سریع‌ترین نیسان GT-R در دنیا!

چیزی که اینجا داریم چیزی کمتر از سریع‌ترین نیسان GT-R دنیا نیست! این خودرو مسافت 400 متر را در زمان 7.168 ثانیه و با سرعت 336.44 کیلومتر در ساعت طی کرده است. این زمان در مسابقات قهرمانی درگ بحرین ثبت شده است.

ekanooracings-t1-r35-gtr-01
این زمان در خودرویی ثبت شده که از صفر ساخته نشده و اصلاحاتی روی آن صورت گرفته است؛ و احتمالاً با استفاده از لاستیک‌های جدید می‌توان بعد از مسابقه با آن به خانه رفت.

ekanooracings-t1-r35-gtr-04
این خودرو توسط تیم EKanoo Racing مجهز شده است. تویوتا سوپرای دست‌پرورده‌ی این شرکت سریع‌ترین نسخه در دنیا بوده و زمان 6.57 ثانیه را ثبت کرده است؛ و البته تویوتا GT86 خاص آن‌ها نیز می‌تواند با پیشرانه‌ای 4 سیلندر در زمان 5.85 ثانیه مسافت ذکر شده را طی کند.

ekanooracings-t1-r35-gtr-02
با پیشرانه‌ای که ساخت تیم درگ Magnus Motorsports است و با شاسی‌ای که توسط Late Model Racing ساخته و پرداخته شده، گودزیلای مورد بحث لیست بلند بالایی از قطعات مسابقه‌ای را دارد. از قدرت دقیق این خودرو اطلاعی نداریم اما حدس می‌زنیم که قدرت پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربوی آن حداقل 2 هزار اسب بخار باشد.

ekanooracings-t1-r35-gtr-03
طبق گفته‌های EKanoo حرف‌های بیشتری برای گفتن در آینده وجود خواهد داشت. وقتی‌که این خودرو به‌طور کامل اصلاح شود خواهد توانست به آسانی زمان 6 ثانیه را ثبت کند. همچنین شاید کارهای بیشتری روی شاسی خودرو انجام شود. [دانلود ویدئو]

به نظر می‌رسد که سریع‌ترین خودروی درگ قانونی جاده‌ای دنیا شورولت کاماروی Jeff Lutz باشد که در هفته‌ی درگ Hot Rod امسال زمان 5.87 ثانیه و سرعت 403.94 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

18 دیدگاه

  1. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1313 دیدگاه) ,

    تبریک به رفقای عشق نیسان گودزیلا
    گودزیلا از اون ماشینهایی هست که من یه خصوصیتش رو خیلی دوست دارم
    قیمت مناسب و کارایی بالا
    یه نکته مهم هم اخر متن گفته شده که خیلی خوشحالم کرد
    ((به نظر می‌رسد که سریع‌ترین خودروی درگ قانونی جاده‌ای دنیا شورولت کاماروی Jeff Lutz باشد که در هفته‌ی درگ Hot Rod امسال زمان 5.87 ثانیه و سرعت 403.94 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.)) ماشینهای جف لوتز رو در اینترنت ببینید

    پاسخ
    1. Monster_ALM
      سوابق: (398 دیدگاه) ,

      نیسان جی تی آر یه اسطوره غول کشه…

      پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3812 دیدگاه) ,

      خوشم اومد ازین حرفت.
      ژاپنی ها کلا همینطورن.
      مصمم و بااراده.
      از رو نمیرن.
      LFA خیلی گرون بود و تولید محدود.
      هیچ تیونری نه جراتش رو داشت و نه سرمایه تا دست به موتورش بزنه. ریسک خیلی بالایی داشت.
      وگرنه با مهندسی بالای LFA اگر بالفرض محال قیمتی برابر با GTR داشت به احتمال زیاد تیونر هایی بودن که باهاش به قدرت 5000 یا حتی 6000 اسب بخار و 400 متر های 5 ثانیه ای و 4 ثانیه ای برسن.
      .
      موتور های تنفس طبیعی که از اول روشون توربو نبوده مثل GT86 و Supra پتانسیل بیشتری برای دستکاری و تیونینگ دارند
      اما دستکاری موتور های توربو و تغییر بوست اونها بسیار پیچیده تر و دشوار تره گ. بیشتر در تخصص خود شرکت سازندست. چون باید چم و خم موتور رو بشناسی.
      .
      برای همینه که تیونر هایی مثل Heffner یا UGR یا منصوری بیشتر به تصب توربو روی تنفس طبیعی گرایش دارن تا برنامه ریزی و تغییر بوست توربو های نصب شده از قبل.
      ( جواب به رفیقم مجید )
      برای همینه که میگم پتانسیل LFA در کمتر ماشینی وحود داشت.

      پاسخ
      1. luis
        سوابق: (590 دیدگاه) ,

        احسنت به این قدرت استدلال والله اگر لکسس فقط یه توربو روی ال اف بزاره و تحت فیس لیفت ال اف ای پنجاه تا محدود تولید کنه دوتو از اون موتور الکتریکی های ناب تویوتا هم که تخصص تویوتاست برا چرخ های جلوش بزاره و چهار چرخ متحرکش کنه از رتبه 8 جدول نوربرگ رینگ میره سه یا چهار میگم یا چهار چون اسپایدر خیلی غوله.

        پاسخ
  2. مجید
    سوابق: (472 دیدگاه) ,

    من متوجه نشدم!!!!!!!!!!چطوری سوپرا و GT86 رکوردشون از این کمتر بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل اسطوره
    اسطوره
    سوابق: (3812 دیدگاه) ,

    .
    از ژاپنی ها خوشم میاد.
    نمیتونم درک کنم یک موتور چقدر باید مستحکم ساخته بشه تا بتونه این همه فشار رو تحمل کنه.
    خودم بخوام ماشین بخرم فقط این 3 تا آرزو هام هستن (برای خرید)
    Acura
    Infiniti
    Lexus مخصوصا جانشین LFA.

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل ASA
    ASA
    سوابق: (188 دیدگاه) ,

    نمیره هوادارا گودزیلا

    ماشاءالله واقعا

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل یاسین
    یاسین
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    اصلا خدا جی تی ارو نظر کرده بسکه این ماشین از وقتی اومده دلارو برده
    هییییییییییییییییی خدا اگه اینا خوشی میکنن ما چیکار میکنیم

    پاسخ
  6. Nissan...japan
    سوابق: (97 دیدگاه) ,

    شما دقت کنید چطوری شروع کرد!!!بنظرم صفر تا صد مابین یک یا یکونیم بود!!!!لامصب

    پاسخ
  7. akrh78
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    تیونر عربه….
    به شخصه با اون “ماشااللّه” که پشت ماشین نوشته خیلی حال کردم

    پاسخ
  8. ونوم
    سوابق: (412 دیدگاه) ,

    با این که عاشق ماشین امریکایی هستم ولی این گودزیلا خدای مهندسیه و یه سبک مخصوص خودش رو داره همونجور که کامارو و موستانگ و چلنجر پونی و ظاهر منحصر به فرد خودشون رو دارن این جی تی ار هم ظاهرش شبیه هیچ ماشینی نیست ماشالله گودزیلااااا

    پاسخ
  9. ونوم
    سوابق: (412 دیدگاه) ,

    راستی از پدالی ها کیا فیلمهای گودزیلا یادشونه اوایل دهه ی هفتاد تلوزیون پخش میکرد گودزیلا در برابر گیدورا یا فیلم گودزیلا در برابر ماشا

    پاسخ
    1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
      سوابق: (1607 دیدگاه) ,

      ونوم جان عزیز گودزیلا فیلمش خیلی چرت بود اولیش خوب بود ولی دومیش که تازه ساختنش در حد فیلم های ایرانی هم ارزش نداشت ……………………….
      ولی یه کارتون ازش بود خیلی خوف بود بچه بودیم دعا میکردیم واس پخشش ……….

      پاسخ
  10. احمد باقری
    سوابق: (4379 دیدگاه) ,

    این ماشین برای خودش، غولیه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.