میتسوبیشی

اولین ملاقات با فیس‌لیفت میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶

تصور کنید که سر و صدای زیادی در یک جمع حکمفرماست و شما صدای خود را بالا می‌برید تا به این وسیله نظر افراد دیگر را به خود جلب کنید؛ همین وضعیت را میتسوبیشی در کلاس خودروهای کامپکت با استفاده از برخی آپدیت‌ها برای لنسر سدان دارد. ولی آیا علی‌رغم تجهیزات استاندارد بی‌شمار و قیمت مقرون‌به‌صرفه، صدای میتسوبیشی شنیده خواهد شد؟ بعد از فروش تنها ۱۶۶۴۹ دستگاه از لنسر در سال گذشته، در مقابل ۳۲۵ هزار و ۹۸۱ دستگاه هوندا سیویک در همین بازه زمانی، آیا میتسوبیشی می‌تواند حتی خودش را در سالن رقابت با‌ سدان‌های کامپکت ببیند؟

2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
آمار فروش کلی میتسوبیشی در سال گذشته به ۷۷۶۴۳ دستگاه رسید که نسبت به ۶۲ هزار و ۲۲۷ دستگاه در سال قبل از آن، رشد نشان می‌دهد. البته بخش زیادی از این رشد به کراس‌اورها و میراژ برمی‌گردد؛ مدل‌هایی که باعث شده‌اند میتسوبیشی چند قدم از لبه پرتگاه در بازار امریکا فاصله بگیرد. با این وجود، فروش لنسر نسبت به قبل، کاهش داشته است.

2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
مدل ۲۰۱۶ از لنسر با یک طراحی جدید جلوبندی، چراغ‌های مدرن LED روشنایی روز و همین‌طور، ارتقای تجهیزات استاندارد همراه شده است. مدل پایه ES دارای امکاناتی چون ارتباط بلوتوث، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، چراغ‌های مه‌شکن و چرخ‌های آلومینومی است و قیمتی برابر ۱۷۹۵۹ دلار دارد. البته لازم به ذکر است که هزینه تحویل، هنوز توسط میتسوبیشی اعلام نشده است. در مدل ۲۰‍۱۶ از لنسر ES از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز می‌توان استفاده کرد که هزینه‌ای اضافی برابر ۲۴۰۰ دلار در بر دارد. در تریم سطح بالاتر SE، تجهیزات استانداردی چون سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، گرم‌کن صندلی‌ها و دوربین نمای عقب به چشم می‌خورند. در همین حال، میتسوبیشی یک تریم SEL برای مدل ۲۰۱۶ لنسر اضافه کرده است که دارای سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک بوده و مواردی چون طراحی داخلی چرمی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، نوربالای خودکار و تنظیم نور خودکار آینه عقب اضافه می‌کند.

2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
خریدارانی که به دنبال خودرویی اسپورتی‌تر می‌گردند، می‌توانند در یک سطح بالاتر، به سراغ لنسر GT بروند؛ مدلی که از امکاناتی چون ترمزهای بزرگتر، تیونینگ اسپورت سیستم تعلیق، چرخ‌های ۱۸ اینچی، یک اسپویلر عقب و یک سقف آفتابگیر بهره می‌برد. این در حالی است که مدل ‌رالی‌آرت که موتور توربوشارژر در خود داشت، دیگر رفته است.

2016 Mitsubishi Lancer GT
۲۰۱۶ Mitsubishi Lancer GT
تمام مدل‌های لنسر یک کنسول میانی جدید دریافت کرده‌اند و طراحی صندلی‌های مدل‌های SE و SE تغییر کرده است. در حالی که یک سیستم گیربکس ۵ دنده دستی به صورت استاندارد در مدل‌های دیفرانسیل جلو استفاده می‌شود، برای هر کدام از لنسرها می‌تواند می‌تواند سیستم CVT اتوماتیک را انتخاب کرد. گفته می‌شود که در طراحی جدید سیستم CVT، نویز کمتر و دوام بهتری نسبت به سال قبل ایجاد شده است. ضمن اینکه استفاده از آن برای مدل‌های دو دیفرانسیل اجباری است.

مدل ES همچنان برای پیشرانه از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۴۸ اسب‌بخار استفاده می‌کند و در عین حال، نسخه دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک از این مدل، از موتور قدرتمندتر ۲/۴ لیتری ۱۶۸ اسب‌بخاری مورد استفاده در مدل‌های SE، SEL و GT بهره می‌برد. این موتور همچنان حالت نسبتاً بهینه خود را در مصرف سوخت حفظ کرده‌اند. مدل دیفرانسیل جلوی ES با استفاده از گیربکس دستی، مصرف سوختی معادل ۹/۸ لیتر در شهر و ۶/۹۲ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. مصرف سوخت شهری در این مدل ۰/۴ لیتر نسبت به مدل قبلی افزایش داشته که هیچ توضیحی در مورد آن وجود ندارد. در همین حال، با استفاده سیستم CVT مصرف سوخت موتور ۲ لیتری بهبود یافته و به ۸/۷۱ لیتر در شهر و ۶/۵۳ لیتر در جاده می‌رسد. همچنین مصرف سوخت مدل دیفرانسیل جلو GT با موتور ۲/۴ لیتری، مطابق برآوردهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، در شهر و جاده کاهش یافته و به ترتیب، به ۱۰/۲ و ۷/۵۹ لیتر رسیده است.

در انتها باید گفت که این بهینه‌سازی‌ها، اگرچه اهمیت خود را دارند، ولی آن‌قدر ظریف ‌هستند که کمتر به چشم می‌آیند و بنابراین، باز هم میتسوبیشی احتمالاً برای آمار فروش خود، باید بیشتر به کراس‌اورهای خود متکی باشد.

منبع: caranddriver motor1 carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    یکی از معدود ماشینای ژاپنی که ازش خوشم نمیاد. همش داره درجا میزنه بخصوص تو طراحی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامورایی

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      اصالت داره مثل بعضی از شرکت ها نیست که یه ماشینو در عرض یک سال 360در جه تغییر شکل بده درضمن این ماشین ساخت شرکته میتسوبیشی شاید نسبت به بعضی از شرکت ها کوچکتر باشه ولی اصالت داره اصل و ریشه داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سجاد

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      اتفاقاً از معدود ماشینهاییه که به معنای واقعی کلمه ماشینه و برای لذت بردن از رانندگی طراحی شده . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. سجاد13

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (233 ديدگاه)

      باشه اصلا اشغال. همینو بیارن جای ماشینای لگن داخلی تولید کنن ما قبول داریم. در ضمن کلا تریپ طراحی میتسوپیشی سادست که واسه خودش جالبه و حس نوستالژیکشو حفظ کرده و مطمنن لذت رانندگی باحالیم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ==ARASH==1987==MITSUBISHI===

      ۱۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (89 ديدگاه)

      یکی از معدود ایرانیهای هستی که میتسوبیشی از شما خوشش نمیاد .اگر معنای واقعی طراحی تفاوت 360 درجه مدلی با مدل پیشین است این طراحی نیست بیشتر بی ارزش بودن بیس اصلیست یعنی خودرو زاده شده و به اصطلاح مدل اولیه بی ارزش هست که تشابهی بین پدربزگ و نوه نیست شما یا در گرداب کره ای اسیرید یا فقط خواستید اعلام وجود کنید البته بهتر است در حضور جمع ما باشید تا توجیح شوید هر چیزی را ننویسید….me84رفاقت به کنار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. adel

        ۲۲ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (171 ديدگاه)

        با نظرت کاملا موافقم شما برند های بین بنز و بی ام و و برندهای شناخته شده ژاپنی داشته باشید به راحتی میتونید اصالت ماشین رو تشخیص بدین و اگه با نسل های قبلی خودش مقایسه کنید براحتی رابطه پدر فرزندی رو میبینید ولی برندهای کره ای سال به سال درحال تغییر و هنوز به نظر شرکت های کره ای شخصیت خودش رو پیدا نکردن و سردرگم هستن در طراحی…
        همه چیز آپشن نیست…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. روح الله

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    با وجود تمام زیبایی که داره ولی نسبت به رقبا از طراحی قدیمی تری برخورداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من یه مدل 2014 فول آپشن رو دارم بیشتر از یه سال میشه دستم هست واقعا ماشین عالی از نظر قدرت و هندلینگ هستش تو کلاس خودش ولی انصافا از نظر امکانات از رقباش پایین تره از یه طرفی هم واقعا مصرف سوخت خوبی داره و نسبت به سراتو و الانترا خیلی بهتره
    میتونم بگم مشکل اصلیش تو همون امکانات رفاهی هستش که کمتره از رقبای هم قیمتشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسروی

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (6 ديدگاه)

      حمید رضا.
      منم مدل فول 2014 رو دارم و با نظرت موافقم. فقط منظورت رو از امکانات کمتر رفاهی نسبت به سراتو و الانترا متوجه نشدم. چه امکاناتی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمیدرضا

        ۱۲ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (8 ديدگاه)

        منظورم یسری چیزای جزیی بود! مثل تهویه صندلی عقب و سقف پانوراما تو i40 و آینه بقل برقی و صندلی برقی شاگرد
        البته چیزای مهمی نیست مهم موتور خوب و هندلینگش هستش که واقعا بالاتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. احسان(احسان)

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    بازار امریکا فوق العاده بی رحمه.اگر قوی و بروز نباشی بسرعت محو میشی.میتسوبیشی هم ظاهرا با سرعت بالا حرکت نمیکرد و حالا هم بسختی داره تو این بازار دوام میاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محسن96

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    حیف این این میتسوبیشی!!!!!
    چیکار داره میکنه با خودش، طراحاش درگیرن ها!!!!! جلو پنجره اش شبیه همون لنسر 1.6 مدل 2014 هست! عقبش هم که همونه.
    الان همه برند ها به طراحی های شکسته و قوس دار رو آوردن ولی این یکی خیلی سادس فکر نکنم بتونه میتسوبیشی پایدار نگه داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    اگه همین طور ادامه بده کارش تمومه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    باید روی طراحی این مدل، کار بیشتری انجام بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    افتضاحه….این طرح برای سال 2005 خوبه نه الان…خدایی تو خیابان مبینمش مبینم طرح سمند قشنگتره..عقبش خیلی زشته داخلشم زشته ساده.یک زمانی تو هندلینگ حرف زیاد برای گفتن داشت ولی الان روندحرکت به عقبه داره….کلا میتسوپیشی تو بین شرکت های ژاپنی به پای تویوتا نیسان هوندا و مزدا نمی رسه هیچی…حتی از سوبارو سوزکی پایین تره چه از نظر تنوع مدل و طرح و چه از نظر کیفیت…..کلا همین جوری پیش بره باید ورشکسته بشه…هر چند چند تا مدل جدید تو شاسی بلند معرفی کرده که بعد نیست…ولی کلا افتضاحه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ==ARASH==1987==MITSUBISHI===

      ۱۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (89 ديدگاه)

      نوشته شما بیشتر باعث خنده میشود سواد شما از مقایسه سمند با میتسو معلوم میشود..
      مهدی جان از بازار خودرو ژاپن بگو برامون شما که خوب میبری و میدوزی چرا مقاله و مطلبی با اطلاعات بالات برامون نمیزاری یا یه مقایسه مک لارن با پرشیا …. 6 سال راجبه فرهنگ و صنعت و اقتصاد و به خصوص خودروی این کشور تحقیق کرده ام و میتسوبیشی محبوبم تا به حال مثل شما وارد ندیدم…خنده خنده از ………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. mohsen

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    از جمله ماشینایی هست که تو کلاسش پرچمش بالاست با اینکه طراحیش یه خورده قدیمی شده و عملکرش عالییه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. کمیل

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (94 ديدگاه)

    میتسوبیشی فقط پاجرو، بقیش چنگی به دل نمیزنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      یه روزی گالانتش تو ایران سروری میکر حالا پاجروش تو آمریکا و ژاپنم محبوب نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mohsen

      ۱۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      وقت کردید از پاجیروتون پیاده شید سوار لندکروزر و پرادو هم بشید تو همون مدل
      باز صد رحمت به سدان های میتسوبشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. امیر

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (231 ديدگاه)

    صد رحمت به ال نود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا kh

      ۱۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (90 ديدگاه)

      یه چیز میگی ها دوست عزیز :/

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mohsen

      ۱۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      هدف؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. امیر.عارف

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عقبش به نظرم شبیه دوو سیلو شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. AMIR

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    هیچ فرقی نکرده حتی داخلش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ali

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    یعنی فقط باید بعضی وقت ها سکوت کرد
    تصادفیش می ارزه به هزار تا کیا و هیوندای
    هر چی باشه بهتر از اشغال های کره ای هست
    قطعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امیرحسین

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    من گمون میکنم اگر شرکت واردکننده میتسوبیشی تو ایران طرح رانندگی آزمایشی رو فعال کنه یقیناً خیلی از بازار کره ای ها میگیره.باید تو لنسر نشست و رانندگی کرد تا طرفدارش شد و کمبودهایش رو فراموش کرد
    من معتقدم اگر میتسوبیشی در بخش طراحی و امکانات به درک درستی برسه آنقدر به لحاظ فنی برتری و کیفیت داره تا به اوج برگرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمود

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    هرکار می کنم که از خوشم نیاد نمیشه !!!
    حس خواصی بهش دارم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Archi KHAN

    ۱۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    علیرغم کیفیت عالی
    اصلا طراحی قابل قبولی نداره ،
    کسایی هم که میخرن اش صرفا نسبت به اعتمادی که به این برند دارن میخرن ، لااقل از چند نفری که محصولات میتسو را خریدن پرسیدم همه نظرشون همین بود.
    میتسو باید سریعا یه تکونه اساسی تو طراح هاش بده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. hosein.g

    ۱۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    خیلی خلی خوشگله ولی مدل قبلیش یه کم خشن تر بود خدایی اینو بزارید کنار الانترا میفهمید چی میگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      اینو بزاری کنار النترا از انگار 2 قطب هم نام اهن ربا رو گذاشتی کنار هم این گنده تر از الانترارو هاپولی میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. مازیار

    ۱۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    متاسفانه خیلی از مردم تحقیق درستی از انتخاب ماشین ندارن,بخدا من آدمیو تو محل کارم میشناسم که خیلی پولداره و دو ماه تمام دنبال یه بنز ایی بود که فول باشه حالا اگه از اون همه حجم اپشن ازش سوال کنی جمعا دوتاشو نمیتونه اسم ببره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مازیار

    ۱۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بنظر برای دستیابی به خوب یا بد بودن یه ماشین ساده ترین راه اینه که ببینی اون ماشین آیا اصلا مورد توجه برای تیونر ها بوده یا نه, اگر نبوده یعنی یه ماشین ساده و معمولی با قابلیتهای کاملا خیابانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    ماشینش حرف نداره…کیفیت وایمنی..وای هندلینگش محشره محشر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Ali Reza

    ۲۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    حیف که به آخر رسید! :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. MHBN

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام”
    من عاشقه همین طراحیشم یه طراحی ساده، اسپرت و شیک این ماشین با ماشینای کره ای که میخوان بزور با طراحیه شلوغ نظر مردمو جلب کنن فرق داره چون از نظر فنی خیلی بهتره و در کنار طراحی ساده و شیک و مصرف کمه سوخت جایگاهه خاصه خودشو داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. arash

    ۴ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان فراموش نکنید این یه خودروی ژاپنی هست
    اصلا با ماشینایی مثل هیوندای و … قیاس نشه از هیچ نظر!
    نرمی و کیفیت و دوام این ماشین جزو چیزایی هست که نمیشه ازش گذشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. adel

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    همیشه خوب بودن ماشین به امکاناتش نیست فاکتورهای خیلی مهمتری هم هست مثل همین موتورش. لنسر تمرکزش رو روی هندلینگ و کیفیت سواری خودش گذاشته به همین دلیل شاید تغییرات بیرونی و ظاهریش کم باشه، این یک ماشین با اصالت هستش. امیدوارم تا چند سال آینده تولید داشته باشه تا بتونم این ماشین رو بخرم… اگه نخوام خونه بخرم حتما تا آخر همین سال می خرمش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. cena

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا یه شفاف سازی بکنین بین مزدا ۳ نیو و لنسر. چه دلایلی وجود داره که لنسر رو نسبت به مزدا ۳ انتخاب کنم؟ سوال هام: لنسر آیا “کی لس” هست؟ وضعیت تعلیقش نسبت به مزدا ۳ چطوره؟ وضعیت شتاب چطور ؟ مزدا ۳ سیستم ضد سرقت نداره؟ لنسر چطور؟ ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. adel

      ۲۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (171 ديدگاه)

      تنها مشکل مزدا سه نسبت به لنسر سطح پایین ماشین هست که اکثر در سرعت گیرها کف ماشین ممکنه گیرکنه. هندلینگ مزدا 3 یکم بهتر از لنسر هست، لنسر 2016 کی لیس داره ولی هنوز کلید استارت استاپ نداره.
      تعلیق مزدا یکم خشک تر هست نسبت به لنسر و لنسر نرم تره
      مزدا 3 گرون تر از لنسر 2016 هست و البته که طراحی مزدا سه به روز تر هست و کیفیت کابین نسبتا بهتری داره
      در امکانات متفاوت هستند وثلا لنسر شیفتر پشت فرمون داره که مزدا3 نداره و ….
      من خودم عاشق لنسر هستم و حتما یه روز لنسر میخرم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. عارف

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لذت رانندگی فوق العاده.از معدود ماشینای دنیا که برای حس رانندگی ساخته شده.هرچند ژاپنیا اکثرشون همینطورن.اما بلحاظ اپشن به پای کره ای ها و امریکایی ها و اروپایی ها نمیرسه.امکانات هم بخشی از رانندگیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سینا

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه موتور این ماشینو ی خورده تقویت کرد و ی خورده اسپرتش کرف هیولایی میشه واسه خودش اخه با این قدرت موتور کم سراتو کوپه 2012 میگیرتش هرچند تو کلاس هم نیستن ولی موتورش ضعیفه متاسفانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سینا

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط ای کاش موتورش قویتر بود دیگه حرف نداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رضا

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر شرکتی هدفش روی چیزه ختصیه برای جذب مشتری.مثلا هوندا کیفیت در کنا امکانات خوب و عمر بالا،کره ای و امکاناتش،سوبارو و دو دیفرانسیل بودنش و هیجان رانندگی،ولوو و ساب و ایمنی و بدنه محکمو اینم میتسوبیشی و اصالتش و کیفیت بالای قطعات و هیجان رانندگیش.میتسو الان فقط میخواد کیفیت بالاش رو حفظ کنه و مثل بقیه کیفیت رو فدای امکانات نکنه.فقط کسی که میتسو داشته میفهمه چی میگم?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا