نیسان

طرح جنگنده ایکس-وینگ فایتر برای نیسان روگ

یک فیلم جنگ ستارگان دیگر در پایان سال ۲۰۱۷ از راه می‌رود و همین موضوع، دلیلی است برای نیسان تا به ارائه نمونه‌ای کهکشانی از محصولاتش بپردازد. البته قبلاً هم برخی کمپانی‌ها، نظیر اوبر با داج چارجر‌های طرح «استورم‌تروپر» و تبلیغات فیات کرایسلر با حال و هوای «استار وارز»، سعی در همراهی مخاطبان با یکی از محبوب‌ترین‌های تاریخ سرگرمی دنیا داشته‌اند. امّا در این میان، نیسان به عنوان یکی از حامیان رسمی، سال گذشته با «روگ وان: یک داستان جنگ ستاره‌ای» توجه زیادی را به خود جلب کرده و امسال نیز این خودروساز با یک نسخه روگ با تم جنگنده «ایکس-وینگ فایتر» به نمایشگاه اتومبیل شیکاگو آمده است.

Nissan Rogue X-Wing prototype

Nissan Rogue X-Wing prototype
نیسان که قبلاً نسخه‌ای ویژه از روگ ۲۰۱۷ با عنوان «روگ وان استار وارز لیمیتد ادیشن» را در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس در پاییز سال گذشته به نمایش گذاشته، اینک با استورم‌تروپرها، یک ماکت با مقیاس ابعاد یک‌دوم از جنگنده TIE فایتر و دو مدل خاص از روگ پا به نمایشگاه شیکاگو گذاشته است. در یکی از این دو مدل، طرح نارنجی لباس خلبان جنگنده ایکس-وینگ را به کار رفته و دیگری، یعنی نمونه‌ای که تصویرش را در بالا می‌بینید، تم اصلی یک ایکس-وینگ فایتر را دارد. شاید مهمترین رونمایی نیسان در شیکاگو مربوط به تایتان کینگ کاب باشد، ولی اگر اندکی واقع‌بین باشیم، این مدل خاص از روگ، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

Nissan Rogue X-Wing prototype

Nissan Rogue X-Wing prototype
پوشش ایکس‌-روگ که در زیر یک ماکت سفینه «ستاره مرگ» قرار گرفته، به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد که در میدان جنگ آزموده شده است. در بالای سقف آن نیز یک ربات ستاره‌ای به سبک R2-D2 قرار گرفته و طراحی چرخ‌ها و آینه‌های بغل با لوگوی «اتحاد نیروهای شورشی»، از نکات متمایز این پکیج نیسان روگ هستند. ایکس-روگ شرایط سرعت و قدرت آتش جنگنده ستاره‌ای موجود در دنیای جنگ ستارگان را ندارد، امّا از نظر ظاهری، بسیار خوب طراحی شده است.

Nissan Rogue X-Wing prototype

البته نیسان این نسخه از روگ را برای فروش ارائه نمی‌کند، امّا در همین حال، این کمپانی مدل روگ وان استار وارز لیمیتد ادیشن را در بین محصولات خود دارد که با یک کلاه ویژه «سربازان مرگ» در دسترس قرار می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    چه حوصله ای دارن اینا !!??
    جنگ ستارگان عالی بود. مخصوصا بازی هریسون فورد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ASA

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    بری دعوا باهاش !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ممد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از کجا باید سوارشی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرشاد سجادیان

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    رنگ‌بندیش جذابه، کاش خودروسازا امثال این نوع رنگ‌بندی رو به صورت استاندارد عرضه کنن، قطعا طرفداران زیادی خواهند داشت، هرچند که مشکلاتی هم مثل نقاشی سخت بعد از تصادف هم وجود داره و اکثر اوقات باید قطعات رنگ شده توسط خود سازنده، خریداری شن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا