نیسان

قیمت‌گذاری نیسان GT-R مدل 2016

بعد از افزایش قیمت‌های متعدد در طول سال گذشته میلادی، خودروساز ژاپنی نیسان در مدل ۲۰۱۶ سطح بالاترین خودرو خودش یعنی GT-R هیچ افزایش قیمتی نداشته است. این بدان معنی که مدل ۲۰۱۶ نیسان GT-R تیپ پریمیوم با قیمت ۱۰۳.۳۶۵ دلار به انضمام هزینه تحویل در مقصد در دسترس خریداران خواهد بود و قیمت تیپ Black Edition هم از ۱۱۳,۱۰۵ دلار شروع خواهد شد و قیمت قوی‌ترین نسخه یعنی Nismo در دومین سال عرضه به بازار از ۱۵۱,۵۸۵ دلار شروع خواهد شد.

2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۵ Nissan GT-R NISMO
قدرت موتور نسخه‌های پریمیوم و Black Edition مدل ۲۰۱۶ نیسان GT-R با افزایش ۵ اسب بخاری به ۵۵۰ اسب بخار رسیده است و هم‌چنین نسخه پریمیوم به‌صورت استاندارد با رینگ چرخ‌های ۲۰ اینچی عرضه خواهد شد.

2016 Nissan GT-R 45th Anniversary Gold Edition
۲۰۱۶ Nissan GT-R 45th Anniversary Gold Edition

هم‌چنین کمپانی نیسان به مناسبت ۴۵ امین سالگرد حضور مدل GT-R در کلاس جهانی اتومبیل‌های اسپرت یک نسخه تولید محدود را با نام Gold Edition که بر پایه تیپ پریمیوم ساخته شده است را عرضه کرده است این نسخه تولید محدود به رنگ طلائی مزین شده و صفحه پلاک حاوی شماره VIN اتومبیل که بر روی موتور نصب شده از جنس طلاست هم‌چنین بر روی کنسول مرکزی اتومبیل پلاک یادبود ویژه قرار گرفته است. تعداد تولیدی نسخه Gold Edition کمتر از ۳۰ دستگاه می‌باشد و هنوز قیمت‌گذاری نشده است.

تمامی نسخه‌های نیسان GT-R مدل ۲۰۱۶ دارای امکانات مشترکی از قبیل سیستم چهارچرخ متحرک، گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه، سیستم صوتی Bose به همراه ۱۱ بلندگو و دوربین دید عقب هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. Hossin

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من این حرفارو به راحت دارم میگم و نه طرفدار کشوری یا برندی هستم فقط از بابت تجربه ی خودم که20سال مکانیک در کشورهای بیرون بودم میگم
    اولا کل خودروهای امریکایی فقط وفقط از نظر استحکام خوب هستند ولی مصرف بالا وخشک بودن است حتی اگه لوکس باشن که ندارن به اون حدی که در برند لکسوس است
    اما ژاپنی ظرافت و استحکام وعملکرد و راحت در خودروهای خود کلا خودروی ژاپنی فقط وفقط مقایسه اش با المانی است نه خودروهای امریکایی که اصلا کلا کوروت غیر قابل مقایسه با gtr و هرکس دلایل بیشتر میخواست با من همراه باشد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حامد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام قیمت پلاک شده GTR چند در میاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا