میتسوبیشی

نگاهی کوتاه به میتسوبیشی ASX مدل 2014

میتسوبیشی اِی اِس ایکس ابتدا در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ شاهد رونمایی از مدل جدید آن در ۶ تریم بودیم. کراس اووری که برای خانواده‌های کم‌جمعیتی که به دنبال یک خودروی شاسی‌بلند جمع‌وجوری هستند، مناسب است. این خودرو دارای فضای زیادی در قسمت‌های جاپایی سرنشینان عقب و همچنین صندوق عقب جادار برای جاگذاری ساک‌ها و کیف مدرسه بچه‌ها می‌باشد.

2014 Mitsubishi ASX
۲۰۱۴ Mitsubishi ASX
در مدل جدید آن شاهد تغییراتی در صندلی‌های عقب هستیم که منجر به راحتی بیشتر آن گردیده است. سایر تغییرات شامل چرخهای آلیاژی ۱۷ اینچی، دوربین عقب، سیستم صوتی با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی لمسی، سنسورهای عقب برای پارک کردن، و شبکه جلوپنجره تزئین شده با کروم می‌باشد. سیستم تعلیق نیز با تغییراتی، رانندگی راحت‌تر با سیستم فرمان بهتر را به ارمغان آورده است.

2014 Mitsubishi ASX
۲۰۱۴ Mitsubishi ASX
داشبورد آن از لحاظ استیل، راحتی و کاربرد به صورت متعادلی ساخته شده است. تجهیزات صوتی روی فرمان، صندلی‌های راحت و فضای گسترده به شما لذت رانندگی با یک SUV شهری را خواهد بخشید.

2014 Mitsubishi ASX Interior
۲۰۱۴ Mitsubishi ASX Interior
اگر از لحاظ زیست‌محیطی خودروی میتسوبیشی اِی‌اِس‌ایکس را نسبت به مدل‌های قبلی مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم یافت که موتور ۲ لیتری آن به خوبی تیونینگ شده که باعث کاهش آلاینده‌ها در آن شده است.
مشخصات خودروی میتسوبیشی ASX دو چرخ محرک
• قیمت: ۲۵.۹۹۰ دلار
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه دنده: دستی ۵ سرعته؛ مصرف سوخت: ۷.۷ لیتر در صد کیلومتر
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه دنده: CVT؛ مصرف سوخت: ۷.۹ لیتر در صد کیلومتر
• سایر مشخصات: طراحی جدید صندلی‌ها، کنترل‌های سیستم صوتی نصب شده روی فرمان، سیستم هندزفری با بلوتوث
• آپشنهای این مدل: اگزوز کرومی؛ سیستم صوتی با صفحه نمایش؛ دوربین‌های عقب؛ سنسورهای عقب
مشخصات خودروی میتسوبیشی ASX دو چرخ محرک اسپایر
• قیمت: ۲۸.۹۹۰ دلار
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه‌دنده: دستی ۵ سرعته؛ مصرف سوخت: ۷.۷ لیتر در صد کیلومتر
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه‌دنده: CVT؛ مصرف سوخت: ۷.۹ لیتر در صد کیلومتر
• دوربین‌های عقب و سنسورهای عقب
• سایر مشخصات: چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی؛ صندلی‌های چرمی؛ صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایشی؛ چراغ‌های مه شکن؛ سنسور باران در برف‌پاک‌کن‌ها
مشخصات خودروی میتسوبیشی ASX چهار چرخ محرک اسپایر
• قیمت: ۳۴.۹۹۰ دلار
• تریم موتور ۲ لیتری با جعبه‌دنده CVT
• تریم موتور ۱.۸ لیتری دیزلی؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه‌دنده ۶ سرعته؛ مصرف سوخت: ۵.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
• سقف پانوراما استاندارد
• دوربین‌های عقب و سنسورهای عقب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ناصر امامی

ناصر امامی، لیسانس مکانیک خودرو، نویسنده و مترجم سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (735 ديدگاه)

    چندان تفاوتی با نسل قبل نداره>>>… ولی خب به هر حال ماشین بسیار خوبیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      از وقتی فهمیدم دیفرانسیل اصلی این ماشین جلو…

      از چشمم افتاد…

      اما ماشین بدی نست فقط فقط برای شهر…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. slr722

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        راستی شاید بخندید…

        اما من نا خوداگاه ماشین هارو جنسیت بندی میکنم…

        این ماشین خیلی زننونس…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ارمان

        ۲۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (27 ديدگاه)

        بعید میدونم دیگه دیف عقب بزنن حتی bmw هم داره نمه نمه دیف جلو میزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. P.G

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    با توجه به قیمتش واقعاً ماشین خوب و با کیفیتیه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی ف

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    مثل بقیه میتسوبیشی ها یک عمر ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. PEUGEOT

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    به نظر ماشین خوبی هست
    یه کراس اوور شهری کم مصرف
    قیافه و طراحی ماشینم در حد متوسطه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      همون طور که پژو گیر داده به موتور1600.میتسوبیشی گیر داده به موتور2000!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        اگه یادتون باشه یک مدت هم سیتروئن به 1998 سی سی گیر داده بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          بله 1998 یعنی همون2000 سی سی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ماشین خوبیه مخصوصا برای مسافرت!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        ترجیحاً مسافرت 4 نفره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sadjad97

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        زاویه دید عقب ماشین خوب نیست و باید حواست کاملاً به هشدار سنسورها باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. احسان آرسنالی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    من نمیدونم چرا فروش نمیره با توجه به کیفیت و اعتبار برندش حقش بیشتر از ایناست حیف که مردم ایران عقلشون تو چشمشونه امروز ظهر رفتم یکیش رو بازدید کردم کیفیتش به نسبت اسپورتیج خیلی بالاست یا بهتر بگم اسپورتیج کیفیت پایینی داره(حداقل تو مدل 2011 که من سوار شدم) ولی لنسر با مزدا 3 تقریبا یه مشینه با دو ارم متفاوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      طراحیش به روز نیست داداش… میتسوبیشی باید استراتژی طراحیشو تغییر بده تا بفروشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        با این که طراحی ماشین های میتسوبیشی بروز نیست کاملاً موافقم، تازه این ماشین جزء طراحی های خوبش محسوب میشه! پس وای به حال اونهای دیگه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. شلبى

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    خیلى ماشین خوبیه، اکثرا ازش تعریف میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود . من این ماشینو به اسپورتیج و توسان ترجیح میدم .

    البته که رقیباش این دو کره ایی نیستند .

    همینکه لوگوی میتسو داره ، خودش عالیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سیاوش

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (86 ديدگاه)

      با سلام
      میلاد جان من یه اسپورتیج 2012 داشتم و فوق العاده ازش راضی بودم با وجود اینکه 85000 راه رفته بود ولی فوق العاده عالی بود ودقیقا مشابه صفر بود
      2 هفته پیش ماشین رو بنا به دلایلی با یکی از اقوام عوض کردم (asx) این ماشین 2روز دستم بود نتونستم تحمل کنم و ماشینم رو پس گرفتم نمی گم بد بود ولی واقعا بدون هیچ گونه تعصبی میگم واقعا اسپورتیج از همه لحاظ از این ماشین بهتر بود
      به همه دوستان اسپورتیج و توصیه اش می کنم درضمن من اصلا اهل این که بخوام بگم ژاپن وکره و آلمان و….نیستم الانم اگه نظر دادام خواستم اگه کسی می خواست ماشین بخره بر سر دو راهی نمونه
      در ضمن برای فروش ماشین 1 روز فقططط وقت گذاشتم!!!!با کمترین افت قیمت فروختمش…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (255 ديدگاه)

        اسپورتیج شما رو نقد خریدارم یا اگر امکانش است با جنسیس سدان هم اگر معاوضه میکنید .من در خدمتم لطفا شمارهای چیزی بدید تا مزاحمتون بشم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      دروووووووود بر شما سیاوش عزیز .

      داداش من منکر ماشین های کره ایی نیستم اما خودم نمیدونم چرا باهاشون حال

      نمیکنم . اصلا هم . اما اگر یک روزی بین برند کیا و هیوندای ، یک کدامو

      انتخاب کنم ، قطعا اون کیا است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمد

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (735 ديدگاه)

    امکاناتش هم خیلی خوبه… ولی مصرف سوختش یه کم ها یه کم زیاده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. meysam

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    میگن خدمات پس از فروشش تو ایران خیلی بده. درسته بچه ها؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sadjad97

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      منظورت خدمات پس از فروش “شرکت آرین موتور” هست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      بله خدمات پس از فروشش در ایران خیلی کم و قطعاتش اصلا تو بازار نیست و حتی تعمیر کار کار بلد هم نداره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مک میسل

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ولی خب میتسوبیشیه به این زودیا به خدمات پس از فروش و تعمیرگاه دست دراز نمیکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Sadjad97

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (256 ديدگاه)

    چرا توی ایران اسمش “آوت لندر اسپورت” نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sadjad97

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      انصافاً که نقره ای قشنگ ترین رنگشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        گفتم نقره ای، نه اون نوک مدادی تصویر بالا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Sadjad97

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      تفاوت های مدل 2013 و 2014 که من میدونم:1- در مدل 2013 فقط هشدار بستن کمربند به راننده داده می شود، یعنی سمت راست فلاشر (passengers) نوشته نشده و لامپ هشداری ندارد. 2- مانیتور تقریباً 6 اینچی با امکانات بسیار ساده تری داره و ویدئو رو پخش نمیکنه!
      ولی نمیدونم که چرا مدل های 2013 و 2014 در ایران راهنما روی آینه بغل هاشون ندارند. در صندلی های عقب ماشین فضای کافی برای راحت نشستن 3 نفر وجود نداره و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Sadjad97

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      این مدلی که عکسش رو گذاشتید چرا ساب ووفر نداره؟
      آخه در خارج از کشور حتی بعضی از لنسرها هم ساب ووفر دارند، چه برسه به این.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. احسان آرسنالی

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      چون اوت لندر اسپورت یه ماشین دیگه اس :-D
      اونم قراره وارد بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        اونیکه قراره وارد بشه اوتلندر هستش. اگه اوتلندر اسپورت رو در netcarshow جست و جو کنی میبینی که همون ASX موجود در ایرانه و ASX موجود در اون سایت قدیمی تر از اینه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sadjad97

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        برو تصاویر اوت لندر اسپورت رو سرچ کن، میبینی که همون ASX هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احسان آرسنالی

          ۱۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1877 ديدگاه)

          معذرت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Sadjad97

          ۱۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          خواهش میکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. Ali_Mj

      ۱۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      سلام sajad97 عزیز
      به دلیل اینکه outlander یه ماشین دیگس
      و خود outlander چنتا مدل مختلف داره از جمله
      GT,SPORT,…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. دانشجو ممکت

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (113 ديدگاه)

    فقط توجه کنید به قیمت اگر این گمرک نبود بجای ایکس 60 باید سوار یک ماشین ژاپنی می شودیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مک میسل

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    اره واقعا….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امین اریامن

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    میتسو خیلی برند خوب و با کیفیتی هست اما دگه وقتشه یه انقلاب تو طراحیش بوجود بیاره و به یه زبان طراحی جدید و مدرن دست پیدا کنه ک بتونه با رقباش به جلو حرکت کنه.
    مثل کاری ک نیسان داره میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سام

    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام و عرض ادب خدمت کارکنان سایت پدال
    ماشین خوبیه و کیفیتش بالاست اما نمی دونم چرا اینقد فروشش کمه.ما ایرانی رو توسان و اسپرتیج طلسم کردن!مثلا می بینی تویوتا RAV4 هم با اون زیبایی و کیفیت، توی قضیه فروش جلوی این دو تا کره ای کم میاره.جدیدا یه کمی ب.ام.و مدل X1 و X3 رو تو خیابون ها می بینی که امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خیلی کوچیکه
      اینقدر کوچیکه که روی صندلی هاش احساس خوبی بهم دست نداد…..البت شاید ما زیادی ابعادمون بزرگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        4 متر و 29 سانته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. زیگما

        ۱۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        پدال وقتی میبینی ایمیلم رو اشتباهم وارد میکنم لطفا پاکش کن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. امید

    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    تو ایران با در نظر گرفتن قیمتش گذینه خوبی برای مایه داران هست 2 سال پیش با این پولها بنز و بی ام و میخریدن الان این خبرا نیست گاریهای مونتاژ داخلی هم که جای لوکس های ژاپنی و کره ای رو حسابی گرفته بنز و اینا هم که مال مولتی میلیاردر هاست در این حال و روز فعلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امين

    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    قدرتشو نکفتین،جند اسبه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sadjad97

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      دو چرخ متحرک معمولیش 148 اسب بخار قدرت داره، ولی در کل کم مصرف و جمع و جوره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. میلاد

    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    میتسو،سلطان تعادل و پایداری.
    اس یو وی شم تعادلش خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. hero

    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    اگه یه شاسی بلند جمع و جور میخواین asx بهترین انتخابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Alpha

    ۱۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    کیفیتش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سجاد

    ۱۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    در کل ماشین های میتسوبیشی بدرد نمیخوره از لحاظ کیفیت موتوری خیلی ضعیف هستند اما کیفیت اتاقشون نسبت به ماشین های کره ای بهتر با این رنج قیمت خیلی گزینه های بهتری میتوان انتخاب نمود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      کیفیت موتور میتسوبیشی کمه ؟ لنسر ، گالانت …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ارمان

      ۲۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      سجاد داداش 20 تا کمپانی هستن که از میتسوبیشی فقط موتور میخرن بخاطر کیفیت موتور

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. سارا

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    قبل عید می خواستیم بخریمش ولی دو چیز مارو مردد کرد موتور 2000 سی سی که برای یک suv به نظرم خیلی کمهو ماشین قوی نسیت و به درد مسافرت جاده ای خیلی نمی خوره فقط تو شهر باید استفاده اش کنی و اتاق کوچکش که برای خوانواده ی 5نفره ما کوچکه و سه نفر بزرگسال راحت صندلی عقب جا نمیشن ولی اگر این دو مشکل را نادیده بگیریم هر جا راجع بهش خوندم همه راضی بودن و هر کی داشته گفته ماشین خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. matin

      ۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      درسته قدرتش 20 اسب از توسان و اسپورتیج کمتره ولی هم 200 کیلو سبک تره هم گیربکس بهتره ی داره از نظر آیرودینامیکی هم سرتره 5 ستاره هم از یورو کمپ داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. matin

        ۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (233 ديدگاه)

        در فیلم های گروه خودرو بانک میتسوبیشی ای اس ایکس شتابش 0.3 ثانیه از اپتیما بیشتر بود یعنی حدودا یکی بودند اپتیما با وجود اینکه 2400 و سدان است با این شتابش یکیه پس مطمئن باشید که این اسپورتیج و توسان رو جا می زاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. فریبرز

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    خیلی جالبه میتسوبیشی کیفیت موتوری نداره؟!!!!!!!!!!!!!!
    مثل اینکه اوولوشن و پاجرو و گالانت vr6 رو فراموش کردی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حمیدرضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا این خودرو با هیوندا و کیا مقایسه نکنید. پیچ چرخ میتسو می ارزه به کل کره با تمام برنداش !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمود

    ۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    توی اهواز 40 میلیون هست پلاک اروند
    ماشین خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سپنتا

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من 2014 فول اون رو دارم . ببینید اگر شما اینقدر پولدارید که برای کوه یه ماشین برای مسافرت یه ماشین برای تو شهر یه ماشین میتونید بخرید اونوقت گزینه های دیگری هست ولی این ماشین مزایای چند ماشین رو با هم داره . هم تو شهر براحتی میتونید ازش استفاده کنید چون جمع و جوره . هم در مسافرت امنیت داره . هم برای گشت خارج شهر البته به شرطی که نخواهید قله کوه رو فتح کنید . اصالتی که در این ماشین هست حالا حالاها در ماشین های کره ای نمی تونید پیدا کنید با افزودن چند اکسسوری قیافش کاملا دگرگون میشه من از خود شرکت این اکسسوری ها را گرفتم کلابا دو میلیون هزینه قیافه اش کاملا عوض میشه . تا حالا نیاز به تعمیر پیدا نکرده که ببینم خدماتشون چطوره و احتمالا اگر مشکلی پیش نیاد تا چندین سال نیاز به تعمیرات خاصی نداره . دید عقب کمه . ایینه های بغل جمع نمیشوند و چراغ هم ندارند ولی در مدل پایین تر برعکسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. rambod

    ۲۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من مدل ٢٠١٢ فول این ماشین رو دارم واقعا ماشین خوبیه مصرف سوختش کمه موتور ٢٠٠٠ سی سی کم نمیاره بدلیل اینکه گیربکس خوبی داره کیفیت اتاقشم مناسبه و ساده سیستم صوتی rocksforge امریکایی روشه با یه ساب ووفر غول عقبش؛-) برای یه خانواده چهار نفره کاملا مناسبه و یه چیز دیگش که خیلی دوستش دارم دنده های پشت فرمونشه که واقعا لذت بخشه یک مشکلی که داره فقط سرو صدا اتاق وقتی تو جاده خاکی میری زیاد میشه و کمی ماشین میکوبه ،که فک کنم فقط لندکروز و پرادو که سواریش راحت باشه تو افرود که قیمتش بالاتره وگرنه اسپورتیج هم خشکه اوایل بین اسپورتیج و میتسوبیشی مونده بودم که الان از خریدم کاملا راضی هستم موفق باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. REZA . JUST TOYOTA

    ۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    تو این قیمت suv خوب به غیر از این نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مهرداد

    ۱۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من به نظرم موقع رانندگی باهاش احساس میکنی رو ابرها داری رانندگی میکنی. خیلی تعادل و پایداری خوبی داره. سقف پاناروماش خیلی حال میده. شتابش خیلی خوبه. به دلیل CVT تعویض دنده ها رو اصلا احساس نمیکنید. مصرف سوختش هم خیلی خوبه. به نظرم پولی که بابتش میدید راضیتون میکنه. پول ماشین ژاپنی میدید که تا پنج سال گذرتون به تعمیرگاه نمیفته. سیستم صوتیش که شامل ساب ووفر و آمپلی فایر زیر صندلی هست هیجان زدتون میکنه.
    من شخصا معتقدم از اسپورتیج خیلی خیلی راحتتره رانندگی باهاش. البته بازم سلیقه است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. F.A

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (125 ديدگاه)

    به ژاپن و میتسوبیشی شک نکنید. بسیاری از کمپانی ها افتخار می کنند که موتور میتسوبیشی را روی محصولات خود نصب می کنند. اگر یه ماشین بی دردسر و راحت و مطمئن میخواهید، در خرید ماشین های ژاپنی و صد البته میتسوبیشی (به دلیل قیمت مناسب و بدنه محکم و مقاوم و سبک بخاطر بکارگیری آلیاژ بسیار مرغوب) تردید نکنید و آنها را با ماشین های کره ای مقایسه نکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. F.A

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (125 ديدگاه)

    هیچ وقت فریب قیافه ظاهری و قشکلی ماشین را نخورید چون بابت آن پول میدهید و قراره از آن بی دردسر و مطمئن استفاده کنید. ضمناً بسیاری از ماشین های مطرح و صاحب نام به قیافه ماشین به آن اندازه که شرکت های کره ای به ظاهر خودرو اهمیت میدهند، اهممیت نمی دهند و بیشتر کیفیت را مدنظر قرار میدهند لذا ماشین های ژاپنی عالی هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا