موتور 2.4 لیتری جدید برای میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی از توسعه یک موتور جدید برای کراس‌اوور اوت‌لندر اسپرت یا همان ASX خبر داد. موتور چهار سیلندری که در سال 2015 روی این خودروها قابل نصب خواهد بود.

2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4

این پیشرانه جدید دارای 2.4 لیتر حجم بوده و قادر به تولید نیروی 168 اسب بخار می‌باشد که 20 اسب آر مدل‌های 2.0 لیتری بیشتر است.

2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT Interior

2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4 engine
2015 Mitsubishi Outlander Sport GT 2.4 engine

این پیشرانه روی مدل‌های اوت‌لندر اسپرت ES 2.4 با قیمت پایه 21295 دلار و همچنین مدل 2.4 GT با قیمت پایه 23595 دلار به انجام وظیفه می‌پردازد. مدل GT از ویژگی‌هایی چون پدال‌های آلومینیومی، صندلی راننده الکتریکی و پکیج‌های اضافه ای همراه با روکش چرم داخل کابین، سقف شیشه ای پانوراما، سیستم ناوبری GPS و غیره برخوردار می‌باشد.

41 دیدگاه

  1. E 36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    این پیشرانه قابل قبوله ، موتور 2 لیتریش ضعیفه اصلا در حد کلاس ASX نیست .

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل 4MATIC
      4MATIC
      سوابق: (1057 دیدگاه) ,

      درسته که می شد ازش بازدهی بیشتری هم گرفت ولی چون گیربکسشcvtهستش شتاب خوبی هم داره

      پاسخ
    2. matin
      سوابق: (211 دیدگاه) ,

      با موتور دو لیتری شتابش از اسپورتیج و توسان حدودا یکم بیشتر بود این طوری عالی میشه امیدوارم ایران هم بیاد

      پاسخ
    3. matin
      سوابق: (211 دیدگاه) ,

      این موتور رو قبلا میتسو روی اوتلندر و لنسر هم گذاشته بود

      پاسخ
  2. الوند
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    میتونستن قدرتشو بیشترم کنن اما همینم خوبه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل 4MATIC
      4MATIC
      سوابق: (1057 دیدگاه) ,

      مدل2000هزارش توسان واسپورتیج2400رومی گره اونم به خاطر cvt

      پاسخ
      1. سياوش
        سوابق: (86 دیدگاه) ,

        من خودم با اسپورتيج راحت گرفتمش لطفا اطلاعات غلط به مردم نديد

        پاسخ
      2. matin
        سوابق: (211 دیدگاه) ,

        علاوه براینکه گیربکسش بهتر وزنش هم خیلی سبک تره

        پاسخ
  3. masood
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    ولی زیباییش در حد رقباش تو ایران نیست.ادم میتونه انتخاب های بهتری داشته باشه 🙂

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید
      نوید
      سوابق: (1525 دیدگاه) ,

      زیبایی رقیباش موقتی و کوتاه مدته
      بعد از دو ماه آدم حالش به هم میخوره
      ولی این با زیبایی کمتر. اما پایدارتر از نظر ظاهر. که از بقیه سرتره
      البته که از بقیه ی لحاظ و مخصوصا ژاپنی بودن هم خیلی سرتره

      پاسخ
  4. تصویر پروفایل godfather
    godfather
    سوابق: (145 دیدگاه) ,

    یکی از دوستام دارش میگه حرف نداره
    ولی نمایشگاه دارا میگن ixواسپورتیج بهترن البته حرفشون بی دلیل نیست
    ولی در کل به نطرمنم asx یکی از بهترین انتخاب هاست

    پاسخ
  5. احسان
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    یکی از آشغال ترین گزینه های بازاره… واقعا حیف پول واسه این ماشین آبروی ژاپن و برده

    پاسخ
    1. آرماااام
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      میتسوبیشی یکی از کمپانی های خوشنام ژاپنی بوده،هست و خواهد بود،چون خودروهای با کیفیتی رو تولید میکنه،و داره به خیلی از خودرو سازهای چینی هم موتور میده

      پاسخ
    2. ارمان
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      احسان جان 5 تا از گزینهای بهتر رو نام ببر و واسه هر کدوم 2تا دلیل بیار لطفا

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل godfather
      godfather
      سوابق: (145 دیدگاه) ,

      اگر تو بازار مافیایی و بسته ایران نبود الان نظرت فرق میکرد
      دلیل نمایشگاهی هاهم اینکه چون ixواسپورتیج ظاهر پر زرق برق تری دارن مردم ما که فقط دوست دارن بگن ماشین فلانی عجب چیزیه میرن سمت این ماشینا
      در کل اگر برای کسی کیفیت سواری مهم باشه قطن میره سراغ این ماشین

      پاسخ
  6. hero
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    حالا با این موتور جدید محبوب تر از قبل هم میشه

    پاسخ
  7. hero
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    تنها ایرادش تو ایران یدکی گرونشه!
    البته بعید میدونم خراب شه

    پاسخ
  8. فرهاد تبریزی
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    ژاپن واقعا خودرو سازه .قطعاتشم اگه خوب استفاده کنی راحت 10سالی واست خدمت میکنه…

    پاسخ
  9. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    قبلا میتسوبیشی واقعا ماشین های خوبی میساخت که گالانت معروفترینش هست.خیلی وقته تعریف میتسوبیشی رو خیلی کم می شنوم.سایت های خودرویی امریکایی که خیلی از میتسوبیشی های جدید می نالن

    پاسخ
  10. احسان
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    آرمان جان ارادت، رنو کلیوس ازهمه تو این کلاس بهتره من خودم rav4 دارم ولی کلیوس از نظر سواری، هندلینگ و مخصوصا ترمز یه سر و گردن از همه بالاتره، اگه ASX سوارشی حالت بهم میخوره بس که خشک و پایینه تو مایا های X1! داشبوردشم که فاجعه است یعنی فک میکنی از پلاستیک زباله درست کردن طراحی داشبوردشم که مال 10سال پیشه، یه نورپردازی 2طرف سقف داره که مث مهتابی باید با کلید روشنش کنی یعنی نورپردازیش خودکار نیس اگر هم یه طرفش بسوزه که مال رفیقم سوخت!باید قیدشو بزنی چون دیگه گیر نمیاد…تنها نکته مثبتش سیستم صوتی قویشه! با تشکر

    پاسخ
    1. ارمان
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      احسان جان فکر نمیکنی rav4 با همین اپشنها حدود 205 ملیون تومان باشه؟
      ضمن اینکه رنو کلیوس واقعا داخلش با کیفیت تره؟
      موتورش از نظر سوخت از همه ماشینهای نام برده شما در مصرف سوخت بهینه تره
      بخاطر ابعادش شهری تره و الیته قبول دارم تو افروود به پای rav4 نمیرسه اما باز نیازهای اولیه رو جواب گو هست چند نفری رو میشناسم که گرفتن کوچیکترین خرابی نشنیدم با این حال نظر شما محترم اما شما از ماشینهایی حرف میزنی که 40 50 ملییون گرونترن که این منصفانه نیست
      ضمن اینکه تعویض گیربوکسش با هیوندا و کیا قابل قیاس نیست که در واقع رقبا این ماشینها اینان اسپورتیج و توسان

      پاسخ
  11. پیمان
    سوابق: (25 دیدگاه) ,

    این جک اس پنج کرمان موتور قدرتش از این بیشتره

    پاسخ
    1. matin
      سوابق: (211 دیدگاه) ,

      این سمند EF7 هم قدرتش از ریو های جدید و I20 بیشتره

      پاسخ
  12. ehsan
    سوابق: (81 دیدگاه) ,

    اقا احسان به نظر بنده شما کلیوس داری نه rav4 . اخه برادر من کلیوس درسته از نظر فنی ماشین خوبیه اما اینجور که شما x1 , Asx رو بردی زیر سوال یخورده مشکوکه. بنده به شخصه Asx رو به کلیوس ترجیح میدم بخصوص ظاهر خودرو که بسیار هوشیارانه و جاودانه طراحی شده

    پاسخ
  13. armin
    سوابق: (337 دیدگاه) ,

    ۲لیتریش که کم نمیاره اصلا اینکه عالی شد

    پاسخ
  14. احسان
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    من X1رو نبردم زیر سوال در ضمن میشه توضیح بدی منظورت از طرح جاودانه دقیقا کجای ماشینه؟ عقبش که واقعا جاودانه و رویایی درست شده!!

    پاسخ
  15. qiasi206
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    سیستم صوتیش عالیه و کیفیت و دوامش هم احتمالا از کره ای های همکلاسش بیشتره.خوب بعضیا هم انتظارشون از ماشین این گزینه هاس نه دوستان؟

    پاسخ
  16. مجید
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    پلتفرم asx و پژو4008 یکیه. فقط ظاهر جلو و عقب متفاوته. پژو زیباتر کار کرده. در کل فوق العادن ماشین شناس میدونه چیه

    پاسخ
  17. AlirezA
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    تقریبا همه میدونن که این نوع طراحی بدنه بسیار ماندگار تر از طراحی های اغراق آمیز توسان و به ویژه اسپورتیج با قوس های فراوان هست. یکی از دوستان گفتند ماشین خشکی هست احتمالا ایشون مقایسه با توسان و اسپورتیج نکردند نرمی این ماشین رو. در جای دیگه با راو4 مقایسه شد که علاوه بر اینکه نزدیک به 50-60 میلیون اختلاف قیمت هست به کل کلاس این خودرو ها فرق داره! asx یک s.u.v compact یعنی سایز کوچک هست اما راو4 یک s.u.v سایز متوسط!! همین مقایسه نشان از دید غیر منصفانه هست.
    2000 این ماشین هم بهعلت وزن کم موتور و تکنولوژی بکار رفته از توسان و اسپورتیج کم نمیاره بهترم هست چه برسه 2400!

    پاسخ
  18. بنده خدا
    سوابق: (233 دیدگاه) ,

    سلام.در کل شرف داره به کره ای…..عشق است میتسو

    پاسخ
  19. ساسان قاسمی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    من یکسال است asx دارم، بسیار عالی است. کشش و هندلینگ و آفود و همه چیز عالیست ولی اگه موتور 2.4 لیتری اش بیاد حتما عوضش میکنم… هرچند موقع گاز دادن اصلا کمبودی رو حس نمیکنید:)

    پاسخ
  20. kiarash
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    من راو4 دارم از وقتی که لکسوس nx رو دیدم دیونش شدم پلتفرم و خیلی از قطعاتشون یکی به نظرم یا شاستی نخرین یا وایسید nx بیاد اون رو بخرید اگه هم پولتون نمیرسه راو 4 بخرید

    پاسخ
  21. ali
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    آسیایی ها توی دنیا به این مشهورند که به طراحی های حجیم و اغراق آمیز علاقه دارند و ما ایرانی ها هم از این قاعده مستثنا نیستیم و از طراحی حجیم و فوکاهی کیا و هیوندای بیشتر لذت میبریم ، هر 2 سال هم یک مدل جدید(حتی اگه تعویض چراغ باشه،مثله ایرانخودرو) نسبت به مدل قبلی ارائه میدن و دارنده خودرو های قبلی احساس قدیمی بودن ماشینشون بهشون دست میده ،اما ژاپنی ها با اعتماد بنفس کامل ماشین هاشون رو چندین سال تولید میکنن و بعد فیس لیفت میکنن (مثله لندکروز که اسطوره شده) و بیشتر به فکر فنی ،تکنولوژی، عمر و دوام قطعات هستند، این است که خودرو های ژاپنی ماندگار میشن.

    پاسخ
  22. تصویر پروفایل shahab
    shahab
    سوابق: (646 دیدگاه) ,

    با این حجم میتونست قدرت بیشتری داشته باشه مخصوصا اگه6سیلندر میشد
    اما با cvt جبران میشه
    100% از لحاظ کیفیت از رقبا بالا تره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.