطه وجود دارد.
      مثلا طراحی لافراری مستقیما روی جی تی سی 4 لوسو تاثیر گذاشته.یا مثلا اونتادور روی اوراکان یا ای ام جی جی تی آر روی مرسدس اس ال 65
      اسم این کار ایجاد اصالت خانوادگیه نه پایین آوردن ارزش ماشین مدل بالا
      البته قبول دارم که طراحی های مکلارن در پی1 و 650 اس خیلی شبیه هم هستند اما خوشبختانه در رندر هایی که پدال از کانسپت هاش منتشر کرده این نقیصه برطرف شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Monster_ALM

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    مکلارن پادشاه بی چون و چرا تکنولوژی ♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RS-28

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دیگه اینجوری هم نیست
      خودروساز خوبی قبول دارم ولی پادشاه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Scuderia Italia

        ۲۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        پادشاه یکم زیاده واسش !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          این نظر یکی از کاربرا هستش
          ((لقب پادشاه فقط برازنده لامبورگینی هست))

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. (new great britain(king mclaren

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          اگه بخوایم برای خودروسازها طبقه ی اجتماعی درست کنیم قطعا لامبورگینی جزء طبقه عوام خواد بود(پاسخ به تیکه مجید?)
          و مک لارن هم پادشاه هستش فقط چنتا سرزمین کوچیک مونده برافتح کردنش.
          به علی نوا:
          بزار خوش باشه.مگه آرزو برای جوانان عیبه؟؟??
          تو رده ی ماشین های مک لارن. اگه ماشینی بتونه تو اکثره درگ ها موفق باشه بحش میگن حاکم یا پادشاه.(پاسخ به بعضی دوستان که لقب پادشاه را برازنده ی مک لارن نمیدونن)

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. Scuderia Italia

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          این اعتقاد منه که لامبورگینی یکی از بهترین ماشین هاست.
          چون خصوصیاتی داره که متمایزش میکنه.
          دوستان طرفدار مکلارن این صفحه حضور دارن و من انتظار بازخورد مثبت ندارم.
          .
          .
          .
          بحث پادشاه و سرور و سالار و ..!! منو یاد دوران ابتدایی میندازه !!
          اون موقع همیشه با هم کلاسی هام دعوا و کتک کاری میکردم (البته چون هیکلم گندست 10 تا میزدم 5 تا میخوردم !!) و همیشه بحث داشتیم آخر هم بعد 5 سال به نتیجه نرسیدیم که کی سرور و پادشاه کیه !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Scuderia Italia

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          Newgreatbitain
          عزیز دلم…
          اگر این تفکر که مکلارن پادشاهه و لامبورگینی عوام !! قلب شما رو شاد میکنه باشه.
          درست میگی…

          اگر دلت به یک king که تو اسم پروفایلت نوشتی خوشه جدا خوش به حالت… منم به دلخوشی هات احترام میذارم و قصدم شکستن دلت نیست !!
          من میخوام شما همیشه خوشحال باشی.

          این بحث پادشاه و ملکه ! رو تموم کنین که خنده دار شده دیگه.
          زیاد یاد دبستان وخاطراتش افتادم 😅😅😅

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          (ali (CHEVY NOVA
          علی جان خیلی خوب اومدی اینو :D ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          فدات داداش گلم ((Monster_ALM))

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Monster_ALM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      بخوایین نخوایین مکلارن پادشاهه و تراکتور ساز لامبورگینی چندین پله پایین تر.

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Scuderia Italia

        ۲۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        باشه.
        هر جور تو میگی.ِِ..

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        میخوای با یه مدل از تراکتور به نام سستو المنتو بیاییم خودتو و کل شرکت مکلارن رو شخم بزنیم برگردیم؟؟؟
        گاو ایتالیایی کجا و بومرنگ انگلیسی کجا!!!!
        ایتالیا>انگلیس

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          مکلارن با یه میان رده 675 ال تی تمام مدل های لامبورگینی رو شخم میزنه عزیزم

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          در ضمن از هر نظر حساب کنی انگلستان > ایتالیا.
          من خودم عاشق ایتالیام مخصوصا تیم های باشگاهیش…
          ولی هر جوری حساب کنی قدرت…تکنولوژی…پزشکی…علمی…اعتبار…ارزش واحد پولی….صنعت…نظامی…هنری…و … انگلستان دو سه سرو گردن بالاتر از ایتالیاست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (new great britain(king mclaren

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          داداش اون طفل معصوم(سستو المنتو) که 570 اسب بخار بیشتر قدرت نداره!!!!!!!
          آخه دلت میاد با s650 675lt بندازیش؟؟؟؟؟؟?
          باشه اصلا تو شتاب اولیه بهتر یه 50 متر بزار جلو بیوفته اما آخر پیست این طفل معصوم 100 متر عقب میوفته.تازه اونم از 570 s نه اون مدلایی که گفتم.
          نه داداش واقعا دلت میاد ضعیف کشی کنی؟؟؟؟؟??

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Bavaria

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          به monster ALM
          جدا میگی انگلیس توو هنر از ایتالیا بالاتره یا شوخی بود؟!!!
          تا وقتی کمپانی مثل فراری توو ایتالیاست پرچمش بالاست
          درضمن من خودم هم مک رو دوست دارم هم فراری هم پورش،و اینا رغیب های کارکشته ی همن
          لامبو ی پله پایین تر

          موافقم 0
          مخالفم 1
        5. Monster.ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          دوست گلم bavaria جان از وقتی طرفدارای لامبورگینی شور یه چیز در اوردن و بدون هیچ اطلاعاتی میان یکسری حرفا میپرونن منم تصمیم گرفتم یکم با روح و روانشون با تیکه ها بازی کنم البته نه مثل اون ها تیکه های تو خالی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. (new great britain(king mclaren

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          به باواریا:
          مانستر(علی) درست میگه.
          هنر که فقط نقاشی نیست.
          هنر اینه که بتونی خوب ماشین بسازی بتونی خوب فیلم بسازی بتونی خوب داستان بنویسی بتونی بازیگرایه خوبی داشته باشی بتونی خوب گیم بسازی و…………
          اگه بری مطالعه کنی میبنی بریتانیا از ایتالیا تو هنر هم خیلی جلوعه.
          اگرم خواستی تو این ضمینه ها با دلیل بهت توضیح میدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Bavaria

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          حرفه شما درسته و قبول دارم
          من هنر ایتالیا رو در حال حاضر (چون عشق ماشینم) توو لافراری میبینم واسه همین اون حرف رو زدم
          بنظر خودم از لحاظ طراحی ماشین رو دستش نیومده
          با احترامی که برای مک لارن قائلم ولی لافراری برام با ارزشتره و مطمئنم در آینده هم از نظر کلاسیک بودن با ارزشتر از p1 میشه(یکی از بزرگترین دلایلش دوازززززده سیلندر تنفس طبیعی بودنشه که در خودرو های آینده نایاب میشه و تولیدش همین الان ی هنر هست)

          موافقم 1
          مخالفم 0
        8. (new great britain(king mclaren

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          باواریا جان مک لارن هم با f1 هنر خودش رو به رخ کشیده و از 20 و اندی سال هنوز جاودان س به این نمیگن هنر؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. فقط انگلستان

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1045 ديدگاه)

          قربون طرفدارای انگلیس برم که توهین تو کارشون نیست ایول.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. Madjid

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          اینقدر بریتانیا بریتانیا کردی یاد قرارداد های دوره ی قاجار افتادم.
          ما رو عقب نگه داشتن خودشون پیشرفت کردن.
          از کی دفاع میکنی ؟
          از دنیای گیم بیا بیرون تو دنیای واقعی.
          ول کن استعمار پیر رو…

          موافقم 1
          مخالفم 0
  5. (new great britain(king mclaren

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    این هفته اصلا ماله ما مک لارنی ها بود.
    تو عکسه سوم و پنجم واقعا چه رخی داره.
    تو عکسه سوم به آئروداینامیک دقت کنید.??
    فقط تنها مشکلی که مک لارن داره به نظرم سیستم اطلاعات و سرگرمیشه.امیدوارم تو مدل p14 روش کار کنن.که البته بعید میدونم بتونن تغیرات بزرگی بدن.البته به قل نویسنده اصلا مهم نیست.
    البته آپشن هایی هم داره مثل سیستم صوتی با 12 اسپیکر -فیبرکربن اضافه-چرم باکیفیت وسقف الکتروکرومیک که باعث میشه تو روز نور کمتری به داخل بیاد و شبها شفاف باشه.و میشه درجه شفافیت شیشه رو هم تنظیم کرد. این است مک لارن.?
    مک لارن همیشه جلوتر از خودت باش.
    ever ahead.?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Monster_ALM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      داداش گل چه میشه کرد هیولا همیشه هیولاست…فقط قدمتش بیشتر میشه…مکلارن داره مدام تجربیاتش بیشتر میشه و هر سال واسه رقبا خوف انگیز تر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. X5

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    بازهم قیافیه تکراری !!! یه p1 زده جو گیر شده کله ماشیناشو شبیهش کرده مثل این که فراری جلو لافراریو تو همه مدلاش کپی کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Monster_ALM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      شما چرا گریه میکنی؟؟؟مگه بی ام دبلیو همه مدل هاش فرق دارن؟؟ به این نمیگن کپی میگن حفظ اصالت ….ایرنخودرو که نیست مکلارنه…اینو درک کن…پورشه همین روند رو داره ادامه میده… لامبورگینی همین صورت…اسباب بازی که نیست هرچی خواستی تولید کنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. X5

        ۲۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (122 ديدگاه)

        وقتی این درسته که از اول ساختش اصالتشو از p1 بگیره نه این که mp4 12c به اون زیباییو تبدیل به این کرده شک نداشته باش اگه جلو mp4 12c تا الا نگه می داشتو بروز رسانی میکرد از این بهتر و زیباتر در میومد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Monster_ALM

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          توی ساخت سوپرکار ها نمیشه زیبایی و ارگنومی و بهترین آیرودینامیک رو در کنار هم داشت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Scuderia Italia

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          از خودت قانون وضع میکنی ؟؟
          کی گفته نمیشه ؟؟
          .
          پورشه و فراری و لامبورگینی به بهترین وجه این کارو کردن.

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          البته اگر بخواییم با خیال پردازی های آقا مجید پیش بریم حتما میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Madjid

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          نه دوست عزیز با خیال پردازی های خودت پیش برو.
          قوی تر از مال منه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Monster.ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          شما مدرک صحبت هاتو بیار صحبت های منو میتونی سرچ کنی ولی من هیچکدوم از حرفاتو سرچ کردم به
          Error 404 not found
          برخورد کردم مثل قضیه ساختگی مضیقه مالی مکلارن هنوزم دارم سرچ میکنم پیداش نمیکنم نه سایت عربی نه انگلیسی نه فارسی نمیدونم از کجا اوردیش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Madjid

          ۲۵ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          از فکرم …
          از استنتاج…
          از روی هم ریختن چیزایی که تا حالا خوندم…
          از اینکه تولید سوپراسپرت بدون تولید ماشین در دسترس برای عامه ی مردم باعث رونق اقتصادی نمیشه.
          ______________________________________________________
          بعضی چیز ها باید فکر کنی و از مغزت استفاده کنی.
          اینترنت نمیخواد.
          وگرنه خدا به جای مغز تو کله ی همه ی آدم ها یک مودم نسل 4 میذاشت !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Madjid

          ۲۵ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          روی حرفی که زدم فکر کن ببین بازم به Error 404 not found میرسی یا نه …
          نتیجه رو همین جا اعلام کن ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Monster_ALM

          ۲۵ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          من مثل شما عدات ندارم رو هوا طبق تخیلم چیزی بپرونم.
          فقط اینو بگم ثروت مکلارن به واسه 3 مالکش انقدر بالاست که فقط برای چند طرح پژوهشیش چند صد میلیارد دلار هزینه کرده.
          انقدر سرمایه پیدا کرده بخش تولید انبوه مثل پورشه رو داره راه اندازی میکنه….و چیزای دیگه که میتونی سرچ کنی اونم نه تو سایت های ایرانی که کامنت چرت بذارن انعکاس بدیم….مطلب درست و حسابی

          موافقم 0
          مخالفم 1
  7. احمد باقری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همیشه مکلارن یکی از بهترین ها بوده، طراحی پر ابهت و زیبا(نمای جلو و عقب و استایل کلی)، تکنولوژی و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. GOD BLESS AMERICA

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    حیف پول :-[

    خدایا اینها رو ول کن من به یک کوروت مدل پایه با گیربکس دستی هم رازی هستم، اگه خواستی خیلی حال بدی با پکیجZ51 باشه.
    و اگه بازم اصرار داری دیگه تعارف رو بذاریم کنار صنعت خودروسازی جهان و صنایع مرتبط رو بهم بدی حله. O:-)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. farshid omidfar

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    خدای این کلاس مثل همیشه فراری هستش همونطور که قبلا با 360 – اف 430 – 455 و حالا هم با 488 بزرگ این کلاس بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ASA

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    داره بام حرف میزنه
    چراغای عقبش داره دل میبره
    خدای من

    الهام گرفته از یه موجود دریایی فک کنم دلفین
    ظاهر زیبا و خندان
    باطنی خشن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Scuderia Italia

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      از یک موجود دریایی الهام گرفته شده…
      فکر کنم گاو دریایی !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Scuderia Italia

        ۲۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        قصدم اهانت نیست هااا.
        وقتی آرم لامبورگینی گاو هست مکلارن باید افتخار کنه که گاو دریایی باشه !!
        .
        .
        .
        .
        .
        منم بهش تبریک میگم.
        این هفته هم توسط BMW مورد عنایت قرار گرفت و سلطان گوشه چشمی بهش انداخت و بزرگترین افتخار تاریخ مکلارن نصیبش شد.

        هم توسط من به ( گاو ) لامبورگینی تشبیه شد که افتخاری هست بس بزرگ.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بنتلی

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          داداش گلم دیگه داری زیاده روی میکنی…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          بنتلی جان بیخیال داداش.
          چیزی که مشخصه مکلارن کجا و تراکتور سازی ایتالیا کجا.
          از نظر قدرت هم حساب بکنی انگلستان کجا و ایتالیا کجا باز آلمان هم رده انگلیسه اما ایتالیا خیلی سطحش پایین تر از انگلیسه حتی جز کشور های درجه 1 اروپا نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Monster.ALM

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        خوشبختانه توی پیج های معتبر اینستاگرام ایرانی و خارجی دارن بیشتر مکلارن رو معرفی میکنن ایرانیام دارن کم کم متوجه میشن مکلارن چی هست…و از حالت تک قطبی بی اطلاعاتی داریم نجات پیدا میکنیم

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. X5

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (122 ديدگاه)

          تو خیال شما آره پیجهایی وجود داره که مکلارنو بهترین معرفی میکنن اصلا کل سایتهای دنیا مکلارنو به عنوان بهترین ماشین دنیا انتخاب کردن البته تو خیال شما اینو دیدم تراکتور سازیم که میگی اینجا کل کل استقلال پرسپولیس نیست که همچین حرفی میزنی البته شاید تو مکلارن سهام دارین که همچین لفظه بی سوادانه ای رو به کار میبرین یا شاید اینجارو با ورزشگاه اشتباه گرفتی!!
          راجبه mp4 بگم بله میشه بروز رسانیش کرد ولی تصور قوی میخواد که شما فاقدشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Monster.ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          شاید شما سهامدار لامبورگینی باشی و اگر یه ذره اطلاعات داشتی تاریخچه لامبورگینی میخوندی متوجه میشدی تراکتورساز بوده و بنده به همون جهت تراکتور ساز صداش میکنم چون امثال شما با اطلاعات زیر صفر اینجا عرض اندام میکنین بلاخره باید یکی جواب شما ها رو بده تا بد عادت اینجا بوجود نیاد….چون یه مدت دوستان برند های دیگه که المانی نبودن و یا طرفدار لامبورگینی نبودن مورد تمسخر قرار گرفتن و تصمیم گرفتیم روال خودشون رو پیش ببریم…شما اگر خیلی فکر میکنی ادعا های من فیک و تخیلیه میتونی تشریف ببری سایت های خارجی هم دنبال کنین البته اگر سواد ترجمه رو داشته باشی که فکر نکنم داشته باشین…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          کسی که به اصالت میگه کپی انتظار بیش از اینم نمیشه ازش داشت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Scuderia Italia

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .Mobster ALM
          چه رویه ای چه حرفی چه کشکی ؟؟
          هر چی دوست داری بگو عزیزم.
          این سایت مال من و شماست.
          هر چی میخوای بگو.
          اینقدر بگو تا خسته شی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          رویه ای که شما و دو سه نفر شروع کردین توهین به علایق بقیه و بت ساختن از علایقتون….
          آفرین سایت مال من و شماست ولی شما حق نداری به شخصی علنی توهین کنی(نمونش احمد باقری) در مطالب قبلی به دوست عزیزمون Great Britian و قبل تر از اون به دوست عزیزمون بنتلی و و و…
          الان متوجه شدین اگر قرار به بحث کل کل باشه خیلی چیزا داریم که روی اعصاب شما راه بریم کاری که شما دارین از خیلی وقت پیش انجام میدین….
          اگر بنا به خسته شدن باشه شما باید خسته شی چون من چندین سال پدال دنبال میکنم فقط 335 کامنت گذاشتم و شما 4000 و خرده ای…
          در ضمن عنوان این مطلب چیه؟
          در مورد مکلارن! پس طرفداراش حق دارن نظر بدن نه اینکه بیاییم زیر تک تک نظرات بقیه به مسخره کردن بپردازیم همونطور که میبینی هیچوقت مطالب مربوط به لامبورگینی و پورشه و … نیومدم نظر بذارم صرفا هرجا مطلب در مورد مکلارن باشه هستیم در خدمت شما البته اگر شما اجازه بدین و اسباب ناراحتی شما فراهم نمیکنیم!!!
          اینم بگم هیچوقت از لامبورگینی بدم نمیومد و نیومده و نخواهد اومد حتی بیشتر از فراری دوستش دارم اما کل کل بی موردی که شروع میکنید به اینجا هم ختم میشه.
          یا مثل این دوستمون X5 که وقتی پیام هاشو میبینم سرتا سر سوتی هست که دوستان بهش اشاره کردن(در مطالب قبلی) بیام تهمت بیسوادی بزنم…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Madjid

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          دوست گرامی چند نکته ::

          مورد 1
          رویه ای که ما ادامه میدیم ناراحت کنندست
          اما رویه ی بعضی ها مشمئز کنندست.
          من فقط گفتم پادشاه زیاده واسش یکی پریده وسط بحثی که هیچ ارتباطی بهش نداره لامبورگینس رو پیش کشیده که اصلا منظور من نبود .
          همین جناب با کارش کلی بحث درست کرده.
          در حالی که من به لامبورگینی هم نمیگم پادشاه و ازین لوس بازی ها بدم میاد

          مورد 2
          بحث توهین و اینا که پیش میاد بعضی دوستان پاشون رو زیاد از حد از گلیم خودشون دراز کردن و حرف های زیادی به ما ( من و مهران ) گفتن
          حرفایی که من هیچ وقت به کسی نمیگم.
          شما سایت رو دنبال نمیکنی و از قافله عقب افتادی !!
          ولی من چون برام مهم نیست چیزی نگفتم و یاد آوری نمیکنم.
          شما طرفداران مکلارن دیگه حرف نزنید که هر وقت کم آوردید به پ.خ !! و ا ح م ق متوسل شدید.
          ازین نمونه ها بوده اما من چون بزرگترم به بچگیشون بخشیدم و چیزی نگفتم.

          مورد 3
          بحث با شما برای من سرگرمیه.
          قسم میخورم تا حالا هیچ وقت احساس ناراحتی نکردم.
          هیچ وقت به دل نگرفتم.
          اگر ناراحت بشم میتونم حرفم رو بزنم و دیگه این صفحه رو باز نکنم.
          ولی میبینی که میام تو این صفحه
          مرض ندارم که الکی اعصاب خودم رو به قول شما خراب کنم.
          بحث کردن دوستانه و تیکه انداختن به ماشین ها برای من سرگرمی خوبیه.

          مورد 4
          کامنت های من 3200 هست

          مورد 5
          مورد 2 رو دوباره بخون !! از همش مهم تره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Madjid

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          به موارد توهین علی شوی نوا رو هم اضافه کن
          باور کن سر سوزن برام ارزش نداره که چی گفته .
          اما خواستم مقیاس توهین دستت بیاد رو هوا حرف نزنی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. Saied

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    استاد شتاب گیری مکلارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. X5

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (122 ديدگاه)

      با آدمهای تعصبی مثل شما نمیشه حرف زد چون سهام دار شکرتین بعدشم من طرفدار لامبور گینی نیستم از اسمم معلومه طرفدار چیم میدونستم لامبور گینی از تراکتور سازی شروع کرده علت اینکه گفتم استقلال پرسپولیس همین بود چون تو کل کلاشون میگن شیشتایی ها یا ۴ تاییها دقیقا حرف توام همینه درضمن طرف از لفظ بد استفاده میکنه شمام جوابشو همینطوری میدی پس طرف خودشو بندازه تو چاه شمام حتما میندازی دیگه!؟
      این مقایسه مکلارنی که میگی در برابر رقباش بهترینه ما که هرچی دیدم خلاف اینو گفته فقط تنها برتری که دیدم داره تو اکثر تستها سیستم تعلیق فنر بندیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Monster_ALM

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        دوست عزیز اگر به قول خودت خدای سوادی موضوع رو نگاه بندازی میبینی مطلب در مورد مکلارنه پس من و طرفدارانش هرچیزی که دوست داشته باشیم میتونیم بنویسیم مشکل اینجاست عده ای که شما نمیبینیشون علی رغم اینکه زیاد کامنت میذارن موضوع کل کل و مسخره بازی رو آغاز میکنن…بنابراین هر عملی یک عکس العملی داره…
        در ضمن اگر منظور شما صحبت از برتری مکلارن همون کامنت های پر گوهر دوستان بت ساز هست همون بهتر بشینی این کامنت ها رو بخونی…وقتی من میگم دست طراح موقع طراحی خودرو اونقدر باز نیست که طراح بتونه هم خر رو داشته باشه هم خدا دوست عزیزی میگه نه فراری و لامبورگینی و فلان!!!! شما میتونی سرچ بزنی بخونی نه به کامنت من و ایشون بسنده کنی….طراحی موفق هست که بتونه با توجه به آیرودینامیک طراحی خودشو وقف بده نه اینکه یه طرح فوق العاده جذاب بزنه و از نظر ارگونومی و آیرودینامیک با موتور 16 سیلندر هم نتونه تمام قدرتشو به نمایش بذاره….در ضمن این فقط یک نکته از چند صد نکته مهم هست که یه طراح بهش توجه میکنه اگر قرار به طراحی هردمبیلی باشه منم میتونم طرح بزنم….وقتی مکلارن حتی به نوع آینه شکل آینه و وزن آینه داره با دقت توجه میکنه بایدم همچین بازدهی داشته باشه…طراح های معروفی که فراری یا لامبورگینی رو طراحی کردن مطمئن باش طرح های 1000 پله از این زیباتر هم توی ذهنشون یا روی کاغذ داشتن و کانسپت رو واسه همین ساختن که بررسی شه مورد آزمایش قرار بگیره .قتی تمام آزمایش هاشو پس داد نسخه نهایی تولید بشه پس این محدودیت طراحی هست که نمیشه طبق سلیقه ما باشه….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. X5

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (122 ديدگاه)

          علت اینکه من به مکلارن گیر دادم از همون اول میدونم طراحیش مشکلی نداره و اصالت داره بخاطر نظر تعصبی بعضی از دوستانه که من گیر دادم جالبه من که طرفداره bmw اونارو میبینن که ازش بد میگن شما که طرفدار مکلارنی اینا که به ماشینا انگیلیسی گیر میدن در کل ببخشید مثل اینکه ما جفتمون یه مشکل داریم من معذرت میخوام اگه نارحتتون کردم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Monster_ALM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          رفیق من من اصلا قصد جنگ یا ایجاد دشمنی ندارم من همه برند ها رو دوست دارم میتونین همه کامنت های منو پیگیری کنین تاحالا نشده بگم بی ام دبلیو یا بنز یا فلان یا هر برند دیگه ای آشغاله… اگر پیدا کردین من همین حالا از همین پدال میرم….همین بی ام دبلیو که شما عاشقشی اگر مدل 320 سال 2007 اون هم بهم بدن بالد ر میارم چرا چون شکوه و قدرته و نمیشه انکارش کرد ولی اینکه شما یهو از بین این همه کامنت فقط منو میبینی بی انصافیه و مستقیم اومدی میگی بیسوادی!!! و فقط ازهمین ناراحت شدم اونم نه بخاطر اینکه میگی بیسوادی نه چون من هرچقدر هم درس خونده باشم بازم کمه و نمیتونم همه جا اظهار نظر درستی بکنم. خوده من تو این چند سال خیلی چیزا از دوستان یاد گرفتم خیلی وقت ها پیش اومده کامنتی گذاشتم که 10 نفر بهم خندیدن ولی خب بین اون ها کامنت هایی بود که من واقعا یاد گرفتم از محسن عزیز از صادق عزیز از شاهین عزیز و … که همه از قدیمی های سایت هستن.
          اگر مطلبی خوندم اگر چیزی دیدم عینا همون رو انتقال دادم اینجا واسه بحث ها اتفاقا بحث کردن خوبه اما توهین کردن به خود فرد اصلا درست نیست…و اینو میدونم اگر چیزی رو هوا بپرونم مطمئنا خودم ضایع کردم چون الان عصر حجر نیست طرف با دو تا دونه سرچ میتونه بفهمه من دارم خیال بافی میکنم یا نه…
          به هرحال امکان حذف کامنت ها نیست وگرنه من کامنت هایی که باعث ناراحتی شما شده رو حتما پاک میکردم…
          ولی در مورد بعضیا نه کامنت باید بمونه.وگرنه من کوچیکتم هستم داداش
          شاد باشی رفیق

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. X5

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (122 ديدگاه)

          من ناراحت نشدم خیالت تخت

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا