نیسان

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

وقتی خریداران تمایل به خرید کراس اورها و پیکاپ ها داشته باشند و دیگر علاقه ای به خرید سدان های سایز متوسط نداشته باشند، شما به عنوان خودروساز چه کار می‌کنید؟ خودروسازهای باهوش این تمایل بازار را با ساخت پیکاپ ها و کراس اورهای فوق‌العاده پاسخ می‌دهند. اما خودروسازهای برتر همین کار را بدون کنار گذاشتن خودروهای قدیمی‌شان انجام می‌دهند.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
نیسان ماکسیما از سال ۱۹۸۱ وارد امریکا شد و با فروش ۲.۹ میلیونی خودرویی موفق محسوب می‌شود. ماکسیمای جدید که حالا به نسل هشتم خود رسیده یک سدان اسپرت است. این خودرو با عملکرد هیجان‌انگیز، طراحی زیبا و با طراحی داخلی فوق‌العاده‌اش در حد و اندازه کراس اورهای سطح بالا ظاهرشده است. بیشتر خودروسازان این روزها پیشرانه هیبریدی و اپشن تمام چرخ متحرک را جایگزین موتورهای شش سیلندر خود کرده‌اند اما نیسان، ماکسیمای جدید را با همان شعار “یک خودروی اسپرت چهار درب” تولید کرده است.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
گیربکس CVT این خودرو در گستره ۳۰۰ اسب بخاری موتور شش سیلندر و ۳.۵ لیتری این خودرو کار می‌کند. بعد از یک روز رانندگی با پرچم‌دار نیسان در نزدیکی دفتر مرکزی نشویل این شرکت، تحت تأثیر تلاش نیسان در ساخت این خودرو قرار گرفتیم. سواری این خودرو دیفرانسیل جلو به حدی لذت‌بخش بود که موجود نبودن گیربکس دستی به چشم نمی‌آمد. تریم های مختلف این خودرو در بازه قیمتی ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار موجود است.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
این خودرو ۵.۶ سانتی‌متر درازتر شده و ارتفاع آن ۳.۳ سانتی‌متر کم‌تر شده است، البته عرض این خودرو تسبت به نسل پیشین تغییری نداشته است. فاصله محوری چرخ‌ها هم ۲۷۷.۶ سانتی‌متر تعیین‌شده است. این اندازه‌ها به‌احتمال زیاد در آلتیمای جدید هم تکرار می‌شود. استفاده بیشتر از آلومینیوم و فولاد مقاوم در این خودرو باعث شده که وزن آن ۳۷.۲ کیلوگرم کاهش و سختی پیچشی آن ۲۵ درصد افزایش یابد. نیسان، ماکسیمای جدید را در خط تولید اسمرنا ایالت تنسی امریکا تولید می‌کند. این واحد (با تولید ۶۵۰ هزار آلتیما، ماکسیما، پت فایندر، لیف، روگ و اینفنیتی QX60s به‌علاوه‌ی باتری‌های لیتیوم یونی برای لیف) پرتیراژترین واحد شمال آمریکا است.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
بیشتر قطعات این خودرو جدید هستند و جایگزین قطعات نسل پیشین شده‌اند، قدرت این خودرو با افزایش ۱۰ اسب بخاری به ۳۰۰ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور رسیده است و گشتاور این خودرو روی همان ۳۵۳.۹ نیوتن متر باقی‌مانده است. این بازنگری در طراحی شامل مقدار سدیم خروجی از دریچه‌های اگزوز، تغییر شکل سوپاپ‌ها، ورودی پیستون کارآمدتر، محفظه احتراق مستحکم‌تر هم می‌شود. یکی از تفاوت‌های آشکار این نسل حرکت به‌سوی موتوری با تزریق سوخت مستقیم است; به نظر می‌رسد که نیسان برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت این تکنولوژی ارزشمند را به‌کار گرفته است چراکه موتورهای توربوشارژ مصرف بالاتری دارند. تلاش مهندسان این شرکت برای کاهش مصرف سوخت این خودرو نتیجه داده است و طبق اعلام رسمی شرکت EPA ماکسیمای نسل جدید ۱۰.۶۹ لیتر بنزین در شهر و ۷.۸۴ لیتر بنزین در جاده مصرف می‌کند. این بهبود باعث شده که مسافت طی شده توسط این خودرو نسبت به نسل پیشین ۱۷ درصد پیشرفت داشته باشد.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
خوشبختانه گیریکس CVT ماکسیما حالا از مایع رقیق‌تری استفاده می‌کند و با همراهی تغییرات دیگری مثل پمپ هیدرولیکی کوچک‌تر، نکات منفی گیربکس و خودرو برطرف شده است. گیربکس این خودرو محصول شرکت جتکو (شرکت ژاپنی گیربکس اتومات) است. سه‌چهارم سهام این کمپانی متعلق به نیسان و باقی سهام هم متعلق به میتسوبیشی و سوزوکی است.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
سواری
مهندسان نیسان سیستم نرم‌افزاری ایکس ترونیک گیربکس این خودرو را هم تغییر دادند. حالا با تنظیم شش حالت مختلف -وضعیت پدال گاز شتاب‌دهنده، وضعیت جاده، وضعیت شتاب و پیچش، وضعیت سرعت جاده، وضعیت ترمز- می‌توانید مشخص کنید که CVT چگونه کار کند. این حالت‌ها به وضعیت‌های اسپرت قبلی افزوده‌شده و برنامه‌نویسی مرحله D نامیده می‌شود که راننده می‌تواند هرکدام از این وضعیت‌ها را انتخاب کند.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
با استارت خودرو و در دور موتور پایین، ساسات فعال باعث می‌شود که دور موتور اندکی بالاتر از حالت اصلی قرار گیرد، اما با افزایش سرعت دور موتور به حالت مناسب و اصلی بازمی‌گردد. در شتاب‌های بالاتر از سه‌هشتم دریچه گاز، نسبت‌های مصنوعی عملکرد تقلید سیستم دو کلاچه اتوماتیک را بدون در نظر گرفتن تکان‌ها و پرش‌ها تغییر می‌دهد. صدای موتور به لطف سیستم تقویت صدا بسیار جالب‌توجه و مهیب است. باوجود سیستم‌های پیشرفته به‌کاررفته در این خودرو عقربه سرعت‌سنج درست مثل یک سدان اسپرت معمولی حرکت می‌کند و راننده هیچ‌وقت متوجه فعالیت کامپیوتری پیشرانه نمی‌شود.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
در طول تست خودرو، به این نتیجه رسیدیم که تمام اجزای خودرو وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند و باوجود شک داشتن به قسمت اصلی خودرو، هیچ مشکلی در آن ندیدیم. زیبایی گیربکس‌های CVT در انتقال نیرو و تعویض دنده مجازی بدون دردسر آن است (در حقیقت CVT ها دنده را عوض نمی‌کنند و فقط نسبت قدرت را تغییر می‌دهند). با افزایش دور موتور این خودروی مهیب به زمین می‌چسبد و سرعت می‌گیرد. البته ماکسیما مثل یک حیوان درون قفس هم قدرتمند است و هم ایمن.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
بهترین مشخصه دینامیکی آن پایداری سواری آن است و فقط کافی است با این خودرو از بافت‌های جاده ای گذر کنید تا لذت سواری را بچشید. با رانندگی تهاجمی و شتاب‌زده هم کابین دچار تکان‌های شدید نمی‌شود یا به‌عبارت‌دیگر قدرت خارق‌العاده‌ی ماکسیما با دستان شما کنترل می‌شود. یکی از دلایل سواری و پایداری خوب این خودرو استفاده از دمپرهای عقب مونوتیوب ZF ساچز است عملکرد فوق‌العاده این دمپرها باعث شده که تکان‌ها و ضربه‌ها به کابین وارد نشود. پدال ترمز ماکسیما کاملاً کالیبره شده تا برخلاف بسیاری از خودروها سرعت را به همان نسبتی که پدال فشار داده‌شده کاهش دهد. یکی دیگر از ترفندهایی که برای سواری بهتر به کار برده شده ترمز خودکار چرخ‌های عقب در حین جابه‌جایی بیش‌ازحد خودرو در جاده است.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
طراحی
طراحی بیرونی خودرو از حالت کلاسیک فاصله گرفته و با طرح جدیدی قطعات فلزی با خطوط منحنی شکل کنار هم قرارگرفته است. در نگاه اول بیش از همه جلوپنجره V شکل آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. ستون‌های مشکی عقب باعث شده که سقف خودرو شناور به نظر برسد. درنهایت چراغ‌های بومرنگی جلو و عقب نمایی متفاوت به خودرو داده‌اند که باعث شده ماکسیما دیگر هیچ شباهتی به تویوتا آوالون و بیوک لاکراس نداشته باشد.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
طراحی داخلی این خودرو مثل سواری آن فوق‌العاده است. جزییات زیاد و گران‌قیمت این خودرو زیبایی خاصی به آن بخشیده و قطعات در این طراحی بسیار معقولانه کنار هم قرارگرفته است. نیسان به‌جای در نظر گرفتن اپشن ها، پنج تریم مختلف برای خودرو مهیا کرده که هرکدام از این پنج تریم اپشن های متفاوتی را در بر دارد. صندلی‌ها حتی در مدل SV و به‌صورت استاندارد باروکش چرم پوشیده شده اتد. تریم بالاتر از مدل پایه S، تریم SL است که دو پانل سقف پانوراما و سیستم صوتی Bose (مجهز به تکنولوژی کاهش سروصدا) را به خودرو اضافه می‌کند. با مدل اسپرت SR قادر خواهید بود که دنده را از پشت فرمان تعویض کنید، در مدل SR رینگ‌های ۱۹ اینچی و تایرهای تمام فصل را هم می‌بینیم. ماکسیما پلاتینیم که قیمتش از ۴۰۶۸۵ دلار شروع می‌شود صندلی‌های با دوخت چرم و فرمان الکتریکی قابل تنظیم دارد. در سه تریم اولیه، طراحی خودرو فولادی به نظر می‌رسد که نیسان این طراحی را در مدل SR کروم مایع نامیده است. کابین مدل پلاتینیم هم به چوب درخت ماهون مزین شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
طراحان نیسان با الهام از جت‌های جنگنده، صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی را برای این خودرو در نظر گرفتند که این صفحه‌نمایش برای دید و کاربرد بهتر ۷ درجه به سمت راننده متمایل شده است. درب مخزن وسط که بین دو صندلی قرارگرفته راحت و متناسب ساخته‌شده تا علاوه بر کاربرد خود این مخزن، محل راحتی برای قرارگیری آرنج باشد.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
2016 Nissan Maxima SR
۲۰۱۶ Nissan Maxima SR
درزهای دوخته‌شده زیبا، پشتی فرمان تخت، استارت کنترلی، مسیریابی و صندلی‌های عقب تا و جمع شونده همه و همه به‌صورت استاندارد بر روی تمام تریم های خودرو قرارگرفته است. تعداد سوئیچ‌های لازم برای کار با سیستم مسیریابی از ۲۵ به ۱۰ کاهش‌یافته و عملیات‌های سوایپ (کشیدن انگشت روی صفحه)، پینچ (زوم کردن با انگشت) و اسلاید به صفحه‌نمایش این خودرو اضافه‌شده که کار با این سیستم را آسان‌تر کرده است. به‌عنوان‌مثال می‌توان صفحه‌نمایش وسط را با اسلاید کردن به صفحه ۷ اینچی کنار سرعت‌سنج و درست در مقابل راننده منتقل کرد. برجستگی اضافی کنسول باعث شده که کار کردن با این سیستم چسبندگی و روانی بهتری داشته باشد.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
باوجود طراحی بیرونی خوش استیل و سقف شیب‌دار، صندلی‌های عقب کاملاً مناسب هستند و برای دو نفر قضای راحت و زیادی را فراهم می‌کنند. البته اگر نفر سوم بین این دو نفر قرار بگیرد فضای کافی برای سر او مهیا نیست. اما اگر این خودرو دوباره با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب طراحی می‌شد یا برای فروش بیشتر با اپشن سیستم انتقال قدرت AWD ارائه می‌شد مطمئناً شرایط بدتر بود و فضا کمتر می‌شد.

2016 Nissan Maxima Platinum
۲۰۱۶ Nissan Maxima Platinum
تکنولوژی‌های پیشرفته امنیت ماکسیمای جدید باعث شده که این خودرو با سرعت بیشتری از رقیبانش پیشی بگیرد. سه تریم بالای این خودرو مجهز به سیستم‌های کروز کنترل هوشمند، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عرضی عقب، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری در حین برخورد حتمی هستند. دوربین‌ها و سیستم‌های صوتی تشخیص اجسام در دورتادور تریم پلاتینیم ماکسیما قرارگرفته و نمای بیرونی خودرو را به‌صورت ۳۶۰ درجه در صفحه‌نمایش خودرو نشان می‌دهد. خودروی پلاتینیم ویژگی هوشمند جالب دیگری هم دارد که در صورت غفلت راننده از فرمان به دلیل خواب‌آلودگی فعال می‌شود و هشدار سؤالی “استراحت؟” را نمایش می‌دهد.

ماکسیما برتری‌های مناسبی نسبت به سدان های اسپرت معمولی مثل آلتیما و اینفینیتی Q40/Q50 دارد. نسل جدید ماکسیما پرچم کمپانی نیسان را پرقدرت به اهتزاز درمی‌آورد و ثابت می‌کند که خودروهای بهتر از تویوتا هم وجود دارد.

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (593 ديدگاه)

    این ماکسیما عالیه. هرچیزی که یک ماشین بی نقص و فوق العاده میخواد رو داره. یه شاهکار بینظیره. دقیقا خودروییه که روی مرز های علم و تکنولوژی حرکت میکنه و استاندارد های جدیدی توی این کلاس به وجود میاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (135 ديدگاه)

      منم موافقم ،واقعا این مدل فوق العادست هرچه قدر که از مدل های قبلیش بدم میامد ولی این یکی دیگه بینظیره هرچی نگاه می کنم می بینم نمیشه حتی یه ایراد جزیی چه تو قیافه ماشین یا طراحی داخلیش یا حتی سواری و مشخصات فنیش پیدا کرد این اولین ماکسیمایی که من از هر نظر ازش خوشم آمد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (135 ديدگاه)

        فقط تنها بدی این خودرو قیمتشه البته برا ما چون اگه گمرک و حق آقایون رو حساب نکنیم قیمت ارزون ترین مدلش با پول ما میشه 100میلیون که اگه اونا روهم حساب کنیم قیمت ارزون ترین مدلش میشه حدود200میلیون که یعنی خارج از دسترس 90 درصد جامعه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حامد MASERATI GT

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (308 ديدگاه)

          وقتی سوناتا 160 تومنه این رو نمیدن 200 . شما رو 250 به بالا حساب کن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Hooman

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (65 ديدگاه)

        از کج کردن امکانات داشبورد به سمت راننده خوشم نمیاد نمیدونم چرا حالا این که خوبه تو اپتیما و کوروت که افتضاحه انگار نفر بغلی آدم نیست!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Mostafa&S

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      عالی دمش گرم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. فورد

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      ماکسیما همیشه یه ماشین مردونه ای بوده و هست البته دختر ها هم اگر دلشون خواست میتونن یه دستمال روش بکشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ارمان

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      علیرضا واقعا نمیشه ازش ایراد گرفت باهات 100% موافقم
      دیگه یه خودروی ایده ال چی میتونه باشه ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. سامان از تبریز

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      من مدل 2013 تو پوستر ها دیده بودم به نظرم زیاد جالب نبود
      ولی وقتی یکیشو از نزدیک دیدم خیلی از عکس با ابهت تر بود اصلا دم حال میکنه با طراهیش چراغهاشم عالیه
      یه ماشینیه که امتهانشو پس داده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        بهتره بگیم ژاپن امتحانشو پس داده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهران

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          بابا ایییووول ُ زنده باد ژاپن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    6. کیان

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1432 ديدگاه)

      این ماشین و طراحیش مشت محکمی تو دهن کسایی هست که میگن طراحی های ژاپن بی روح و محتاطانه و … هست و محصولات بزک کرده کره رو اوج طراحی و … میدونن .
      طراحیش واقعا هیجان و تحرک و بهت القا میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. رهگذر

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      کلاس اس نیست ماکسیماست اینقدر راحت حروم نکن ارزش کلماتو!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (53 ديدگاه)

    درود بر شما…. ظاهر ماشین.. قدرت ماشین… و فنی ماشین فوق العاده هست ولی توی طراحی داخلی من نمیپسندمش انگار خیلی عقب مونده خدایی کمری که هیچی نداره از این خوشگلتره و حتی کره ای ها مخصوصا هیوندای سوناتا و آزرا خیلی محشرن…. البته نظر منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. P.G

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      ههههههههه!
      سوناتا؟!
      آزرا؟!
      این ماشینا تو ایران خدا شدن،همین دور و بر خودمون کسى سوار نمیشه،انتخاباى پنجم ششم به حساب میان
      نمایندگى هاى کره اى ها تو امارات به امید دست هاى گرم ما ایرانیا سرپا هستن!
      دست بردار رفیق:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیان

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1432 ديدگاه)

      این ماشین و طراحیش مشت محکمی تو دهن کسایی هست که میگن طراحی های ژاپن بی روح و محتاطانه و … هست و محصولات بزک کرده کره رو اوج طراحی و … میدونن .
      طراحیش واقعا هیجان و تحرک و بهت القا میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. جواد

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    به نظر من خودروهای سدان نیمه لوکس اگه با قیمت واقعی توکشور عرضه بشن بیشترین فروش دارن مثل همین ماکسیما یا اوالون وغیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا ماشین بسیار خوبیه. طراحیش که عالی شده. نیسان رشد بسیار خوبی داشته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. BMW4ever

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (155 ديدگاه)

    طراحیش فوق العاده است ولی شبیه F 18 نیست
    راستی این مسابقات لمان تا الان چه شکلی پیش میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ALiHidden

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    خیلی عالیه

    قیافه خشن

    سواری عالی

    آپشن های متنوع

    جادار

    طراحی داخلی عالی

    و…..

    در کل عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بنده خدا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.به جای تولید ناموفق تیینا بیان این رو با قیمت100تومن تولید کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Archi khan

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    مهندسی و تکنولوژی عالی را در این و در تمام تولیدات ژاپن میشه دید…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حسين

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    فکرش رو بکنید قیمت مدل پلاتینیوم ١٣٠ میلیون تومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا فقط یه سوال : چرا ؟
    ????????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. علي رضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    طراحی بیرونی و داخلی فوق العاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رامتین

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3039 ديدگاه)

    واقعا خوبه و اگه وارد ایران بشه قیمتی حدود 200 داره. رقیبش تنها تویوتا آریون است که بنظرم با توجه به اختلاف 30 اسبی ماکسیما نسبت به آریون و چهره جدیدتر ماکسیما، پیروز این میدان، ماکسیما خواهد بود و ضمن اینکه نیسان نشون داده از نظر شتاب برتر از تویوتا است. حتی از این منظر میتونه بی ام و 328 را هم شکست بده (گرچه قدرت بی ام و 55 اسب کمتره) و پس ماکسیما در رنج قیمتی خودش، بی رقیبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احسان(احسان سابق)

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    دنا 5 سال پیش معرفی شد تا همین 6 ماه پیش نمی دونستیم توش مانیتور داره یا نه.این ماشین 6 ماه پیش نبود معرفی شد الان تست درایو این ماشین تو اینترنت هست و اگر بخاطر امور مالی و حسابداری و اموزش بخش فروش چند ده هزار نفری نیسان نبود و بحث زمانبندی نبود این ماشین تو بازار دست ملت امریکا بود.
    نمی دونم مشکل ملت ایرانه یا مسولین نچندان با فرهنگ ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      از نظر مسوولین مردم مشکل دارن و از نظر مردم مسوولین. این مشکلات هم حل بشو نیس.

      شما بخش بازار آزاد و بازار شرکتای خصوصی نگاه کنی میبینی یا باید قوی شم و رقابت کنن یا از گردونه خارج شن. اگه خودرو هم دست بخش خصوصی بود مشکلاتش خیلی کمتر از الان بود و پیشرفت و کیفیتش بیشتر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      مسئولین از کجا اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      یعنی اونا از یک سیاره یا یک کشور دیگه میان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. فرید

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (179 ديدگاه)

    ماکسیما فوق العادس دیدن مدل های قبلیشم هنوز لذت بخشه کاشکی این تو ایران بود ولی اگه مبومد ۲۵۰بیشتر فی میخورد لعنت بر مسولان کثیف که مردمو ارزو به دل کردن ۷۰۰۰هزار سال تمدن رو به لجن کشیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. P.G

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (489 ديدگاه)

    واقعاً زیباست،به خصوص از نظر کیفیت متریال و ارگونومى داخلى خیلى عالى عمل شده و تحسین برانگیزه
    امیدوارم هرچه زودتر با قیمت مناسب تو ایران ببینیمش،البته اگر صنف محترم واردکنندگان و نمایشگاه داران و گمرک و … بذارن مردم یه نفس بکشن!
    کلاً چرخ اکثر ماشین هاى ژاپنى رو با صنعت خودروسازى کره عوض نمیکنم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. luis

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسیار عالی و جذاب تا حالا نمای بالای چراغ جلوشو ندیده بودم واقعا لذت بردم انقلابی عمل کرده واقعا جذاب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      اگه ابرویی بالای چراغش نبیبنیم چراغش شبیه موستانگ نیس؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        چرا به نظرم شبیهه ولی من منظورم از خلاقیتش همین دوشاخه کردن چراغ بود که از بالا خیلی به چشم اومد.ولی اگه ابرو رو ور داریم شبیه موستانگه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. ساسان.م

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (338 ديدگاه)

    نمای داخلی کمری بهتره این یه جورایی انگار خیلی سادست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (179 ديدگاه)

      این یه حس اسپرت داره اگه با ماشینای اسپرت کوپه مقایسه کنی نمیتونم ی مثال عینی بیارم ولی ی همچین حسی ب من میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. رضا

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    من که از طراحیش خوشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. milad

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    من سنترا cvtتوی اهواز روندم مدل2015عملکرد گیربکس عالیه..یه دکمه داره بغل دسته دنده اسپرت میشه صدای اگزوز عوض میشه..عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mds

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    طراحیس زیاد جالب نیس فقط فرمونش قشنگه طراحیش حتی یه زره حس اسپرت بودن نمیده
    من جنسیس رو به این ترجیح میدم و حتی کادنزا رو کلا من از ژاپن متنفرم و اصلا با برندای ژاپنی حال نمیکنم فقط کره و آلمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      اخه چرا؟؟؟??

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ariaz

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (25 ديدگاه)

      چقدر خوبه یکم با دلیل منطقی صحبت کنیم.
      کلاس ماکسیما همیشه حتی بالاتر از ژاپن بوده.
      ظاهر یه چیز سلیقه ای ولی اگه پدال یه نظر سنجی بذاره من قول میدم 90 درصد ماکسیما رو به کادنزا که هیچ جنسیس سدان و k900 ترجیه میدن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ALiHidden

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      منم دقیقا باهات موافقم ولی جای ک گفتی اینو ب جنسیس ترجیح میدی رو موافق نیستم:|
      +
      اونجایی ک گفتی فقط کره و آلمان رو باهات موافق نیستم:|(من اینو قبول دارم آلمان و آمریکا)
      +
      آره خیلی اسپرت نیس ی سدان خانوداگی است

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمدرضا

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (7 ديدگاه)

        ماشین اقتصادی: ژاپن و آمریکا
        ماشین لوکس: آلمان

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. ارمان

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      mds اصلا قرار نبوده اسپورت باشه
      شما اصلا ماشین ژاپنی سوار شدی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. نوید

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      خسته نباشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. شلبى

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    بسیار ماشین زیبا و فوق العاده ایه،ماکسیما همیشه عالى بوده و مردم ایران هم باهاش خاطره زیاد دارن،امیدوارم که با قیمت مناسب وارد کشور بشه و در بازار این روزهاى ایران که ماشیناى کره اى با اپشن هاى نسبتا خوب که قیمت ارزان ترى دارن به طور گسترده عرضه میشن و خیلى از مردم فقط قیمت و ظاهر فانتزى رو میبینن و اطلاعات کافى از خودرو ندارن اگر خودرویى که وارد میشه از نظر قیمت اختلاف زیادى با ماشیناى کره اى داشته باشه احتمال اینکه در بازار از اونا شکست بخوره زیاده چون الان تو ایران الکى تب ماشین کره اى بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. نوید جهرمی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    واقعاً عالیه . چیزی کم نداره. فقط حیف ک دیفرانسیل جلوه و چهار چرخ نداره . گیربکس cvt
    با عین حال با این موتور و عملکرد مطمأنا تو بازار فروش خوبی خواهد داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mehdi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    محصول زیبا و رادیکالی……………………..
    پرستیژ و هیبت بالا………………
    قدرتمند……
    کیفیت ساخت بالا…
    قیمت مناسب………
    این ماشین بهتر از تویوتا اویلون -پاسات – بی ام دبلیو-و شایدم بهتر از مزدا 6 و اینکه …. جنسیس و کیا هم که باید لنگ بندازن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. west

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این موتورش بالای 2500 سی سی هست ؟ اگه اینطور باشه که اصلاً تو ایران نمیاد :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. salehi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط 1 جمله
    عالیه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. hamid reza

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (381 ديدگاه)

    داشتم فکر میکردم اکورد که به مراتب چراغ ساده تر و کوچکتری نسبت به این ماکسیما داره ولی چراغش پول خون ادماس اونوقت چراغ این شاهکار اگر بشکنه تو ایران چند در میاد :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. sunmartin

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    یک خودروی زیبا نیسان برتر از توبوتا ظاهر شد با مدل ماکسیما این خودرو یکی از خودروه برتر جهان میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. nima

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام. یه سوال این ماکسیما و مورانو جدیدا رو تو ایران میذارن؟میگن به خاطر حجم موتور تو ایران نمیذارن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امیر

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    هیولا!

    وجدانا” لایک داری؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمود

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خداییش هرچی اون یکی مدلش هیچی نداشت ازنظر اپشن این همش داره اون 14 سال هنوز از مد نیفتاده خدا میدونه این چند سال میمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مجتبی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه موردی که برام عجیبه اینه که توو عکسا آمپر سرعت حداکـثرش 160 هستش!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد م

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اون شماره کیلومتر رو به مایل نشون میده

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا