مک لارن

کریس رونالدو سوار بر مکلارن P1 [ویدئو]

در جدیدترین ویدئویی که TAG Heuer منتشر کرده، CR7 به پیست Jarama Race در مادرید آمده تا با جدیدترین سوپرکارهای مکلارن از نزدیک آشنا شود . . .

[jwplayer mediaid=”86652″]

در این کلیپ جنسن باتن راننده فرمول وان تیم مکلارن را می بینیم که کریس را همراهی میکند. آنها ابتدا سوار بر ۶۵۰S می شوند و در نهایت نیز سواری با هایپرکار P1 را تجربه می کنند.

با اینکه یکی از ۶ دستگاه تولید شده از MP4-12C MSO High Sport در پارکینگ شخصی کریستیانوست اما به نظر نمی رسد ستاره رئال علاقه ای به خریداری مکلارن P1 داشته باشد چرا که با داشتن یک آونتادور و چهار فراری ظاهرا یکی از طرفداران سوپرکارهای ایتالیایی است نه انگلیسی! همچنین گفته می شود رونالدو یکی از ۴۹۹ مشتری خوش شانس لافراری است اما هنوز این خبر تایید نشده.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. huayra

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    خرپول مسخره…تو جام جهانی که هیچ پخی نبود.ورزشکار فقط و فقط و فقط شوماخر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی . مرسدس بنز

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      هاهاهاهاهاهاه مسخره؟
      چرا حسادت میکنی داداش خب تو هم تلاش کن تا برسی
      تو جام جهانی به خاطر مصدومیتش از امادگی دور بود و الا رکوردی نیست که رونالدو جا به جاش نکرده بشه
      همین پرتغالم رونالدو یه تنه برد جام جهانی!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. huayra

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (84 ديدگاه)

        تو برو وقتی مثش ستاره ای شدی ما هم فخر میفروشیم که ی بچه پدالی فوتبالیست شد و پزتو میدیم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مصطفی

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (350 ديدگاه)

          پرتغال کلی شانس اورد و گر نه حق سوئد بود که بیاد جام جهانی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          غارسلونایی های عزیز لطفا برید!
          هر وقت لا دسیما رو گرفتید بعد بیایید حرف بزنید!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Carbonado Aventador

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          فعلا دوبار بیشتر نتونستید قهرمان چمپیونز لیگ بشید چه برسه 10 لار!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. kayvan

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      «گرامی‌ها»، «حدادزاده‌ها»، «نوریانی‌ها»، «دیلمی‌ها» و …؛ هر جا سخن از «واردات خودرو» در میان باشد، این نام‌ها بیش از هر نام دیگری می‌درخشند …

      نه اینکه تجارت اصلی همه این نام‌ها، «خودرو» باشد، اما گزاف نیست اگر بگوییم بیشترشان به‌واسطه «واردات خودرو» شناخته می‌شوند و این بخش از تجارت آنها است که به‌نوعی برایشان «پرستیژ» و کلاس کاری به ارمغان آورده است. نگاهی به گذشته این نام‌ها، نشان می‌دهد خانوادگی «تاجر» بوده و حتی از سال‌ها قبل از انقلاب به کار تجارت می‌پرداخته‌اند و اگرچه حالا بیشتر به واسطه «واردات خودرو» نامشان بر سر زبان‌ها است، اما منابع اصلی درآمد آنها «خودرو» نیست، البته به جز «حدادزاده‌ها».

      سلطانی که دیگر سلطان نیست

      هرچند کارشناسان معتقدند با توجه به حضور برندهای مختلف در بازار خودروهای خارجی ایران، نمی‌توان سلطان و برندی شماره یک را برای این «بازار» معرفی کرد، اما به هر حال نام‌هایی که به آنها اشاره شد، هم‌‌اکنون اصلی‌ترین تاجران خودرو در ایران به شمار می‌روند. در این بین، شاید بتوان از «حدادزاده‌ها» به‌عنوان خاندانی که تجارت اصلی‌شان در واردات خودرو است، نام برد.پیشینه تجارت در خانواده حدادزاده، به «ناصر حدادزاده» برمی‌گردد که شرکت ایرتویا را در دست داشت و در واقع نمایندگی رسمی واردات محصولات تویوتا به ایران بود. تا همین چند سال پیش و قبل از حضور پررنگ خودروهای کره‌ای در ایران، تویوتا اصلی‌ترین برند در بازار خودروهای خارجی کشور و به اصطلاح «سلطان» آن بود؛ اما حالا دیگر خبری از ابهت گذشته نیست و این موضوع البته با اعمال تحریم‌ها علیه ایران، ‌ارتباط دارد.

      «حدادزاده‌ها» البته پس از افول حضور تویوتا در ایران، بیکار ننشستند و این بار به سراغ رنو رفتند تا واردات محصولات این خودروساز فرانسوی را در اختیار بگیرند. آنها با تاسیس شرکتی به نام «نگین خودرو» به نماینده خودروهای وارداتی رنو در ایران تبدیل شدند تا به‌نوعی افول ایرتویا را جبران کنند، هرچند چندان موفقیتی در این راه کسب نکردند و خودروهای وارداتی رنو هنوز آن طور که باید و شاید، در بازار ایران جا نیفتاده‌اند. هرچه هست، «حدادزاده‌ها» که جدای از واردات خودرو، به ساختمان سازی نیز مشغول هستند، کم یا زیاد، هنوز هم نماینده رسمی واردات خودروهای تویوتا و رنو به ایران محسوب می‌شوند و شاید اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و تحریم‌ها لغو شوند، ایرتویا باز هم بتواند به دوران اوج خود برگردد.

      چای و برنج و خودرو

      شاید گزاف نباشد اگر «خانواده گرامی» را مشهورترین نام در واردات خودرو به ایران بدانیم، خانواده‌ای که البته بخش عمده تجارتش به مواد غذایی از جمله چای و برنج مربوط می‌شود. با این حال، این روزها «گرامی‌ها» را بیشتر با واردات خودرو می‌شناسند و هر جا صحبت از «هیوندایی موتورز» و «کیاموتورز کره» به میان می‌آید، نام این خاندان است که می‌درخشد! روزگاری میتسوبیشی، دورانی کوماتسو و حالا نیز هیوندایی و کیا و البته جیلی! این کارنامه کاری «گرامی‌ها» در حوزه واردات خودرو است که شروع آن به حول و حوش سال 1990 میلادی برمی‌گردد. «گرامی بزرگ» که از وی به‌عنوان یکی از تاجران بنام کشور در پیش از انقلاب یاد می‌شود، اکنون در قید حیات نیست و در حال حاضر پسر وی –احمد گرامی- است که تجارت خودرو در خاندان گرامی را مدیریت می‌کند. «آسان موتور» و «اطلس خودرو» دو شرکت بزرگی به شمار می‌روند که تحت مدیریت خاندان «گرامی» به واردات خودرو مشغولند و اولی محصولات هیوندایی را وارد کشور می‌کند و دومی نیز خودروهای کیا را. «گرامی‌ها» البته به جز این دو، شرکتی دیگر را نیز به نام «جیلیران» (آسان خودرو سابق) تشکیل دادند که نماینده رسمی «جیلی موتورز» چین محسوب می‌شود و دو-‌سه سالی است که محصولات این خودروساز را به ایران وارد می‌کند. تا یکی دو سال پیش، آمار واردات خودرو نشان می‌داد بیشتر خودروهای خارجی توسط همین سه شرکت (اطلس خودرو، آسان موتور و جیلیران) به ایران وارد می‌شدند و با این حساب، «گرامی‌ها» سلطان واردات خودرو بودند، اما حالا «بازار» اصلا دیگر سلطانی ندارد.

      صنعتگران وارد کننده

      اگرچه «گرامی‌ها» با وجود سابقه کمتر از «حداد زاده‌ها»، توانستند این خانواده را در عرصه واردات خودرو جا بگذارند و از همین رو این روزها هیوندایی و کیا بیش از امثال تویوتا در خیابان های کشور به چشم می‌آیند، اما «گرامی‌ها» هنوز هم به لحاظ «بزرگی» و «گستردگی کار» به پای خاندان «فردوس» نرسیده‌اند.«خانوده فردوس» را همه با نام «صنایع ماموت» می‌شناسند و البته اسکانیا. شاید فرق بزرگ «خاندان فردوس» با دیگر خانواده‌های درگیر با واردات خودرو این باشد که آنها (فردوس‌ها) بیش از آنکه واردکننده باشند، صنعتگر به شمار می‌روند و حتی خیلی از همین اسکانیاهایی که در جاده‌های ایران تردد می‌کنند نیز در داخل کشور و توسط آنها مونتاژ می‌شوند.

      از ساعت فروشی تا واردات خودرو

      نسل اول، ساعت فروش؛ نسل دوم، تجارت لوازم خانگی و نسل سوم، واردات خودرو؛ این کارنامه کاری خانواده «دیلمی‌ها» به شمار می‌رود، خاندانی که اگرچه هنوز هم عمده فعالیتش در حوزه لوازم خانگی است، اما خودروهای «ام‌جی» و «آلفارومئو» نیز توسط آنها راهی خیابان‌های ایران شدند.بدون‌شک شرکت گلدیران (نماینده انحصاری واردات لوازم خانگی ال جی به ایران) را خیلی از خانواده‌های ایرانی می‌شناسند، شرکتی که یکی از «دیلمی‌ها» مدیریت آن را بر عهده دارد و در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از بازار لوازم خانگی در اختیار شرکت موردنظر است. هرچند شروع تجارت «دیلمی‌ها» به دهه 30 برمی‌گردد، اما اوجگیری فعالیت‌های اقتصادی این خانواده، از دهه 60 آغاز شد، چه آنکه در آن دهه، کالاهای کره‌ای کم‌‌کم در حال جا افتادن در ایران بودند و با رشد کره‌ای‌ها، «دیلمی‌ها» هم خود را بالا کشاندند. ارتباط خوب «دیلمی‌ها» با کره‌ای‌ها، اما سبب نشد که این خانواده به سراغ خودروهای کره‌ای بروند و ناگهان سر از چین و ایتالیا درآوردند تا از اولی، ام‌جی را وارد کنند و از دومی آلفارومئو را.

      نور کم بی‌ام و

      در جامعه ایران، برخی خودروهای وارداتی به نماد مرفه بودن تبدیل شده‌اند و در کنار آن، نماینده تکنولوژی و کیفیت برتر نیز به حساب می‌آیند و در این بین، «بی‌ام‌و» جایگاه خاص خود را دارد؛ خودرویی که نامش با خاندان «نوریانی» گره خورده است. البته اگر ریشه «بی‌ام‌و» را جست‌وجو کنیم، باید از «وهاب زادگان» تاجر بزرگ کشور در قبل از انقلاب نام ببریم، کسی که در آن دوران شریک تجاری آلمان و ژاپن با ایران به شمار می‌رفت و بعد از انقلاب، خانواده نوریانی که موتورسیکلت‌های بی‌ام و را وارد می‌کردند، امتیاز واردات خودروهای بی‌ام و را نیز از دولت (این امتیاز در دوران انقلاب از وهاب زادگان گرفته شد)، خرید. حدود 14 سال پیش، خانواده نوریانی موسسه‌ای را با نام خود تاسیس کردند و «پرشیا خودرو» که زیرمجموعه این موسسه بود، واردات بی‌ام و را بر عهده گرفت. این در حالی بود که بعدها به دلیل مشکلات اقتصادی، امتیاز موسسه نوریانی به فرد دیگری واگذار شد و در حال حاضر نیز بی‌ام و حضور چندان پررنگی در بازار ایران ندارد.

      …اما پورشه و مازراتی

      اما سری هم به خاندان «بهبهانی» بزنیم که اگرچه واردات خودرو بخش بسیار کوچکی از بیزینس این خانواده است، اما واردات خودروی لوکسی به نام «پورشه» به‌نوعی «پرستیژ» تجارت «بهبهانی‌ها» را بالا برده است. خاندان بهبهانی، عمده فعالیت خود را در صنعت نساجی متمرکز کرده و به واردات لوازم بهداشتی و آرایشی نیز مشغول است و در کنار آنها، به سراغ واردات خودرو هم رفته تا نمایندگی انحصاری یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای دنیا در ایران را نیز داشته باشد. با این حال، قوانینی که وزارت «صنعت، معدن و تجارت» برای واردات خودرو گذاشته و طبق آن ورود محصولات دارای حجم موتور بالای 2500 سی‌سی را ممنوع کرده است، سبب شده تا تجارت خودرویی بهبهانی‌ها با چالش مواجه شود. در کنار پورشه، اما دیگر خودرو لوکس و بسیار گران قیمت وارداتی به کشور، «مازراتی» نام دارد که خانواده‌ای از اردبیل به نام «فتحی بی‌طرف» پشت واردات آن است. «بی‌طرف‌ها» نیز مانند «بهبهانی‌ها» تجارت اصلی‌شان خارج از نمایشگاه‌های خودرو است و از آنها به‌عنوان یکی از بزرگان حوزه ام‌دی‌اف (MDF)، یاد می‌شود، اما به هر حال واردات خودرو‌هایی با شهرت مازراتی نیز در کارنامه تجارت آنها جای گرفته است. این در حالی است که داستان پورشه، دامان مازراتی را هم گرفته و واردات این خودرو به کشور در مقطع فعلی، تقریبا متوقف است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا ... فقط بنز

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        خدایی کدام بیکاری نشسته نظر بالا رو خونده؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          از نظر شما هرکسی دنبال اطلاعات باشه ، بیکاره .

          ممنون از اقای کیوان . اطلاعات خوبی دادید .

          برای کسی که مطالعش زیاده ، خواندن همچین متنی بیشتر از

          10 دقیقا وقت نمیبره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رضا ... فقط مرسدس بنز

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          میلاد خان جسارت نکردم…
          من خودم متن بالا رو تا آخر خوندم اون نظرو هم به قصد توهین ننوشتم خواستم نظرات زیر رو تو یه جمله بنویسم که ظاهرا نمیشه …

          نظر من فقط اینه که اگه بخوایم از ثروت بعضی خانواده ها در ایران و اینکه چگونه بدست میارن صحبت کنیم یه دایره المعارف لازمه…راند خواری چیزیه که تو کشور ما هیچوقت تموم نمیشه مخصوصا در صنعت پر سود خودرو که یه عده خواص از پیشرفت در دو شرکت دولتی معروف جلوگیری می کنند و همون یه عده یا نزدیکانشون با واردات خودرو سود های هنگفتی به جیب میزنن.
          حرف من هم فقط به خاطر این بود که ما نباید دائم دنبال این چیزا باشیم و آه و افسوس بخوریم که چرا اینطوریه…دانستن اطلاعات به هیچ وجه بد نیست و اصلا ما برای همین اینجا جمع شدیم ولی با اینکه بشینیم و همش مشکلاتو بیان کنیم مخالفم.کاری که از دستمون بر نمیاد پس باید تحمل کنیم…
          .
          .
          .
          به هر حال کیوان خان اگه ناراحت شدی من عذر میخوام ما کوچیک شما هستیم مطالبت خیلی هم جالبه ولی جاش اینجا تو یه کامنت نیست یه سایت میخواد!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا ... فقط بنز

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        البته با عذرخواهی از کیوان خان …
        مطالبشون کاملا درسته ولی باور کنید به درد ما که نمیخوره کی چقدر درمیاره کی چه ماشینی وارد میکنه…
        پولش که تو جیب ما نمیره…
        از این چیزا تو کشور ما زیاده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. huayra

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (84 ديدگاه)

      لیاقت پی 1 نداره ک نمیخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی 911

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        جای رنالدوبودم پی1رو 1150000 دلارمیفروختم و850000دلار میدادم یه 918 میخریدم وبقیه اونو به فقرا کمک میکردم هم ثواب میکردم هم ماشین بهتری داشتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          من موندم این اطلاعات داغون از کجا میارین مکلارن شاهکاری هست که با هیچ کمپانی نمیشه مقایسش رد
          پورشه فعلا باید بدو بدو کنه تا شاید به تکنولوژی 20 سال پیش مکلارن برسه.
          مکلارن توی دنیا طرفدار زیادتری نسبت به فراری لامبو و پورشه داره اما ایران همیشه چون فقر اطلاعات بوده هیچوقت درک نشده
          توی تمام بررسی ها توی تمام درگ ها توی تمام بازی های مسابقه ای لول آخر یعنی مک لارن و صحبتی از پورشه و لامبو و فراری نیست.
          سه رقیب مکلارن و بوگاتی و کینخ زگ آگرا اون بالا بالا ها و کلاس های پایین تر که میای میرسی به فراری و لامبو این جوجه ها

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا ... فقط بنز

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        به سلیقه بقیه احترام بزارین لطفا
        من خودم طرفدار P1 هستم ولی دلیل نمیشه همه تو دنیا یکی داشته باشن
        تازه لافراری بیشتر از P1 نباشه کمتر که نیست(البته خدایی مکلارن یه چیز دیگس)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. مسعود

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      رونالدو است دیگر.. گاهی دلش می خواهد پز بدهد..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. آریا

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      خودنماترین ورزشکار دنیا !!! حتی اگه بهترین در تمام تاریخ باشی (که نیست ) غرورت بیجاست ، یک بازیکن کاملا بیخود ، مسی آرژانتین رو به فینال برد ولی این بازیکن صرفا باشگاهی بخاطر ساقهاش حاضر نشد بخاطر کشورش خودش رو به زحمت بندازه ، خودنماترین ورزشکار دنیا !!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Carbonado Aventador

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        آرژانتین رو مسی برد فینال؟
        مسی فقط تو مرحله گروهی گل زد!
        بررررو خونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          اون دیماریا بود که آرژانتین رو برد بالا!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. آریا

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          وجود یک بازیکن بزرگ حتی از لحاظ روانی هم میتونه یک تیم رو جلو ببره ، نبود یه همچین بازیکنی بود که برزیل رو در مقابل آلمان نابود کرد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. امید

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    این چیزا برای ما ارزو و برای کریس خاطره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      ثروت تو دنیای کوفتی درست تقسیم نشده این دیـ… ها (یادم رفته بود فحش دادن ممنوعه :| اینقدر که این موضوع ادمو عصبی میکنه)هم به بدنشون فشار میارن یه کارگر بدبختم فشار میاره
      حالا کی چی سوار میشه؟؟
      اصلا درست نی به فوتبالیست ها اینقدر پول بدن من از کشورهای اروپایی این انتظار رو نداشتم ناسلامتی اونا باید الگوی دنیا باشن ! :(
      حالا هرچقدرم کارشون دشواری داره دیگه ینی چی که میلیون یورویی باید پول بخورن؟؟؟؟؟؟؟ و چقدر هم هوادار هاشون ابله هستن که برای دیدنشون پول خرج میکنن فان کلوپ میزنن حمایتشون میکنن
      ینی چی آخه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. BMW4ever

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    مردم کیف دنیا رو میکنن ما حالا ما باید با پراید پژو سرو کله بزنیم عجب دنیایی ولی P1 عجب ماشینیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یونس

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ای بابا تو این دوره زمونه با تحصیل به جایی نمیرسی.
    فوتبال.
    نون فقط تو فوتباله.
    یکی مثل کریس هر چی دوست داره سوار میشه.
    ما هم هیچی.
    خدایا به کیا میدی واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. غمگین

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (143 ديدگاه)

      اگه توی درس سختی بکشی از همین راه به جاهای خیلی بالایی خواهی رسید.
      این و مطمئن باش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مسعود

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      غمگین راست میگه. اینم بدون فقط عده کمی از کسانی که میرن دنبال فوتبال به اینجل میرسن. مثل درس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رضا ... فقط بنز

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      داداش مال دنیا چرک کف دسته حرص نخور جوش میزنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. mahdi

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    این رو نالدو لافراری هم داره که!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ferrari

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    این ویدیو رو چند روز پیش کریس تو اینستاگرامش گذاشته بود البته به صورت کوتاه. من یه ویدیو ای دیگه از همین کریس دارم که با 650s سعی میکنه به توپ ضربه بزنه. اینم لینک.

    http://www.aparat.com/v/4aWTp

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ferrari fan

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اشکال نداره اگه p1 نداره میخوادلافراری گیرش بیاد مثلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Nima.j

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چی شده TAG Heuer انقدر با مک لارن کار میکنه چند روز پیش یه عکس از ماشین عجیبی تو اینستاگرامش گذاشته بود که اونم انگار مک لارن بود!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مجتبی

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (198 ديدگاه)

    دیگه نمیخرم خیلی خز شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (378 ديدگاه)

      عالی بود داداش
      :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. شایان

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    هر وقت میبینمش یاد بازی با آلمان میفتم که مثله بچه ننه ها داشت گریه میکرد الان داره پاچه انگلیسی هارو میخارونه ای چقدر چندش آوره این بازیکن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. عباس

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      شوتی که به آلمان زد 122 یا 123 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت ولی نویر خیلی خوب گرفت من بودم دستم میشکست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فری

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شایان جان حرف دلمو زدی دمت گرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. مـ♥حـ♥مـ♥د

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (149 ديدگاه)

    چند سال پیش یه جا خوندم گاراژش 20میلیون دلار قیمت خورده بود!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. datsun

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    این خودروها رو خودروسازا رایگان میدن به اینا واسه تبلیغ معروف بشی یکی از مزایاش اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. آریا

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این دیگه شورش رو در آورده هربار یه ماشین میخره تا جار نزنه و همه دنیا رو باخبر نکنه ول کن نیست ، خب پولت زیاده حالا ما چیکار کنیم ، خودنمایی در حد کهکشان راه شیری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. h.s.7

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    Cr7 عششششششششقه :-*

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. یاسین

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    اقایون مگه اینجا فدراسیون فوتباله بس کنین د این چه وضعشه

    درضمن من هم رونالدو خوشم میاد هم از مسی هم از بارسا هم از ریآل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. شایان

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    به امثال رونالدو داوید لویز رودریگز و خیلی های دیگه میگن بازیکنای هالیوودی یا نمایشی بجای اینکه تمرکزشونو واسه فوتبال بذارن بیشتر وقتشونو صرف چگونه روی جلد روزنامه ها و مجلات یا سایت ها و یا حتی شکلک درآوردن بعد از زدن گل جلوی دوربین میذارن در صورتی که حتی نمیتونن تاکتیک پذیر باشن همین خامس رودریگزی که رئال براش 80 میلیون یورو داد! به خدا 10 میلیون هم نمیرزه تیمش بجای اینکه ازش 80 میلیون بازی بگیره 5 میلیون بازی میگره باقیش و بشتر و صرف تبلیغات و مدل شدن و ازاین چرندیات میکنه همین چند روز پیش رودریگز جذاب ترین مرد سال توسط یه مجله در اسپانیا شد! فقط بخاطر اینکه قیمتشو ببره بالا همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Ehsan

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    مملکتی داریم که در اون انسانهای موفق رو فاسد ، خودنما ، مغرور و … مینامند ، مسی اگر مسی است از نبوغش در فوتباله ، رونالدو اگر رونالدوست به خاطر پشتکار و تلاششه ( کسی که برای رسیدن به آمادگی بعد از مصدومیت روزی 6 ساعت تمرین میکنه آیا لیاقت چنین چیزی رو نداره )
    ملتی هستیم که بی عرضگی خود رو به گردن دیگران می اندازیم ( جمله معروف کار کار انگلیسی ها و دشمن است )
    ملتی هستیم که خودمون هیچ تلاشی نمیکنیم و چشم دیدن موفقیت دیگران رو نداریم ، این در خونمون جاریست کاریش نمیشه کرد
    به امید داشتن فرهنگ در این مملکت که سالهای سال است ندارد ، خودم هم یکی مثل بقیه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. وحید

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    فقد رئال

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا