نیسان

درگ تایمز 2013: نیسان GT-R [ویدئو]

درگ تایمز ۲۰۱۳ شاهد رکورد جدیدی در کلاس Super Car بود؛ این نیسان ۷۰۰ اسبی که با پکیج Stage 2 تیونر انگلیسی EcuTek آمده بود برای پایان دادن به مرحله دهم این مسابقات، سه بار روی خط استارت قرار گرفت . . .

رقیب اول این خودرو نیسان GT-R مدل ۲۰۱۰ است که با پکیج AlTechno قدرتی معادل ۷۲۰ اسب بخار دارد. دومین رقیب اکوتک پورشه GT3 با پکیج GT1000 تیونر آلمانی ۹ff همچون نامش قدرتی برابر ۱۰۰۰ اسب دارد. در همین مسابقه بود که اکوتک رکورد جدیدی زد؛ در یک مایل با ثبت زمان ۲۵.۹۹۲ ثانیه با سرعت ۳۱۳.۵۸ کیلومتر برساعت توانست هم در جایگاه نخست کلاس امسال سوپرکارها بایستد و هم بهترین تایم یک مایل را در تاریخ این مسابقات به نام خود ثبت کند. رقیب سوم آن نیز ونکوئیش انگلیسی است که اختلاف ۱۱۴ اسبی اش مزید بر علت شد تا در همان چند ده متر اول قافیه را واگذار کند.

اما در دور دهم مسابقات امسال، نیسان اکوتک قوی ترین GT-R حاضر نبود چرا که تیونر تگزاسی Boos Logic با پکیج ۱۴۵۰ اسبی برای GT-R مدل ۲۰۱۰ آمده بود ولی به رغم قدرت بالایش نتوانست سروصدایی به پا کند. کلیپ کوتاه این خودرو را هم ببینید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. HASSANBMW

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    احسنت به GT-R!
    آفرین به نیسان!
    بارک الله به ژاپن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      نیسان GTR با توجه مشخصات موتوری خیلی عملکرد بهتری داره…

      نامرد ندیدم تا الان کم بیاره…

      واقعا دم نیسان گرم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۲ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (195 ديدگاه)

        جالب بود.
        علی رغم نتیجه به این فکر کنید که اگه راننده پورشه اول کار بی خیال نمیشد… GTR رو باید تو باقالیا جمع می کردن.
        تازه بعد از اون مکث طولانی در استارت سرعت نهایی 1/4 و 1 مایل رو مقایسه کنید
        سرعت gtr در 1/4 مایل 219.11 کیلومتر و پورشه 226 کیلومتر
        سرعت gtr در 1 مایل 313.6 کیلومتر و پورشه 325 کیلومتر

        حض کردم… :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حامد

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      ژاپن کشوری عقب مانده در قاره آسیا
      نیسان شرکتی ضعیف در ساخت خودرو
      جی تی آر یکی از مدل های ضعیف شرکت ضعیف نیسان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. احسان 16v

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (133 ديدگاه)

      این دیمیتری راننده پورشه چرا انقدر بد شروع کرد حالمو گرفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. hesan

      ۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (484 ديدگاه)

      یه ماشین رو انقدر تقویت کردن که هم اسم و هم مدل خودشم میگیره این احسنت نداره که!
      1.lamborghini

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. HASSANBMW

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت مدیرسایت پدال!!!

    اگه من بخوام تو سایت نویسنده اخبار و… بشم چه باید بکنم؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام. برای همکاری با سایت پدال، لطفا این صفحه را ملاحظه نمایید. با سپاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امین

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    این نیسان GT.R یکی از شاهکار های نیسان هست . فقط خدا میدونه توی این ماشین چی گذاشتن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      کاش یکم تو ساخت این ماشین دانش به خرج میذاشتن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان 16v

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (133 ديدگاه)

        میشه دانش رو معنی کنی؟بنظرت 6 سیلندر و 3800 سی سی حجم موتور و این گودزیلای وحشی دانش نیست؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حامد

        ۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (130 ديدگاه)

        4 سیلندر میشناسم نیسان رو میبره. دانش کجا بود. میگم که ژاپن خیلی عقب ماندس

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. پژمان

      ۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      دو تا توربو دو تا دیفرانسیل

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. godfather

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      gtr شاهکاره شوخی میکنی
      تست مجله کار اند درایو بخون متوجه میشی gtr علاوه بر اینکه یکی از ضعیفاست
      یه متقلب است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. arash zx

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    راضیم ازت نیسان. …….خیللللی خوبه…. شتاب و سرعت gt-r فوق العاده ست…. نسبت به حجم موتورش عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      پس راضی هستی؟ فقط بهش زیاد گاز نده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان 16v

        ۶ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (133 ديدگاه)

        آقا حامد ژاپن عقب موندست و ایران پیشرفته ؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. امیرحسین

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    خیلی با حال بود.جاده رو میکنه میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بنده خدا

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    پدال جان من یه فکری دارم چرا نمی یایی عین برنامه تخت گاز انگلستان شما هم برنامه تلویزیونی بزنید
    منم ایده های بسایری دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امین

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    در معرکه بودن نیسان GTR که شکی نیست !
    ولی من به درگ تایمز اعتماد ندارم ( چون یه بار نشون میداد GTR از بوگاتی برد …. به نوعی توانی بود )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (224 ديدگاه)

      امین جان فکر کنم منظورتون از توانی تبانی باشه…
      خوب بهر حال ممکنه بوگاتی استوک بوده باشه ولی GT-R تیون شده باشه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. میلاد

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    آخ که من روانی نیسان gtr شدم!
    فک نکنم رو دستش بیاد
    سرعت و ایناش مهم نست
    اصن قیافه داره که هیچ ماشینی نداره،خشن،مردونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      هر جا هم کم میارن میگن سرعت که مهم نیست. شهرت بوگاتی به خاطر سرعتشه
      البته همین الان نیسان یه ماشین رو دست جی تی آر معرفی کرد. چه کیفیت ساختی
      http://www.netcarshow.com/nissan/2012-versa_sedan/800×600/wallpaper_0c.htm

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. ks

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهترین supercar که با توجه به قیمتش میشه خرید GTR هست Nissan GT-R AMS Alpha 12 با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار قیمتش اندازه مرسدس اس ال اسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. فرامرز

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    تو ویدئوی اول، این پرفورمنس اصلاً در حد پورشه 1000 اسبی نبود و در حد پورشه 911 بدون توربو بود! فکر کنم موقع شروع راننده پورشه تو دنده عوض کردن دچار مشکل شده بود چون اول از نیسان جلو افتاد بعد یه دو ثانیه بی خیال همه چی شد بعد دوباره گاز داد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. حامد

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    ماشین مزخرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فرامرز

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    تو ویدئوی دوم مسابقه اول بوست لاجیک تا آخر با دنده دو رفت، فکر کنم آهنگ جواد یساری گوش میداد تو فاز مسابقه نبود!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حامد

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    متاسفانه بعضی ها نوشتن نیسان جی تی آر سوپر اسپرته. تعریف سوپراسپورت یادتون نره. قیمت بالا که نداره. تعداد سیلندر بالا که نداره. صدا مدا که نداره. قیافه که نداره. قیافش مثل یه ماشین خانوادگی زشت میمونه.شخصیت که نداره. لوکس هم که نیست. مثل یه ماکت پلاستیکی بزرگ رانندگی باهاشم هیچ هیجانی نداره. و از همه مهمتر توسط کشوری ساخته شده که هیچ سوپر اسپورتی نداشته. واسه کلاس گذاشتنم به درد نمیخوره. اصلا این که ماشین نیست بابا. زودتر دیسلایکاتون بزنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      چون کم اوردی داری این حرافارو میزنی ولی همه میدونن که GT_R بعد از اومدن به بازار کل همه رو خوابونده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. km

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    باشه اصن شما میدونی سوپراسپرت چیه. ولی لکسس ال اف ای جز وانت ها حساب میشه؟ یا همین جی تی آر تو درگ خیلی از سوپراسپرت ها رو قورت داده. اون که لوکس نیست و زشته و … نظر شخصی خودتونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      آخه به درگ باشه که خیلی ماشینای تقویت شده ای هستن که نیسان رو قورت میدن. تازه لکسس در حد یه کالسکه هم نیست چه برسه سوپر اسپورت. در ضمن من نمیفهمم فقط شما میفهمی km خان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AMIN

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (204 ديدگاه)

        خواهشا رو هوا نگو، نشون بده کدوم ماشین تقویت شده نیسان رو قورت میده؟؟ اون پورشه 1100 اسبی هم نتونست نیسان 700 اسبی رو قورت بده…
        من نمیدونم چرا واسه بعضیا سخته حقیقت رو قبول کنن؟؟
        میدونم که نیسان سوپر اسپرت نیست و تنها یه ماشین اسپرته… ولی به حرفایی که زدی توجه کن:
        1 هر ماشینی که قیمت بالا داره سوپر اسپرته؟؟ پس رولزرویس که قیمت بالا داره یه سوپر اسپرته؟
        2 جگوار ایکس جی 220 هم یه ماشین شش سیلندر با توربو بود اون چی؟ سوپر اسپرت نبود؟
        توصیف های دیگت که واقعا جای تعجب داره… صدا نداره، ماشین خانوادگیه، چند بار روندی ماشینای اسپرت رو که میدونی نیسان رانندگیش بی هیجانه؟؟؟
        عزیزم نیروی جانبی که نیسان تحمل میکنه بیش از یک جی هستش که برخی سوپر اسپرت ها نمیتونن تجربشم کنن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حامد

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (130 ديدگاه)

        واه واه . ببین به کی میگه رو هوا نگو. هیچ واقعیتی وجود نداره که باورش برا من سخت باشه. این یه ماشین مزخرفه. همین و بس. در ضمن من گفتم سوپراسپورت تمام این ویژگی هارو با هم باید داشته باشه.نمیخاد اینجا زرنگیتو نشون بدی رولز رویس مثال بزنی.هر کی رونده گفته که هیجانی نداره. حتما هم شما روندی که میگی هیجان داره. هیچ آدم معروفی سمت این ماشین نمیره. البته میگم که ماشین نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. AMIN

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (204 ديدگاه)

        شما فقط تو جمله هاتون از مزخرفه یا به درد نمیخوره یا مثل ماکت پلاستیکیه ووو این نوع حرف زدن، حرف میزنین…
        من گفتم که نیسان یه ماشین اسپرته نه سوپر اسپرت…
        بعدم اصلا رولزرویس مثال زدن من اشتباه پس اون مورد دوم جگوار رو چه جوابی داری؟
        مسلما لذت رانندگیش شاید به پای خودرویی مثل پورشه نرسه چون سیستم های کنترلی زیادی روشه ولی اینجوری که شما گفتین معلومه که تعصبیه… من نروندم و ادعای واهی هم ندارم که رانندگیش چقدر لذت داره… و ادعای شمارو هم اصلا در حدی نمیدونم که بخوام با مجله معروفی مثل موتور ترند مقایسه کنم… و همه چی واسه من روشنه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. km

        ۵ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (679 ديدگاه)

        نه فقط من… تمام کسایی که نظرتو دیسلابک کردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. پژمان

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    gtr ماشین بدی نیست ولی انقدر از gtr تعریف نکنید 1 : ماشین تیون و دستکاری شده هر رکوردی بزنه بی ارزشه 2 : gtr در حالت استوک هم دو تا توربو داره اصل تکنولوژی پیشرفته یعنی سرعت وشتاب و قدرت زیاد بدون توربو و…. وگرنه با توربو پژو 206 هم میشه هیولا. 3 : مثلا اگر فراری 458 مثل gtr دو تا توربو داشت و دو دیفرانسیل بود خیلی بهتر از gtr میشد البته همین الانشم فراری 458 بهتر از gtr هست چون با اینکه توربو نداره و دو دیفرانسیل هم نیست تو مسابقاتش با gtr استوک تو بیشترش برنده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      دمت گرم پژمان جان. فقط جمله اولتو نمینوشتی بهتر بود. تنها چیزی که طرفداران جی تی آر ازش دم میزنن. قیمت پایینشه. مینویسن که نیسان ماشینی ساخته که قشر متوسط هم میتونه صاحب سوپر اسپورت بشه. آخه با تعریف سوپر اسپورت جور در نمیاد سوپر اسپورت ماشین پولدارهاست. در ضمن اگه از لکسس ال اف ای حرف میزنید هم با پولش میشه یه آونتادور و یه گالاردو خرید. هر روز با یکی رفت بیرون. ونهایت کلاسه. یه چیز واقعی نه تقلبی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. AMIN

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (204 ديدگاه)

      میخوام ببینم پزمان جان تو کدومش برنده شده؟؟؟ کلیپ دیدی تو سایتی آدرس بده ماهم ببینیم…
      اگه اصل تکنولوژی بدون توربوس پس جنابعالی بفرمایید ماشینای فرمول یک اصلا تکنولوژی ندارن چون همگی توربو دارن با حجم کم موتور
      دوباره سری جدید موتور ترند اومده بیرون نیسان برنده شد… که دیگه تیونی تو کار نیست و ساخته خود کمپانیه(maxspeed)
      آره فراری هم زیباتره هم لوکستره و هم ارزشمند(از بین ایندو منم بودم فراری رو بر میداشتم)ولی عزیزم فراری ای که میگی دقیقا 4 برابر نیسان قیمتشه… به این فکر کن که نیسان بخواد خودرویی 4 برابر جی تی آر خرجش کنه…
      ولی خوب تو درگ سال پیش موتور ترند فراری458 نتونست جی تی آر رو بگیره… این که دیگه مثل روز روشن بود…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حامد

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (130 ديدگاه)

        آهان پس اگه واسه شما قیمت مهمه بر بخرش. یادت نره فیلمشو به ما هم نشون بدی. از الان مبارکت باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حامد

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (130 ديدگاه)

        آهان پس اگه واسه شما قیمت مهمه بر بخرش. یادت نره فیلمشو به ما هم نشون بدی. از الان مبارکت باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. پژمان

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (296 ديدگاه)

        اینم ادرس : http://www.aparat.com/v/Gmi9A و http://www.aparat.com/v/gDi29 یا اینو که مینویسم در سایت اپارات و قسمت سرویس اشتراک ویدیو برید و به همین صورت سرچ کنید کلیپ های بیشتری میبینید. درگ فراری 458 و نیسان GT-R

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. پژمان

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (296 ديدگاه)

        اینم ادرس: http://www.aparat.com/v/Gmi9A و http://www.aparat.com/v/gDi29 یا به سایت اپارات برید و وارد سرویس اشتراک ویدیو بشید و این مطلب رو به همین صورت رو سرچ کنید تا کلیپ های بیشتری ببینید . درگ فراری ۴۵۸ و نیسان GT-R

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. AMIN

        ۳ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (204 ديدگاه)

        اولا هیچ وقت این تست رو با تست موتور ترند مقایسه نکن چون این تست اصلا استاندارد نیست و معلوم نیست کی گاز میدن و اصلا خط شروعی نبوده… سعی کن به منابع معتبری دسترسی داشته باشی نه هر کلیپ غیر استانداردی…
        عزیزم اینکه دست من نیست نیسان همه رو کوبونده… حالا میخواد گاری باشه یا ارابه یا فرغون مهم اینه با اینکه یه ماشین معمولیه خیلی از هیولاهای دنیا رو به چالش کشونده و مردیه که تو 20 نفر سینه سپر میکنه میاد جلو… حالا شایعات زیاد واسه خراب کردنش که برعکس باعث میشه یه اسطوره بشه…
        ممنون ازت حامد جان…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. حامد

        ۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (130 ديدگاه)

        نیسان ماشینی رو به چالش نکشونده. اصلا هم مساله مهمی نیست. مساله مهم اینجاس که یک سری جوون ما بیخودی گاری سواری دوس دارن که ما هم گفتیم اشکال نداره جی تی آر بخرین. اسطوره کجا بود بابا دلت خوشه ها. خوش باش باهاش

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. پژمان

        ۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (296 ديدگاه)

        amin جان شما هم کلیپ ها رو دیدی که اینو میگی؟ اون سرچی که گفتم اگر انجام بدی میبینی که فراری 458 چند بار gtr رو برده این نشون میده تو درگ 2011 gtr برنده شدنشو مدیون رانندش بود که شروع عالی داشت ولی راننده فراری شروعش افتضاح بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. پژمان

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    gtr ماشین بدی نیست ولی انقدر از gtr تعریف نکنید 1 : ماشین تیون و دستکاری شده هر رکوردی بزنه بی ارزشه 2 : gtr در حالت استوک هم دو تا توربو داره اصل تکنولوژی پیشرفته یعنی سرعت وشتاب و قدرت زیاد بدون توربو و…. وگرنه با دو تا توربو پژو 206 هم میشه هیولا. 3 : مثلا اگر فراری 458 مثل gtr دو تا توربو داشت و دو دیفرانسیل بود خیلی بهتر از gtr میشد البته همین الانشم فراری 458 بهتر از gtr هست چون با اینکه توربو نداره و دو دیفرانسیل هم نیست تو مسابقاتش با gtr استوک تو بیشترش برنده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. skazi 68

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    لیسان مچکریم بچه ها (مسیح ) کجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. alireza

    ۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    بر خلاف تصور شما ، جی تی آر کاملا یک سوپراسپرت شناخته میشه ، و وقتی شاهکار نیسان بیشتر به چشم میاد که فقط با 100 هزار دلار شما رو به شتاب 0-100 2.8 ثانیه و سرعت بالای 300 کیلومتر می رسونه !
    تعصبات آلمانی و امریکایی و ژاپنی و ایتالیایی رو بذارید کنار !
    قبول کنید جی تی آر یک “پدیده” ست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      برو آقا شاهکار. شما یه تیبا و یه جی تی آر بیار واسه من. اونوقت که تیبا رو انتخاب کردم. از دوس داشتن جی تی آر پشیمون میشی. اینا همش برا به دست گرفتن بازاره.وگرنه به یه وانت هم توربو ببندی شتابش خوب میشه. شما نیسان رو بخر. اگه گیر آوردی با یه فراری درگ بنداز دلخوش باشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. جلال

        ۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (585 ديدگاه)

        سلام
        حامد جان من کاری به بحث شما ندارم
        راستش مشکل شما با جی تی آر چیه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مرسده

      ۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (94 ديدگاه)

      داش علیرضا یادت نره که این 2.8 را به لطف لانچ کنترل بدست آورده ، لانچ کنترل را روی هر ماشینی نصب بکنی میترکونه صفر تا صد را

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AMIN

        ۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (204 ديدگاه)

        خوب اینم یه تکنولوژیه که کمتر خودرو سازی بتونه بدستش بیاره… از فراری بگیر تا پورشه و نیسان… اینا همگی لانچ کنترل دارن عزیزم…
        بجز بوگاتی(2.54 ثانیه) که اصلا جز هیچ گروهی از این ماشینها نمیشه(به علت حجم بالای موتور و تعداد سیلندر بالا واستفاده از 4 توربو و قیمت سرسام آور) ببین کدوم ماشین تونسته با لانچ یا بی لانچ همچین رکوردی بزنه؟؟؟(البته عرض کنم باید تولید انبوه باشه)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. حامد

    ۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    تصور نمیکنیم. این ماشین نیست که بخاد از نوع سوپر اسپورت باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. km

    ۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    حامد وقتی که میدونی تنها کسی که نظر تو لایک کرده خودتی پس دیگه نگو این سوپراسپرت نیست یا هست فیلم درگهاش هم موجوده بدون تیون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (130 ديدگاه)

      خوب همین دیگه من میفهمم. نه کس دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. km

    ۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    عزیزم همین آخرین پستی که بزذگترین درگ ریسو ببینی می فهمی که نمی فهمی ;)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. km

    ۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    عزیزم نکنه تو بنز سواری این همه افه میای نه دادا اگه تو ماشین باز بودی می تونستی تشخیص بدی. تو مشخصات فرغونم نمی دونی چه برسه ماشینو! از همونایی هستی که ماشینای بدردنخور کره ای رو به ژاپنی ترجیح می دی لنگه مسیح موفق باشی :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.ماشین خوبیه.اخه این همه دعوا واسه چیه.؟؟؟
    من خودم طرفدار پرو پا قرص المانم.ولی باید قبول کرد که نیسان جی تی ار ماشین خاصیه با توجه به برند و قیمت.
    V12

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حامد

    ۱۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    gt-r ماشین بی هویتی نیست که بشه راحت زیر سوال بردش سری اسکای لاین چندین دهه سابقه داره نیسان بدون تیونینگ میتونه فراری 458 و مرسدس سری سیاه sls رو شکست بده هیولاهای 1500 اسب بخاری ams هم که دیگه حسابشون از همه جداست فقط خواهشا همونطور که ما برای طرفدارای فراری احترام قایلیم لطفا اونا هم به نیسان احترام بذارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درگ های 2013 2011 ببین میفهمی gt_r کیه اگه ماشین نیست پس چرا بهش میگن گودزیلای ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. arash

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر من ما ایرانیها رو بذارن واسه ادعای دونستن وسر در اوردن از همه چی ولی در عمل هیچی نیستیم به نظر شما ما میتونیم ی چرخشم بسازیم که راجع به همه چیش نظر میدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا