مینی

قیمت خانواده مینی ۲۰۱۷

مینی کلابمن و مینی کانورتیبل بدون هیچ‌گونه تغییر قیمتی، پای به مدل سال جدید می‌گذارند. مطابق اعلام مینی، هر دوی این مدل‌ها همچنان در نسخه‌های پایه «کوپر»، به‌ترتیب قیمتی برابر ۲۴۹۵۰ و ۲۶۸۰۰ دلار خواهند داشت. این در حالی است که نسخه‌های قدرتمندتر کوپر S کلابمن و کوپر S کانورتیبل، به ترتیب ۳۵۵۰ و ۳۶۵۰ دلار دیگر به قیمت پایه خودرو اضافه می‌کنند. به عنوان یک آپشن جدید برای مدل ۲۰۱۷، مشتریان می‌توان با پرداخت هزینه اضافی به میزان ۱۸۰۰ دلار، از سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در مدل‌های کوپر کلابمن و کوپر S کلابمن استفاده کنند. این در حالی است که برای مشتریانی که به قدرتمندترین کانورتیبل مینی دارند، مدل جدید جان کوپر ورکز کانورزتیبل با قدرت ۲۲۸ اسب‌بخار و قیمت ۳۶ هزار و ۴۵۰ دلار درنظر گرفته شده است. البته تمام این قیمت‌های اعلام‌شده ، به نوعی تنها نوک توده یخی هستند که در دریای مینی شناور است و مجموعه‌ای از آپشن‌ها در این برند، به راحتی می‌تواند قیمت هر دو مدل کلابمن و کانورتیبل را به‌سرعت افزایش دهد.

2016 Mini Cooper Clubman
۲۰۱۶ Mini Cooper Clubman
برخلاف مدل بزرگتر کلابمن و مدل با سقف نرم کانورتیبل، مینی هاردتاپ ۲۰۱۷ جهشی حداقل ۲۵۰ دلاری تجربه کرده است. کمترین قیمت مربوط به کوپر هاردتاپ با ۲۱۸۰۰ دلار است و مدل کوپر S هاردتاپ نیز با قیمت ۲۵ هزار و ۲۵۰ دلار عرضه می‌شود. مینی هاردتاپ‌های مدل ۲۰۱۷ که به صورت ۲ در یا ۴ در (آپشن ۱۰۰۰ دلاری) در دسترس قرار می‌گیرند، به صورت استاندارد از پکیج Media استفاده می‌کنند. این پکیج که قبلاً یک آپشن ۷۵۰ دلاری بوده، شامل یک تکیه‌گاه دست در جلو، یک نمایشگر ۶/۵ اینچی در وسط داشبورد و سرویس ارتباطی Mini Connected با قابلیت هماهنگ‌کردن گوشی موبایل با سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌شود.

Mini John Cooper Works Hardtop
Mini John Cooper Works Hardtop
در مقابل، مدل‌های پایه کوپر هاردتاپ، انتخابگر حالت رانندگی مینی را که قبلاً به صورت استاندارد ارائه می‌شد، از دست داده‌اند. این ابزار جذاب و فریبنده، اینک بخشی از پکیج  محسوب می‌شود و در کنار تجهیزاتی چون دامپرهای دینامیک، چراغ‌های جلوی LED، چرخ‌های ۱۶ اینچی و صندلی‌های با تکیه‌گاه بیشتر قرار گرفته است.

2017 Mini Seven
۲۰۱۷ Mini Seven
پکیج جدید Seven Edition به یاد مدل قدیمی Austin Seven نامگذاری شده است و مواردی چون نشان‌های ویژه، تریم نقره‌ای بر روی سقف و آینه‌های بغل، الگوهای قهوه‌ای‌رنگ در داخل کابین و چرخ‌های اختصاصی ۱۷ اینچی  را اضافه می‌کند. انتخاب این پکیج آپشن برای خریداران کوپر هاردتاپ و کوپر S هاردتاپ، به ترتیب هزینه ای برابر ۲۵۰۰ و ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت. در همین حال، تنها ۳۰۰ دلار بیشتر برای مدل با سطح عملکرد بالای مینی JCW هاردتاپ که تنها به صورت ۲ در ارائه می‌شود، قیمت اولیه مدل را به سطح ۳۱ هزار و ۷۵۰ دلار می‌رساند.

2016 MINI Cooper Convertible
MINI Cooper Convertible

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. ماسل

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    س.دوستان پدالی با ۳۰ هزار دلار گزینه ی بهتری وجود نداره؟+
    آیا شما با ۳۰ هزار دلار یک مینی میخرید؟ـ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali911

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      دوستان انگلیسی همیشه بیشتر از ارزششون قیمت می گیرن. باید عاشق این ماشینها باشی تا بخریشون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یو اس اس اینترپرایز

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      سلیقه خاص میخواد برای خرید این جور خودروها

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه چی داره که حالا تغییر قیمت هم داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علي

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    خیلی شبیهه سمندر و موجودات ما قبل تاریخ میمونه. سواریشم که شنیدم خشک و بی روحه. قیمتشم که بالاست. فقط و فقط طبق طبق ادعا میمونه که اونم برامون عادی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بنتلی

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ماسل جان هر خودرویی بازار خودشو داره،خرید یک خودرو بستگی ب سلیقه و نوع کاربرد و سطح درآمد خریدار داره،من خودم با25هزارتا ترجیه میدم یه موستانگ بخرم.البته این حرفم ب معنی بد بودن مینی نیس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بنتلی

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی حالا ک داری اعاده فضل میکنی حداقل یکم خلاقیت ب خرج بده،قبلا ک سر مستربین و چارلی چاپلین گیر کرده بودی ،الانم سر سمندر و موجودات ماقبل تاریخ قفل کردی. مینی ب خاطر سواری لذت بخشش و قیافش معروفه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      بنتلی جان دوست مویز من به کی قسمت بدم که بنده مولتی فکر میکنم . به عصای چارلی چاپلین؟ به ارواح اجداد دایناسورا و سمندرها ؟ به ی تار موی مستر بین که نور به کلش بباره؟ اونی که تک بعدی فکر میکنه وتعصب خالصانه رو انگلیس داره خودت هستی نه من. آدمای با دید تک بعدی قدرت تمایز رو از دست میدن و کم کم فرق گلابی با نمکدون رو نمیتونن با هم تشخیص بدن. هیچ وقت خودتو فدای تعصب و مکتب غلط بعضی کشورها نکن که معلوم نیست آینده خودشون و پول کشورشون که پوند باشه چی میشه. چنان تو غرور و تکبر و گذشته بد و سیاهشون گیر کردن که باور کن از آینده خودشون خبر ندارن و تو همش سنگشونو تو سایتهای مختلف ایرانی به سینه میزنی و با تغییر حرفات و مواضعی که داشتی ، به دیگران و خودت توهین میکنی. ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. moein

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    این مینی هم دیگه فک کرده سر گردنس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بنتلی

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی برا من ادای آدمای روشن فکرو درنیار،تو فقط تعصب رو خودروی آلمانی داری و سینه چاک آلمانی!وقتی انقد قدرت تحلیل نداری ک بحث خودرو رو با سیاست قاطی نکنی من دیگه چی بگم بهت،میشه بگی کی گفتم خودرو انگلیسی بهترینه؟!کی گفتم خودرو آلمانی بدرد نمیخوره؟بعد تو بهم تهمت تعصب میزنی!،تو حتی ب شاهین ک بیشتر علاقه مند ب خودرو آلمانیه گفتی ک داره طرفداری خودروهای انگلیسی رو میکنه،وقتی میگی چرخ پاسات رو با تویوتا عوض نمیکنم کاملا معلومه ک تعصب داری،بعد میای الکی میگی من مولتی فکر میکنم!درضمن من فقط تو پدال نظر میدم اما سایتای دیگه رو هم نگاه میکنم،تو توی خودرو بانک هم بی دلیل و بدون منطق خودروهای انگلیسی رو زیر سوال میبری!اگه حرفات منطقی بود من حرفی نداشتم!دوستدار یک خودروبودن با تعصب داشتن فرق داره،الان مثلا حسین بیشتر از بی ام و خوشش میاد،یا مثلا کینگ918 بیشتر از پورشه خوشش میاد ولی متعصب نیستن مثه تو و از طرفی ب سلیقه بقیه احترام میزارن،تو با کینه ورزی و بدون منطق درمورد خودروهای انگلیسی نظر میدی!یادت رفته گفتی خودروهای مک لارن رو دستشون باد کرده؟درحالی ک تو متن مطلب گفته بودفروش قسطی رو بقیه خودروسازا مثه پورشه هم انجام میدن.یا مثلا گفتی استون مارتین دی بی11 تکراریه و اشتباه پشت اشتباه انجام میده در حالی ک این خودرو فوق العادس .اینا فقط چن تا از حرفات بود.اگه از خودرو انگلیسی متنفری مجبوری بیای نظر بدی؟.صدبار گفتم باز هم میگم سلیقه من محدود ب انگلیس نیس ولی تعدادی از خودروهای مورد علاقه من انگلیسی هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا