بزرگ‌مرد کوچک، میتسوبیشی میراژ سدان

میتسوبیشی این روزها در حال گسترش خط تولید مدل ارزان‌قیمت میراژ بوده و مدل سدان این خودرو را که G4 نام دارد در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درآورده است.

Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan

Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan

میراژ سدان G4 همان نسخه‌ی هاچبک است که توسعه داده شده است. نتیجه چندان جالب از آب درنیامده و میراژ سدان به نظر می‌رسد که از دو خودروی متفاوت ساخته‌شده است.

Mitsubishi Mirage G4 Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan

2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan

در زیر کاپوت تغییری صورت نگرفته و G4 از همان پیشرانه‌ی سه سیلندر 1.2 لیتری بنزینی سود می‌برد که 78 اسب بخار قدرت و 74 lb-ft گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولیدی از طریق گیربکس 5 سرعته ی دستی (به‌صورت استاندارد) و یا گیربکس CVT خودکار (آپشن) به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

2017 Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan

G4 از تجهیزاتی مشابه با گونه‌ی هاچبک 2017 سود می‌برد که دربردارنده‌ی سیستم سرگرمی و اطلاعات سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو است. قیمت گونه‌ی سدان هنوز مشخص نشده است.


مدیر اجرایی میتسوبیشی آمریکا آقای دان سوئرینگن می‌گوید: “چند سال پیش ما با میراژ هاچبک به سگمنت خودروهای ساب کامپکت وارد شدیم و هرساله محبوبیت این خودرو به دلیل مصرف سوخت بسیار اقتصادی و قیمت جذاب و گارانتی عالی افزایش یافت. حال میراژ G4 جدید همان ارزش‌ها را در قالب خودروی سدان به نمایش می‌گذارد. میراژ هاچبک و G4 سدان نمایشی قدرتمند در این سگمنت خواهند داشت.”

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

30 دیدگاه

  1. فورد
    سوابق: (285 دیدگاه) ,

    طراحیه بدنش اصلا جالب نیست و یه جورایی نامتقارنه البته فکر کنم برای فروش کشورهای درحال توسعه ساخته شده قیمتش هم باید پایین باشه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل دنده هفت
      دنده هفت
      سوابق: (30 دیدگاه) ,

      سلام
      با توجه به اینکه قیمتش پایینه و ما در منطقه ی آزاد هستیم ، به عنوان یه خودروی دوم و داخل شهری و کم مصرف میتونه گزینه ی خیلی خوبی باشه ، قیمت منطقش هم فک کنم حدودا 38 تومن بشه ، با این قیمت من که خوشم اومد.

      پاسخ
    2. بهنام طیبی
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      دوست عزیز میتسوپیشی تو رنج قیمت های پایین جز بهترین خودروسازهای جهان.
      شما جوری گفتی انگار با خودرو چینی طرف شدی

      پاسخ
  2. بهنام طیبی
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    خودروهای میتسوپیشی خیلی جنبه اقتصادی خوبی داره.هم قیمت خوبی داره و کیفیت عالی و هم مصرف سوخت درست.تعرفه های گمرکی بیمار ما اگه درست بشه همه توانایی خرید این خودروهای ژاپنی با کیفیت بالا دارن

    پاسخ
  3. یعقوب
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به نظر من قشنگ شده فقط اون خط شکسته روی سپر عقب اونی که از خط بالای در تا خط پایین سپر اومده را نتونستم هضم کنم شایدم چون سه رخ هست بد نشون میده و در واقعیت تو چشم نمیزنه

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل (*مهرداد*)
    (*مهرداد*)
    سوابق: (339 دیدگاه) ,

    در واقع میتسوبیشی attrage هست و خیلی هم ماشین اقتصادی هست و رانندگی نرم و روان و بهترین گزینه برای ایران

    پاسخ
  5. edris
    سوابق: (34 دیدگاه) ,

    بنظرم خودرو سازی های ما تا الان باید حداقل یه چیز در حد این میراژ میساختن. یعنی واقعا تولید چنین ماشینی خیلی سخته؟ چرا 30 ساله دارن درجا میزنن؟ این بودجه های کلان چرا به بخش طراحی اختصاص نمیگیره؟ فقط تولید میکنن هییییچ پیشرفتی نداشتن تا الان از بس تنبل و بی خاصیتن مدیراشون.
    البته تقصیر خودمون هم هست که لوسشون کردیم و هی حجوم میاریم به خرید مزخرفات داخلی

    پاسخ
    1. بهنام طیبی
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      میبینی واقعا.اخه ساختن همچین خودرویی که اون طورها هم سخت نیست به قول شما ولی متاسفانه…

      پاسخ
  6. maha
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    این خودرو فقط قرار بوده ارزون، اقتصادی و با کیفیت باشه. هیچ تلاشی برای طراحیش انجام نشده. با اون تایرای کوچیکش اگه لوگوی میتسوبیشی رو نداشت یه خودروی چینی به نظر میومد.

    پاسخ
  7. امین آریامن
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    انصافا به لحاظ طراحی در حد نام میتسو نیست.
    آدم فک میکنه ماشین چینیه

    پاسخ
    1. بهنام طیبی
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      خوب این نباید با بوگاتی و لامبورگینی و فراری و شورلت و موستانگ و کوینخ زگ مقایسه کرد

      پاسخ
      1. maha
        سوابق: (80 دیدگاه) ,

        آقا بهنام شما میتونی ظاهرشو با یه هیوندایی ساده مقایسه کنی. فراری و لامبورگینی پیشکشت.

        پاسخ
        1. بهنام طیبی
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          خوب قیمتش هم پایین این جنبه هم نگاه کنیم.همه پول بنز و بی ام و ندارن که.

  8. mojtaba
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    وای چه رینگ و لاستیکای بزرگ با با ابهتی … لاستیکا فرقون ازین بزرگتره!

    پاسخ
    1. ارمان
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      اقا مجتبی! لاستیک دوچرخه هم از لامبورگینی بزرگتره خب که چی؟ شما لاستیک بزرگ دوست داری ؟
      یه کشور داغون مثل تایلند داره با استفاده از همین ماشین هوندا سی تی و تویوتا پیریسوس کلی از منابعش رو کنترل میکنه و الودگی هوا هم ندارن حالا شما با چرخ بزرگ فرقون واسه ما عدلله بیار ذهنمون واقعا در حد جهان سومی هاست و حقمون تا اخر عمر سوار پراید باشیم

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل (*مهرداد*)
        (*مهرداد*)
        سوابق: (339 دیدگاه) ,

        همون کشور داغون الان به اندازه چهل سال از ایران جلوتره ….و قطب اتومبیل سازی آسیاست …

        پاسخ
      2. رضا
        سوابق: (30 دیدگاه) ,

        خدایی داغون از کجا آوردی ؟؟؟!!!! ما عمرن به همین تایلند نمیرسیم ..

        پاسخ
  9. Hossein
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستان، شاید گفتن این سوال اینجا کمی درست نباشد. ولی بنده می خواهم یک ماشین تا قیمت ۳۰ تومن بخرم. فرق نمیکند نو باشد یا دست دو. به نظر شما چی بخرم؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

    پاسخ
    1. سجاد
      سوابق: (184 دیدگاه) ,

      ال نود تمیز
      بقیه تو این رنج ، نو و کهنه ، کثیفن.

      پاسخ
      1. Hossein
        سوابق: (5 دیدگاه) ,

        دمت گرم رفیق خیلی مردی. ممنون که راهنمایی کردی. ولی نظر خودم روی ۲۰۶ تیپ ۵ بود این چطوره؟ دوستان لطفا پاسخ بدن

        پاسخ
  10. پارسا
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    دوستان یه جوری ایراد میگیرن انگار ما داریم لکسوس و بنز تولید می کنیم… به نظرم اینا باید جایگزین 405 و امثال این چرت و پرتا بشه… یادمون باشه ایران چی تولید می کنه

    پاسخ
    1. بهنام طیبی
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      درود به شرف شما.دوستان جوری ایراد میگیرن انگار پراید و پرشیا و امثال این خودروهای اشغال بهتر از این خودرو

      پاسخ
  11. تصویر پروفایل رضا پ
    رضا پ
    سوابق: (198 دیدگاه) ,

    تو این چندسالی که از معرفی میراژ میگذره سال به سال طراحیش بهتر شده باتوجه به اصالتش و مصرف کمش(ترکیبی 4لیتر- سه سیلندر-دوام واصطحلاک ژاپنی -دنده اتومات – نمایندگی و خدمات خوب)دیگه چه انتظاری میشه داشت ماشین مناسبی برای قشر متوسط به پائین میتونه باشه
    به نظرم از ماشینای چینی تو این رنج خیلی خیلی بهتره
    امیدوارم همزمان با فروشش تو کشورای دیگه تو ایرانم با قیمت مناسب فروخته بشه و نه با اختلاف زمانی زیاد که دیگه فایده نداره

    پاسخ
  12. محمد
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    گزینه خوب ومناسبی برا ورود به ایران هست….البته اگه دولت مردان بذارن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.