پورشهنیسان

درگ GT-R با 911 توربو [ویدئو]

Evo در جدیدترین درگ ریس خود گودزیلا را در مقابل ۹۱۱ قرار داده تا ببیند چه رکوردی می زنند . . .

در یک طرف GT-R مدل ۲۰۱۳ ایستاده که دارای مشخصات کلی زیر است:

  • انجین ۳.۸ لیتری V6 با توربوهای دوقلو.
  • ۵۴۲ اسب بخار قدرت + ۶۳۲ نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه.
  • ۱۷۳۰ کیلوگرم.

در طرف دیگر ۹۱۱ توربو (اتاق ۹۹۱) قرار گرفته که البته از مدل کابریولت آنست:

  • انجین ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر تخت با توربوهای دوقلو.
  • ۵۵۲ اسب بخار قدرت + ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه PDK.
  • ۱۶۶۵ کیلوگرم.

آنطور که Evo می گوید، کار کردن با لانچ کنترل هر دو خودرو آسان است اما هم نیسان و هم پورشه به مشتریان نسبت به استفاده متوالی از آنها هشدار داده اند. برای فعال کردن لانچ ۹۱۱ ابتدا باید Sport Plus را انتخاب کنیم، دنده را درگیر کرده، پای چپ روی پدال ترمز و سپس پای راست روی پدال گاز تا انتها فشار می دهیم، هر موقع شرایط برای پرتاب آماده بود، ترمز را رها می کنیم!

همین کار برای GT-R فقط چندثانیه بیشتر طول می کشد چرا که حالت Race را هم برای گیربکس و هم برای کنترل کشش باید انتخاب کرد. البته در اینجا Evo حالت تعلیق را هم روی Comfort قرار می دهد، دقیقا نمی دانیم چرا اما احتمالا برای چسبندگی بهتر GT-R به زمین است. لطفا دوستان کمک کنند!

[jwplayer mediaid=”71980″]

مسابقه آغاز می شود، هردو خودرو فقط ۱۰۰۰ متر فرصت خودنمایی دارند. اگر می بینید اعداد جدول کمی عجیب و غریب هستند بخاطر تبدیل واحدها بوده!

 رکوردها GT-R ۹۱۱Turbo
۴۸km/h ۱.۵۳sec ۱.۲۳sec
۹۶km/h ۳.۳۳sec ۲.۹۶sec
۱۶۰km/h ۷.۶۴sec ۶.۹۰sec
۲۴۰km/h ۱۸.۲۵sec ۱۶.۱۰sec
۴۰۰m ۱۱.۵۴sec@197km/h ۱۱.۰۶sec@205km/h
۱۰۰۰m ۲۱.۰۰sec@253km/h ۲۰.۱۷sec@263km/h
حداکثر جی ۰.۶۵G ۰.۷۸۴G

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. PEUGEOT

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    وای خدای من
    دو غول مسابقات درگ
    واقعا این دو ماشین در درگ عالین
    من هردوشون رو دوست دارم
    یعنی عشق من صدای موتور ایناست فقط دوست دارم تا 1 ساعت به صدای موتور اینا گوش بدم
    پدال جان لطفا بازم درگ بذار خیلی دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      درسته GT-R در این درگ شکست خورد ولی هیچی از ارزش های GT-R کم نمی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        هیچ چی از ارزش هاش کم نمیشه! خیلی از این جمله خوشم میاد! دمت گرم پژو جون!(اقا اسم اصلیتو بهم بگو دیگه! :( )

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          قربونت شاهین جان اسمم محمد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نیهاش آنتونیو تابارز

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          مخلص داداش محمدم هستم.داداش اسم به این قشنگی،پژو رو حداقل بزار پسوند.
          راستی میدونی من عاشق 405 هستم؟!!!!(بچه ها مسخرم میکنن الان!) اونقدر با 405 خاطره دارم که اگه بنویسم میشه یه کتاب!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          شاهین جان فکر کنم تو ایمیل میلادو داشته باشی
          ایمیل منو از میلاد بگیر چون نمی تونم اینجا ایمیلمو بگم(به دلایل امنیتی)
          حتما خاطراتت رو برام بفرست چون خیلی دوست دارم بشنوم
          حتما بفرستی ها منتظرم
          من به میلاد جان میگم ایمیلمو بهت بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نیهاش آنتونیو تابارز

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          خاطرات شخصیه،برادر چی بگم!!!!!!! :) :) :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          خب اگه دوست داشتی بگو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. رضا

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          ولی این درگ خیلی حرفه ای نبود
          بنظرم درگ تایمرز از همه حرفه ای تره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. نیهاش آنتونیو تابارز

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          رضا عجب عکسی گذاشتی! تو این سریال فقط از اون خنجری خوشم اومد!!!
          هر موقع درگ GTR رو میبینم یاد اون تصادف دختره توی هوای بارونی میافتم! بدجوری کوبوندش به دیواره!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Blindman

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      آقا منطقی باشید ، گیربکس 911 هفت دنده بود و وزن ماشین کمتر، اگه نیسمو بود الآن 911 سوراخ شده بود ، تو یه قیمته با نیسمو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امید

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    911 را عشق است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شهاب

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      اینم نگاه کنین ی یاداوری بشه پیشه خودتون…!
      راه دوری نمیره.
      (( به تایمش دقت کن!))

      http://www.aparat.com/v/0jLp8

      http://www.aparat.com/v/iLATG

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        شهاب جان حالا که بحث یادآوری شد بدنیست این روهم یادآوری کنیم که تو ویدئو اولی، 911GT3 نسل قبل بود!!! با 450 اسب بخار! درمقابل جی تی آر 530 اسبی!!!
        تو ویدوئو دوم هم که دیگه حرفی باقی نمیمونه! وقتی برمیدارن 911 4S رو میارن که فقط 400 اسب هست!!! درمقابل جی تی آر 545 اسبی!!!

        شهاب جان شما که مسابقات درگ رو نگاه میکنی، بد نیست به این نکته توجه کنی که چرا هیچوقت تو درگ های بزرگ، 911 توربوS وجود نداره ؟؟؟!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شهاب

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      دوستان آلمانی دوست ی نگا به تایمهای پیست نوربرینگ (ک بهش واقف هسین) بندازین بد نیس . . .

      http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        البته که ما به تایمهای پیست نوربرینگ واقف هستیم!
        شماهم بد نیست بدونید که هنوز نسل جدید 911 تو این پیست رکوردی به جا نذاشته!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. توفیقی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    صدای موتور جی تی آر شبیه موتور گازیه.تو ارس از نزدیک یکیش رو آورده بودن سری پریمیوم.واقعا صدای موتور مزخرفی داره.صدای کامارو ZL1 از نزدیک یه چیز دیگست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (821 ديدگاه)

    این هم از گودزیلاشون
    گودزیلا در برابر آلمان آبنباته بابا!!!!

    ایول به آلمان و مهندسیش
    پیروز همیشگی….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      این جی تی آر معمولی بود که نصف قیمت پورشه رو داره ! جی تی آر نیسمو با شتاب 0-100 2.5 ثانیه 911 رو پودر میکنه ! فقط 918 با قیمت نزدیک به 900000 دلار حریفش میشه

      http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        1- آیا این شتاب 2.5 ثانیه ای که میفرمایید، به طور رسمی خود نیسان اعلام کرده؟؟!! (اگه اینطورهست لطفا لینکش رو بذارید)

        2- شما بر چه اساسی میفرمایید قیمت نیسمو نصف 911 هست؟؟؟!!! درحال حاضر قیمت جی تی آر معمولی! حدود 102 هزار دلار و قیمت 911 توربو حدودا 151 هزار دلار است!

        3- آیا الان نیسمو برای فروش وجود داره ؟؟؟!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          آقا محسن ببخشش !!!یه حرفی زد!!!ولش کن بنده خدارو……!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. احمد

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          سلام بچه ها من یک سرچ کردم درباره جی تی ار نیسمو واقعا شگفت زده شدم
          ٠ تا ١٠٠ اون ٢.۵ ثانیه هست
          و تو نو رنبرگ هم رکورد بسیار عالی زده یکی از غول های دنیای خودرو هاست
          بگردید ١ دنیا اطلاعات هست ازش البته به انگلیسی
          قیمتش هم ١۵١۵٠٠ دلاره
          یعنی اگه اون تو این درگ بور پورش رو قورت میداد
          اینم چند تا لینکش البته خیلی زیاد بودند

          http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/291268/nissan_gtr_nismo_review_pric
          e_and_specs.html

          http://www.netcarshow.com/nissan/2015-gt-r_nismo/

          http://www.autocar.co.uk/car-review/nissan/gt-r-nismo

          الانم به صورت محدود توسط نیسان فروش رفته و از چند ماه دیگه تو بازار امریکا و اروپا میاد
          کلا خیلی ماشین خوفی هست
          توی پیست نورنبرگ هم چهارم هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. محسن.د

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          اجازه بدید اول خود نیسان اطلاعات رسمی نیسمو رو منتشر کنه و این ماشین وارد بازار بشه! اونموقع درموردش بحث میکنیم!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        دوست عزیز حرف شما درست .

        ولی به نظر شما اختلاف قیمت این دو ماشین در چیست ؟؟؟

        فقط کیفیت .

        اگر همین مشخصات پورشه روی فولکس واگن باشه باز همچین حرفی

        میزنید . این درگ منصفانه بود چون هردو ماشین از لحاظ فنی در

        یک سطح قرار داشتند . اگر هم قرار به نیسمو باشه ، پورشه هم

        مدل 9ff خودشو بیاره ؟؟؟

        اگر بحث فروش و وجهه و …. باشه ، نباید مقایسه بشوند .

        این نظر منه !!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. رضا-porsche

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (90 ديدگاه)

        داداش ۲.۵ثانیه صفر تا شصت مایلش هستش.صفر تا شصت و دو مایلش میشه ۲.۸ که با مدل ۹۱۱توربو اس برابری میکنه نه با ۹۱۸ که صفر تا ۶۲ مایلش ۲.۴ ثانیه هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. PEUGEOT

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      امین جان این ضعیفترین مدل نیسان GT-R هستش نیسان مدل های 1000 اسبی و 1450 اسبی هم داره الکی نیست بهش میگن گودزیلا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        پژو جان در این درگ چه چیزی مهمتر از وزن و خروجی موتور است ؟؟؟

        حتی هندلینگ هم در این درگ مهم نیست .

        مهم گشتاور و خروجی موتور و ورن انها است .

        جفتشون 6 سیلندر . جفتشون 3.8 لیتری . هر دو دوتا توربو دارن .

        اینها مهمه که از هر نظر یکسان هستند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          آره میلاد جان حرف شما درسته
          ولی فکر کنم نیسان وزن بیشتری نسبت به پورشه داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Blindman

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          محسن نیسمو سال 2015 عرضه میشه ، شتابش هم خیلی بهتر شده بدلیل استفاده از گیربکس های جدید

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Blindman

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      GTR هرچی باشه از اون R8 آلمانیا بهتره ، اگه نیسمو بود الآن 911 لوله شده بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. رضا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    دم 911 گرم…
    فک نمیکردم gtr رو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. un4given

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    منم همش منتظر بودم 911 بخوره، اصلا فک نمیکردم GT-R بخوره ازش !
    پرچم پورش واقعا بالا رفت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      نیسان فقط شتاب داره!!!!همین!!!!!!!من دیدم که 911 مکلارن رو برده!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. خاوری

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    جی تی 3 911 دیگه چه جونوریه نیسان جی تی ار رو نابود کرد!1

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      جیمیل و چک کن داداش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. sadegh

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    بابا دم پورشه گرم، چون هر دوتا ماشین گودزیلا تشریف دارن، برنده این مسابقه واقعا خیلی شاخه، ایول پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    بابا این مدل جی تی آر چی بود،برو ترک ادیشن رو بچسب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      راستی نیسمو هم نشود فراموش…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SHELBY GT500

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        همکلاسی لعنت به ترک و بلک و نیسمو.فقط 911 turbo

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مصطفی

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (295 ديدگاه)

          نه turbo s.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مصطفی

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (295 ديدگاه)

          همکلاسی.خودت مگه نه یه ساعت تموم داشتی جی تی آرو می پرستیدی؟مگه نه؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. محسن.د

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    پرچم پورشه از اول بالا بوده !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      و بالا خواهند ماند!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    الان اسم این گودزیلا نیس موقعی که پیش بقیه ماشیناس اسمش اینه الان بوزینه هم به حساب نمیاد:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Just germany

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    اگه نیسمو رومیان 9ff حالشو جا میاره تازه حتی همه ماشینای اسپرت معیارشون911س

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مصطفی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    عشقههه نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. GTR-50

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    قبول نیست– فتوشاپه D:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. انزو

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    اغا قبول کنین ک دیگه درگ بین این 2تا ماشین خیلی تکراری شده.هر چی درگ هس بین پورش و جی تی آره.چرا پاگانی تو درگ نیس؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      زیرا تولید محدوده و اکثرا برأی مسابقات درست میشه نه برأی خیابان!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mohamadreza

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      چون همشونو
      میخوره داداش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. مصطفی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    چون برنده کاملا مشخصه ودیگه لازم به امتحان کردن نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امین

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    بچه ها یادتون باشه نیسان نسبت به قیمتش یه شاهکاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. saied

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    مرسی پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. saied

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    منتظر درگ ۹۱۱ با کوروت ۲۰۱۴ هستم ! خودشم بی صبرانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. GTR-50

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    مگه GTR 545 اسب نبود این چرا 542؟؟؟؟؟ پورشه اسب بخارش کمتر از نیسان بود یکم و لی گشتاورش بیشتر .. این کلیپ چرتو پرته مسخرس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مهندسی Porsche تو دنیا واقعا حرف اولو میزنه

    اونایی که میگن nismo میاد لولش میکنه یا وزنش بیشتر بود غیره!!! اگه پورشه باخته بود اینو میگفتین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. sdad

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نویسنده عزیز پورش 911 توربو دارای 520 اسب بخار قدرته نه 552 اسب
    توربوS هم 560 اسب قدرت داره ” سایر اطلاعاتی که نوشتی رو هم چک نکردم شاید اشتباه توش باشه
    نوشتن اطلاعات پایه یک خودرو که دیگه سخت نیست انتظار میره حداقل مشخصات فنی رو از روی سایت سازنده یه چک بکنین ! که اطلاعات غلط به خوانندگان ندین !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۹ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خب اول شما اشتباهتو درست کن بعد اشتباه دیگری رو اصلاح کن.پورشه توربو اس530اسب بخاره ن 520اسب بخار…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. 160

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    1.دوستان لطفا دقت کنن که گیربکس پورشه7 دنده ی ولی نیسان 6 دنده
    2.پورشه سبک تره
    3.تا اونجایی که من میدونم صفرتا صد نیسان جی تی 2.9 ثانیه نه 3.3
    4.اگه برین سریع ترین درگ تایمز 2013 نگاه کنین اکثرش مربوط به نیسان جی تی آر است
    5.قیمت جی تی آر کمتره و چهره زیباتری داری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. دانیال

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (466 ديدگاه)

    لانچ آقا لانچ مهمترین گزینه توی درگ لانچ یا همون استارت خوب هستش که توی این کیلیپ لانچ گودزیلا خیلی افتضاح بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. farhan

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم پنجا هزار دلار بیشتر داخل شکمم بود از بوگاتی تندتر میدوییدم…البته 911 هم عملکردش خوب بود…ودرمورد صدای ماشین ها اینکه خیلی کم ماشین ژاپنی پیدامیشه که صدارو تقویت کرده باشه اونا دنبال آلودگی نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. رضا-porsche

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (90 ديدگاه)

    اگه نیسمو هم بیاد فوقش تا سرعت ۱۰۰ تا میتونه پا به پای ۹۱۱ توربو اس بیادبعدش میره توی آینه(نه خیلی زیاد).وزن بالای نیسان مشکل اصلیش هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا