نیسان

معرفی فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL مدل 2017

مدتی است که خودروی نیسان X-TRAIL در کشورمان پیش‌فروش می‌شود اما به‌زودی نسخه فیس‌لیفت آن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که در سطور ذیل توضیح آن به عرض می‌رسد.

nissan-xtrail-00
آنچه را که در تصویر می‌بینید نسخه فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL برای بازار چین است. انتظار می‌رود که این نسخه در ماه آوریل سال جاری و در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمده و از نیمه دوم سال جاری نیز فروش آن در بازار چین آغاز گردد. این فیس‌لیفت شامل مواردی چون: یک نوار بسیار براق کرومی، چراغ‌های جدید، سپرهای جدید، رینگ‌های آلومینیمی جدید و نیز به‌روزرسانی کابین، می‌گردد.

nissan-rogue-x-trail-facelift-hero

nissan-rogue-x-trail-facelift-rear
در بخش عقب، خطوط و هندسه چراغ‌ها تغییری به خود ندیده است ولی نمای ظاهری آن کاملاً دگرگون گشته است. ضمن آنکه، سپر عقب هم دستخوش تحول شده و یک نوار براق کرومی به آن ضمیمه شده است.

nissan-rogue-x-trail-facelift-front

nissan-rogue-x-trail-facelift-side
نسخه فعلی و یا غیر فیس‌لیفت نیسان X-TRAIL، در سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی شد و فعلاً هم در خاک چین به اشتراک، توسط شرکت نیسان ژاپن و دانگ فنگ چین تولید می‌شود. بهای آن از ۱۸۱,۸۰۰ یوآن شروع و به ۲۶۷,۸۰۰ یوآن ختم می‌گردد که معادل دلاری آن تقریباً بین ۲۹,۷۰۰ الی ۴۳,۸۰۰ دلار می‌گردد.

nissan-rogue-x-trail-facelift-interior
پیشرانه‌های نصب شده در آن شامل: یک نسخه ۲ لیتری ۱۵۰ اسب بخاری و یک نسخه ۲.۵ لیتری ۱۸۶ اسب بخاری می‌گردد. نسخه فعلی با گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT و به دو صورت تک دیفرانسیل (۲WD) و دو دیفرانسیل (۴WD) عرضه می‌شود؛ اما نسخه فیس‌لیفت این خودرو تنها با گیربکس CVT و به‌صورت دو دیفرانسیل (۴WD) عرضه خواهد شد. ضمن آنکه، پیشرانه‌ها و سیستم‌های انتقال قدرت نصب شده در آن درست همانند نسخه فعلی (غیر فیس‌لیفت) بوده و با بهایی در همان حول‌وحوش فروخته خواهد شد.

منبع:
CARNEWSCHINA.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    نمای داخلیش گیرا تَر از نمای بیرونی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Madjid

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی قشنگتر شده ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Matin

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (233 ديدگاه)

    نمای جلوی ۲۰۱۶ بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. datsun

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    تصویر اولی فیس لیفت فقط برای بازار چینه که اونم تو سایت نیسان خبری ازش نذاشته،
    بقیه تصاویر مربوط به روگ (ایکس تریل در آمریکا) هستش و فیس لیفت ایکس تریل نیست اون تصویر داخلی هم برای روگ اسپورت در آمریکا هستش نه ایکس تریل
    باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نت

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    جلو پنجره زشتی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Sina

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (809 ديدگاه)

    کراس آورها و suvها بازار داغی دارن
    اگر نیسان مدل روگ رو مثل ماکسیما بهش اهمیت بده و بیرونشو اسپورتی تر کنه یکم قابلیت آفرودش رو بالا ببره میتونه بیش تر از اینها محبوبش کنه و فروش خوبی ازش داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. TRX

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (28 ديدگاه)

    من واقعا قیافشو دوست دارم با اینکه قیمتش نسبت به کلئوس بصورت غیر منطقی گران هست ولی زبان طراحی زیبا و خطوط شکسته و خشن اون جذاب تر از کلئوس کرده میشه گفت بیشتر احساس suvبودن رو تو نگاه اول به ببینده القا میکنه.
    امیدوارم فروشش با مدل 2016 به اسم مدل 2017 هرچه زودتر متوقف بشه و مدل جدید جایگزین بشه با حداقل اختلاف قیمت ممکن ( هرچند با این سیاست گذاری قیمت شرکت وارد کننده بعید به نظر میرسه)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا