میتسوبیشی

میتسوبیشی پاجرو 2010

میتسوبیشی پاجرو (یا پاژرو یا پاجیرو یا …!)همیشه خودرویی بوده که در طی سالیان تولید خود سطح مطلوبی از توانایی و ارزش را با هم ادغام کرده و بدون تحول شدیدی، همواره در یک سطح به پیش رفته است. در سال ۲۰۱۰ نیز پاجرو همانند مدل قبلی خود اما با اندکی بهبود در کارایی و مصرف ارائه خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که هیچ شباهتی بین آن و شاسی بلندهای روز دنیا مخصوصاً از نوع کره ای دیده نمی شود و استیل آن هر چه که می گذرد بیشتر به تویوتا لندکروزر و رنجرور شبیه می گردد!

2010 Mitsubishi Pajero

موتور متحول شده توربو دیزل به حجم ۳.۲ لیتر ، توان ۲۰۰ اسب بخار و ۴۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که نسبت به نیاکانش ۲۵ درصد بهبود را نشان می دهد.

2010 Mitsubishi Pajero

در مورد مدلهای بنزینی، مدلی که به بازار ایران اختصاص داده شده یک نمونه بسیار پرقدرت، با توان ۲۵۰ اسب بخار می باشد که از یک موتور ۳.۸ لیتری حاصل می گردد.

Mitsubishi Pajero

تجهیزات این خودرو در سطح بسیار مطلوبی می باشد و شامل گیربکس تیپ ترونیک ۵ دنده هوشمند، سیستم انتقال قدرت پیشرفته، سیستم ضد لغزش، سیستم ترمز ABS  و EBD ، کنترل سرعت (cruise control)، سنسور باران، سنسور دنده عقب، سقف باز شونده (سانروف)، قفل دیفرانسیل، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، صندلی با روکش چرمی و دارای گرمکن و کلید پنج جهته، تهویه اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، ۸ عدد کیسه هوا و غیره می باشد.

میتسوبیشی پاژرو

Mitsubishi Pajero

قیمت آن برای مدلهای ۳ درب از ۳۵ هزار یورو و برای مدلهای ۵ درب از ۳۸ هزار یورو آغاز می شوند که این قیمتها برای گیربکس دستی می باشند و در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک حدود هزار دلار نیز گرانتر می شوند. قیمت آن در ایران ۷۹۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد و توسط گروه بهمن  و بصورت تحویل سه ماهه عرضه می گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. F.A

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (125 ديدگاه)

    پاجرو یعنی با خیال راحت راتتدگی و زندگی کردن و هیچ وقت ناامیدت نمیکنه!!! پاجرو یعنی بسیار بسیار مطمئن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امير

    ۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پاجیرو یعنی بهترین تو کوه و بیابان پاجیرو کم خرج و کم استهلاک پاجیرو پر قدرت تجربه 4ساله سواری گرفتن از پاجیرو فقط مشکل خدمات و نمایندکی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. کیوان

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (166 ديدگاه)

    این نظرات قدیمیه خوب الان اوتلندر امده ایا رقیب برند های شاسی بلند هست نیسان ایکس تریل و مورانو تویوتا پرادو و لند کروز لکسوس ار ایکس ۳۵۰ بی ام و ایکس ۳ و ایکس ۶ پورشه کاین ماشین های شایی بلند امریکایی کادیلاک فورد یا فولکس تیکوان یا اطلس وایودی کیو ۵ کیا هیوندای سورنتو سانتافه موهاوی هوندا سی ار وی مزدا ۹ ظاهر پاجرو زود از قیافه میفته پرادو ۲۰۰۶ را با پاجرو ۲۰۰۶ مقایسه کنید کامنت دوستان اگه در این تاریخ بیاد تغییرات زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا