تصاویر جاسوسی: میتسوبیشی پاژرو اسپرت با چهره‌ای جدید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تصاویر جاسوسی کامل از پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶ منتشر شد!

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-photo-gallery_1
نمای کلی نسخه‌ی بعدی Pajero Sport

مونترو اسپرت، شوگان اسپرت و Nativa سایر نام‌هایی است که در نقاط مختلف جهان بر این سامورایی ۱۸۱ بخاری گذاشته‌اند و حال که تنها چند هفته به معرفی رسمی خودرو زمان باقی مانده است، به لطف دوستان کنجکاو و عاشق این صنعت پرده از روی نسل بعدی SUV میتسوبیشی که با فیس‌لیفت انجام شده بیش از پیش دلربا گشته، برداشته شد!

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-ahead-of-debut-photo-gallery_6
یکی از طرح‌های مفهومی Pajero Sport سال ۲۰۱۶ که به نسخه‌ی نهایی شباهت بی نظیری دارد

پس از تصاویر بسیاری که با هم از طرح‌های سه بعدی و نسخه‌ی آزمایشی استتارشده‌ی Pajero Sport 2016 دیدیم، این‌بار وب‌سایت HeadlightMag موفق شد تا ضمن دست‌یابی به اولین تصاویر از نسخه‌ی نهایی میتسوبیشی پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶، این تصاویر را در اینترنت نیز منتشر کند. این عکس‌ها نشان از فلسفه‌ی طراحی جدید میتسوبیشی دارند، چرا که اگر این تصاویر را با تصاویر قبلی منتشر شده از میتسوبیشی اوت‌لندر 2016 مقایسه کنیم، متوجه شباهت طراحی این دو خودرو خواهیم شد.

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-photo-gallery_2
قسمت جلویی بدنه‌ی Mitsubishi Pajero 2016

قسمت پشتی این SUV نیز با الگو برداری از SUV کراس‌اور سوئدی، ولوو XC90، واقعا زیبا، جدی و تا حدی آینده‌نگرانه طراحی شده است؛ همچنین چرخ‌های بزرگ این خودرو زیبایی و ابهت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

جدا از تمام تغیراتی که در بخش طراحی بدنه‌ی خودرو شاهد هستیم، میتسوبیشی پاژرو اسپرت با طراحی بهبود یافته‌ و استفاده‌ از مواد خام با کیفیت‌تر در داخل اتاق به میزبانی تکنولوژی‌های پیشرفته و جدیدش – که شامل صفحه‌ی تاچ تولید Rockford Fosgate در کنسول میانی و سامانه‌ی ماهواره‌ای ناوبری جهانی می‌شود- خواهد رفت.

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-photo-gallery_3
قسمت پشتی Mitsubishi Pajero Sport 2016

هنوز هیچ گزارش رسمی درباره‌ی اطلاعات فنی این خودرو موجود نیست، اما متخصصان این صنعت بر این باورند که این خودرو با گشتاوری بین ۱۹۴ تا ۴۳۰ نیوتن متر، اسب‌های ۱۲۸ تا ۱۸۱ بخاری‌اش را در جاده‌ها خواهد راند.

منبع: AutoEvulotion

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر مقدم

نویسنده و ویراستار، دانشجوی مهندسی مکانیک و یک عشق تنیس!

42 دیدگاه

  1. مهدی
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    این میتسوبیشی هنوز تو طراحی مشکل داره

    پاسخ
    1. سامورایی
      سوابق: (182 دیدگاه) ,

      از میتسوبیشی بعیده همچین طراحی مبتدی

      پاسخ
      1. armin
        سوابق: (334 دیدگاه) ,

        آقا یه جوری میگیا … همین تویوتا مثلا خیلی طراحیاش نازه؟ من خودم طرفدار ژاپنم ولی جدیدا خیلی الکی به میتسو گیر میدن … تویوتا که انقدر بیریخته هر ۲ ۳ سال کمریو عوض میکنه مشکل طراحی نداره ؟ یا میتسو که هر ۸ سال طراحیش عوض میشه؟

        پاسخ
        1. شلبى
          سوابق: (563 دیدگاه) ,

          من نمیدونم دوستان به کجاى طراحیش ایراد دارن،واقعا شیک و زیباست،حداقل از پرادو که زیباتره

        2. Zippo
          سوابق: (239 دیدگاه) ,

          میتسوبیشی و تویوتا هر دو یکی اند
          هر دو جز زشت ترین طراحیان. کلا ژاپنی ها همینن

        3. شاسی
          سوابق: (105 دیدگاه) ,

          طراحی عقبش به شدت ابتدایی هست و هیچ جذابیتی نداره باز جلوش قابل تحمله… متاسفانه منم به این نتیجه رسیدم که تویوتا و زیر مجموعه هاش مثل لکسوس و… از طراحی کره ای و آلمانی ها عقب موندن و حتی از طراحی خودرو های نسل قبل خودشون هم پسرفت کردن… نمیدونم چرا هر کارخانه ای که به شهرت زیاد میرسه یه مدت افتضاح میشه، نمونه ش خودرو های امریکایی پنج تا هشت سال پیش

      2. Hooman
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        پرادو رو یه کم دستکاری کرده بی عرضه
        طراحای هیوندا رو ببین
        طراح اینو باش
        پاژروی دو در مونتاژ خودمون ازین خیلی بهتره

        پاسخ
    2. interceptor
      سوابق: (103 دیدگاه) ,

      این مشکل داشتنه?
      بابا خوشکل ترین اس یو وی آسیاسی به نظرم همین هست
      طراحی تهاجمی با نهایت تشابه به سامورایی

      پاسخ
    3. آندرا آنیلی
      سوابق: (132 دیدگاه) ,

      دوستان این خودرو شما رو یاد cr-v هوندا نمیندازه
      مدیونین اگه عکس cr.v رو ندیده دیس بدین

      پاسخ
      1. Archi KHAN
        سوابق: (1652 دیدگاه) ,

        آره واقعا داداش.

        دوستان نظرسنجی :
        هوندا cr-v لایک
        میتسو پاژرو جدید دیسلایک

        پاسخ
  2. میلاد
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    ابهت و هیکل خوبی داره خدا حفظش کنه برای خانوادش

    پاسخ
  3. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    ب نظرم قشنگ نیست جلوش،انگار مچالش کردن ولی پشتش قشنگه،در کل میتسو خیلی کند پیش میره و ب نظرم باید نسل جدید خودرو های خوبشو معرفی کنه،کنار گذاشتن محصولات معروفش کار درستی نیس

    پاسخ
    1. َA
      سوابق: (8 دیدگاه) ,

      آقای بنتلی من دقیقا برعکس شما فکر میکنم… به نظرم نیمه ی جلو طراحی خیلی خوبی داره ولی از در عقب به انتها رو اصلا خوب در نیاورده …

      پاسخ
  4. تصویر پروفایل ALiHidden
    ALiHidden
    سوابق: (333 دیدگاه) ,

    من بین ژاپنی ها فقط با طراحی Infiniti حال میکنم طراحیش عالیه!

    نمیدونم چرا پشتش منو یاد ولوو انداخت…

    پاسخ
  5. zippo
    سوابق: (239 دیدگاه) ,

    مثل همیشه زشت و به درد نخور
    به نظر من میتسوبیشی از وقتی با طراحی های بسیار زیبا و به روز کره ای ها و به خصوص کیا مواجه شد روز به روز افت فروش پیدا کرد و الان دورا ن بسیار بدیو پشت سر میگزاره
    این طراحی جدیدشم افتضاحه
    اخه کی اسپورتیج وتوسان و سانتافه رو ول میکنه بره اینو بخره
    هنر کپی کردن هم بلد نیشتند این ژاپنی ها بااون طراحی های زشت و بی معنیشون

    پاسخ
    1. ارمان
      سوابق: (993 دیدگاه) ,

      تا کی بیایم اینجا یگیم این ماشین تو کلاس اون ماشین نیست؟ نه تا کی ؟ :دی

      پاسخ
      1. zippo
        سوابق: (239 دیدگاه) ,

        میدونم ارمان کلاساشو
        من از نظر طراحی گفتم توی بحث طراحی کلی یک خودروساز کلاس مد نظرنیست

        پاسخ
        1. ارمان
          سوابق: (993 دیدگاه) ,

          zippo عزیز الان شما یه متر طول اسپورتیج رو زیاد کن یهو طراحیش میشه سورنتو که خیلی به هم مرتبت نیستن

      2. شایان
        سوابق: (1312 دیدگاه) ,

        آرمان شما که این همه به من ما حمله میکنی بخاطر اینکه میگی تعصب داریم چرا خودت این همه متعصبی خب طراحیش داغونه دیگه چرا بهت برمیخوره اگه متعصب نیستی؟آقایه متصب رویه ماشینهایه ژاپنی لطفا اینقدر نیا رویه اعصابه ما در پست ماشینهایه آلمانی و مارو متهم نکن نمیخواستم جوابتو بدم و ندادم در اون پست ها اومدم اینجا تا بفهمی چقدر بده که دیگران و متهم کردن طراحی زشت و آماتوره این برند هم بر کسی پوشیده نیست اینقدر متعصب نباشید

        پاسخ
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
          سوابق: (811 دیدگاه) ,

          خب آرمان جان راست میگه دیگه!
          اولاٌ همون طور که آرمان جان گفتن،نمیشه طراحی دو کلاس متفاوت رو قیاس کرد ضمن اینکه طراحی بحثش سلیقه ایه شایان جان جسارت نباشه ها اما قرار نیست نظر خودمونو بر دیگران تحمیل کنیم به نظر شما طراحی خوبی نداره در حالی که بعضی ها مثل بنده ظاهرش رو میپسندن(البته به غیر از نمای عقب) حالا چرا ایشون متعصب شناخته میشن؟
          هرچند حرف شما در خصوص آلمانی ها درسته و طراحی آن ها هم با سلیقه ی همه سازگار نیست.
          جناب Zippo حرف شما هیچ منبع معتبری نداره و تنها نظر شخصی شماس.هیوندای هنگام معرفی نسل جدید سانتافه با انتقاداتی روبرو شد چرا که طراحی جلوپنجره ی اون رو عده ای تقلید از فورد اج میدونستن.
          اگر این موضوع رو هم در نظر نگیریم باید گفت که اصالت طراحی برای بسیاری از مشتریان ارزش داره و مسلماٌ میتسوبیشی هم بر این اساس طرفداران خاص خودش رو داره.

        2. ارمان
          سوابق: (993 دیدگاه) ,

          شایان جان قبل از اینکه شما زیر نظر من بنویسی خودم از این برند بارها انتقاد کردم نمونش کمی پایین تر هست که قبل از شما نوشتم
          دوستان میدونن که من میتسو رو دوست دارم , فقط دوست دارم همین! چون از بچگی دوسش داشتم اما دلیل نمیشه تو هر مقایسه ای بیام بگم این عالیهو از این جور حرفا , بارها گفتم میتسو اصلا وقت و هزینه نمیکنه این ماشین هم واقعا دل نشین نیست اما باز هم از ماشین تولید نکردن که بهتره!؟.
          اگر چه زیاد جالب نیست شما اینجور نصیحت کنی.
          دیگه هیچ وقت در حد اون کامتهای گهر بار شما زیر bmw class1 که حرفی نزدم با این حال دوست دارم همیشه دوستانه و صمیمانه با یه لبخند از تهه دل بشینیم و (منطقی) نظر بدیم

          باربد جان از نظر صمیمانت ممنونم 🙂

    2. armin
      سوابق: (334 دیدگاه) ,

      یه ماشین با طراحی پخته ، قابلیت فنی بالا و کارآمد ، استاندارد ، میتسوبیشی حرف نداره …

      پاسخ
    3. retolex
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      خواهش میکنم از این کارا دست بردار

      پاسخ
    4. علی
      سوابق: (116 دیدگاه) ,

      هیچ وقت حتی چرخ یه ماشین ژاپنی را با کره ای مقایسه نکن کسانی که ماشین ژاپنی سوار شدن میفهمن چی میگم

      پاسخ
    5. AMIN
      سوابق: (89 دیدگاه) ,

      حقیقتا منظور از طراحی عقبش رو متوجه نشدم… ولی جلوش و از بغل مثل قبلا واسه من جذاب و خاصه… به هر صورت هر کمپانی ای یه دوره ای خیلی تو اوجه و یه دوره ای در قعر …
      فکر میکنم الان تو وسطاس…
      بالاخره یه ماشین ژاپنی من باید بخرم…

      پاسخ
  6. ارمان
    سوابق: (993 دیدگاه) ,

    اقا اینها همه استارت هست میتسو برای 2017 برنامهای خوبی داره
    http://images.thecarconnection.com/lrg/mitsubishi-outlander-phev-concept-s-2014-paris-auto-show_100482270_l.jpg
    http://2016carsrumors.com/wp-content/uploads/2014/11/2016-Mitsubishi-Eclipse-front-view.jpg
    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Mitsubishi-Concept-XR-PHEV-II-12.jpg
    و البته همین طرح چراغها باید به کمال برسه و بشه این
    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Mitsubishi-Concept-XR-PHEV-II-10.jpg
    باز به نظرم این پاجرو بد نیست اما عالی هم نیست باید به خودش بیاد میتسو و این کانسپ ها رو با سرمایه گزاری شروع کنه
    من از جلوش خوشم اومد اما

    پاسخ
  7. پوریا
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    ماشین خیلی درشتی اما زیاد قشنگ هم نیست ولی تمامی خودرو های میتسوبیشی حرف ندارن.

    پاسخ
  8. ارمان
    سوابق: (993 دیدگاه) ,

    دوستان این پاجرو نیست پاجرو اسپورت هستش دوستان میدونن این دو مدل با هم فرق میکنن یه جورایی از پاجرو ارزونتر و کم کیفیت تر هستش
    پاجرو — – – – – – – http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2014/07/2015-Mitsubishi-Pajero-10.jpg
    پاجرو اسپورت – – – http://www.cartoq.com/wp-content/uploads/2014/11/2015-Mitsubishi-Pajero-Sport-4X2-AT-SUV-Facelift-8.jpg

    پاسخ
  9. به یاد عارف
    سوابق: (368 دیدگاه) ,

    میتسو ماشین قابل احترامیه هر چند تو این سالها کم کار شده ولی اگر محصولی هم زده بسیار با ارزش بوده. اینم که من از ظاهرش خوشم میاد یا نه سلیغه ای هست . من این سایتو به این خاطر دوست دارم که دوستان در اینجا از سواد فنی بهتری نسبت به جای دیگه برخوردارند . به عنوان کوچکترین عضو خواهش میکنم از بگو مگو پرهیز کنید

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1442 دیدگاه) ,

    جلوش منو یاد هوندا میندازه پشتش یاد ولوو
    من یکی که انتظار خیلی بیشتری از میتسوبیشی داشتم.
    موتورش هم برای این کلاس و جثه ب نظرم ضعیفه و شده مثل موتور ماشینای چینی ک ب غیر از کم مصرف بودن هدف دیگه ای ندارن.

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل RETOLEX
    RETOLEX
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    این ماشین و اوتلندر جدید یه شروع دوباره برای میتسو هستند .
    البته نسل جدید asx هم باید زود تر بیاد چون همین asx مقداری فروش در امریکا داره

    امیدوارم میتسوبیشی به دوران اوجش بر گرده( به امید آن روز)
    میتسو ،ما منتظر گالانت و لنسر جدید هستیم

    پاسخ
  12. ابی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    باسلام خدمت دوستان عزیز علاقمندان پاجرو.بنده از طرفداران پروپاقرص پاجرو هستم و یه چندسالی هست که پاجرو دارم نسل دومv6 3500 فول آپشن البته مونتاژ سال2007 سفارتی بوده که بسیار بسیار ازش راضی ام در انرود وافرود بسیار سواری عالی ونرم وموتور پرقدرت و در افرود با قابلیتهای مانور بسیار بالا هنوز هم بی رقیبه وبا طراحی بدنه بسیار زیبابا کارنامه درخشان قهرمانی چندین ساله پیاپی رالی داکار در اروپا ولی بعداز این نسل یعنی سوم، چهار وپنجم که همشون یه شکل هستند از طراحی بسیار ضعیف برخوردار بوده که نتونسته خوب فروش بره وطرفداراشو از دست داده!که کمپانی میتسوبیشی تو سایتش هم گفته که نسل دوم پاجرو بهترین بوده واز فروش بالایی برخوردار بوده وهنوز هم داره تولید میشه و نسل سوم،چهارم وپنجم که یه شکلند از طراحی خوبی بر برخوردار نبوده وخوب فروش نرفته! ولی این مدل پاجرو که تصویرشو دیدم مدل 2016، بسیار،بسیار زیبا بوده درمیان رقبایی چون لندکروزر،fj،پرادو، پاترول اگر موتورش هم قوی تر میشد با آرایش v6 4000 وv8 4500،بی رقیب میشد! به هر حال خوشحالم که این طراحی بسیاربسیار زیبا داره اجرا میشه مدل 2016برای این ماشین بسیارارزشمند.

    پاسخ
  13. Ahmad
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    واقعا خیلی طراحی تهاجمی و جسورانه ای داره به نظرم این از اون دسته ماشیناست که باید از نزدیک دیدو نظر داد ولی با این قدرت موتور خیلی ضعیفه بعیده با این جسه

    پاسخ
  14. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    بنظر من که فوق العاده زیباست و از شاسی بلندهای تویوتا خیلی قشنگ تره
    افرین میتسو

    پاسخ
  15. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    آقای ‏Aنظر شما قابل احترام و ارزشمنده،موفق و سربلند باشید دوست عزیز

    پاسخ
  16. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    دوست عزیز ‏zipooگرامی،ب نظرم طراحی ژاپنی هنوز عالی و زیبا هس،کره پیشرفت زیادی داشته ولی از نظرمن زیبایی هنوز ب خوبی تو طراحیشون ب کار نرفته،البته این نسل پاجرو چنان زیبا نیس و چیزی ک کره ای ها ندارن و طول میکشه تا بدست بیارن روح خودرو هس،من اینو از مقایسه کیفیت سواری کمری قدیمی با اپتیمای جدید فهمیدم،کمری نرمی و لذت خاصی داره ک حس یک خودروی لوکس مدرن ب آدم میده

    پاسخ
  17. kasra
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    هنوزروده ماشینای کره روبا ژاپن مقایسهکرد.درسته که هیوندا وکیاخیلی ماشیناش جذابن ولی خب کیفت وطول عمرتوبوتا ومیتسو خییلی بهتره.زنده بادژاپن

    پاسخ
  18. تصویر پروفایل علی
    علی
    سوابق: (105 دیدگاه) ,

    کاشکی چراغای عقبش اون دم رو پایینشون نداشتن.به نظرم این طوری بهتر میشد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.