میتسوبیشی ASX با ظاهری جدید در پاریس
میتسوبیشی ASX با ظاهری جدید در پاریس

میتسوبیشی ASX با ظاهری جدید در پاریس

همزمان با به‌روزرسانی اوت لندر، غرفه‌ی میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی پاریس نسخه‌ای اصلاح شده از کراس اوور ASX را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

Mitsubishi ASX 2017
Mitsubishi ASX 2017

Mitsubishi ASX 2017
Mitsubishi ASX 2017

نمای جلوی جدید قابل‌توجه‌ترین تغییر این خودرو بوده و طراحی جدید “پوشش دینامیک” میتسوبیشی که در این خودرو بکار رفته زبان طراحی این روزهای این برند ژاپنی را نشان می‌دهد. در این بخش شاهد جلوپنجره، سپر و مه شکن‌های جدید هستیم.

Mitsubishi ASX 2017

Mitsubishi ASX 2017
دیگر به‌روزرسانی‌های این خودرو عبارت‌اند از آنتن بال کوسه‌ای و برخی جزئیات بهبودیافته‌ی داخل کابین از جمله بالشتک‌های جدید صندلی‌های عقب و مواد بکار رفته‌ی جدید در پوشش کابین. همچنین تریم پیانو بلک در غربیلک فرمان و آینه‌ی دید پشتی با تیره شوندگی خودکار از دیگر بهبودهای کابین به شمار می‌آیند. رینگ‌های 18 اینچی نیز زیر خودرو جای گرفته‌اند.

Mitsubishi ASX 2017
اضافه شدن یک پیشرانه‌ی جدید طیف تغییرات صورت گرفته در ASX را کامل می‌کند. پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربودیزل با قدرت 112 اسب بخار به سایر پیشرانه‌ها ملحق شده است. این پیشرانه با گیربکس 6 سرعته ی دستی و بصورت تک و دو دیفرانسیل قابل سفارش است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

31 دیدگاه

  1. Parvaz
    سوابق: (119 دیدگاه) ,

    با عرض خسته نباشید به شاهین جان عزیز یه سوال داشتم… آیا محصولات سری M بی ام هم دارای محدودیت سرعت 250 هستن یا نه؟

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3139 دیدگاه) ,

      سلام
      بله مدل های مختلف از قبیل M3,M4 و M5 سقف سرعت محدود شده ی 155 مایل بر ساعت (250 کبلومتر در ساعت) رو دارن.

      پاسخ
    2. علیرضا
      سوابق: (77 دیدگاه) ,

      تو آلمان بزرگراه های بدون محدودیت سرعت داریم ولی ماشین ها رو 250 کیلومتر محدود شدن

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        همه بزرگراهاش ن
        اتوبان های معمولیش 130 کیلومتر

        پاسخ
      2. کامیاب
        سوابق: (459 دیدگاه) ,

        همه اتوباناش که اینطوری نیس،بعدشم اگر کسی بیش از اون خواست،یه پچ نرم افزاری دویس دلاری رو ای سی یو این محدودیت رو برمیداره

        پاسخ
  2. علي
    سوابق: (902 دیدگاه) ,

    همون قبلیه فقط ی دست به روش کشیدن

    باتچکر

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل اسطوره
    اسطوره
    سوابق: (3705 دیدگاه) ,

    میتسوبیشی اون جایگاه سابق در خودروسازی دهه ی 90 رو خیلی وقته از دست داده.
    دوره ای که گالانت و لنسر تولید میشدن حالا عمرشون رو دادن به این جور ماشینای تاسف آور و خنده داری مثل ASX . ماشینی که در حد اسم این شرکت هم نیست.
    متاسفانه تاکادا و میتسوبیشی در این چند سال اخیر مدیریت هوشمندی نداشتن.و ازین بابت ضربه های بزرگی خوردن.
    اوتلندر هم چند وقته از نزدیک میبینم اصلا جذابیت بصری خاصی نداره. فقط خوبیش کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزونه.
    باز خدا رو شکر نمایندگی میتسوبیشی در ایران خیلی خوب کار میکنه.
    آرزوی رسیدن میتسوبیشی به دوران طلایی سابق رو دارم. وقتی که به جای امثال ASX که هیچ بویی از گالانت یا پاژرو نبرده یک ماشین واقعی و یک ” میتسوبیشی ” اصیل تولید کنه.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3705 دیدگاه) ,

      ما ایرانی ها متاسفانه اخلاق منحصر به خودمون رو در دنیا داریم.
      در مورد ماشین کلا پدیده ای هستیم در دنیا.
      اگر من پراید ( دور از جون میتسوبیشی ) دارم نمیتونم تحمل کنم کسی به من بگه بالای چشم پراید ابروست. چون دلم میخواد فکر کنم بهترین ماشین همونیه که من دارم !!
      حرفی که من در مورد میتسوبیشی زدم تجربه ی شخصی خودم، افراد معتبر و مطالعاتی هست که در مورد این شرکت و تاریخچش داشتم.
      من از طرفداران واقعی میتسوبیشی هستم. برادرم لنسر داره 20 ساله مثل ساعت کار میکنه. من فقط میگم میتسوبیشی داره راه اشتباه رو میره. واسه همینه روز به روز داره ضعیفتر میشه. باید یک تکان درست و حسابی به خودش بده. اگه بخواد به راحتی میتونه همپای هوندا یا نیسان در دنیا حرکت کنه.

      پاسخ
      1. xan
        سوابق: (40 دیدگاه) ,

        میتسوبیشی دیگه کارش تموم شده اس دوست عزیز ، و قبول دارم به بزرگی قبل نیست. انتظار مردمم شدیدا ازش پایین اومده چون خودروساز قبل نیست واقعا. توقف تولید EVO هم چیزی غیر از این نمیگه. مزاف بر این : فروختن بخش عمده ایی از سهامش به نیسان ( خود نیسانی که شریک رنو است و محصولاتشون تقریبا کپی هم ) یکی دیگه از نشونه های تموم شدن میتسوبیشیه. اینم بگم که میتسوبیشی دیگه آخرین پلتفرم خودشو عرضه کرد برای لنسر و از این به بعد از پلتفرمهای مشترک رنو و نیسان استفاده میکنه. واقعا تاسف باره نه ؟ اولین عشقم تو صنعت خودروسازی همین میتسوبیشی بود و هست و همین الانم دارم برای یه لنسر 1600 دنده ایی پول جمع میکنم و حتما هم میخرمش ولی… میتسوبیشی دیگه عمرا اون خودروساز قبلی بشه.

        پاسخ
      2. خسرو
        سوابق: (5 دیدگاه) ,

        دوست عزیزم مجید من فکر میکنم این مسئله شامل شما به عنوان ایرانی هم میشه.چطور مدیران میتسوبیشی متوجه این قضیه نیستن و شما برای آنها نسخه میپیچید.
        آنها سلیقه بقول شما بصری کل مردم دنیا رو در نظر دارد ولی شما ایرانی ها رو در نظر دارین.

        پاسخ
        1. armin
          سوابق: (336 دیدگاه) ,

          من نمیفهمم مملکتی که جووناش میان اینجا نظر میدن و سطح اطلاعات و فکرشون از مدیران ژاپنی میتسوبیشی یا سوزوکی بالاتره که میگن داارن راهو اشتباه میرن پس چرا این کشور اوج تکنولوژیش سمنده؟ آخه عزیزان من تا کی باید تو مواردی که توش تخصص نداریم اظهار نظر کنیم؟ جالبه والا نشستیم تو خونه پای لپتاب میگیم فلان کارخونه ژاپنی راهو داره اشتباه میره ! انگار خودمون مثلا یه تشکیلاتی در حد مایکروسافت را انداختیم که راحت تشخیص میدیم این مسایلو

        2. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3705 دیدگاه) ,

          آقای آرمین خودت و منو دست کم نگیر. من از روی هوا حرف نمیزنم.
          بعضی شرکتا رو هر آدمی با IQ. و معلومات زیر متوسط میفهمه دارن راهو اشتباه میرن. Vaio یا آیوا یا نوکیا از مدت ها قبل از بدهی بالا آوردن دیگه کژدار و مریض راه میرفتن و اشتباهاتی کردن که وقت نیست بیشتر بگم.

          فکر کردی تاکادا نمیدونست داره اشتباه میکنه ؟ فولکس واگن نمیدونست بالاخره یک روزی کسی دستشو رو میکنه؟؟ بنز در دهه ی 90 نمیدونست کاهش فعالیتش بهترین شانس رو به BMW میده ؟

          نخیر دوست عزیز. قضایا خیلی پیچیده تر از اونی هست که شما بهشون نگاه میکنی.

          حرفایی که من گفتم از روی دشمنی نیست. دلم میخواد میتسوبیشی جوری باشه که مطمئن باشم سالیان سال در بازار حضور داره.

    2. Fakhr
      سوابق: (14 دیدگاه) ,

      اینقدر بدم میاد از ادم هایی که اطلاعات کاملی ندارن بعد نظر میدن !!!
      حالا شما نظرتونو بدین اهمیت نداره ولی داداش گلم مجید جان همون دهه نود همون گالانت پرفروشی که شما میگی میتسوبیشی با کرایسلر با فلتفرم های هم ساختن مثل نیسانو رنو .
      اگر هم میتسوبیشی فروش خوبی از بابط لنسر نداشته به دلیل پلتفرم قدیمی و تاریخ گذشتشه .
      باز دمت گرم* ارمان* جان اطلاعاتت کامله

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3705 دیدگاه) ,

        شما از پلتفرم مشترک چی میدونی ؟؟
        پورشه کاین با آئودی Q7 پلتفرم مشترک داره این چیش بده ؟؟
        محض اطلاعت تمام پلتفرم های میتسوبیشی با نیسان مشترک خواهند بود. اینو دیگه به خودت زحمت میدادی از بالا میخوندی…

        پاسخ
        1. Fakhr
          سوابق: (14 دیدگاه) ,

          اولا اکثر محصولات نه همشون همیشه یک یا دو مدل منحصر به فرد خود کارخانه هست
          دوما یکجور میگی انگار نیسان شرکت چینه
          سوما اینجور که شما و بقیه دوستان میگن نیسان باید یک کارخانه ورشکسته و بی کیفیت میشد چون با رنو شریکه و با هم پلتفرم مشترک هستند چشماتونو باز کنید نیسان جز با کیفیت ترین تولید کننده خودروست پس میتسوبیشی سود کرده نه ضرر

        2. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3705 دیدگاه) ,

          من در کنار نیسان اشم از پورشه کاین و آئودی Q7 آوردم. از کجا ی کامنت من فهمیدین نیسان شرکت چینیه ؟؟
          نیسان قابل ستایشه.
          شما خودت پلت فرم مشترک با کرایسلر رو نقطه ضعف دونستی. کرایسلر اون زمان در اوج خودروسازی دنیا بود. حرف نداشت.

  4. امیر
    سوابق: (227 دیدگاه) ,

    بابا طراحیش از دنیا عقبه چرا سوزوکی ومیتسوبیشی کلا تو طراحی اصلا جالب نیست کارشون

    پاسخ
  5. علیرضا
    سوابق: (77 دیدگاه) ,

    من درک نمیکنم چطور میگن این ماشین بدقیافه هست؟؟؟؟یا اوتلندر زشت هست؟؟؟اوتلندر لااقل از سانتافه شیک تر و زیباتر هست
    مشکل اینجاست که بدلیل سیاستهایی که از دهه نود توسط اندیشکده ها و پژوهشکده های سرمایه داری شروع شده مردم مصرفگرا و سطحی و بی اعتنا به کیفیت تربیت شدند و عملاً عامل کیفیت و دوام از اولویت ها حذف شده.میتسوبیشی هم دقیقاً از همین جا ضربه خورده و نتوانسته خودش رو با بازار سازگار کنه ولی میتوسوبیشی همچنان خوش ساخت,بادوام و سخت جان هست

    پاسخ
  6. shahin
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    دوستان طراحی سلیقه ایه.واقعا میتسو از نظر من شیکه

    پاسخ
  7. ارمان
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    نمیتونم درک کنم اما یه توصیه دارم واسه عزیزان
    اول باید گفت چهره خودرو واقعا مهمه اما در جوامع پیشرفته تر اولویت اولیه نیست
    میتسوبیشی در استارالیا میفروشه میدونید چرا بله به زیبایی خیلی از خودرو ها نیست اما اگر ماشینتون خراب بشه هیچکی دوست نداره ۴۰۰ کیلومتر ماشینشو حل بده تا به تعمیرگاه برسه استارالیا یه کشور پهناور و گرمه که دوام و عمر کارکرد مفید حرف اول رو میزنه
    در روسیه هم میتسو خوب میفروشه چون هوا بسیار سرده و زیاد خوشایند نیست وسط جاده بخاریتون جواب نده حالا حتی اگه ماشینتون زیباترین ماشین دنیا هم باشه به هر حال به بستنی تبدیل میشین
    همینطور در نوروژ و فنلاند هم با فروش خوبی روبروست و البته بیشتر ماشینای ژاپنی
    پس به دوستان این رو بگم که پیتسو بیشی اونجایی که باید عملکردش رو نشون میده حالا چهره خودرو به سلیقه فرد بستگی داره من خودم چهره تو اولویت چهارم پنجمم قرار داره و سعی میکنم نکات مهم تری رو مد نظر قرار بدم. به هر حال من بنا به علاقم با طراحی میتسو خوو گرفتم عزیزلنی که ایراد میگیرن هم با یه تجربه سواری نظرشون تغییر میکنه بهم اعتماد کنید!
    فقط یک بار تو جاده فرمون لنسر و اوتلندر رو تو دستتون بگیرید بهتون قول میدم کیفیته متفاوتی دستگرتون میشه

    پاسخ
  8. شایان
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    سلام هموطنان عزیز
    من از انگلستان پیگیر سایت هستم
    ضمن تشکر از دست اندرکاران سایت خدمتتون عرض کنم که میتسوبیشی با این که تو این چند سال حال و روز خوبی نداشته ولی در اینجا هنوز هم بسیار محبوب و معتبر هست
    مدل اوتلندر جدید انقدر زیاد هست که تعجب میکنید در صورتی که مثلا سانتافه رو به سختی تو خیابونا پیدا میکنید
    مدل shogun یا همون پاجرو و لنسر هم بسیار مورد پسند هستن و خریدار زیاد دارن
    خلاصه که من نمیدونم در حال حاضر تو ایران چه دیدگاهی راجع به میتسوبیشی هست ولی در اینجا که کاملا محبوب تر و پر فروش تر و معتبر تر از کره ای ها هست
    سربلند باشید

    پاسخ
  9. ali
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    متاسفانه میتسوبیشی داره نفسایی اخرشو میکشه… با این فیس لیفت نازیبا و تکراری این مدل و لنسر و بقیه مدل هاش و حتی ماشین های جدیدش مثل اوتلندر حرفی واسه گفتن نداره و شرکتای رقیب از همه نظر از میتسوبیشی جلوترن… باید یه چاره اساسی پیدا کنه وگرنه تا چند سال دیگه متاسفانه از میتسو هیچ خبری نمیشنویم…

    پاسخ
  10. mojtabaaston
    سوابق: (156 دیدگاه) ,

    خوب این با نسل قبلیش دقیقا چه فرقی کرده؟

    پاسخ
  11. mojtabaaston
    سوابق: (156 دیدگاه) ,

    خوب این با نسل قبلیش دقیقا چه فرقی کرده؟مثل همونه دیگه

    پاسخ
  12. nima
    سوابق: (103 دیدگاه) ,

    من عاشق میتسوبیشی هستم.مخصوصا لنسر.عالیه!!!!

    پاسخ
  13. بهروز
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من امروز برای ASX ثبت نام کردم
    به نظر من سگ یک ماشین ژاپنی به 100 تای کره ای ها و چینی ها شرف داره.
    ASX در مقایسه با کراس اور های هم رده خودش نظیر توسان و اسپرتیج حرف اول رو میزنه.
    ظاهر ماشین هم از نظر من عالیه و قیافه خشن و شیکی داره.
    داخل کابین خبری از کلید های متعدد و بی مصرف مثل ماشین های چینی و کره ای نیست و همه چیز سر جای خودش قرار داره.
    ایمنی خودرو واقعا تحسین شده هستش و قدرت آفرودش عالیه

    فقط نمیدونم تو مدل های 2016 که قراره 2017 تحویل بدن سیستم صوتی گولاخ راکفورد وجود داره یا نه.
    موفق باشید

    پاسخ
  14. ابوالفض
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    تویی که میگی بده قسم بخور که تاحالا یه بار سوارش شدی. ما ایرانیا باید گوش کنیم ببینیم و حسرت بخوریم بررسی خوب یا بد مال کشورهای دیگه هست عزیز اون زمان گذشت که ایرانیا فورد و شورلت و کادیلاک و بهترین ماشینای روز دنیا رو سوار میشدن حالا زمونه عوض شده ایرانیا باید ماشینای سی سال گذشته رو سوار شن یا جلوی چینیا زانو بزنن تا ماشیناشونو سوار شن و کار کنن تا بتونن ماشین چینی صد برابر قیمت اصلی بخرن. اگه این ماشین رو داشتم خدارو صد هزار مرتبه شکر میکردم که یه ماشین خوب و جدید با تکنولوژی روز دنیا دارم . آقایون قضاوت برای کشورهای اروپایی و آمریکایی و کشورهای دیگه هست که ماشینای لوکس رو دارن دست به دست میچرخونن

    پاسخ
  15. بهرام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام دوستان من 58 سال دارم ماشینهای مختلفی سوار شدم الان2015 ASXدارم با اینکه قدم بلنده (185 سانتیمتر) هیچ مشکلی با این ماشین ندارم . شتاب و هندلینگ آن فوق العاده ست قبلا سراتو داشتم اصلا قابل مقایسه با ماشینهای کره ای نیست. جمع و جور بودن این ماشین در تهران حسن بزرگیه هرکسی سلیقه ای داره من هرکاری میکنم نمیتونم با توسان اسپورتیج یا سانتافه ارتباط برقرار کنم . چیزی که سلیقه ما نیست دلیل بر منفی بودنش نیست.رانندگی با این ماشین چه در خارج شهر و چه داخل شهر لذت بخشه .بیصدا وپر شتابه و هنگام رانندگی آدم احساس امنیت کاملی میکنه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.