نیسان

بررسی نیسان GT-R مدل ۲۰۱۵: گودزیلای قرن 21

نیسان در مدل جدید از GT-R بیش از هر سال دیگری پس از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ ، در جزئیات خودرو تغییر ایجاد کرده و سال ۲۰۱۵ سالی متفاوت با ۲۰۱۴ برای GT-R خواهد بود

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R
البته در طول سال‌ها به دنبال بهینه‌سازی و پیشرفت مداوم این مدل خود بوده است؛ مواردی مانند تنظیم سختی شاسی، افزایش اسب‌بخار موتور و ارتقای سیستم فرمان. امّا تنها نکته‌ای که همچنان بی‌پاسخ مانند ضعف‌ سیستم تعلیق پس از شش سال عرضه نیسان GT-R است و همه علاقه‌مندان آن امیدوارند که در مدل جدید این ضعف‌ها برطرف شوند.

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R
مدل جدید نیسان Gt-R نیسموی ۲۰۱۵ رشدی بسیار خوب داشته و قدرت و هیجان زیادی را نشان داده است. امّا در همین حال، مدل پایه این خودرو با عنوان «پرمیوم» یک سیستم تعلیق آرامش‌بخش دریافت کرده که هم باعث کیفیت بهتری در سواری شده و هم چسبندگی خودرو را افزایش داده است. در این سیستم، از مواردی مانند دامپرهای ارتقا یافته و میله نرم‌تر ضدّ لغزش در جلو استفاده شده است. نیسان در این مدل جدید از GT-R سعی کرده که یک خودروی مطیع با ویژگی‌های گذشته ارائه دهد؛ ولی در همین حال، تغییراتی که در مدل سال ۲۰۱۵ صورت گرفته به گونه‌ای است که به راحتی بر روی صندلی راننده قابل‌لمس است. در حالی که مدل قبلی مانند یک لوکوموتیو بر روی ریل!، در جاده بالا و پایین می‌رفت، GT-R مدل ۲۰۱۵ آرام و آزاد در مسیر مستقیم خود در بزرگراه به راه خود ادامه می‌دهد.

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R
هنوز همان هیولای پر سر و صدا و جان‌سخت که می‌شناسیم …

نیسان GT-R مدل ۲۰۱۵ یک خودروی استوار، سریع و نترس مانند هر GT-R دیگری است که قبلاً با شاسی R35 عرضه شده است. گفته نیسان در مورد چسبندگی بیشتر مدل جدید در تست لغزش چندان محسوس نبود؛ زیرا تمایل به ادامه مسیر ۰.۹۵g از این خودرو مشاهده شد که بهتر از وضعیت GT-R مدل ۲۰۱۳ نیست. همین طور مدل‌های نیسمو و نسخه مخصوص پیست Gt-R با تایرهای NR-1 سطح چسبندگی بالای ۱.0g از خود نشان داده‌اند. سیستم تعلیق نرمتر می‌بایست وضعیت چسبندگی را در یک سطح جاده ناهموار و در مانورهای در حال حرکت بهبود بخشد. ولی سیستم جدید حداقل، وضعیت کم‌فرمانی GT-R را بهتر نکرده است. هنگامی که پا را از روی گاز به صورت ناگهانی برمی‌دارید یا برای پیچیدن ترمز می‌کنید، تایرهای جلوی GT-R اسکیت‌سواری در سطح جاده را به کم شدن سرعت ترجیح می‌دهند.

علی‌رغم سیستم دفع هوشمند نویزها، Gt-R هنوز هم یک هیولای پر سر و صدا باقی مانده است. تایرهای بزرگ «دانلوپ» باعث می‌شوند که کابین خودرو در هنگام شروع حرکت وضعیتی شبیه به ایرباس ۶۰۰ تُنی داشته باشد. با وجود صداهای تغییر سرعت سیستم گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه، هیچ راهی برای ساکت کردن این خودروی سرکش نیست.
در مدل ۲۰۱۵ هیچ تغییری در زمینه پیشرانه صورت نگرفته است که البته احتمالاً کسی هم شکایتی ندارد. موتور ۳.۸ لیتری V-6 با توربوهای دوقلو باعث ایجاد ۵۴۵ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۶۲۷/۷ نیوتن‌متر می‌شود. با استفاده از سیستم مفید کنترل شروع حرکت، این خودرو توانست رکورد ۳ ثانیه کامل را در رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برای خود ثبت کند. البته در دیگر GT-R ها، این زمان ۲/۹ ثانیه بوده است. ولی این خودرو در تست یک‌چهارم مایل وضعیتی متفاوت با سایر GT-R ها مانند نیسموی ۶۰۰ اسب‌بخاری مدل ۲۰۱۵ داشته است. GT-R کنونی در مدت ۱۱/۲ ثانیه از مرز ۱۳۲۰ فوت می‌گذرد.

2015 Nissan GT-R Interior
۲۰۱۵ Nissan GT-R Interior
می‌توان گفت که نیسان Gt-R مدل ۲۰۱۵ با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار بهترین مدل خودرو از این سری تاکنون بوده است؛ ولی شاید باز هم علاقه‌مندان به این خودرو وضعیت بهتری را برای مدل سال آینده طلب می‌کنند و هنوز کار برای نیسان پایان نیافته است. در ادامه مشخصات این خودرو را مرور می کنیم.
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۱۰۶۶۵۰ دلار (قیمت پایه: ۱۰۳۳۶۵ دلار)
  • نوع موتورDOHC 24-valve V-6با دو توربوشارژر، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
  • گنجایش: ۳۷۹۹ سی‌سی.
  • قدرت: ۵۴۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۶۲۷/۷ نیوتن‌متر در ۳۲۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاجه با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۷۸ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۷ متر.
  • عرض: ۱/۸۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۷ متر.
  • وزن کلی: ۱۷۷۶ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۷/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۲/۳ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۹ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۱/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۱/۱۷ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۰۲ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱۲ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    به احترام این “گودزیلا” یک دقیقه سکوت…

    نیسان با ساخت این ماشین کاری کرد که هنوز که هنوزه خیلیا توش موندن.با 100 هزار دلار چه خودروهایی میشه خرید که صفر تا صد 3 ثانیه داشته باشن؟!

    وجود یه GTR تو کلکسیون هر کلکسیونری واجبه.

    عرض دیگه ای نیست.ارادت

    تو اون عکسی که نمای عقب رو نشون میده،اون باندای وسطی خیلی جالبن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sadjad97

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      پس شاهین جان خودت سکوت رو نشکون، اولش میگی سکوت بعدش 5 خط کامنت میذاری؟ :-D

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      آره خیلی وحشیه خدایی
      3.8 لیتر 3 ثانیه خیلی عالیه با این وزن
      فقط به نظر من قیافش میتونست بهتر هم بشه برا 2015

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        باید کم کم منتظر نسل جدیدش باشیم.فکر کنم واسه همینه که خیلی تو ظاهرش دست نبردن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          درود
          شاهین جان اون مطلبی رو که گفته بودی گذاشتی؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          سلام کربونادو جون اون مطلب آماده اس ولی الان دست من نیست.ان شاالله در آینده می بینیمش.ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          راستی حواسم نبود که در مطلب پیش اسم نویسنده رو ببینم!!!!!
          آفرین واقعا کارت خوب بود و قابل تحسین!!!!!
          یه عذر خواهی هم به شما بدهکارم که در پست پیش بابت مطلب زیبایت تشکر نکردم!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. خاوری مزراتی

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          این جی تی آر هم جونوریه برا خودش…غول کشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. فواد

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (291 ديدگاه)

        قابل توجه ٩١١ ایا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          برو عمو!!!!!
          1/4 مایل 911 turbo s برابر 10.8
          1/4 مایل gtr برابر 11.2
          اگه می خواهی برای محکم کاری چندتا ویدئو هم بگذارم!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فواد

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (291 ديدگاه)

          بذار این مدل وارد بازار بشه اونوقت تمام این اعداد رو به سخره میگیره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Sadjad97

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          حجم و قدرت موتر توربو اس 911 چقدره؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          موتور = v6
          حجم = 3.8 البته شاید یکم کمتر باشه دقیق یادم نیست!!!!
          قدرت = 556bhp
          0-100 = 2.9
          سیستم انتقال قدرت = AWD
          عبور از 1/4 مایل = 10.8S

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. انزو

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      مگه مرده ک یک دقیقه سکوت کنیم. :D براش کف میزنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        اینم حرفیه! :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شهاب

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (266 ديدگاه)

          نیسان GT-R در فیلم fast & furious 1 و خصوصا نسخه 2 یه شهرت جهانی پیدا کرد.
          عشق دیرین پاول واکر. . . روحش شاد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. جی تی ار

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      نمی دونم باوجود این ماشین اونایی که هنوز911رو دوست دارند چه دلیل قانع کننده ای دارند.دوستان موتورش 3/8لیتری نبود?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        اولا که کاملا با هم برابر اند البته قیمت 911 کمی بیشتره!!!!!
        بعدش به چی 911 می رسید؟؟؟؟؟
        به کیفیتش؟؟؟
        به هندلینگش؟؟؟
        به سرعتش؟؟؟
        تو 1/4 یا 1/2 یا 1 مایل هم که ازش عقب می افتید!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جی تی ار

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          عزیزم بروآپارات ببین یک تاده درگ تایمزتوسال 2013چه ماشینایی بودند.ازدو تاهشتش جی تی ار بود.درگ دارم جی تی ار1200اسبی کل پورشه 911 1300 اسبی رو می خوابونه.کجای کاری??تازه اختلاف قیمتش هم خیلیه.با پول 911می تونی یه جی تی ار نیسمو بخری تاتو درگ برنده باشی ویه سری 3بگیری تایه ماشین خانودگی عالی داشته باشی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. امید

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دوستان می خواستم این مطلب رو هم بدونید که درسته شما با همچین قیمت کمی می تونید یه ماشین با صفر تا صد ۳ ثانیه ای داشته باشین اما بعضی ماشین ها هستن فقط برای سرعت مثل همین جی تی ار و فورد موستانگ جی تی ۵۰۰ قبول دارم جی تی ار ماشین سریع با سواری نسبتا خوب است اما همه ی ما میدونیم که این ماشین هیچ گاه از لحاظ فرمان پذیری و هندلینگ و کیفیت سواری قابل مقایسه با سوپراسپرت های ایتالیایی و آلمانی نیست این مطلب رو هم بگم اگه بدونید ماشین ها وقتی به حد اکثر سرعتشون نزدیک می شن به تکون تکون می افتن ولی جی تی ار خیلی زود تر از سوپراسپرت های ایتالیایی به اون تکون ها می افتن البته این نظر شخصی من هست و شاید کسانی پیدا بشن که این ماشین رو به ماشین ها چنند صد هزار دلاری یا حتی چند میلیون دلاری ترجیح بدن
      این مقایسه مثل مقایسه موتور های شرکت ژاپنی کاوازاکی و هندا با دوکاتی و ام وی آگوستا می باشد ممنون که نظرم رو خوندید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Alpha

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        برای رد حرف شما کافیه یه سر به زمان های ماشینا تو پیست Nürburgring بندازیم و ببینیم که اونتادور 400 هزار دلاری تو پیست نتونسته حتی نزدیک به نیسان جی تی آر نیسمو عمل کنه ! جی تی آر نتنها هندلینگش از بقیه ضعیف تر نیست بلکه خیلی بهتر هم هست و دیدیم که حتی LFA با اون مهندسی نتونست تو پیست جی تی آر رو شکست بده . اختلاف اونتادور و جی تی آر نیسمو تو پیست Nürburgring حدود 17 ثانیه هست !

        http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. carbonado aventador

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        فقط اینو بدون که کسی که توی GTR می شینه آرزوش سوار شدن آونتادور 590000$ یا F12 هستش!!!!!!
        این تفاوت بین ما(متحدین ایتالیا)ونیسان هست!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali-gtr

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (493 ديدگاه)

          نه اصلا من همچین آرزوی ندارم . اگه به من لامبو بدن خیلی سریع میفروشمش نیسان میخرم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Alpha

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          شما تو اونتادور 590000 $ بشین دود اگزوزای نیسان رو بخور

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. جی تی ار

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        یعنی توسال 2009این ماشین فقط به خاطر سرعت خودروی سال شد???!!!اصلا کل حرفت اشتباه بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. عرفان

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      من یه فیلم از این ماشین دیدم که ٢٩٠ تا تو اربیل عراق پر کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. عرفان

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      hellcat با اینکه هنوز صفر تا صدش مشخص نیست ولی یک چهارم مایل رو از این سریع تر میزنه و قیمتش هم انتظار میره بین 55 تا 65 هزار دلار باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فواد

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (291 ديدگاه)

        آخه عزیزم hellcat تیون شده است شما آلفا 12 رو نمیگم ها یه تیون نرمال از gtr رو بذاری همون hellcat رو له میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferya

          ۲۸ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          ا ؟ hellcat تیون شدس ؟؟
          شما تعریفت از تیون چیه ؟؟ ماشین تیون چرا باید تو سرش بخوره ؟ وقتی hellcat با 40000$ پول کمترو مصرف سوخت برابر ، GT-R رو له میکنه دیگه چه حرفی هست ؟
          اگه hellcat تیونه ، GT-R هم تیونه چون twin turbo ــه !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    8. ژیار

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      شاهین جان مرسدس e63amg s با اینکه سدان است شتابش 3.2 ثانیه س وطی کردن 1/4 مایلش 11.5 ثانیه قیمتش هم 105000 دلاره. البته 4 نفرم به راحتی سوار میشن و امنیت راحتی و تکنولوژی بالاتری هم داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. PEUGEOT

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    واقعا ماشین با غیرتیه
    خیلی باهاش حال می کنم
    موتورش خیلی خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    هیچ تردیدی نیست که GTR در مقابل حجم موتور و تعداد سیلندر آمار و ارقام فوق العاده ای داره و اینو تو درگها نشون داده.ولی نباید از این مسئله چشم پوشی کرد که شرکت نیسان نزدیک به 7 ساله داره هر سال جدیدترین تکنولوژی و تمرکزشو رو این گودزیلا میزاره که تا به حال در مورد هیچ خودرویی این اتفاق نیفتاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      از همه ی دوستان عذر میخوام که اینجا کامنت گذاشتم . فقط میخواستم اطلاع

      رسانی کنم :

      شما تفاوت فنی فاحشی بین محصولات

      یک ماک با ولوو .

      یک داف و پیتر بیلت .

      یک مرسدس بنز و فرایت لاینر .

      نمیبینید .

      و این به دلیل حمایت های اروپا به صنعت کامیون امریکا است .

      نه اینکه کامیون های امریکایی بد باشند ، نه اصلا . اتفاقا در بعضی

      موارد جلوتر از اروپایی ها هستند . اما اینده از ان اروپایی ها هست .

      لازم به ذکر است که مرسدس بنز صاحب شرکت های دیترویت دیزل . توماس .

      وسترن استار و اوریون که همگی در تولید خودروهای سنگین و اتوبوس فعالیت

      دارند ، میباشد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مهدی ف

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    یک ژاپنی اصیل وبا ابهت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mahdi

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود

    یک جمله

    آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین به نیسان
    یه ماشین همه چیز تموم و خوش قیمت
    نکته ای که هست خودروهای توی این کلاس تقریبا دارند به مقوله کیفیت سواری توجه زیادی نشون میدند
    یعنی این خودرو فقط برای شتاب گیری و تست سرعت ساخته نشده باهاش میتونید یه رانندگی مفرح و خوب داشته باشید
    یه رویکرد هوشمندانه در صنعت خودرو
    با این دیدگاه که مشتری هنگام خرید این امتیازات رو داره
    1 یه ماشین ژاپنی با کیفیت
    2 یه ماشین با قدرت و شتاب بالا
    3 یه ماشین با رانندگی مناسب
    و یه نیسان دارم با قیمت مناسب
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Just germany...

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    شاهکاره نیسان……
    این ماشین با این قیمت حال خیلی از سوپر اسپرت های چند صد هزار دلاری ایتالیایی رو گرفته
    کاری که از خوبه ماشینی بر نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Just germany...

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      این کلمه ( خوبه ) که تو خط آخر نوشتم اشتباه شد میخواستم بنویسم ( هر ) داشتم حرف میزدم مغزم دو جا کار نکرد اینطوری شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Ehsan

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    نیسان فقط GT-R

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. زیگما

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    این نسلش که تازه قدیمی شده اینه!
    فرض کنید نسل جدیدش چی میشه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      شاهکاریست از نیسان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Nissan GTR

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    محشره، نیسان تنها ماشینیه که غول هایی با قیمت های چند برابر خودش مثل sls رو پشت سر گذاشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena scirocco

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      کروت،وایپر هم همینکارو میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        بهتر از sls ماشینی پیدا نکردی؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena scirocco

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (745 ديدگاه)

          من نگفتم رقیب sls ان منظورم این بودکه از پس سوپرکار های چند برابر قیمتشون بر میان…

          وایپر و اس ال اس همچین مقایسه نشدنی هم نیستن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Nissan GTR

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (141 ديدگاه)

          R8 و srt viper و ونکویش و zl1 هم هستند حالا شما بهترشو سراغ دارین بگین ما هم استفاده کنیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    نیسان جی تی آر واقعا یه سوبر اسبورت خواستنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Kousha

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    در آرزوی چنین ماشین هایی کمی بخندیم :D :D :D
    باشد که رستگار شویم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mahdi

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    پدال قدیما یه بک گراندی چیزی میزاشتی چند وقته دیگه خبری نیست?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      به نظرم بدون بک گراند خیلی بهتره البته این نظر من بود

      موافق پسزمینه لایک

      مخالف پسزمینه دیسلایک

      ببخشید پدال که پا کردیم تو کفشتون :-D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        این پس زمینه هم واسه خودش داستانی بود!!! از پورشه میذاشت میگفتن از بنز بذار! از بنز میذاشت میگفتن از آمریکایی بذار! از اوپل میذاشت میگفتن این چیه بابا عوضش کن! کلا داستان بود! به نظر من نداشته باشه بهتره(البته من بنا بر وظیفه ی دوستیم لایک کردم! :) )

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        شاهین جان هیچ وقت و هیچ کس به پدال نگفت که عکس از بنز بذارین .

        تنها مخالف این حرکت کافر بود . میگفت که از ماشین امریکایی هم

        عکس بذارین . اما به شخصه خودم با عکس موافق نیستم . چون هم

        شلوغ میکنه و مخالفت ها شروع میشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. Nissan GTR

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    پدال لطفا از جی تی ار الفا هم مطلبی بذار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hero

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    شمشیر سامورایی ها خیلی تیزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بنده خدا

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلاموتو ایران کسی این رو دیده؟واقعا زیباست….راستی یه حرف تو ذلم مونده میخوام با اجازه دوستان بگم…ایکاش سایپا به جای مونتاژ سراتو بییاد پیکانتو رو مونتاژ کنه…ماشین کم مصرف ایمن و عالییه.شما تو ایتالیا برین اکثر خودروهای داخل شهر کلاس aیاb…پیکانتو لیاقتش بیشتر از این حرفاست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hero

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (593 ديدگاه)

      بله من گذر موقتشو دیدم
      تنها ایرادش فاصله کف خودرو تا زمین بود که به هیچ وجه مناسب جاده ها و خیابونای ایران نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ali-gtr

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    — عشق خودم GTR KING

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (645 ديدگاه)

    بعضی وقتا دلم میخواد از یه چیزی ایراد بگیرم ولی نمیشه ! مثل الان !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . حمید عکست خیلی قشنگه .

      خوش اومدی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (645 ديدگاه)

        درود . تو کجایی پسر؟ پیدات نیست . Viber چرا آفتابی نمیشی ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        گوشیم ترکیده . تا چند روز دیگه درستش میکنم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (645 ديدگاه)

          اوکی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. PEUGEOT

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    حمید جان چطوری چرا دیگه نمیای پدال
    خیلی دلمون برات تنگ شده
    بیشتر بیا پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (645 ديدگاه)

      سلام پژوی عزیز ، سعی میکنم بیشتر سر بزنم . ممنون از لطفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    همیشه گفتم که در این ماشین یک رازی نهفته است . هرکسی فهمید به ما هم بگه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ادریس( ♪♫Edi سابق)

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      اره میلاد جان،موافقم با نظرت.
      اما خودم تاحالا پی به چیزی که قابل شک باشه نبردم. خودت چی فک میکنی!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . منم چیزی نفهمیدم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. Trophy

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (52 ديدگاه)

    شاهکار مهندسی ژاپن
    خودرو یی که اسمش توأم با حس افتخار وقدرته
    خودرو یی که با یه تیونینگ بوگاتی رو شوت میکنه به عقب
    نیسان با این خودرو خیلی چیزارو عوض کرد
    خودرو یی که تو هر لیست ده تایی نشریات حظور داره
    این ماشین واقعأ قابل احترامه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فقط تیونینگ ؟؟؟

      ایرودینامیک و وزن و …. پشم هستند ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        آخه یکی نیست به این برادر ما بگه که اگه پراید رو تیون کنند قدرتش بشه 400bhp من قول می دم آونتادور رو باهاش بگیرم!!!!!!
        عزیز من فقط قدرت رو نگاه نکن!!!همه چیز رو در نظر بگیر!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. VAHID JINPACHI

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    اگه نسل جدیدش بیاد همه رو نابود می کنه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. sajad

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خدایا چرا ما نباید از این ها داشته باشیم چرا ما نباید حال کنیم چرا واقعا کاش حداقل یک بار جواب مارو میدادی این سوال من سوال یک ملت جوون ایرانه خدایا یک بار هم شده کاش به ما میدادی مارو حسرت کش قرار نمیدادی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. reza

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    14/7 لیتر گوارای وجودت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. reza

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    لقب گودزیلای قرن 21 برازندشه واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. امید

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    نیت کنیم از الان شاید 100 سال دیگه تونستیم بخریمش البته فقط برای ما که اینجا هستیم یکم زمان میبره
    اوه یادم نبود یه سری که ماشین زمان داره میانو میرن
    برای ماها که نداریم همون 100 سال کفایت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. احمدرضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کمپانی نیسان,یکی از بهترین کمپانی های خودرو ساز و هیچ حرفیم نیست,اما دیگه وقتشه یه نیو فیس از Nissan GT-R طراحی و بسازه,خیلی تکراری شده دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Alpha

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    این ماشین شاهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امين

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    همه جی شتاب نیس که! تو بیست Z28 شکستش داد :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. hero

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    لکسس lfa سرتره ولی قیمتش خیلی گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. 160

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    بنظرم اگه یکم وزنشو کمتر میکردن عالی میشد چون 1700 کیلو یکم زیاده..
    از بقیه نظر عالیه و شاید از 911 turbo چهارصد متر تو زمان کمتر طی کنه ولی بهترین ماشین برای تویونینگ جی تی آر که اکثر رکوردای 400 متر برا جی تی آر هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا