میتسوبیشی

میتسوبیشی GC-PHEV هیبریدی، تکرار یک کانسپت

وقتی میتسوبیشی در حال طراحی خودروهای کانسپت هیبریدی است، می‌توان گفت که این شرکت همچنان زنده است. هرچند که در چنین خودرویی بیشتر از مرزهای خیال گذشته و از واقعیت فاصله گرفته است اما این همان چیزی است که به‌عنوان پاژروی جدید انتظار آن را داریم.

Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
میتسوبیشی مفهومی GC-PHEV یک خودروی مطالعاتی است که به گفته میتسوبیشی، الهام‌بخش مدل بعدی مونترو یا پاژرو خواهد بود. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه سال ۲۰۱۳ توکیو رونمایی شد و اکنون بعد از دو سال بدون تغییرات خاص و با حفظ ظاهر عضلانی و آینده‌نگرانه خود پا به نمایشگاه شیکاگو گذاشته است. این در حالی است که میتسوبیشی در تیزرهای خود، یک خودروی نامشخص و پنهان را به‌عنوان نسل بعدی پاژرو نشان می‌داد که با نمایش مجدد GC-PHEV تا حدود زیادی این موضوع باطل شده و شاید باید تا نمایشگاه بعدی هم منتظر چنین خودرویی باشیم.

Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
در بخش پیشرانه، میتسوبیشی GC-PHEV از یک موتور شش سیلندر V شکل سوپرشارژر با قدرت ۳۳۵ اسب بخار در ترکیب با یک موتور الکتریکی سود می‌برد. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیرو را با سیستم کنترل تمام‌وقت S-AWC به تمام چرخ‌ها گسیل می‌نماید.

Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
تجهیزات ایمنی جدیدی نظیر رادار عقب و هشدار نقاط کور و جلوگیری از برخورد با عابر پیاده در این خودرو نیز لحاظ گردیده‌اند.

Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
Mitsubishi Concept GC PHEV
میتسوبیشی GC-PHEV در واقع ویترینی برای نمایش توانایی‌ها و قابلیت‌های این شرکت ژاپنی است که مدت‌هاست از نوآوری و پیشتازی دور مانده است. شاید نمایشگاه لس‌آنجلس و نمایش نسل بعدی پاژرو، توانایی‌های واقعی میتسوبیشی را نشان دهد.
Mitsubishi Concept GC PHEV

Mitsubishi Concept GC PHEV

Mitsubishi Concept GC PHEV

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    من :|

    شاید شما :|

    همچنان من :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. afish

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      واقعا خیلی خاص و عجیب طراحی شده گله لاستیکاشم حتی عجیبه من نتونستم دستگیره دراشو پیدا کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی آهنگر

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (375 ديدگاه)

        احتمالا یادشون رفته دستگیره در براش بزارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (105 ديدگاه)

        مث بچه های چاق و قلدر دوران کودکیه
        یه بچه غول جدید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. عارف

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (53 ديدگاه)

          آدم یه چیزایی میبینه از بعضی خودرو سازها که علاقه مند میشه بعدش سریع بره سایت سایپا یا ایران خودرو گالری فرقونا رو ببینه صرفا جهت تمدد اعصاب!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. tadano

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      کنسول وسط مثه میز بیلیارده , طراحیش !!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Mostafa&S

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      از رو suv لامبورگینی کپی کردن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مصطفی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (226 ديدگاه)

      چقدر نافرمه !!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. M5

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (294 ديدگاه)

      چیه این آخه ! :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر محمد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    اخه این چیه به جای آینه
    یه دوربین؟!
    یه سنسور؟!
    واقعا چیه؟!!!!
    اما در کل جالب و جذاب و خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یه پسر

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    چه طراحی مفهمومی داره
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا ما تا حالا طراحی مفهومی ندیدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حامد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    جلوش و داخلش عالیه اما پشتش میشد بهتر باشه. البته من دوست داشتم کاملا الکتریکی بود مثل تسلا x!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. amin

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    از نمای کنار احساس میکنم فاصله انتهای ماشین تا محور عقب زیاد..این واسه یک آفرود نقص بزرگی :) بیش از حد مفهومی یاد فیلم جنگ ستارگان افتادم شمشیر لیزری اینا :)) دستگیره هم که دراش نداره با سر از پنجره باید بپریم توش این آپشن باحالی دوستش دارم ( فور فان بود) :)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      داشتمیم؟؟؟؟
      داشتیم امین جون؟؟؟؟
      .
      .
      .
      نه اگه منظورت زاویه ی خروج از شیبه
      باید. بگم چون شیب زیادی داره پشتش مشکلی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amin

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (99 ديدگاه)

        سلام دادا :D

        حواسم به شیب عقبش نبود الان گفتی دقت کردم حرفت درست چون شیبش زیاد مشکلی نیست :) فعلا یک آفرود باز تو پدال هست اونم تویی ها :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          قربونتم
          ایشالا شما هم به راه راست هدایت میشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. محمد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا یه گزارش اختصاصی از اصفهان نمی گذارید ؟؟
    خیلی خوب میشه اگه دو تا خبر اختصاصی از امکانات کمری جدید و سوبارو فارستر قرار بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امین نقی زاده

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (134 ديدگاه)

    خیلی زیبا ساخته و طراحی شده. واقعا نفسم گرفت !!!خخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (297 ديدگاه)

    کانسپت مزخرف تر از این دیده بودین?!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر محمد

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      بابا این که معرکس
      تا حالا کانسپن سوزوکی کیزاشی رو دیدی؟!
      خودش با کانسپنش از زمین تا مریخ فرق داره
      ولی اینو مطمعنم که میتسو تاقریبا مثل همینو میسازه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. saman

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمای جلو دقیقا من و یاد اسب آبی می اندازه با اون گوشهای کوچولو و هیکل گنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ناصرساتیا

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    از بغل که به ماشین نگاه میکنی نمای عقب مثل کله بهروز وثوق در فیلم سوته دلان کله قندی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سعید

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    طراح این ماشین: مهسا 4 ساله از دارقوزآباد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سارا

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یعنی میتسوبیشی طرح های کانسپتشم زشت داره میزنه :/

    میتسوبیشی را چه می شود آیا :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    بسیار عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سامی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    فک کنم ژاپنی ها دیگه چیزی ب نام تخیل و رویا نداشته باشن !!!
    هرچی ک بش فکر میکنن رو میسازن !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      البته با اینکه خیلی خیلی دوسشون دارم باید بگم
      اگه نسازند هم باز هم فکر و رویا ندارند
      چون عادت کردند به خرکاری
      و اصلا ایده پرداز نیستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. ارمان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    گویی همچنان با واقعیت فاصله زیادی داره با این حال برند قابل اعتمادیه بهش بدگمان نیستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. F.A

    ۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با اینکه میتسوبیشی برندی است مورد اعتماد؛ اما امیدوارم این کانسپت را با کمی تغییر و به روزرسانی به بازار عرضه کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مسلمان

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قیمتش.چنده به ریال ایران؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا