میتسوبیشی

همراه با میتسوبیشی اکلیپس کراس در ژنو

رقیب مستقیم میتسوبیشی برای نیسان قشقایی با نام اکلیپس کراس در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ حضور یافته است.

mitsubishi-eclipse-sport-20
این شاسی‌بلند جدید در واقع نسخه‌ی تولیدی کانسپت XR-PHEV بوده و از تمامی جزئیات طراحی به‌روز کمپانی از جمله جلوپنجره‌ی “سپر دینامیک” بهره می‌برد.

mitsubishi-eclipse-sport-4
در بحث پیشرانه شاهد استفاده از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم و توربویی هستیم که منحصراً با گیربکس CVT با حالت دستی ۸ سرعته اسپورت کار می‌کند. پیشرانه‌ی توربودیزل ریل مشترک با حجم ۲.۲ لیتر نیز تکمیل کننده‌ی قوای محرکه بوده و این پیشرانه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک در دسترس می‌باشد.

mitsubishi-eclipse-sport-32

شاید گیراترین موضوع درباره‌ی اکلیپس کراس استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته به منظور حصول اطمینان از فرزی و چابکی این خودرو باشد. این خودرو از سیستم کنترل انحراف فعال میتسوبیشی استفاده می‌کند که زاویه‌ی فرمان، سرعت انحراف، گشتاور، سرعت چرخ و نیروی ترمز در اکسل عقب را اندازه می‌گیرد. به علاوه سیستم چهارچرخ محرک میتسوبیشی که به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شود نیز در این خودرو دیده می‌شود.

فروش اروپای اکلیپس کراس ۲۰۱۸ از پاییز سال آینده شروع خواهد شد و سپس در بازارهای دیگر شاهد حضور فرزند جدید میتسوبیشی خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. تمدن عرب

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    طراحی داشبوردش شبیه لکسوس nx هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ME84

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    چه عجب میتسو یه تکونی به خودش داد.
    چیز جالبی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سام

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (899 ديدگاه)

    میتسوبیشی یعنی خودرویی که مثل ساعت برای تان کار می کند و هیچ گاه شما را بین جاده های طولانی گرفتار نکرده و در دراز مدت نیز، باطن جان سخت و مستحکم خود را هویدا می سازد.میتسوبیشی یکی از بهترین سازندگان قطعات خودرو و پیشرانه در دنیاست.یک سازنده قدر و کهنه کار که هنوز قدرش آنچنان که باید و شاید در جهان و نزد عامه مشتریان دانسته نشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Sajjad

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (119 ديدگاه)

    نمیدونم چرا عقبش منو یاد پونتیاک آزتک میندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mehran

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (178 ديدگاه)

    میگن قرار ه به ایرانم بیاد.من که ازش استقبال نمیکنم با اون موتور ۱۵۰۰ و گیربکس سی وی تی.واقعا بعد از پایان تلخ لنسر و پاجرو طرفدارا انتظار داشتن محصول بعدی یه هیولایه به تمام معنا باشه.هر چند که اینم با اون پشتوانه برند میتسوبیشی شاید یه چیزی باشه ولی در حد رقبای خودش نه بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      مهران جان شما اجازه بده جزعیاتی از پیشرانش بیاد بعد فضاوت کن مطمعن باش با پیشرانه ۸۰ اسبی تیبا فرق میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehran

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (178 ديدگاه)

        میدونم دوست عزیز. لیفان x50 ب ام و i8 و تیبا همه ۱۵۰۰ هستن اما این کجا و ان کجا.من فک میکنم انتخاب این موتور گیربکس برای این ماشین به خاطر اینه که در اینده بیشترین سازگاری رو با هیبرید داشته باشه و بشه توسعه ش داد.ولی کلن با روند کوچک سازی موتور ها اصلن حال نمیکنم.حالا با هر برندی.x1 ب ام و هم از ۲۰۱۷ سه سیلندر شده.میترسم امروز فردا هامر ۴ سیلندر هم بیاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          بعله مهران جان افودی Q2 که موتور یه لیتری زده اما به نظرم اونقدری که خروجی مهمه ابعاد موتور مهم نیست بهترین مثال موتور جدید سیویک که ۱۷۰ اسب داره از او موتور کوچولو میگیره به نظرم خودش هنر حساب میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Mehran

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (178 ديدگاه)

        اینم فک نکنم از ۱۸۰ اسب کمتر باشه.حالا بیاد تو بازار بعد باز باهم صحبت میکنیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          حتما رفیق ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. علیرضا میرزایی

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    به قول بعضی دوستان که همش دنبال شباهتن!!!
    داشبوردش شبیه لکسس nx هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فيصل.

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (350 ديدگاه)

      داداش تفریحمون همینه دیگه. عقبشم شبیه سیویکه یکم،?
      من نمیدونم چرا میتسوبیشی اسم اون ماشین سدانشو گذاشته رو کراس اور. یعنی چیو میخواسته ثابت کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. gta

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (56 ديدگاه)

        در واقع کوپه اسپرت

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا