درگ GT-R با 911 توربو [ویدئو]

Evo در جدیدترین درگ ریس خود گودزیلا را در مقابل 911 قرار داده تا ببیند چه رکوردی می زنند . . .

در یک طرف GT-R مدل 2013 ایستاده که دارای مشخصات کلی زیر است:

  • انجین 3.8 لیتری V6 با توربوهای دوقلو.
  • 542 اسب بخار قدرت + 632 نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس 6 سرعته دوکلاچه.
  • 1730 کیلوگرم.

در طرف دیگر 911 توربو (اتاق 991) قرار گرفته که البته از مدل کابریولت آنست:

  • انجین 3.8 لیتری 6 سیلندر تخت با توربوهای دوقلو.
  • 552 اسب بخار قدرت + 700 نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس 7 سرعته دوکلاچه PDK.
  • 1665 کیلوگرم.

آنطور که Evo می گوید، کار کردن با لانچ کنترل هر دو خودرو آسان است اما هم نیسان و هم پورشه به مشتریان نسبت به استفاده متوالی از آنها هشدار داده اند. برای فعال کردن لانچ 911 ابتدا باید Sport Plus را انتخاب کنیم، دنده را درگیر کرده، پای چپ روی پدال ترمز و سپس پای راست روی پدال گاز تا انتها فشار می دهیم، هر موقع شرایط برای پرتاب آماده بود، ترمز را رها می کنیم!

همین کار برای GT-R فقط چندثانیه بیشتر طول می کشد چرا که حالت Race را هم برای گیربکس و هم برای کنترل کشش باید انتخاب کرد. البته در اینجا Evo حالت تعلیق را هم روی Comfort قرار می دهد، دقیقا نمی دانیم چرا اما احتمالا برای چسبندگی بهتر GT-R به زمین است. لطفا دوستان کمک کنند!

[jwplayer mediaid=”71980″]

مسابقه آغاز می شود، هردو خودرو فقط 1000 متر فرصت خودنمایی دارند. اگر می بینید اعداد جدول کمی عجیب و غریب هستند بخاطر تبدیل واحدها بوده!

 رکوردها GT-R 911Turbo
48km/h 1.53sec 1.23sec
96km/h 3.33sec 2.96sec
160km/h 7.64sec 6.90sec
240km/h 18.25sec 16.10sec
400m 11.54sec@197km/h 11.06sec@205km/h
1000m 21.00sec@253km/h 20.17sec@263km/h
حداکثر جی 0.65G 0.784G

 

62 دیدگاه

  1. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    وای خدای من
    دو غول مسابقات درگ
    واقعا این دو ماشین در درگ عالین
    من هردوشون رو دوست دارم
    یعنی عشق من صدای موتور ایناست فقط دوست دارم تا 1 ساعت به صدای موتور اینا گوش بدم
    پدال جان لطفا بازم درگ بذار خیلی دوست دارم

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      درسته GT-R در این درگ شکست خورد ولی هیچی از ارزش های GT-R کم نمی کنه

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3142 دیدگاه) ,

        هیچ چی از ارزش هاش کم نمیشه! خیلی از این جمله خوشم میاد! دمت گرم پژو جون!(اقا اسم اصلیتو بهم بگو دیگه! 🙁 )

        پاسخ
        1. PEUGEOT
          سوابق: (997 دیدگاه) ,

          قربونت شاهین جان اسمم محمد

        2. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          مخلص داداش محمدم هستم.داداش اسم به این قشنگی،پژو رو حداقل بزار پسوند.
          راستی میدونی من عاشق 405 هستم؟!!!!(بچه ها مسخرم میکنن الان!) اونقدر با 405 خاطره دارم که اگه بنویسم میشه یه کتاب!

        3. PEUGEOT
          سوابق: (997 دیدگاه) ,

          شاهین جان فکر کنم تو ایمیل میلادو داشته باشی
          ایمیل منو از میلاد بگیر چون نمی تونم اینجا ایمیلمو بگم(به دلایل امنیتی)
          حتما خاطراتت رو برام بفرست چون خیلی دوست دارم بشنوم
          حتما بفرستی ها منتظرم
          من به میلاد جان میگم ایمیلمو بهت بده

        4. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          خاطرات شخصیه،برادر چی بگم!!!!!!! 🙂 🙂 🙂

        5. رضا
          سوابق: (1690 دیدگاه) ,

          ولی این درگ خیلی حرفه ای نبود
          بنظرم درگ تایمرز از همه حرفه ای تره

        6. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          رضا عجب عکسی گذاشتی! تو این سریال فقط از اون خنجری خوشم اومد!!!
          هر موقع درگ GTR رو میبینم یاد اون تصادف دختره توی هوای بارونی میافتم! بدجوری کوبوندش به دیواره!

    2. Blindman
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      آقا منطقی باشید ، گیربکس 911 هفت دنده بود و وزن ماشین کمتر، اگه نیسمو بود الآن 911 سوراخ شده بود ، تو یه قیمته با نیسمو

      پاسخ
      1. محسن.د
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        شهاب جان حالا که بحث یادآوری شد بدنیست این روهم یادآوری کنیم که تو ویدئو اولی، 911GT3 نسل قبل بود!!! با 450 اسب بخار! درمقابل جی تی آر 530 اسبی!!!
        تو ویدوئو دوم هم که دیگه حرفی باقی نمیمونه! وقتی برمیدارن 911 4S رو میارن که فقط 400 اسب هست!!! درمقابل جی تی آر 545 اسبی!!!

        شهاب جان شما که مسابقات درگ رو نگاه میکنی، بد نیست به این نکته توجه کنی که چرا هیچوقت تو درگ های بزرگ، 911 توربوS وجود نداره ؟؟؟!!!

        پاسخ
      1. محسن.د
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        البته که ما به تایمهای پیست نوربرینگ واقف هستیم!
        شماهم بد نیست بدونید که هنوز نسل جدید 911 تو این پیست رکوردی به جا نذاشته!!!

        پاسخ
  2. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    صدای موتور جی تی آر شبیه موتور گازیه.تو ارس از نزدیک یکیش رو آورده بودن سری پریمیوم.واقعا صدای موتور مزخرفی داره.صدای کامارو ZL1 از نزدیک یه چیز دیگست.

    پاسخ
  3. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    این هم از گودزیلاشون
    گودزیلا در برابر آلمان آبنباته بابا!!!!

    ایول به آلمان و مهندسیش
    پیروز همیشگی….

    پاسخ
      1. محسن.د
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        1- آیا این شتاب 2.5 ثانیه ای که میفرمایید، به طور رسمی خود نیسان اعلام کرده؟؟!! (اگه اینطورهست لطفا لینکش رو بذارید)

        2- شما بر چه اساسی میفرمایید قیمت نیسمو نصف 911 هست؟؟؟!!! درحال حاضر قیمت جی تی آر معمولی! حدود 102 هزار دلار و قیمت 911 توربو حدودا 151 هزار دلار است!

        3- آیا الان نیسمو برای فروش وجود داره ؟؟؟!!!

        پاسخ
        1. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          آقا محسن ببخشش !!!يه حرفي زد!!!ولش كن بنده خدارو……!!!!

        2. احمد
          سوابق: (364 دیدگاه) ,

          سلام بچه ها من يك سرچ كردم درباره جي تي ار نيسمو واقعا شگفت زده شدم
          ٠ تا ١٠٠ اون ٢.٥ ثانيه هست
          و تو نو رنبرگ هم ركورد بسيار عالي زده يكي از غول هاي دنياي خودرو هاست
          بگرديد ١ دنيا اطلاعات هست ازش البته به انگليسي
          قيمتش هم ١٥١٥٠٠ دلاره
          يعني اگه اون تو اين درگ بور پورش رو قورت ميداد
          اينم چند تا لينكش البته خيلي زياد بودند

          http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/291268/nissan_gtr_nismo_review_pric
          e_and_specs.html

          http://www.netcarshow.com/nissan/2015-gt-r_nismo/

          http://www.autocar.co.uk/car-review/nissan/gt-r-nismo

          الانم به صورت محدود توسط نيسان فروش رفته و از چند ماه ديگه تو بازار امريكا و اروپا مياد
          كلا خيلي ماشين خوفي هست
          توي پيست نورنبرگ هم چهارم هست

        3. محسن.د
          سوابق: (1422 دیدگاه) ,

          اجازه بدید اول خود نیسان اطلاعات رسمی نیسمو رو منتشر کنه و این ماشین وارد بازار بشه! اونموقع درموردش بحث میکنیم!!!

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        دوست عزیز حرف شما درست .

        ولی به نظر شما اختلاف قیمت این دو ماشین در چیست ؟؟؟

        فقط کیفیت .

        اگر همین مشخصات پورشه روی فولکس واگن باشه باز همچین حرفی

        میزنید . این درگ منصفانه بود چون هردو ماشین از لحاظ فنی در

        یک سطح قرار داشتند . اگر هم قرار به نیسمو باشه ، پورشه هم

        مدل 9ff خودشو بیاره ؟؟؟

        اگر بحث فروش و وجهه و …. باشه ، نباید مقایسه بشوند .

        این نظر منه !!!!!!

        پاسخ
      3. رضا-porsche
        سوابق: (72 دیدگاه) ,

        داداش ۲.۵ثانیه صفر تا شصت مایلش هستش.صفر تا شصت و دو مایلش میشه ۲.۸ که با مدل ۹۱۱توربو اس برابری میکنه نه با ۹۱۸ که صفر تا ۶۲ مایلش ۲.۴ ثانیه هست.

        پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      امین جان این ضعیفترین مدل نیسان GT-R هستش نیسان مدل های 1000 اسبی و 1450 اسبی هم داره الکی نیست بهش میگن گودزیلا

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        پژو جان در این درگ چه چیزی مهمتر از وزن و خروجی موتور است ؟؟؟

        حتی هندلینگ هم در این درگ مهم نیست .

        مهم گشتاور و خروجی موتور و ورن انها است .

        جفتشون 6 سیلندر . جفتشون 3.8 لیتری . هر دو دوتا توربو دارن .

        اینها مهمه که از هر نظر یکسان هستند .

        پاسخ
        1. PEUGEOT
          سوابق: (997 دیدگاه) ,

          آره میلاد جان حرف شما درسته
          ولی فکر کنم نیسان وزن بیشتری نسبت به پورشه داره

        2. Blindman
          سوابق: (1683 دیدگاه) ,

          محسن نیسمو سال 2015 عرضه میشه ، شتابش هم خیلی بهتر شده بدلیل استفاده از گیربکس های جدید

    2. Blindman
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      GTR هرچی باشه از اون R8 آلمانیا بهتره ، اگه نیسمو بود الآن 911 لوله شده بود

      پاسخ
  4. un4given
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    منم همش منتظر بودم 911 بخوره، اصلا فک نمیکردم GT-R بخوره ازش !
    پرچم پورش واقعا بالا رفت .

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      نيسان فقط شتاب داره!!!!همين!!!!!!!من ديدم كه 911 مكلارن رو برده!!!!!!!

      پاسخ
  5. خاوری
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    جی تی 3 911 دیگه چه جونوریه نیسان جی تی ار رو نابود کرد!1

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      جیمیل و چک کن داداش .

      پاسخ
  6. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    بابا دم پورشه گرم، چون هر دوتا ماشین گودزیلا تشریف دارن، برنده این مسابقه واقعا خیلی شاخه، ایول پورشه

    پاسخ
  7. مصطفی
    سوابق: (296 دیدگاه) ,

    بابا این مدل جی تی آر چی بود،برو ترک ادیشن رو بچسب…

    پاسخ
      1. SHELBY GT500
        سوابق: (242 دیدگاه) ,

        همکلاسی لعنت به ترک و بلک و نیسمو.فقط 911 turbo

        پاسخ
        1. مصطفی
          سوابق: (296 دیدگاه) ,

          همکلاسی.خودت مگه نه یه ساعت تموم داشتی جی تی آرو می پرستیدی؟مگه نه؟!

  8. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    الان اسم این گودزیلا نیس موقعی که پیش بقیه ماشیناس اسمش اینه الان بوزینه هم به حساب نمیاد:)

    پاسخ
  9. Just germany
    سوابق: (59 دیدگاه) ,

    اگه نیسمو رومیان 9ff حالشو جا میاره تازه حتی همه ماشینای اسپرت معیارشون911س

    پاسخ
  10. انزو
    سوابق: (370 دیدگاه) ,

    اغا قبول کنین ک دیگه درگ بین این 2تا ماشین خیلی تکراری شده.هر چی درگ هس بین پورش و جی تی آره.چرا پاگانی تو درگ نیس؟

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      زيرا توليد محدوده و اكثرا برأي مسابقات درست ميشه نه برأي خيابان!!!!!!!

      پاسخ
  11. مصطفی
    سوابق: (296 دیدگاه) ,

    چون برنده کاملا مشخصه ودیگه لازم به امتحان کردن نیست.

    پاسخ
  12. امین
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    بچه ها یادتون باشه نیسان نسبت به قیمتش یه شاهکاره.

    پاسخ
  13. saied
    سوابق: (824 دیدگاه) ,

    منتظر درگ ۹۱۱ با کوروت ۲۰۱۴ هستم ! خودشم بی صبرانه

    پاسخ
  14. GTR-50
    سوابق: (473 دیدگاه) ,

    مگه GTR 545 اسب نبود این چرا 542؟؟؟؟؟ پورشه اسب بخارش کمتر از نیسان بود یکم و لی گشتاورش بیشتر .. این کلیپ چرتو پرته مسخرس

    پاسخ
  15. محمد
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    مهندسی Porsche تو دنیا واقعا حرف اولو میزنه

    اونایی که میگن nismo میاد لولش میکنه یا وزنش بیشتر بود غیره!!! اگه پورشه باخته بود اینو میگفتین؟

    پاسخ
  16. sdad
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    نویسنده عزیز پورش 911 توربو دارای 520 اسب بخار قدرته نه 552 اسب
    توربوS هم 560 اسب قدرت داره ” سایر اطلاعاتی که نوشتی رو هم چک نکردم شاید اشتباه توش باشه
    نوشتن اطلاعات پایه یک خودرو که دیگه سخت نیست انتظار میره حداقل مشخصات فنی رو از روی سایت سازنده یه چک بکنین ! که اطلاعات غلط به خوانندگان ندین !

    پاسخ
    1. mohsen
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      خب اول شما اشتباهتو درست کن بعد اشتباه دیگری رو اصلاح کن.پورشه توربو اس530اسب بخاره ن 520اسب بخار…

      پاسخ
  17. 160
    سوابق: (48 دیدگاه) ,

    1.دوستان لطفا دقت کنن که گیربکس پورشه7 دنده ی ولی نیسان 6 دنده
    2.پورشه سبک تره
    3.تا اونجایی که من میدونم صفرتا صد نیسان جی تی 2.9 ثانیه نه 3.3
    4.اگه برین سریع ترین درگ تایمز 2013 نگاه کنین اکثرش مربوط به نیسان جی تی آر است
    5.قیمت جی تی آر کمتره و چهره زیباتری داری

    پاسخ
  18. دانیال
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    لانچ آقا لانچ مهمترین گزینه توی درگ لانچ یا همون استارت خوب هستش که توی این کیلیپ لانچ گودزیلا خیلی افتضاح بود

    پاسخ
  19. farhan
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    منم پنجا هزار دلار بیشتر داخل شکمم بود از بوگاتی تندتر میدوییدم…البته 911 هم عملکردش خوب بود…ودرمورد صدای ماشین ها اینکه خیلی کم ماشین ژاپنی پیدامیشه که صدارو تقویت کرده باشه اونا دنبال آلودگی نیستن

    پاسخ
  20. رضا-porsche
    سوابق: (72 دیدگاه) ,

    اگه نیسمو هم بیاد فوقش تا سرعت ۱۰۰ تا میتونه پا به پای ۹۱۱ توربو اس بیادبعدش میره توی آینه(نه خیلی زیاد).وزن بالای نیسان مشکل اصلیش هستش.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.