نیسان

عرضه فیس‌لیفت نیسان ترانو در هند

سام کاویانی: خودروی همزاد و دوقلوی رنو داستر که نیسان ترانو نام دارد، در سال جاری میلادی (۲۰۱۷) دستخوش فیس‌لیفت شد که شرح توضیحات آن در ذیل به عرضتان می‌رسد.

nissan-terrano-front-view-2
شرکت نیسان هند، مدل ترانو ۲۰۱۷ را با بهایی معادل ۹۹۹ هزار روپیه (حدود ۱۵,۳۹۰ دلار) در نمایشگاه سابق دهلی عرضه نمود. نیسان ترانو فیس‌لیفت شده، به‌روزرسانی‌هایی را در آرایش ظاهری خود به موازات الحاق برخی از تجهیزات جدید، شاهد بود. ترانو از حول‌وحوش سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار شد و مدل سال جاری آن که دستخوش اصلاحات چندی گردید، به آن دسته از شاسی بلندهای کوچکی می‌پیوندد که به تجهیزات و سازوبرگ بیشتری نیاز داشتند (منظور برای رقابت در بازار است).

2017 Nissan Terrano 2017 nissan terrano release date cars releas

nissan-terrano-rear
نسخه فیس‌لیفت ترانو از آپشن رنگ جدید بدنه و رینگ‌های کاملاً جدید آلومینیمی تراش خورده بهره می‌برد. جلوپنجره کرومی آن کمی بهبود یافته و اثر سیستم روشنایی نوینی در چراغ‌های جلوی آن مشاهده می‌شود. در تیپ‌های فوقانی این خودرو نیز، چراغ‌های عقب از سیستم روشنایی LED بهره می‌برند. مضاف بر آن، آینه‌های جانبی هم دستخوش فیس‌لیفت شده و اینک به چراغ‌های راهنما مجهز شده‌اند.

nissan-terrano-amt-interior

اما به‌روزرسانی‌های بزرگ در کابین این خودرو رخ داده است. جایی که در آن مواردی چون یک سامانه اطلاعات – سرگرمی با صفحه‌ای به سایز ۷ اینچ به همراه اتصالات تلفن هوشمند و نویگیشن، آیکون‌های لمسی، دکمه کنترلی بر روی فرمان، شیشه پنجره حساس به مانع سمت راننده و کروز کنترل، مشاهده می‌شوند. به این به‌روزرسانی‌ها، باید رنگ‌آمیزی جدید کابین را هم اضافه نمود که از مبلمانی به رنگ بژ و یا مشکی و یا دو رنگ قهوه‌ای و بژ بهره می‌گیرد. از آنجایی که تجهیزات ایمنی مایه نگرانی و دغدغه خاطر است، اینک ترانو به‌طور استاندارد به یک کیسه هوا در سمت راننده مجهز شده است؛ اما به غیر از تیپ پایه ترانو، تیپ XL این خودرو از تجهیزات ایمنی چون سامانه‌های ABS و EBD و ترمز کمکی بهره می‌برد، این در حالی است که تجهیزاتی همچون ESP و سامانه کمکی شروع حرکت از تپه‌ها تنها در تیپ اتوماتیک XV این خودرو عرضه می‌شوند.

nissan-terrano-petrol-review-images-black-rear-angle-action
پیشرانه‌های این خودرو همان نسخه‌های قبلی هستند و در گزینه‌های دیزلی و بنزینی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. پیشرانه دیزلی این خودرو همان نسخه ۱.۵ لیتری dci بوده که از رنو داستر اخذ شده و اینک با دو تنظیم متفاوت عرضه می‌شود: ۸۵ اسب بخاری برای گونه پایه و ۱۱۰ اسب بخاری برای گونه خاص و ویژه. پیشرانه بنزینی این خودرو هم در یک نسخه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری عرضه می‌شود که از توانی معادل ۱۰۲ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۵ نیوتن‌متر برخوردار است. گزینه‌های مربوط به سامانه انتقال قدرت نیز، شامل گیربکس‌های ۵ و ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک می‌شوند.

nissan-terrano-sandstone_brown
رقبای نیسان ترانو شامل خودروهایی همچون رنو داستر، هیوندای کرتا، ماهیندرا XUV500، تاتا هگزا، ماهیندرا اسکوریپو و تاتا سافاری استورم می‌گردد؛ و در این ردیف قیمتی عمدتاً می‌توان سدان‌های سگمنت C از جمله هوندا سیتی، ماروتی سیاز و هیوندای ورنا را شاهد بود.

nissan-terrano-2017-facelift
قیمت انواع نیسان ترانو مدل ۲۰۱۷ در بازار هند به شرح ذیل است:
تیپ XLP: 999,000 روپیه یا حدود ۱۵,۳۹۰ دلار
تیپ XED: 999,000 هزار روپیه یا حدود ۱۵,۳۹۰ دلار
تیپ XLD (O): 1,192,000 روپیه یا حدود ۱۸,۳۶۰ دلار
تیپ XVD (110 اسب بخاری): ۱,۳۶۰,۰۰۰ روپیه یا حدود ۲۰,۹۴۰ دلار
تیپ XVD اتوماتیک (۱۱۰ اسب بخاری): ۱,۴۲,۰۰۰ روپیه یا حدود ۲۱,۸۷۰ دلار

منبع:
CARWALE.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Ali

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (21 ديدگاه)

    داستر از نوع نیسان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Noble

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    همون داچیا داستره دیگه… با تمام ویژگی هاش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hosein.gh

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    طراحیه بیرونیه داستر بهتره.طراحیه داخلیه این

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    اینجا میشه به این نتیجه رسید که مردم هندم از ما خوشبخت ترن با اینکه در امدشون خیلی هم با ما متفاوت نیست با تبدیل قیمت روپیه به ریال میشه به این نتیجه رسید که این ماشینها حدود 60 میلیون قیمت میخورن یعنی قیمت لیفان ایکس 60

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Aref

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (29 ديدگاه)

      و اینکه تا نصف قیمت ماشین قسطی هست بدون سود (فقط تخفیف خرید نقدی رو نمیدن )،و اینکه می تونی قبل خرید درایو تست داشته باشی و اینکه به خدمات مناسب همراه با احترام توی نمایندگی دسترسی داشته باشی (چیزی که توی تهی گاه های ایران خودرو و سپاس وجود خارجی نداره )

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا