میتسوبیشی

کانسپت میتسوبیشی GT-PHEV آماده حضور در پاریس

میتسوبیشی به تازگی شاسی‌بلند مفهومی کاملاً جدیدی را معرفی کرده و آن را آماده‌ی نمایش در نمایشگاه خودروی پاریس می‌کند. “گرند تورر” به عنوان “جدیدترین بیان” میتسوبیشی از طراحی این برند توصیف شده است. نام خودرو GT-PHEV بوده و از تکنولوژی پلاگین هیبرید شرکت در قوای محرکه‌ی خودرو سود برده شده است.

Mitsubishi GT-PHEV Concept 03
شیشه‌ی جلوی شیب‌دار و خط کمر بالا در این تصاویر اولیه بیگانه‌ترین نمای ظاهری نسبت به خودروهای دیگر این طیف را به ارمغان آورده و البته جزئیات بزرگ ظاهری نظیر مجموعه چراغ‌های عمودی و پانل‌های جانبی منحصربه‌فرد نمایی بسیار متمایز به این خودرو بخشیده‌اند. به علاوه، نمای جلویی مشابهت‌هایی را با کانسپت XR PHEV II نمایش داده شده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ نشان می‌دهد.

Mitsubishi Concept XR PHEV II
Mitsubishi Concept XR PHEV II
میتسوبیشی نمای جلویی خودرو را “حفاظ دینامیک” می‌نامد که اشاره‌ای آشکار به جنبه‌های ایمنی طراحی این کانسپت است.

Mitsubishi GT-PHEV Concept 01
هنوز تصویری از کابین خودرو منتشر نشده اما میتسوبیشی می‌گوید که کانسپت GT-PHEV داشبورد افقی با کنسول مرکزی بالاتر و تریم چرم به منظور همخوانی با جزئیات زیبای نمای ظاهری بهره خواهد برد.

Mitsubishi GT-PHEV Concept 04
زیر پوست خودرو سیستم سه موتوره PHEV میتسوبیشی قرار دارد که از ویژگی‌های آن می‌توان به نسل جدید مجموعه باتری‌ها، سه پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه بنزینی عادی اشاره کرد. با حالت تمام الکتریکی می‌توان ۱۱۳ کیلومتر را طی کرد اما با وارد شدن واحد بنزینی به مدار محدوده‌ی حرکتی خودرو ۱۲۰۷ کیلومتر خواهد بود. گفته شده که سیستم هیبریدی این خودرو به لطف تکنولوژی کنترل فوق‌العاده‌ی هر چهار چرخ توانایی‌های روی جاده و آفرود خودرو را بهبود بخشیده است.

Mitsubishi GT-PHEV Concept 02
این خودرو همچنین به داده‌های ابری متصل است و اجازه دارد تا اطلاعات کلی نظیر شرایط آب‌وهوا و جاده‌ای را به دست آورده و تحلیل نماید و البته مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین‌ها نیز در جلوی خودرو بکار گرفته شده است. داده‌های به دست آمده نیز برای بهبود مصرف سوخت و افزایش محدوده‌ی حرکتی بکار می‌روند.

ممکن است که این خودروی پیش‌نمایشی در نهایت جایگزین ASX بزرگ‌تر شود. ما انتظار داریم که این خودرو به جنگ رقبایی چون نیسان قشقایی برود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. احسان

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (115 ديدگاه)

    با توجه به کانسپت بودن خودرو بسیار زیبا است. اما در جلو لازم است یک مقدار چراغش بزرگتر بشه. ضمنا امیدوارم میتسوبیشی در نسل های جدیدش یک مقدار بیشتر روی عایق بندی صوتی کار بکنه. من الان ASx دارم. همه چیز ماشین بسیار خوب است اما صدای موتور و بیشتر از اون صدای باد و محیط در سرعت های بالاتر از 100 کیلومتر به درون اتاق میاد. کره ای ها در این زمینه بسیار بهتر عمل کرده اند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      احسان جان اوتلندر جدید یه ماشین عالی از این نظره واقعا توش صدای هیچی نمیاد این موشکل در سال ۲۰۱۶ حل شده توش بسیار بی صداست یه چیز فوق العادست یعنی زمان رو نماییش هم رو این نکته خیلی تبلیغ شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    متاسفانه میتسوبیشی خیلی نسبت به 20 سال پیش افت کرده.
    کیا و هیوندای کاملا میتسوبیشی رو جا گذاشتن.
    باز الان یک سری دوستان اهل فن میان سگمنت سگمنت میکنن !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ولی این مدل تغییر داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Armin

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (421 ديدگاه)

      با کمال احترام دوست عزیز اگه تا حالا پشتش نشستین از رو عکس و مقاله و پای لپتاب نمیتونین این حرف رو بزنین بنده چون تجربه مالکیتشو داشتم عرض میکنم در زمینه کیفیت ساخت و سواری و ماندگاریش به مراتب از رقبای کره ایش بالاتر هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ارمان

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      داره به من تیکه میندازه ?
      استاد دو تا نکترو بهت یاد او ری کنم
      ۱. امار دیس لایک هات داره رکورد دوست قدیمی مافیا رو میشکنه
      ۲. شما اجازه بده این ماشین بد بخت بیاد بیرون فقط اجازه بده ارزه بشه من خودم مینویسم ix35 از این بهتره حالا که کمپانی داره ماشین میزنه هم میگی از ۲۰ سال پیش فلان شده
      همه نگرانی شما کیا و هیوندای که پدر من از سال ۲۰۰۹ داره و من هیچ کدومش رو ماشین نمیپندارم (مخصوصا اسپورتیج ۲۰۱۳ که خندهدار ترین ماشین دنیاست و با موتور ۲۰۰۰ اندازه لند کروز مصرف داره و باکش اندازه ۲۰۶ ????)من مصرف کنندم اینو میگم حالا شما بیا لنسرو با گرنجور مقایسه کن ?????????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Fakhr

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    نود درصد جایگزین اوتلندر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حميد

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    میتسو بیشی همیشه بی ادعا کار کرده و انصافا خوب میسازه از هواپیما بگیر تا قطعات الکترونیکی
    این کانسپت شامل کلیه خطوط و چراغهای باریک طراحی جدید هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. دوج

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    عالی مثل همیشه ،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارمان

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    ۱۲۰۷ کیلومتر یا یه شارژ و یه باک بنزین ؟
    ای وایه من خدایی تو پلاگین هیبریدی میتسوبیس
    شی داره یه قلقلکی به برندهای بزرگ دنیا میده
    همین الانشم outlander ohev با مصرف ۲.۵ لیتر در صد کیلومتر داره خوب میفروشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی خوب شده، خیلی وقت بود که یه طرح جدید به عنوان کانسپت بیرون نداده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا