میتسوبیشی اِی اِس ایکس ابتدا در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ شاهد رونمایی از مدل جدید آن در ۶ تریم بودیم. کراس اووری که برای خانوادههای کمجمعیتی که به دنبال یک خودروی شاسیبلند جمعوجوری هستند، مناسب است. این خودرو دارای فضای زیادی در قسمتهای جاپایی سرنشینان عقب و همچنین صندوق عقب جادار برای جاگذاری ساکها و کیف مدرسه بچهها میباشد.
در مدل جدید آن شاهد تغییراتی در صندلیهای عقب هستیم که منجر به راحتی بیشتر آن گردیده است. سایر تغییرات شامل چرخهای آلیاژی ۱۷ اینچی، دوربین عقب، سیستم صوتی با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی لمسی، سنسورهای عقب برای پارک کردن، و شبکه جلوپنجره تزئین شده با کروم میباشد. سیستم تعلیق نیز با تغییراتی، رانندگی راحتتر با سیستم فرمان بهتر را به ارمغان آورده است. داشبورد آن از لحاظ استیل، راحتی و کاربرد به صورت متعادلی ساخته شده است. تجهیزات صوتی روی فرمان، صندلیهای راحت و فضای گسترده به شما لذت رانندگی با یک SUV شهری را خواهد بخشید. اگر از لحاظ زیستمحیطی خودروی میتسوبیشی اِیاِسایکس را نسبت به مدلهای قبلی مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم یافت که موتور ۲ لیتری آن به خوبی تیونینگ شده که باعث کاهش آلایندهها در آن شده است.• قیمت: ۲۵.۹۹۰ دلار
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه دنده: دستی ۵ سرعته؛ مصرف سوخت: ۷.۷ لیتر در صد کیلومتر
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبه دنده: CVT؛ مصرف سوخت: ۷.۹ لیتر در صد کیلومتر
• سایر مشخصات: طراحی جدید صندلیها، کنترلهای سیستم صوتی نصب شده روی فرمان، سیستم هندزفری با بلوتوث
• آپشنهای این مدل: اگزوز کرومی؛ سیستم صوتی با صفحه نمایش؛ دوربینهای عقب؛ سنسورهای عقب
• قیمت: ۲۸.۹۹۰ دلار
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبهدنده: دستی ۵ سرعته؛ مصرف سوخت: ۷.۷ لیتر در صد کیلومتر
• تریم موتور ۲ لیتری؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبهدنده: CVT؛ مصرف سوخت: ۷.۹ لیتر در صد کیلومتر
• دوربینهای عقب و سنسورهای عقب
• سایر مشخصات: چرخهای آلیاژی ۱۷ اینچی؛ صندلیهای چرمی؛ صندلیهای جلو مجهز به سیستم گرمایشی؛ چراغهای مه شکن؛ سنسور باران در برفپاککنها
• قیمت: ۳۴.۹۹۰ دلار
• تریم موتور ۲ لیتری با جعبهدنده CVT
• تریم موتور ۱.۸ لیتری دیزلی؛ تعداد سیلندر: ۴؛ جعبهدنده ۶ سرعته؛ مصرف سوخت: ۵.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
• سقف پانوراما استاندارد
• دوربینهای عقب و سنسورهای عقب
محمد
۱۰ تیر ۱۳۹۳چندان تفاوتی با نسل قبل نداره>>>… ولی خب به هر حال ماشین بسیار خوبیه…
slr722
۱۱ تیر ۱۳۹۳از وقتی فهمیدم دیفرانسیل اصلی این ماشین جلو…
از چشمم افتاد…
اما ماشین بدی نست فقط فقط برای شهر…
slr722
۱۱ تیر ۱۳۹۳راستی شاید بخندید…
اما من نا خوداگاه ماشین هارو جنسیت بندی میکنم…
این ماشین خیلی زننونس…
ارمان
۲۲ آبان ۱۳۹۳بعید میدونم دیگه دیف عقب بزنن حتی bmw هم داره نمه نمه دیف جلو میزنه
P.G
۱۰ تیر ۱۳۹۳با توجه به قیمتش واقعاً ماشین خوب و با کیفیتیه!
مهدی ف
۱۰ تیر ۱۳۹۳مثل بقیه میتسوبیشی ها یک عمر ماشینه
PEUGEOT
۱۰ تیر ۱۳۹۳به نظر ماشین خوبی هست
یه کراس اوور شهری کم مصرف
قیافه و طراحی ماشینم در حد متوسطه
مک میسل
۱۰ تیر ۱۳۹۳همون طور که پژو گیر داده به موتور1600.میتسوبیشی گیر داده به موتور2000!!!!!!
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳اگه یادتون باشه یک مدت هم سیتروئن به 1998 سی سی گیر داده بود.
مک میسل
۱۰ تیر ۱۳۹۳بله 1998 یعنی همون2000 سی سی
مک میسل
۱۰ تیر ۱۳۹۳ماشین خوبیه مخصوصا برای مسافرت!
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳ترجیحاً مسافرت 4 نفره.
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳زاویه دید عقب ماشین خوب نیست و باید حواست کاملاً به هشدار سنسورها باشه.
احسان آرسنالی
۱۰ تیر ۱۳۹۳من نمیدونم چرا فروش نمیره با توجه به کیفیت و اعتبار برندش حقش بیشتر از ایناست حیف که مردم ایران عقلشون تو چشمشونه امروز ظهر رفتم یکیش رو بازدید کردم کیفیتش به نسبت اسپورتیج خیلی بالاست یا بهتر بگم اسپورتیج کیفیت پایینی داره(حداقل تو مدل 2011 که من سوار شدم) ولی لنسر با مزدا 3 تقریبا یه مشینه با دو ارم متفاوت
خاوری مزراتی
۱۱ تیر ۱۳۹۳طراحیش به روز نیست داداش… میتسوبیشی باید استراتژی طراحیشو تغییر بده تا بفروشه
Sadjad97
۱۱ تیر ۱۳۹۳با این که طراحی ماشین های میتسوبیشی بروز نیست کاملاً موافقم، تازه این ماشین جزء طراحی های خوبش محسوب میشه! پس وای به حال اونهای دیگه!!!
شلبى
۱۰ تیر ۱۳۹۳خیلى ماشین خوبیه، اکثرا ازش تعریف میکنن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ تیر ۱۳۹۳درود . من این ماشینو به اسپورتیج و توسان ترجیح میدم .
البته که رقیباش این دو کره ایی نیستند .
همینکه لوگوی میتسو داره ، خودش عالیه .
سیاوش
۱۱ تیر ۱۳۹۳با سلام
میلاد جان من یه اسپورتیج 2012 داشتم و فوق العاده ازش راضی بودم با وجود اینکه 85000 راه رفته بود ولی فوق العاده عالی بود ودقیقا مشابه صفر بود
2 هفته پیش ماشین رو بنا به دلایلی با یکی از اقوام عوض کردم (asx) این ماشین 2روز دستم بود نتونستم تحمل کنم و ماشینم رو پس گرفتم نمی گم بد بود ولی واقعا بدون هیچ گونه تعصبی میگم واقعا اسپورتیج از همه لحاظ از این ماشین بهتر بود
به همه دوستان اسپورتیج و توصیه اش می کنم درضمن من اصلا اهل این که بخوام بگم ژاپن وکره و آلمان و….نیستم الانم اگه نظر دادام خواستم اگه کسی می خواست ماشین بخره بر سر دو راهی نمونه
در ضمن برای فروش ماشین 1 روز فقططط وقت گذاشتم!!!!با کمترین افت قیمت فروختمش…
علی
۱۳ تیر ۱۳۹۳اسپورتیج شما رو نقد خریدارم یا اگر امکانش است با جنسیس سدان هم اگر معاوضه میکنید .من در خدمتم لطفا شمارهای چیزی بدید تا مزاحمتون بشم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ تیر ۱۳۹۳دروووووووود بر شما سیاوش عزیز .
داداش من منکر ماشین های کره ایی نیستم اما خودم نمیدونم چرا باهاشون حال
نمیکنم . اصلا هم . اما اگر یک روزی بین برند کیا و هیوندای ، یک کدامو
انتخاب کنم ، قطعا اون کیا است .
محمد
۱۰ تیر ۱۳۹۳امکاناتش هم خیلی خوبه… ولی مصرف سوختش یه کم ها یه کم زیاده…
meysam
۱۰ تیر ۱۳۹۳میگن خدمات پس از فروشش تو ایران خیلی بده. درسته بچه ها؟
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳منظورت خدمات پس از فروش “شرکت آرین موتور” هست؟
مک میسل
۱۰ تیر ۱۳۹۳بله خدمات پس از فروشش در ایران خیلی کم و قطعاتش اصلا تو بازار نیست و حتی تعمیر کار کار بلد هم نداره…
مک میسل
۱۰ تیر ۱۳۹۳ولی خب میتسوبیشیه به این زودیا به خدمات پس از فروش و تعمیرگاه دست دراز نمیکنه
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳چرا توی ایران اسمش “آوت لندر اسپورت” نیست؟
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳انصافاً که نقره ای قشنگ ترین رنگشه.
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳گفتم نقره ای، نه اون نوک مدادی تصویر بالا.
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳تفاوت های مدل 2013 و 2014 که من میدونم:1- در مدل 2013 فقط هشدار بستن کمربند به راننده داده می شود، یعنی سمت راست فلاشر (passengers) نوشته نشده و لامپ هشداری ندارد. 2- مانیتور تقریباً 6 اینچی با امکانات بسیار ساده تری داره و ویدئو رو پخش نمیکنه!
ولی نمیدونم که چرا مدل های 2013 و 2014 در ایران راهنما روی آینه بغل هاشون ندارند. در صندلی های عقب ماشین فضای کافی برای راحت نشستن 3 نفر وجود نداره و …
Sadjad97
۱۰ تیر ۱۳۹۳این مدلی که عکسش رو گذاشتید چرا ساب ووفر نداره؟
آخه در خارج از کشور حتی بعضی از لنسرها هم ساب ووفر دارند، چه برسه به این.
احسان آرسنالی
۱۱ تیر ۱۳۹۳چون اوت لندر اسپورت یه ماشین دیگه اس :-D
اونم قراره وارد بشه
Sadjad97
۱۱ تیر ۱۳۹۳اونیکه قراره وارد بشه اوتلندر هستش. اگه اوتلندر اسپورت رو در netcarshow جست و جو کنی میبینی که همون ASX موجود در ایرانه و ASX موجود در اون سایت قدیمی تر از اینه.
Sadjad97
۱۱ تیر ۱۳۹۳برو تصاویر اوت لندر اسپورت رو سرچ کن، میبینی که همون ASX هست.
احسان آرسنالی
۱۱ تیر ۱۳۹۳معذرت
Sadjad97
۱۲ تیر ۱۳۹۳خواهش میکنم
Ali_Mj
۱۲ تیر ۱۳۹۳سلام sajad97 عزیز
به دلیل اینکه outlander یه ماشین دیگس
و خود outlander چنتا مدل مختلف داره از جمله
GT,SPORT,…
دانشجو ممکت
۱۰ تیر ۱۳۹۳فقط توجه کنید به قیمت اگر این گمرک نبود بجای ایکس 60 باید سوار یک ماشین ژاپنی می شودیم
مک میسل
۱۰ تیر ۱۳۹۳اره واقعا….
امین اریامن
۱۰ تیر ۱۳۹۳میتسو خیلی برند خوب و با کیفیتی هست اما دگه وقتشه یه انقلاب تو طراحیش بوجود بیاره و به یه زبان طراحی جدید و مدرن دست پیدا کنه ک بتونه با رقباش به جلو حرکت کنه.
مثل کاری ک نیسان داره میکنه
سام
۱۱ تیر ۱۳۹۳با سلام و عرض ادب خدمت کارکنان سایت پدال
ماشین خوبیه و کیفیتش بالاست اما نمی دونم چرا اینقد فروشش کمه.ما ایرانی رو توسان و اسپرتیج طلسم کردن!مثلا می بینی تویوتا RAV4 هم با اون زیبایی و کیفیت، توی قضیه فروش جلوی این دو تا کره ای کم میاره.جدیدا یه کمی ب.ام.و مدل X1 و X3 رو تو خیابون ها می بینی که امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه.
زیگما
۱۱ تیر ۱۳۹۳خیلی کوچیکه
اینقدر کوچیکه که روی صندلی هاش احساس خوبی بهم دست نداد…..البت شاید ما زیادی ابعادمون بزرگه.
Sadjad97
۱۱ تیر ۱۳۹۳4 متر و 29 سانته.
زیگما
۱۲ تیر ۱۳۹۳پدال وقتی میبینی ایمیلم رو اشتباهم وارد میکنم لطفا پاکش کن.
امید
۱۱ تیر ۱۳۹۳تو ایران با در نظر گرفتن قیمتش گذینه خوبی برای مایه داران هست 2 سال پیش با این پولها بنز و بی ام و میخریدن الان این خبرا نیست گاریهای مونتاژ داخلی هم که جای لوکس های ژاپنی و کره ای رو حسابی گرفته بنز و اینا هم که مال مولتی میلیاردر هاست در این حال و روز فعلی
امين
۱۱ تیر ۱۳۹۳قدرتشو نکفتین،جند اسبه؟
Sadjad97
۱۱ تیر ۱۳۹۳دو چرخ متحرک معمولیش 148 اسب بخار قدرت داره، ولی در کل کم مصرف و جمع و جوره.
میلاد
۱۱ تیر ۱۳۹۳میتسو،سلطان تعادل و پایداری.
اس یو وی شم تعادلش خوبه.
hero
۱۱ تیر ۱۳۹۳اگه یه شاسی بلند جمع و جور میخواین asx بهترین انتخابه
Alpha
۱۲ تیر ۱۳۹۳کیفیتش خوبه
سجاد
۱۲ تیر ۱۳۹۳در کل ماشین های میتسوبیشی بدرد نمیخوره از لحاظ کیفیت موتوری خیلی ضعیف هستند اما کیفیت اتاقشون نسبت به ماشین های کره ای بهتر با این رنج قیمت خیلی گزینه های بهتری میتوان انتخاب نمود
Alpha
۱۴ تیر ۱۳۹۳کیفیت موتور میتسوبیشی کمه ؟ لنسر ، گالانت …
ارمان
۲۲ آبان ۱۳۹۳سجاد داداش 20 تا کمپانی هستن که از میتسوبیشی فقط موتور میخرن بخاطر کیفیت موتور
سارا
۱۴ تیر ۱۳۹۳قبل عید می خواستیم بخریمش ولی دو چیز مارو مردد کرد موتور 2000 سی سی که برای یک suv به نظرم خیلی کمهو ماشین قوی نسیت و به درد مسافرت جاده ای خیلی نمی خوره فقط تو شهر باید استفاده اش کنی و اتاق کوچکش که برای خوانواده ی 5نفره ما کوچکه و سه نفر بزرگسال راحت صندلی عقب جا نمیشن ولی اگر این دو مشکل را نادیده بگیریم هر جا راجع بهش خوندم همه راضی بودن و هر کی داشته گفته ماشین خوبیه
matin
۹ مرداد ۱۳۹۳درسته قدرتش 20 اسب از توسان و اسپورتیج کمتره ولی هم 200 کیلو سبک تره هم گیربکس بهتره ی داره از نظر آیرودینامیکی هم سرتره 5 ستاره هم از یورو کمپ داره
matin
۹ مرداد ۱۳۹۳در فیلم های گروه خودرو بانک میتسوبیشی ای اس ایکس شتابش 0.3 ثانیه از اپتیما بیشتر بود یعنی حدودا یکی بودند اپتیما با وجود اینکه 2400 و سدان است با این شتابش یکیه پس مطمئن باشید که این اسپورتیج و توسان رو جا می زاره
فریبرز
۳ مرداد ۱۳۹۳خیلی جالبه میتسوبیشی کیفیت موتوری نداره؟!!!!!!!!!!!!!!
مثل اینکه اوولوشن و پاجرو و گالانت vr6 رو فراموش کردی
حمیدرضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۳لطفا این خودرو با هیوندا و کیا مقایسه نکنید. پیچ چرخ میتسو می ارزه به کل کره با تمام برنداش !!!!!
محمود
۷ مهر ۱۳۹۳توی اهواز 40 میلیون هست پلاک اروند
ماشین خوبیه
سپنتا
۸ مهر ۱۳۹۳من 2014 فول اون رو دارم . ببینید اگر شما اینقدر پولدارید که برای کوه یه ماشین برای مسافرت یه ماشین برای تو شهر یه ماشین میتونید بخرید اونوقت گزینه های دیگری هست ولی این ماشین مزایای چند ماشین رو با هم داره . هم تو شهر براحتی میتونید ازش استفاده کنید چون جمع و جوره . هم در مسافرت امنیت داره . هم برای گشت خارج شهر البته به شرطی که نخواهید قله کوه رو فتح کنید . اصالتی که در این ماشین هست حالا حالاها در ماشین های کره ای نمی تونید پیدا کنید با افزودن چند اکسسوری قیافش کاملا دگرگون میشه من از خود شرکت این اکسسوری ها را گرفتم کلابا دو میلیون هزینه قیافه اش کاملا عوض میشه . تا حالا نیاز به تعمیر پیدا نکرده که ببینم خدماتشون چطوره و احتمالا اگر مشکلی پیش نیاد تا چندین سال نیاز به تعمیرات خاصی نداره . دید عقب کمه . ایینه های بغل جمع نمیشوند و چراغ هم ندارند ولی در مدل پایین تر برعکسه.
rambod
۲۴ مهر ۱۳۹۳سلام
من مدل ٢٠١٢ فول این ماشین رو دارم واقعا ماشین خوبیه مصرف سوختش کمه موتور ٢٠٠٠ سی سی کم نمیاره بدلیل اینکه گیربکس خوبی داره کیفیت اتاقشم مناسبه و ساده سیستم صوتی rocksforge امریکایی روشه با یه ساب ووفر غول عقبش؛-) برای یه خانواده چهار نفره کاملا مناسبه و یه چیز دیگش که خیلی دوستش دارم دنده های پشت فرمونشه که واقعا لذت بخشه یک مشکلی که داره فقط سرو صدا اتاق وقتی تو جاده خاکی میری زیاد میشه و کمی ماشین میکوبه ،که فک کنم فقط لندکروز و پرادو که سواریش راحت باشه تو افرود که قیمتش بالاتره وگرنه اسپورتیج هم خشکه اوایل بین اسپورتیج و میتسوبیشی مونده بودم که الان از خریدم کاملا راضی هستم موفق باشید.
REZA . JUST TOYOTA
۹ آبان ۱۳۹۳تو این قیمت suv خوب به غیر از این نیست
مهرداد
۱۳ آذر ۱۳۹۳من به نظرم موقع رانندگی باهاش احساس میکنی رو ابرها داری رانندگی میکنی. خیلی تعادل و پایداری خوبی داره. سقف پاناروماش خیلی حال میده. شتابش خیلی خوبه. به دلیل CVT تعویض دنده ها رو اصلا احساس نمیکنید. مصرف سوختش هم خیلی خوبه. به نظرم پولی که بابتش میدید راضیتون میکنه. پول ماشین ژاپنی میدید که تا پنج سال گذرتون به تعمیرگاه نمیفته. سیستم صوتیش که شامل ساب ووفر و آمپلی فایر زیر صندلی هست هیجان زدتون میکنه.
من شخصا معتقدم از اسپورتیج خیلی خیلی راحتتره رانندگی باهاش. البته بازم سلیقه است.
F.A
۲۲ آذر ۱۳۹۳به ژاپن و میتسوبیشی شک نکنید. بسیاری از کمپانی ها افتخار می کنند که موتور میتسوبیشی را روی محصولات خود نصب می کنند. اگر یه ماشین بی دردسر و راحت و مطمئن میخواهید، در خرید ماشین های ژاپنی و صد البته میتسوبیشی (به دلیل قیمت مناسب و بدنه محکم و مقاوم و سبک بخاطر بکارگیری آلیاژ بسیار مرغوب) تردید نکنید و آنها را با ماشین های کره ای مقایسه نکنید.
F.A
۲۲ آذر ۱۳۹۳هیچ وقت فریب قیافه ظاهری و قشکلی ماشین را نخورید چون بابت آن پول میدهید و قراره از آن بی دردسر و مطمئن استفاده کنید. ضمناً بسیاری از ماشین های مطرح و صاحب نام به قیافه ماشین به آن اندازه که شرکت های کره ای به ظاهر خودرو اهمیت میدهند، اهممیت نمی دهند و بیشتر کیفیت را مدنظر قرار میدهند لذا ماشین های ژاپنی عالی هستند