تکمیل پروژه میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت

دو سال پیش و در نمایشگاه پاریس 2012، میتسوبیشی از مدل هیبریدی PHEV خود پرده برداشت که می‌شد آن را نسخه شیک‌تری از اوتلندر دانست. سیستم هیبریدی این خودرو از یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری بنزینی و دو موتور الکتریکی روی محورهای جلو و عقب شکل می‌گرفت. مصرف سوخت این مدل میتسوبیشی 1.6 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده بود.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S
Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S

حالا دوباره در آستانه نمایشگاه پاریس از نسخه جدیدتری از اوتلندر PHEV در قامت یک خودروی کانسپت رونمایی می شود. البته فعلاً تصاویر و اطلاعات محدودی از این خودرو منتشر شده‌اند و هفته آینده در پاریس، جزئیات آن نیز فاش می‌شوند.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
Mitsubishi Outlander PHEV Concept S

میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت با طراحی موقر و زیبای خود، یک قدم از سایر محصولات فعلی این شرکت پیش افتاده است. سبک خاص چراغ‌ها و جلوپنجره این خودرو می‌تواند در محصولات آینده میتسوبیشی هم تکرار شود. قسمت جلوی خودرو، فرمی X مانند دارد و توسط حاشیه ای کرومی و پهن، دربر گرفته شده است.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S Interior
Mitsubishi Outlander PHEV Concept S Interior

فضای درون کابین با طراحی اسپرت و لوکسی همراه است. روکش چرم قرمز صندلی‌ها و نیمه پایینی کابین همراه با بخش تیره بالایی و استفاده از چوب مشکی رنگ در کنسول میانی، کاملاً فضایی کلاسیک را ایجاد کرده‌اند. این طراحی ممکن است مورد پسند مشتریان آمریکایی قرار گیرد اما با طراحی‌های امروزی و مدرن، فاصله دارد و تناسبی نیز با طراحی بیرونی خودرو در آن به چشم نمی‌آید.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
Mitsubishi Outlander PHEV Concept S

در بخش فنی، ظاهراً از همان قوای هیبریدی سابق استفاده خواهد شد. دو موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائمی که توسط باتری‌های 12 کیلوواتی ساعت لیتیوم یون تغذیه می‌شوند روی هر کدام از محورها قرار دارند و توسط یک موتور چهار سیلندر 200 اسبی و 337 نیوتن متری با سیستم سوپاپهای هوشمند MIVEC شارژ و تقویت می‌شوند. البته این خودرو یک پلاگین هیبریدی محسوب می‌شود و بنابراین امکان شارژ باتری‌ها توسط برق خانگی یا شارژرهای بین راهی نیز وجود دارد.

31 دیدگاه

    1. مهدی
      سوابق: (47 دیدگاه) ,

      جلوش از لکسوس الهام گرفته شده ولی در مورد عقبش با شما موافقم.اصلا خوب نشده

      پاسخ
      1. احمد
        سوابق: (24 دیدگاه) ,

        جلوش خوبه – در مورد عقبش هم همینکه طراحش جسارت داشته و یه طرح جدید زده در خور توجه هست. خیلی هم ضایع نیست اما چون به چشم آشنا نمیاد مغز اررورر میده D:

        پاسخ
    2. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      انگار یواش یواش داره این برند احیا میشه

      پاسخ
    3. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      چرم قرمزش خیلی تو دل برو هست قدرت موتور خوبی هم داره

      پاسخ
    4. meysam
      سوابق: (19 دیدگاه) ,

      نماي جلوش آدمو ياد لكسوس ميندازه. خيلي تابلوئه كپي برداري كرده

      پاسخ
    5. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      طراحی داخلیش خیلی شبیه دوجه

      پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      من همیشه میتسوبیش رو تحسین کردم و میکنم.

      پاسخ
  1. denon
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اخوی مقایسه خودروهای ایرانی با میتسو !!!!!!
    یا اینارو خیلی بزرگ فرض کردی
    یا اونارو خیلی کوچیک

    پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      ژاپن از قدیم محصوللاتش واسه یه عمر ساخته میشدن

      پاسخ
  2. amin
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    طراحی نسل گذشتش در کل سنگین تر و زیباتر بود نسل جدیدش فقط تو طراحی داخلیش خوب عمل کرده موتورش هم که تغییری نکرده
    بازم باید از نزدیک دیدش . حالا معلوم نیست وارد کننده وطنی کدوم رو بیاره ایران تو سایتش که نسله قبلیشو زده بزودی

    پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      واقعا ژاپن خودروهای کم استهلاک و پرقدرت خوبی داره

      پاسخ
  3. "Amir"
    سوابق: (446 دیدگاه) ,

    مبارک صاحابش،ماکه فقط عکساشو میبینیم

    پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      آره ثروتمندا خودشو دارن ما عکساشو

      پاسخ
  4. تصویر پروفایل 4MATIC
    4MATIC
    سوابق: (1057 دیدگاه) ,

    از میتسوبیشی بعیده اینوتولید کنه خدایی طراحیش خیلی ضعیفه مخصوصا عقبش

    پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      دیگه هیچ گلی بی خار نیست.عقبش هم اینجوری چرت شده

      پاسخ
  5. یه پسر
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    فرم چراغ های عقبش رو خیلی دوس دارم

    منو یاد عشق قدیمیم دوو اسپرو می اندازه

    راستی وقتی به اون روزی که خودروی برقی قرار تو ایران رایج بشه فکر می کنم استرس می گیریم

    از فرداش با یه تغییر کوچولو موتور بدبخت پراید (تابوت) رو برقی می کنن

    خیلی هام سر تکیه دادن بهش تو خیابون می رن قاطی 27000 نفر

    پاسخ
    1. DRAGONBORN
      سوابق: (1887 دیدگاه) ,

      برعکس به نظر من خام و نپخته هست

      پاسخ
  6. DRAGONBORN
    سوابق: (1887 دیدگاه) ,

    مدل افسانه ای Lancer یه چیز دیگست

    پاسخ
  7. DRAGONBORN
    سوابق: (1887 دیدگاه) ,

    ولی فکر نکنم حالا حالاها از مدل جدید لنسر خبری بشه

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل datsun
    datsun
    سوابق: (592 دیدگاه) ,

    طراحیش زیباست عقبش یه طراحی نو وجدیده که حداقلش تکراری نیست
    کابینش لوکس و زیباست
    مصرف سوختش هم عالیه

    پاسخ
  9. علی
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    نمیدونم چرا میتسوبیشی اینقدرکنده الان بایدنسل جدیدپاجرومعرفی شده بود چون 10سال با همین مدل میزنه من عاشق پاجروهستم

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل امیرمحمد
    امیرمحمد
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    قبول دارید عقب پیکان قشنگ تر از اینه ؟؟؟؟ عقبش یه جوریه ولی جلوش مهشره

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    عالیه

    از نظر قدرت و عملکرد مناسبه از نظر طراحی هم معرکه‌ست

    نمای جلو و نمای بغل عالیه

    نمای عقب هم چون کانسپته نمیشه نظر داد ولی به نظر من برای تولید انبوه تغییر میکنه

    طراحی و کیفیت داخلی هم که حرفی واسه گفتن نمیزاره

    میتسوبیشی عالیه

    پاسخ
  12. arman
    سوابق: (28 دیدگاه) ,

    دوستان کانسپت برای همین فیت بک گرفتناست و احتمال تغییر بازم هستش

    پاسخ
    1. ابراهيم
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      فیت بک؟؟؟؟؟ :))))
      منظورت فید بک هست احتمالا :)))

      پاسخ
  13. فریبرز
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    خیلی شیک و پیک ساخته شده
    مخصوصا داخلش که دیگه عالیه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.